...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Szczepan Twardoch i Kasia Kołodziejska w filmie dokumentalnym „Spokój”

Wczoraj na Onecie miała miejsce premiera kolejnego filmu z cyklu dokumentów „Swoją Drogą”, przygotowanego we współpracy z marką Łomża. W drugim odcinku pt. „Spokój” za sprawą Szczepana Twardocha poznajemy historię Kasi Kołodziejskiej, która porzuciła korporację i wielkie miasto, aby oddać się temu, co kocha najbardziej – psom i psim zaprzęgom. Smak rywalizacji, wiara we własne możliwości i zapał, to wspólny mianownik dwójki bohaterów. Jak zakończy się to spotkanie?

„Swoją Drogą” to seria filmów dokumentalnych o osobach, które za sprawą swoich umiejętności dały się poznać szerokiej publiczności, m.in. najlepszy polski bokser wagi ciężkiej Adam Kownacki, pisarz Szczepan Twardoch, wicemistrz Świata w windsurfingu Maciej Rutkowski czy też artysta Krzysztof Materna. W parze z nimi zostaną przedstawione osoby znane znacznie węższemu gronu, ale których historie są równie ważne w przekazie filmu. Ich wspólnym mianownikiem jest autentyczność, bycie wiernym sobie oraz obranym przez siebie wartościom.

Kasia Kołodziejska to góralka z wyboru. Miłością do regionalnej kultury zaraził ją mąż góral. Poznali się kiedy pracowała jeszcze w zespole kreatywnym w jednej z warszawskich korporacji. Kasia z czasem zapragnęła mocniej związać się z górami, dlatego postanowiła wyprowadzić się z miasta i zamieszkać na południu Polski. To tutaj zgłębiła swoją wyjątkową pasję do psich zaprzęgów. Dziś jej psy startują w wyścigach, w których osiągają sukcesy. Łamie wszelkie stereotypy dotyczące kobiet, jako płci słabszej, zależnej i podległej. Kasia mówi o sobie, że jest osobą szczęśliwą.

– Kiedy pracowałam w agencji reklamowej jako copywriter marzyłam o stworzeniu reklamy z udziałem psiego zaprzęgu. Nie koniecznie mojego, bo miałam wtedy dopiero jednego psa. Nie ważne czy byłaby to reklama banku, czy telefonii komórkowej – każdy mój draft scenariusza rozpoczynał się od słów: „Jesteśmy na Alasce…”. Ciekawe, że dziś sama jestem bohaterką filmu, w którym główną rolę grają psy – moje psy. Cieszę się, że to nie jest klasyczna reklama, 30 sekund zakończone packshotem. Doceniam ideę, wartościowy przekaz całego projektu. To ważne, że mogłam zagrać siebie, a nie wcielać się wykreowaną rolę i wyimaginowaną historię. Nie ukrywam, że możliwość wystąpienie u boku Szczepana Twardocha to było nie lada wyróżnienie. Dziękuję Łomży za zaufanie, bo przecież zwykła ze mnie dziewczyna z marzeniami, które spełniają się dzięki Grzegorzowi i psom – mówi Kasia Kołodziejska, bohaterka drugiego odcinka „Swoją Drogą”. 

O swoim spotkaniu ze Szczepanem Twardochem Kasia pisze także na swoim blogu.

– „Spokój” to opowieść o spotkaniu Kasi Kołodziejskiej i Szczepana Twardocha – ludzi, którzy wybrali życie poza miastem. Ludzi, dla których ważny jest spokój i cisza. Film pokazuje, jak niewiele potrzeba byśmy w swoim życiu znaleźli zrozumienie oraz wspólny cel. Wszyscy codziennie gdzieś gonimy, a wystarczy zatrzymać się na chwilę, porzucić chaos, który jest wokół nas i wtedy bardzo łatwo jest nawiązać relację z drugim człowiekiem. Film ten ukazuje pasję, która może nadać sens naszemu życiu oraz może być terapią na nasze lęki i obawy. „Spokój” opowiada o wybraniu swojej drogi i żelaznej konsekwencji w dążeniu do obranego celu. To historia spotkania dwójki ludzi, ich relacji oraz radosnej nauce jazdy psim zaprzęgiem – mówi reżyser Grzegorz Jankowski.

Drugi odcinek można obejrzeć na stronie https://swojadroga.onet.pl

Wyłącznym partnerem cyklu jest marka Łomża. Za realizację całej serii odpowiada firma produkcyjna Lulu Production we współpracy z MediaCom Beyond Advertising częścią MediaCom Warszawa oraz Onetem. Producentami wszystkich filmów są Olga oraz Bartosz Cerkascy.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża

Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiu fascynujących dokumentów pt. „Swoją Drogą”, zrealizowanych wspólnie z producentem piwa Łomża. Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna. Celem twórców jest pokazanie, że warto w iść swoją drogą, pozostać sobą i być wiernym swoim wartościom.

„Swoją Drogą” to seria filmów dokumentalnych o osobach, które za sprawą swoich umiejętności dały się poznać szerokiej publiczności, m.in. najlepszy polski bokser wagi ciężkiej Adam Kownacki, pisarz Szczepan Twardoch, wicemistrz Świata w windsurfingu Maciej Rutkowski czy też artysta Krzysztof Materna. W parze z nimi zostaną przedstawione osoby znane znacznie węższemu gronu, ale których historie są równie ważne w przekazie filmu. Celem serii dokumentów jest kreowanie pozytywnych postaw ludzkich, takich jak bycie wiernym swoim wartościom, kierowanie się pasją w życiu i podążanie swoją drogą. Na historie bohaterów będzie można spojrzeć dodatkowo okiem znakomitych polskich reżyserów znanych nie tylko z form dokumentalnych, ale również filmów fabularnych czy reklamowych. Za kamera stanęli Grzegorz Jankowski, nominowana do Oskara Aneta Kopacz, duet reżyserski Jakubowska-Gronowski oraz Michał Materna. Twórcy otrzymali dużą swobodę w tworzeniu swoich dokumentów oraz przedstawieniu bohaterów, wynikiem czego są filmy odznaczające się różnorodnością formy i sposobem opowiadania historii. Ich wspólnym mianownikiem jest autentyczność, bycie wiernym sobie oraz obranym przez siebie wartościom.

– Projekt „Swoją Drogą” bardzo mnie zainteresował. To niezwykle inspirujące, spotykać młodych ludzi, którzy realizują swoje pasje oraz rzeczywiście idą własną droga z tak niesamowitą determinacją i konsekwencją. Ci ludzie mają serce, mają wielką siłę przebicia – nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Oni działają zupełnie inaczej niż ja działałam w ich wieku, mają większą pewność siebie, mają inne narzędzia. To jest niezwykle inspirujące, a film, który nakręciłam jest właśnie o oddaniu, o determinacji i o takim działaniu z pasją. Niezwykle ciekawe jest dla mnie to, że w tych historiach nie ma rezygnacji z życia. Znajdziemy tam natomiast miejsce na rodzinę i na dzieci. To jest pasja życia! – opisała swój udział w projekcie Aneta Kopacz, reżyserka dwóch filmów.

– Dłuższe formy wideo to idealne narzędzie do opowiadania historii. Tych pasjonujących, kolorowych, ciekawych i ważnych. Marka Łomża chce opowiadać o swoich wartościach, które Onet podziela.
Wybór własnej drogi, realizacja celów na swoich warunkach, czy czerpanie przyjemności z życia
w zgodzie z etyką. Jesteśmy przekonani, że seria dokumentów może być dużą dawką inspiracji dla naszych widzów i wartościową formą spędzenia wolnego czasu. Chcemy współpracować z dojrzałymi
i odpowiedzialnymi partnerami, którym zależy na jakościowych treściach i szerokiej dystrybucji” – mówi Sabina Lipska, dyrektor video Ringier Axel Springer Polska

Filmy zostały zrealizowane we współpracy z marką piwa Łomża.

 

– Ponad dwa lata temu, pracując nad odświeżeniem pozycjonowania zastanawialiśmy się nad wartościami marki oraz jej miejscem na piwnej mapie. Zdecydowaliśmy, że chcemy dawać konsumentom coś więcej niż sam produkt, a naszą misją jest wspieranie ich w podążaniu własną drogą. Wierzymy, że postępując w zgodzie ze sobą i będąc autentycznym jest się w pełni szczęśliwym. My również tę swoją drogę obraliśmy. Jest nią regionalność. Nie chcemy być dużą, masową marką, ale też nie próbujemy udawać kraftowego mini browaru. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i konsekwentnie realizujemy cele, które sobie założyliśmy. Seria „Swoją drogą” to niejako hołd złożony przez markę osobom, które wyznają te same wartości i znajdują satysfakcję w podążaniu swoją drogą, często mimo wielkich przeciwności – Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pur – reprezentujący markę Łomża partnera filmu.

– Ogromnie się cieszę się, że możemy realizować projekty, które łączą w sobie wartości artystyczne, społeczne i jednocześnie będące bliskie wartościom marki – w tym przypadki marki Łomża. Każdy z filmów zrealizowany przez różnych twórców z udziałem różnych bohaterów pokazał nam, jak dużym obecnie wyzwaniem jest pozostanie wiernym sobie, ale też dał nam naukę, że swoje wartości życiowe należy realizować w działaniu, by być wiarygodnym a przez to atrakcyjnym dla innych ludzi w tym przypadku widzów, którzy będą mogli w Onecie obejrzeć przygotowane dla nich filmy Marcin Klimczak, Head of Content Strategy MediaCom Beyond Advertising.

Filmy będą dostępne na dedykowanej stronie w Onecie od 9 kwietnia br. Co wtorek o godz. 20.00 na stronie pojawi się będ kolejny nowy odcinek, któremu będzie towarzyszyć premiera na głównej stronie Onetu. Za realizację całej serii odpowiada firma produkcyjna Lulu Production we współpracy z MediaCom Warszawa oraz Onetem. Producentami wszystkich filmów są Olga oraz Bartosz Cerkascy.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF