Tag
strategia
Green is good i Miasto2077 prezentują pierwszy raport o roli ESG w strategii spółek giełdowych. Podczas konferencji dla inwestorów GPW Innovation Day ukazał się raport „Rola i znaczenie ESG w strategii spółek giełdowych oraz w ich…
#KiszlukRozmawia 71 – Marta Chalimoniuk-Nowak
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Martą Chalimoniuk-Nowak, ekspertką ds. marketingu strategicznego.
Czy promocje w polskich sklepach są skuteczne? Nowe dane mówią, że nie do końca [RAPORT]
Koniec z drukowanymi gazetkami i wielosztukami? Tradycyjne promocje odchodzą do lamusa. Żeby zarabiać i przyciągać klientów, polscy detaliści muszą stawiać na optymalizację swoich kampanii za pomocą rozwiązań analitycznych. Z najnowszego…
Więcej nie znaczy lepiej – overchoice i nadużycia
W pandemicznych czasach różne koncerny z sektora FMCG bardziej niż kiedykolwiek weryfikują swoje portfolio. To nie jedynie kwestia lepszego zarządzania kosztami i stres związany z oczekiwaniem na zwroty z inwestycji z okresu przed covidem,…
Jak prowadzić działania na Instagramie: 4 porady
Instagram z ponad miliardem użytkowników globalnie jest jednym z ulubionych serwisów społecznościowych nie tylko przeciętnych użytkowników, influencerów czy celebrytów, ale również marketerów. Niemal każda usługa czy produkt z kategorii…
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
W efekcie wybuchu pandemii wiele branż ucierpiało przez wprowadzone obostrzenia, zmianę potrzeb zakupowych konsumentów, a w najgorszych przypadkach – przez całkowite wstrzymanie biznesu. W trudnej i nieznanej nikomu sytuacji wszelkie…
Covid-19: Rekomendacje ze świata brand experience od Allegro
Zespół Allegro Brand Experience Agency przygotował przewodnik dla marketerów po najlepszych praktykach brand experience w czasach obecnego kryzysu.
Lokalne zaangażowanie czy globalny zasięg — jak prowadzić SM marek o międzynarodowym zasięgu?
Globalne marki, czy te przygotowujące się aktywnie do skalowania biznesu - niezależnie od tego, czy wybierają ekspansję światową, europejską, czy wyłącznie na wybranych, strategicznych rynkach, zazwyczaj stają przed problemem - lokalne…
Czwartkowy kącik | odc.7 | O spójności, okazjach i odchodzeniu od rdzenia marki
Bez względu na to, czy rozwijamy brand produktowy czy usługowy, normą dziś jest posiadanie strategii marki, jej misji i wizji. Czasem są to dość kulawe rozwiązania, niekoniecznie profesjonalne, albo mocno nadgryzione duchem czasu i…
Marketingowe zamknięcie roku z DIMAQ VOICE
Już 10 grudnia ostatnie w tym roku spotkanie DIMAQ VOICE. Tym razem zapraszamy do siedziby IAB, żeby w świątecznym nastroju podzielić się dawką merytorycznej wiedzy.