Tag
sticky
Przedsiębiorców zajmujących się handlem, zwłaszcza tym elektronicznym, wkrótce czekają rewolucyjne zmiany w związku z implementacją tzw. Dyrektywy Omnibus do polskiego porządku prawnego. Dyrektywa, nazywana również Nowym Ładem Konsumenckim,…
TikTok dla różnorodności i inkluzywności – inicjuje dyskusję, wspiera społeczności, tworzy…
TikTok to globalna platforma rozrywkowa, która czerpie siłę z kreatywności swojej barwnej społeczności. W maju, Europejskim Miesiącu Różnorodności, dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi ze wspieraniem mniejszości, zaprasza do…
Władze rosyjskie blokują Brainly
Twórcy Brainly poinformowali, że Rosja zablokowała obywatelom dostęp do portalu Znanija (portal Brainly dla uczniów z Ukrainy, Rosji oraz Kazachstanu).
Robotics Innovation Awards 2022 – polska firma w TOP50 najlepszych na świecie!
Od ponad dekady nagrody RBR50 Robotics Innovation Awards, przyznawane przez amerykański Robotics Business Review, wyróżniają najbardziej kreatywne i wpływowe innowacje z całego świata. Coroczna lista RBR50 jest hołdem dla organizacji…
Zortrax wyróżniony srebrnym Laurem Konsumenta 2022
Jest to potwierdzenie silnej pozycji marki na polskim rynku.
TokLok analiza bezpieczeństwa.
Komunikacja internetowa to nieodłączna część naszej codzienności. Rozmowy najczęściej prowadzimy za pośrednictwem komunikatorów mobilnych. Wszystkie te aplikacje firmują jako „bezpieczne”. Czy nasza korespondencja rzeczywiście nie jest…
Dyrektywa Omnibus położy kres kupowanym lajkom, nieistniejącym wyprzedażom
Przedsiębiorców zajmujących się handlem, zwłaszcza tym elektronicznym, wkrótce czekają rewolucyjne zmiany w związku z implementacją tzw. Dyrektywy Omnibus do polskiego porządku prawnego. Dyrektywa, nazywana również Nowym Ładem Konsumenckim,…
“Brand activism – oczekiwanie? spełnienie? green washing?” – ważny temat poruszony podczas…
Podczas majowej edycji CMO Summit by Shortlist, konferencji skierowanej do top managerów marketingu, reklamodawców jednym z ważnych tematów był Brand Activism. Podczas panelu dyskusyjnego rozmawiali o tym eksperci Paweł Niziński, CEO,…
PZL planuje rozwój i zmiany
Agencja reklamowa PZL wprowadza kilka zmian w strukturze agencji zarówno od strony działów operacyjnych, jak również w zakresie działu kreacji.
Quo Vadis marketerze?
Syrop, pleśń i guma. Co je łączy?
Co mają wspólnego: Coca Cola, Goodyear i Penicylina? Powstały one przez przypadek. Coca Cola - bo asystent aptekarza dolał wody gazowanej do syropu na nerwy, Penicylina - bo Fleming użył brudnej próbki, a…