BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.
Tradycyjnie już, śniadanie odbyło się w gościnnych przestrzeniach Food Hall w Norblinie.
Prowadzącym panel był Wojciech Krzemień, CEO Brief
Gaming Decoded! Temat komunikacji marketingowej w gamingu i esporcie jest niezwykle obszerny i nie byłem pewny czy uda się zbudować pełen, ogólny obraz branży, ale gdy od jednego z uczestników usłyszałem: „No! Wreszcie to wszystko rozumiem!” poczułem, że chyba się udało. Nasi eksperci jak zwykle nie zawiedli i rzucili światło na ten temat z wielu perspektyw. Dziś łapcie zdjęcia a już niebawem wideo z wydarzenia.
Wojciech Krzemień CEO Brief
Podczas wydarzenia nie zabrakło pytań.
Czym jest komunikacja marketingowa w gamingu i esporcie, jak tworzyć produkty marketingowe w tej branży
Spotkanie trwało ponad godzinę i utwierdziło w przekonaniu, że żadne calle i wirtualne konferencje nie zastąpią klasycznego spotkania przy kawie. Zatem do następnego !
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Kamil Durczok był jednym z najlepszych anchormenów polskiej telewizji. Swoją karierę zaczynał w radiu. Dołączył do załogi Telewizji Polskiej w 1993 roku. W 2006 roku przeszedł do stacji TVN, gdzie ostatecznie objął stanowisko szefa „Faktów”, flagowego serwisu informacyjnego stacji. Niestety karierę w telewizji zakończył w atmosferze skandalu. Od 2016 roku prowadził swój własny portal informacyjny Silesion.pl, który zakończył działalność w 2019 roku. Równolegle pracował jeszcze w stacji Polsat News, gdzie prowadził program „Brutalna prawda”.
Dziennikarz wielokrotnie nagradzany najważniejszymi nagrodami branżowymi. Autor książki o wygranej walce z rakiem „Wygrać życie”.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Czym jest DanAds? To system sprzedaży reklam w modelu samoobsługowym dostępny dla reklamodawców, a zwłaszcza klientów z segmentu małych i średnich firm (SME, SOHO). Pozwala wydawcom zwiększyć wykorzystanie powierzchni reklamowych i jednocześnie obniżyć koszty sprzedaży. Zastępuje bowiem tradycyjną pracę accountów czy lokalnych przedstawicieli zautomatyzowaną technologią self-service. Technologia DanAds jest dostępna w modelu SaaS, zaś sama integracja z dotychczasowym ad-adserwerem wydawcy jest w pełni konfigurowalna
i dostosowana do jego potrzeb.
Wydawcy w Polsce zarabiają głównie na sprzedaży w modelu programmatic oraz bezpośredniej współpracy z domami mediowymi, agencjami czy sieciami reklamowymi. Proces sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w segmencie małych i średnich firm, jest bardzo drogi. Wiąże się z utrzymywaniem działu sprzedaży, traffic, kosztami rozliczeń finansowych. Dzięki automatyzacji procesu sprzedaży wydawca może obsługiwać reklamodawców w modelu samoobsługowym, gdzie utworzenie konta i uruchomienie kampanii można zamknąć w mniej niż 5 minut.
Tysiące małych i średnich firm chcą reklamować się w lokalnych mediach lub u ogólnopolskich wydawców, ale jest to zbyt skomplikowane i drogie. Wymaga kontaktu z biurem reklamy i przejścia całego procesu. Dzięki DanAds wydawca może sprzedać więcej powierzchni reklamowej, zwiększyć swoją marżę, obsługując większą liczbę reklamodawców przy użyciu platformy self-service.
Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising
Platforma DanAds została uruchomiona w 2013 roku przez dwóch przedsiębiorców ze Szwecji. Wśród obecnych klientów DanAds są serwisy streamingowe, wydawcy serwisów newsowych i magazynów (Bloomberg, Reach, Hearts) oraz znane platformy e-commerce (Tripadvisor, Expedia/Trivago).
DanAds zapewnia wydawcom zautomatyzowaną technologię white-label do samoobsługowej sprzedaży reklam i skalowania ich biznesu. Mamy bardzo duże doświadczenie oraz wiedzę dotyczącą tego, czego oczekują wydawcy. To oznacza, że jesteśmy w stanie wspierać ich w każdym obszarze działalności, począwszy od technologii i developmentu, a skończywszy na działaniach sprzedażowych i marketingowych. Naszą misją jest sprawienie, aby proces sprzedaży reklamy online był łatwy zarówno dla wydawcy, jak i reklamodawcy.
Wybraliśmy Looksoft Advertising do rozwoju naszego produktu na polskim rynku, bo agencja ta ma duże doświadczenie we współpracy z zagranicznymi partnerami oraz unikalne połączenie kompetencji marketingowychi technologicznych.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Miałem w planach wyjazd do Portugalii, ale kiedy przeczytałem o zamknięciu Lizbony stwierdziłem, że pewniejsze będą wakacje w kraju. No ale tu pojawił się kolejny problem, czyli dostępność noclegów. Naprawdę trudno coś znaleźć w terminie, który mnie interesuje.
Grzegorz z Warszawy
Wakacje w lipcu? Miejsc jak na lekarstwo
W tej chwili na portalu Nocowanie.pl największe zainteresowanie budzą miejscowości położone nad morzem. W topowej dziesiątce mamy Władysławowo, Łebę, Krynicę Morską, Mielno, Kołobrzeg, Sarbinowo, Pobierowo, Ustkę oraz Jastarnię. Ze schematu wyłamuje się jedynie Zakopane, które zajmuje trzecie miejsce na tej liście.
W ostatnich dniach turyści wysyłają rekordowe liczby zapytań dotyczące wolnych noclegów. Trafiają one głównie nad morze, czemu trudno się dziwić. Panujące upały sprawiają, że każdy z przyjemnością myśli o ochłodzie w Bałtyku.
Turyści, którzy zabrali się za planowanie wakacji nad morzem jeszcze wczesną wiosną, mieli większą swobodę w wyborze daty pobytu. Wtedy najszybciej rozchodziły się terminy na przełomie lipca i sierpnia. Kiedy pula się wyczerpała, Polacy zwrócili większą uwagę na początek lata, czyli koniec czerwca i pierwsze dwa tygodnie lipca.
Chcąc w tej chwili zarezerwować jakiś nocleg nad morzem właśnie na najbliższe tygodnie, trzeba wykazać się dużą determinacją i cierpliwością. Eksperci z Nocowanie.pl mówią, że jeżeli to możliwe, najlepiej przełożyć wyjazd na schyłek sezonu, a więc ostatni tydzień sierpnia i początek września. Wtedy znad morza wyjeżdżają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym, by przygotować się na powrót do szkolnej ławy.
Wyjazd na ostatnią chwilę? Najlepiej w góry
Jeśli zmiana terminu nie wchodzi w grę, warto pomyśleć o innym miejscu docelowym. Skoro nad morzem brak miejsc, można zwrócić baczniejszą uwagę na południe kraju.
Sporo wolnych miejsc jest jeszcze w obiektach w województwach małopolskim, dolnośląskim i podkarpackim. Znajdują się tam najbardziej znane pasma górskie, niezwykle lubiane przez turystów – Tatry, Karkonosze czy Bieszczady.
Z ogółu wszystkich zapytań o noclegi w pierwszej połowie lipca, wysłanych w czerwcu przez turystów, 10 proc. trafiło do obiektów w małopolskim, 6 proc. do obiektów w dolnośląskim, a 5 proc. do podkarpackiego. Dla porównania w województwach zachodniopomorskim i pomorskim odsetek ten jest znacznie wyższy i wynosi po ok. 30 proc.
Szukając noclegu na ostatnią chwilę, lepiej zapomnieć o tych najpopularniejszych lokalizacjach. W polskich górach są to oczywiście Zakopane, ale sporym zainteresowaniem cieszą się także Karpacz i Szklarska Poręba w Karkonoszach, a także Szczawnica oraz Krościenko nad Dunajcem w Pieninach. Wczasowicze jadący w Bieszczady, najchętniej rezerwują noclegi przy Jeziorze Solińskim, głównie w Solinie i Polańczyku.
Turyści, którzy właśnie teraz szukają noclegu, mogą skorzystać z naszej usługi “wolne pokoje”. Właściciele obiektów wystawiają tam informacje o dostępnych terminach i cenach pobytu. Wystarczy odpowiedzieć na takie ogłoszenie. Inna możliwość to “szukam noclegu”, gdzie ogłasza się turysta, a później czeka na najlepszą ofertę.
Ile może kosztować pobyt nad morzem w szczycie sezonu? Wszystko zależy od wybranej miejscowości, lokalizacji obiektu noclegowego czy preferowanych udogodnień. Decydując się na wynajęcie dwuosobowego pokoju gościnnego, w oddaleniu od plaży, można zapłacić około 120 zł za dobę. Ceny noclegów w domkach letniskowych zależą zarówno od lokalizacji, jak też wielkości, ale przede wszystkim sezonu. W jego szczycie ceny za dobę zaczynają się od około 300 zł.
Najliczniej reprezentowaną kategorią obiektów noclegowych w górach są kwatery i pokoje. Tam koszt wynajęcia dwuosobowego pokoju w miejscowości położonej niedaleko Zakopanego jest porównywalny do ceny kwatery nad morzem. Kwoty zaczynają się w granicach 120 zł za dobę.
O tym jak odpoczywać, żeby się nie przemęczyć i nie wydać fortuny, a jednocześnie wspierać branżę turystyczną, która mocno ucierpiała w wyniku pandemii i wprowadzonych lockdownów będziemy rozmawiać podczas najbliższego spotkania #SubiektywniKreatywni 14 lipca o godz. 10:00.
Paweł Zawadzki (Większe Logo) porozmawia z:
Tomaszem Machałą (Nocowanie.pl)
Pawłem Łubiarzem (MyLuggage)
Maciejem Żakowskim (Restaurant Week)
Jak pracując zdalnie przygotować się do wakacji? Jak i gdzie odpocząć w mieście? Jak radzą sobie firmy, których głównym celem jest pomoc w planowaniu odpoczynku i wakacji?
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Właśnie wystartowała kampania nowatorskiej telewizji internetowej dla graczy VTV. Tak jak przed laty MTV zmieniło oblicze telewizji i rynku muzycznego, tak teraz VTV dąży do zrewolucjonizowania branży gamingowej. Dla wielu, zwłaszcza młodych, osób gry i esport to nie tylko rozrywka i sposób na spędzanie wolnego czasu, ale także styl życia. Hivemind S.A., spółka stojąca za tym projektem, chce stworzyć telewizję i dostarczać wysokiej jakości treści właśnie dla tej grupy odbiorców.
Kampania prowadzona na platformie Beesfund ma na celu zebranie środków potrzebnych do budowy kompletnego zaplecza technicznego, produkcji formatów, współpracy z grupą rozpoznawalnych twórców i realizacji serii programów opartych o ich wizje. Zebrane środki pomogą też w promocji i pozyskaniu zasięgów oraz zwiększeniu zespołu i jego rozwoju na wielu płaszczyznach – produkcji telewizyjnej, reklamy i relacji inwestorskich.
https://youtu.be/GSUnmadhKGs
Wraz ze startem emisji ujawniono pierwszych redaktorów i twórców, którzy odpowiadać będą za dostarczanie widzom nowego contentu. Redaktorami w kategorii Gaming będą Marcin Krzemień oraz Fryderyk “Veggie” Kozioł – prawdziwy esportowy weteran, były profesjonalny zawodnik oraz doświadczony trener wielu zespołów League of Legends. Redaktorem w kategorii Rap będzie Rafał “Pono” Poniedzielski – raper i producent muzyczny, który przy okazji wydania najnowszego albumu PONDEMIA został pierwszym na świecie artystą, dystrybuującym muzykę bezpośrednio na łańcuchu bloków (Bitcoin). Za streaming mają odpowiadać Adriana Marczewska, Marta “Praktyczna Pani” Kondej oraz Weronika “Mrs Krysia” Nowicka.
https://youtu.be/9GCYvvAIfQU
Dzięki kampanii VTV każdy może zostać członkiem zespołu i mieć swój wkład w rozwój nowoczesnej telewizji internetowej, dedykowanej jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi rozrywki. Organizatorzy przygotowali aż sześć atrakcyjnych pakietów z różnymi benefitami dla osób, które zdecydują się wesprzeć projekt.
Więcej informacji na temat kampanii na stronie EMISJAVTV.pl.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
W naszej firmie słowo „piękno” ma ponadwymiarowe znaczenie. Na bycie „piękną”, oprócz ładnego wyglądu, składa się wewnętrzna siła kobiet, ich niezależność, bezpieczeństwo, ale też zdrowie i dobre samopoczucie. Tym razem postanowiliśmy skupić się na dwóch ostatnich elementach. W dzisiejszych czasach kobiety coraz więcej uwagi poświęcają swojej witalności, kondycji i well-being. Dlatego chcemy zaproponować im coś, czego do tej pory nie było w katalogu Avon – koktajle i suplementy diety Liiv. Wierzymy, że dbanie o siebie powinno zacząć się od troski o własne zdrowie i samopoczucie. Linia Liiv dostarcza im składniki odżywcze, których potrzebują, aby poczuć się dobrze i pięknie niezależnie od wieku i stylu życia, jaki prowadzą.
Anna Werstler, Dyrektor Marketingu CEE w Avon
Avon Liiv to skoncentrowane w wygodnej formie produkty, bogatych w białko, błonnik, witaminy i minerały, które pomogą zadbać o zbilansowaną dietę, odprężenie i piękny wygląd konsumentek.
W skład nowej linii wchodzą cztery produkty:
Zbilansowany koktajl Liiv w proszku, który po zmieszaniu z mlekiem, stanowi kompletny i pyszny zamiennik śniadania, obiadu lub kolacji. Zawarte w nim wysokiej jakości białko, błonnik i 25 niezbędnych witamin i minerałów będą idealnym uzupełnieniem Twojej codziennej, zbilansowanej diety.
Relaksacyjny suplement diety Liiv w tabletkach, kojąco wpłynie na Twoje samopoczucie, abyś mogła cieszyć się zdrowym i głębokim snem.
Suplementacja kolagenowa Liiv pomaga wygładzać zmarszczki i poprawiać elastyczność skóry, co zostało udowodnione klinicznie.
Koncentrat Liiv z aloesem, zieloną herbatą i imbirem, który sprawi, że picie 2 litrów płynów dziennie stanie się o wiele przyjemniejsze i wesprze funkcjonowanie układu odpornościowego.
Produkty z linii Liiv są dostępne za pośrednictwem dedykowanych Konsultantek Avon od katalogu C10.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Fundacja Startup Poland powstała w 2015 roku. Na początku funkcję prezesa pełniła Eliza Kruczkowska. W 2016 roku stanowisko objęła Julia Krysztofiak-Szopa. Zadaniem fundacji jest wspieranie start-upów. Corocznie organizacja publikuje raport analizujący sytuację start-upów na polskim rynku.
Prezes fundacji zapowiedziała odejście ze stanowiska z końcem stycznia 2020 roku. Wyraziła potrzebę zmiany otoczenia z organizacji non-profit i ogłosiła, że poszukuje nowych wyzwań zawodowych w obszarach mediów, public affairs&advocacy, inwestycji VC i technologii, również poza Polską.
– Startup Poland, w tej chwili największy think tank technologiczny w Polsce z ponad 35 ambasadorami w każdym polskim mieście, jest teraz na ważnym etapie, na którym sprawdzony, profesjonalny model operacyjny potrzebuje skalowania i bezwzględnego przywództwa. Głęboko wierzę, że nowy zarząd nie tylko zapewni ciągłość naszym działaniom, ale także będzie potrafił wykorzystać ten moment w życiu organizacji, aby nadać Startup Poland jeszcze większą siłę – czytamy na profilu Facebook’owym Julii Krysztofiak-Szopa
Pomimo rezygnacji z funkcji Krysztofiak-Szopa zadeklarowała dalsze wsparcie fundacji już jako członek jej rady.
Dzień dobry!
Witamy Cię w nowej odsłonie serwisu. Zdajemy sobie sprawę, że zostało jeszcze trochę do poprawy i cały czas nad tym pracujemy. Jeśli chcesz zgłosić swoje uwagi – napisz do nas na rp@brief.pl