Generali Polska z nagrodami dla najlepszego i przyjaznego pracodawcy

Generali Polska zajęło pierwsze miejsce w kategorii ubezpieczenia w rankingu Poland’s Best Employers przygotowanym przez redakcję Forbes i firmę Statista. To trzecie zwycięstwo ubezpieczyciela z rzędu, podczas trzech lat istnienia zestawienia. Firma otrzymała równolegle wyróżnienie Friendly Workplace® 2023 przyznawane przez redakcję Markapracodawcy.pl.

Poland’s Best Employers to zestawienie 300 działających w Polsce firm, których wybitne osiągnięcia w zakresie HR uhonorowane zostały tytułem Najlepszego Pracodawcy. Oceny firm, w anonimowej ankiecie, dokonali sami pracownicy. Firmy nie mogły zgłosić swojego udziału poprzez zamówienie usługi płatnego audytu, co pozwoliło zagwarantować niezależność badania.

Już trzeci rok z rzędu Generali zwyciężyło w kategorii firm ubezpieczeniowych, w ogólnym zestawieniu zajęło wysoką 43. pozycję.

– Cieszę się, że Generali Polska zostało uznane za „Najlepszego Pracodawcę”. Zdobyte wyróżnienia pokazują, że obrany przez nas kierunek i podejmowane działania są właściwe. Bardzo dziękuję Krystynie Matysiak, odpowiedzialnej za HR oraz jej całemu zespołowi za niezwykły wkład w transformację kulturową Generali. Dzięki ich zaangażowaniu oraz ścisłej współpracy z kadrą menadżerską, Generali Polska ma silnie zmotywowany zespół, świetną kulturę pracy oraz doskonałe warunki do dalszego rozwoju biznesu. Choć nie zamierzamy spocząć na laurach, celebrujemy to, co wspólnie udało nam się stworzyć. Jestem przekonany, że nagrody dodadzą nam motywacji i zapału, aby dalej pracować na rzecz osiągnięcia kolejnych sukcesów – powiedział Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu spółek Generali Polska.

Podstawą badania Poland’s Best Employers była lista około 1900 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Listę tę zespół Statisty sporządził na podstawie obszernej analizy m.in. czasopism specjalistycznych oraz informacji udostępnianych przez stowarzyszenia branżowe czy instytucje badań gospodarczych.

Wyróżnienia były przyznawane na podstawie następujących kryteriów oceny: rekomendacja bezpośrednia, rekomendacja pośrednia, a ponadto respondenci ocenili swoich pracodawców w kwestiach takich jak m.in. wynagrodzenie, czas pracy, możliwości awansu i rozwoju, warunki i sprzęt do pracy w biurze oraz pracy zdalnej. Rekomendacja bezpośrednia, czyli gotowość pracowników do polecania swojego pracodawcy. Respondenci, w internetowym kwestionariuszu wskazali prawdopodobieństwo, z jakim poleciliby swojego pracodawcę znajomemu lub członkowi rodziny w skali od 0 do 10, gdzie 0 oznaczało najmniej, zaś 10 – najbardziej prawdopodobne. Wybrana próba statystyczna uwzględniała regionalną oraz socjodemograficzną różnorodność respondentów. Rekomendacja pośrednia natomiast to gotowość pracowników do polecenia innych pracodawców z danej branży, w której aktualnie są oni zatrudnieni.  Ankiety wypełniło łącznie ponad 190 tysięcy osób. Badanie było realizowane od października do listopada 2022.

W kwietniu 2023 r. Generali Polska zostało również wyróżnione w prestiżowym konkursie Friendly Workplace® 2023. Ubezpieczyciel na 25 możliwych punktów otrzymał 24,5. Generali Polska zostało docenione przez organizatora za prorozwojową politykę firmy, którą odzwierciedla szereg wartościowych programów szkoleniowych, jak np. We LEARN, szkolenia z programu #TyWybierasz, możliwość rozwoju w innych siedzibach Generali za granicą, szkolenia dla managerów i wiele innych. W uzasadnieniu przyznania Generali nagrody Friendly Workplace® 2023 bardzo wysoko oceniono działania Generali Polska na rzecz tworzenia przyjaznego dla zdrowia środowiska pracy oraz działania firmy w sferze work-life balance. Dodatkowo, doceniono inicjatywy integrujące zespół oraz projekty angażujące pracowników w obszarze ekologii i zdrowego stylu życia.

Friendly Workplace® 2023 to prestiżowe wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl dla pracodawców, którzy mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Nagradzane nim są firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Na drodze innowacji i globalnego rozwoju. RTB House po raz kolejny jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie w rankingu FT1000

Financial Times 100 Europe's Fastest Growing Company 2020

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, trzeci rok z rzędu została wyróżniona jako jedna z najszybciej rozwijających się europejskich firm w rankingu przygotowanym przez Financial Times. Spółka zajęła 5 miejsce spośród 14 polskich firm z sektora technologicznego.

Dziennik Financial Times we współpracy z portalem Statista po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się firm w Europie. Efektem prac jest lista 1000 podmiotów, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2015-2018.

W analizowanym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost na poziomie 1200 proc., osiągając w 2018 roku 98,7 mln EUR (112,9 mln USD) przychodów. W ciągu czterech lat liczba pracowników wzrosła z 74 do 377. Dziś firma działa w ponad siedemdziesięciu krajach, współpracując z największymi markami na świecie.

W ostatnich latach w RTB House koncentrowaliśmy się przede wszystkim na projektowaniu najwyższej klasy innowacyjnych rozwiązań z zakresu marketingu i technologii. Jesteśmy dumni z tego, iż po raz kolejny nasza praca została doceniona w tak prestiżowym rankingu. O sile naszej firmy bez wątpienia stanowi zespół wybitnych specjalistów, którym przy tej okazji pragnę podziękować za determinację i zaangażowanie. To dzięki wspólnej pracy znajdujemy się w światowej czołówce firm z sektora technologicznego, dostarczających rozwiązania oparte o technologię deep learning. Na najbliższe lata patrzymy z optymizmem, planując dalszy rozwój oraz nieustannie podnosząc jakość oferty produktowej skierowanej do branży e-commerce.

Daniel Surmacz, COO w RTB House

Autorski mechanizm RTB House to przełomowe rozwiązanie uznawane za wyznacznik zmian na rynku. Po pomyślnym wdrożeniu technologii deep learning we wszystkich prowadzonych kampaniach firma uruchomiła dwa zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Na liście znalazło się w sumie 45  firm z Polski m.in.: SoftwareHut, We Can Do HR, Etno Cafe, Virtus Lab, Forever Entertainment, Edubroker, Picodi.com, Grupa TENSE, Nanovo, 11 bit studios, Drukarnia piga.pl, KERRIS Group.

Więcej informacji na temat rankingu znajduje się na stronie www.financialtimes.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF