Gra Paczka rusza po raz czwarty. Co nowego czeka nas w trakcie październikowego eventu?

Gra Paczka

Polscy gracze po raz kolejny połączą siły, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących ze Szlachetnej Paczki. W dniach 15-17 października odbędzie się czwarta edycja charytatywnego streamu Gra Paczka. Kilkudziesięciu najlepszych polskich streamerów, blisko 60 godzin gier i rozrywki live, a do tego konkursy z cennymi nagrodami oraz aukcje charytatywne – weź udział w evencie i pomóż wrócić do gry tym, których dotknął los.

W październiku dla potrzebujących zagrają  m.in.:

AdiGie, AlbanPL, Anianiania, Antris, ArcyK, Ayanoo, Bonkol, BrodasSqat, CarcassWhite, Chojny, Cichy, David, DDzikuseQQ, Doczu, DonMarcinos_TTV, Druvik, G4lrond, Guliasz, Impie, Inspirawka, JurAs, JustThePhil, Kaftan, Kasix, Kazimierzkazik, Kibic, Kondyss, Kozok, Lariss_Price, Lempiank, Listffa, Luna, MaaiLinh, Magnus, Magvayer, Makin, Makito_, malina_ceramics, MKRR3, mokra_zabka, MrGreenQ,Namaenonaii, Niklaus, Optio, PalaszujeGry, PannaGrywalna, Piepiel_TV, Piotr Maciejczak, Qud, Quong, Reachagalaxy, RealMrQ, Rootsrat, ScradeyBunny, ShadowLime_, SharikanVR, SirMisiek, Slavertv,  SouShibo,  Spiralus, sqbunny_yt, Szczurek,  SzejkTiVi, Thor,Tomaszuuuu,  Tulu, UkuLula, Vayana, Wez, WhyMe, Wiciu-ck, XEmtek, YavorTV, Yoive, Zwyczajnyy.

A to nie wszyscy, będzie jeszcze wiele niespodzianek!

Baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Streamy będzie można śledzić na stronie www.grapaczka.pl oraz na Twitchu – poprzez kanały własne uczestników lub na https://www.twitch.tv/grapaczka.   

Jak to działa?

Podczas charytatywnego streamu Gra Paczka wiodący polscy gracze prowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. Każdy wpłacający może liczyć nie tylko na miejsce w prowadzonym w trakcie eventu rankingu, ale także na cenne nagrody ufundowane przez partnerów wydarzenia. W tej edycji są nimi m.in. Coca-Cola – partner główny wydarzenia, a także CD PROJECT RED, Genesis. MSI, SPC Gear, GIGABYTE – właściciel marki Aorus.

To dzięki osobom, które wspierają program finansowo, Szlachetna Paczka może działać, docierać do nowych potrzebujących i odkrywać biedę, do której nie dotarł nikt inny. Dzięki determinacji streamerów, graczy i przedstawicieli branży technologicznej podczas poprzednich eventów zebrano w sumie ponad 900 tys. złotych.

Nowy level pomagania

Na uczestników Gra Paczki 4 czeka kilka nowości. W serwisie Allegro prowadzone będą aukcje charytatywne – każdy będzie mógł wziąć udział w licytacji wybranych przedmiotów związanych ze światem gamingu. Środki wesprą cel projektu. Spis unikalnych, kolekcjonerskich rzeczy podlegających aukcjom znajdzie się także na stronie wydarzenia www.grapaczka.pl.

Wszyscy sympatycy charytatywnego streamu Szlachetnej Paczki mogą śledzić informacje dotyczące eventu na nowo utworzonym fanpage’u Gra Paczki na Facebooku: https://www.facebook.com/GraPaczka.

Nowości dotyczą także formuły samego wydarzenia. Główny event Gra Paczki odbywający się w dniach 15-17.10 rozpocznie i zakończy relacja ze studia Szlachetnej Paczki, a w trakcie prowadzonych streamów widzowie będą mogli oglądać nie tylko najbardziej znanych graczy w Polsce, ale także osoby związane z branżą technologiczną i e-sportem. Dodatkowo kilka dni przed głównym eventem będą odbywały się streamy towarzyszące – często równocześnie, na kanałach najpopularniejszych streamów.

Patronat medialny nad Gra Paczką 4 objęli już: CD-Action, Esport Now, GRYonline.pl.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Wejdź na www.grapaczka.pl.


Źródło: Gra Paczka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rewolucja w mediach gamingowych startuje już za tydzień! VTV – nowatorska telewizja internetowa dla graczy

VTV_logo

Gry, esport, streamy, programy publicystyczne, lifestyle i wiele więcej. Wszystko w rewolucyjnej formule łączącej tradycyjne i współczesne media!

Co sprawiło, że MTV zyskało status ikonicznego medium 40 lat temu? Zrozumienie współczesnych ludzi, ich potrzeb i nowoczesnych, eksperymentalnych form muzycznych przy jednoczesnym rozpoznaniu ich ponadczasowości. Dzisiaj najbardziej przyszłościową pod każdym względem formą spędzania czasu jest gaming. VTV stanie się oknem do tego świata zarówno dla zagorzałych graczy, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tym medium. To stacja pełna pasjonatów, wykorzystująca możliwości globalnej sieci i płynąca wraz z trendami narzuconymi przez współczesne subkultury. Nadciąga rewolucja i nowa jakość wśród mediów gamingowych!

VTV to codzienność obracająca się wokół gamingu jako stylu życia. Nieliniowa, nowoczesna telewizja internetowa, współpracująca z najlepszymi dziennikarzami, influencerami i ekspertami z dziedziny gier i esportu. Zapraszamy na relację z rewolucji, która dzieje się na naszych oczach na całym świecie. Otwieramy oczy na kierunek, który już teraz osiągnął niespotykaną skalę i już wkrótce stanie się najważniejszym nurtem w mediach.

https://youtu.be/GLQ7B23vKNI

Wysokiej jakości materiały wideo i teksty publicystyczne, wywiady, recenzje, streamy na żywo i treningi prawdziwych graczy – to wszystko tylko u nas. VTV to nowoczesna, atrakcyjna i zrównoważona rozrywka. Wsiadaj z nami i jedziemy ku przyszłości!

Pomysłodawcą i założycielem VTV jest Wojtek Krzemień – specjalista ds. nowych mediów i marketingu z 20 letnim doświadczeniem w branży. Wydawca serwisów Brief.pl, BriefEsports.pl oraz VigilantMagazine.com. Wojtek zebrał wokół siebie solidną redakcję i współpracowników składającą się z wieloletnich dziennikarzy i influencerów, którzy wspólnie tworzyć będą to innowacyjne medium.

Więcej szczegółów już 28 czerwca, kiedy ruszy kampania crowdfundingowa VTV na platformie Beesfund! Jest okazja, aby wspólnie z VTV budować przyszłość mediów gamingowych w Polsce.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF