...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PUMA z topowymi fotografami organizuje #streetmeetwarsaw, foto-spacery po Warszawie

#streetmeetwarsaw to nowa inicjatywa dla pasjonatów fotografii miejskiej. W lutym, ogłoszono instagramowy konkurs pod tym samym tagiem, a następnie z 1 400 zgłoszeń wybrano 10 najlepszych uczestników, którzy zostali zaproszeni na foto-spacer z czołowymi polskimi fotografami.

Wybór nie był prosty, ale czuwali nad nim prezentujący różnorodne techniki fotografii, ambasadorzy projektu:

  • Katarzyna Milewska, specjalizuje się w fotografii sportowej; 
  • Paweł Fabjański, stworzył wiele kampanii reklamowych, okładek albumów muzycznych oraz konceptualnych projektów artystycznych; 
  • Miłosz Rebeś, od lat dokumentuje deskorolkowy świat oraz niesamowitą miejską architekturę; 
  • Michał Chojnacki, na swoim koncie ma współpracę z wieloma markami streetwearowymi i hip-hopowymi, dla których tworzył lookbooki i edytoriale; 
  • Wojtek Koziara, upodobał sobie reportaż, fotografuje koncerty oraz swoje podróże; 
  • Zulu Kuki,  odkrywca nietypowych miejskich przestrzeni, w które bezbłędnie wkomponowuje sylwetki modeli.  

23 marca w Warszawie, odbył się pierwszy foto-spacer z serii #streetmeetwarsaw  

            

Do udziału w wydarzeniu zaproszono gościa z zagranicy, Little Shao. Fotograf na co dzień mieszkający w Paryżu, ambasador Nikon x Profoto x Lowepro x Surface Pro 4. Shao specjalizuje się w fotografii ruchu, przede wszystkim tańca (sam jest bboyem).  

Zwycięzcy konkursu, mieli szanse spotkać się z siedmioma głównymi ambasadorami projektu
i spędzić z nimi dzień w ich ulubionych fotograficznych warszawskich lokacjach. Każdy z ambasadorów poprowadził krótki foto-warsztat, opowiedział o swojej technice pracy, a następnie przez cały dzień zapewniał techniczne i merytoryczne wsparcie dla uczestników. Grupa odwiedziła między innymi: parking Domu Handlowego VITKAC, Elektrownię Powiśle czy Bulwary Wiślane. 

Do dyspozycji fotografów, na każdej lokacji, byli również modele – Karolina Gilon, prezenterka TV
i modelka oraz Dawid Rostkowski, tancerz, bboy, lepiej znany pod pseudonimem Bboy Minigun. Na warszawskie ulice Karolina i Dawid wyszli w street-style’owych stylizacjach PUMA, a głównym produktem wykorzystanym w sesji był kultowy już model butów z lat 80. – RS-X pochodzący z najnowszej kolekcji. 

Podczas całego dnia powstała niezliczona ilość zdjęć, które obejrzeć można między innymi na Instagramie pod tagiem #streetmeetwarsaw. Każdy z uczestników przedstawił swoje, unikalne spojrzenie na tą samą przestrzeń oraz modeli.

Marka PUMA obecna była na wszystkich etapach komunikacji – od sesji zdjęciowych z foto-ambasadorami, które stanowiły start aktywacji, poprzez brandowane gadżety rozdawane uczestnikom wydarzenia (specjalnie przygotowane paski oraz mapki) i stylizacje modeli, aż po finalnie stworzony content zdjęciowy, który publikowany jest na kanałach social media ambasadorów oraz uczestników wydarzenia.  

     

 

W najbliższym czasie przewidziana jest kolejna edycja projektu.

Za pomysł kreatywny, współpracę z fotografami, organizacje wydarzenia oraz komunikacje social media & PR odpowiedzialna jest agencja teal. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF