Tag
Sylwia Chada
TikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe, aby pomóc markom skutecznie korzystać z pojawiających się trendów zakupowych na platformie. Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną współpracującą z TikTokiem w celu…
TikTok zachęca do życzliwości na platformie – ruszyła globalna kampania #CreateKindness
TikTok, aby wspierać życzliwość na platformie, rusza z globalną kampanią #CreateKindness. Poprzez serię filmów animowanych, które przygotowali znani twórcy platformy oraz hashtag challenge TikTok chce inspirować swoich użytkowników do bycia…
TikTok rusza z programem „TikTok Academy”
TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce,…
TikTok for Business startuje z „Make TikToks Contest”. Do wygrania trzy nagrody – każda o wartości…
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i…
TikTok otwiera biuro w Polsce, zatrudni kilkudziesięciu pracowników i przedstawi swoją ofertę dla…
TikTok, wiodąca platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. W pierwszej…