Jak dzięki video zwiększyć lojalność klientów

Jednym z większych wyzwań, przed którym obecnie stoją firmy, jest dotarcie do klienta ze spersonalizowanym komunikatem. Oznacza to, że musi on trafić we właściwym momencie i za pośrednictwem odpowiedniego kanału.

Badania rynkowe pokazują, że personalizacja w komunikacji B2C (Business to Consumer) oprócz tego, że może dać kupującemu korzyści, wpływa jednocześnie na budowanie świadomości marki. Jak więc skutecznie prowadzić spersonalizowaną komunikację? Jakie są najlepsze praktyki w tej dziedzinie?

Między innymi odpowiedziom na te pytania poświęcony będzie najbliższy webcast z cyklu EY Startup Talk. Podczas spotkania, które odbędzie się w czwartek 26 września 2019 r., o godzinie 10.00, twórcy start-upu Vintom  zaprezentują technologię, która pomaga w zindywidualizowanej i efektywnej komunikacji z tysiącami klientów. Dzięki video personalizacji, o której mowa, przekaz marketingowy staje się bardziej angażujący, pozwala lokalizować klientów, a w efekcie zwiększać przychody. 

Z tej innowacyjnej formy komunikacji B2C, z sukcesem skorzystało już wiele firm, w tym między innymi MetLife. Podczas webcastu, gość specjalny – Magdalena Brzozowska-Tomczyk, członek zarządu oraz dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife podzieli się swoimi doświadczeniami ze współpracy ze start-upem Vintom i poskaże, jak sukces komunikacji przełożył się na wzrost sprzedaży. 

Zapisz się na webcast 

EY Startup Talk to inicjatywa EY, której ideą jest dzielenie się wiedzą o najciekawszych dostępnych na rynku innowacyjnych rozwiązaniach wybieranych do programu EYnovation. Łączy on start-upy z korporacjami, przyspiesza wzrost młodych innowacyjnych firm i pomaga korporacjom wdrażać innowacyjne rozwiązania. 

Najbliższe spotkanie będzie już siódmym w serii EY Startup Talk.

Dowiedz się więcej o EY StartUp Talk


Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Na całym świecie EY zatrudnia ponad 260 tysięcy pracowników, których łączą wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom wysokiej jakości usług. Misją EY jest ciągłe usprawnianie rzeczywistości wyrażające się w haśle „Building a Better Working World”. Firma pomaga swoim pracownikom, klientom i społecznościom, w których funkcjonuje wykorzystać ich potencjał.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF