TikTok rusza z programem „TikTok Academy”

TikTok Academy

TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i kluczowe wskazówki na temat TikToka.

Pomogą one w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Program jest odpowiedzią na szybki rozwój TikToka i spore zainteresowanie platformą wśród marek i osób związanych z marketingiem.

Bardzo cieszymy się, że globalny program „TikTok Academy” ruszył w Europie Centralnej. Pokazuje to ogromny potencjał rozwoju TikToka w regionie nie tylko wśród użytkowników, ale również marek. Program „TikTok Academy” jest tworzony z myślą o partnerach agencyjnych. To nie tylko warsztaty – to szyte na miarę podejście, które ma pomóc marketingowcom stać się ekspertem TikToka.

Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Globalny program edukacyjny „TikTok Academy” ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy, aby pomóc w rozwoju pracowników agencji jako wytrawnych marketerów związanych z TikTokiem. Podczas spotkań, będą mieli oni okazję dowiedzieć się nie tylko o tym, w jaki sposób przygotować kampanię na TikToku, ale również lepiej poznać samą platformę, jej DNA i społeczność. Zespół TikToka podzieli się wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów i narzędzi, case studies i przeglądu reklam aukcyjnych.

Pierwsze szkolenia TikTok ma już za sobą. Zostały one zorganizowane dla Httpool.

 „Po pierwszej rundzie spotkań z Httpool, będziemy zapraszać kolejnych partnerów do udziału w naszym wyjątkowym programie, aby razem z nami mogli rozwijać swoje kompetencje w zakresie promowania marki na TikToku.

Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w rozwoju TikToka, który szybko staje się jedną z najpopularniejszych platform. Httpool jest pierwszym partnerem, który bierze udział w TikTok Academy. Dzięki temu, nasze zespoły ekspertów z Europy Środkowej otrzymują ekskluzywne porady, dostęp do szkoleń i możliwość wspierania reklamodawców w ich działaniach związanych z promowaniem marki na TikToku, co przekłada się na wyniki biznesowe.

Aljoša Jenko, Httpool CEO

Spotkania z Httpool obejmowały dwa dni szkoleń. W programie wzięli udział pracownicy Httpool z Regionu Europy Centralnej i kilka innych krajów. Było to pierwsze szkolenie na żywo, natomiast wirtualna platforma edukacyjna „TikTok Academy” wystartuje globalnie latem tego roku. Agencje, które ukończą program otrzymają certyfikat „TikTok Academy”.


Źródło: TikTok

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

10 nowych, bezpłatnych kursów on-line już wkrótce w portalu PARP

kursy online

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości udostępni wkrótce dziesięć nowych, bezpłatnych kursów e-learningowych. Aktualna oferta Akademii PARP obejmuje ich już 19. Cieszą się one wysokim zainteresowaniem – wśród najpopularniejszych e-kursów znajdują się: „Jak założyć własną firmę?” (6 730 zapisów*), „Media społecznościowe w biznesie” (5 490* zapisów) i „Umiejętności interpersonalne” (4 089* zapisów).

Propozycje tego typu szkoleń Akademia PARP kieruje nie tylko do osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Skorzystać z oferowanej przez Akademię wiedzy mogą wszyscy, którzy myślą o założeniu własnej firmy, chcą zwiększyć swoją wartość na rynku pracy lub pragną podnieść kompetencje swoich pracowników. Wystarczy zapisać się na wybrane kursy e-learningowe.

Zapraszamy do śledzenia tegorocznego harmonogramu e-szkoleń, informującego o tematyce i terminach uruchomienia nowych kursów, na które już dziś można się zapisać. Więcej informacji znajduje się pod odnośnikami:

1.Zarządzanie kryzysowe w MŚP – kurs został uruchomiony 14 września br.

Z kursu dowiesz się jak dbać o bezpieczeństwo swojej firmy w sytuacji kryzysowej.

2. Pozyskiwanie kapitału na działalność MŚP – 18.09.2020 r.

Po ukończeniu kursu będziesz wiedział czym jest kapitał, skąd go pozyskać i jakie są źródła finansowania działalności MŚP.

3. E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany – 28.09.2020 r.

Po uczestnictwie w kursie uzyskasz informacje na temat specyfiki handlu w Internecie oraz tego co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż.

4. Ubezpieczenie społeczne w MŚP – 08.10.2020 r.

Po wzięciu udziału w tym kursie poszerzysz swoją wiedzę o zasady funkcjonowania systemu ubezpieczeń społecznych i dowiesz się jak się w nich poruszać.

5. Media społecznościowe – kurs zaawansowany – 16.10.2020 r.

Z kursu zaczerpniesz informacji na temat wykorzystywania potencjału portali społecznościowych w kontekście sprzedaży i wizerunku Twojej firmy.

6. Podatek VAT w MŚP – 28.10.2020 r.

Po ukończeniu kursu będziesz wiedział wszystko o podatku VAT oraz jakie są zasady rozliczania podatku od towarów i usług.

7. Zarządzanie ryzykiem w MŚP – 06.11.2020 r.

Dzięki ukończeniu tego kursu będziesz wiedział jak osiągnąć sukces w zarządzaniu ryzykiem.

8. Zarządzanie projektami dla początkujących – 17.11.2020 r.

Po ukończeniu kursu będziesz umiał odpowiedzieć na pytania: „jak rozwijać kluczowe umiejętności niezbędne do sprawnego prowadzenia projektu?” i „jak planować i realizować złożone przedsięwzięcia?”.

9. Cyberbezpieczeństwo w MŚP – 27.11.2020 r.

Po zakończeniu tego kursu zbierzesz informacje na temat cyberbezpieczeństwa – będziesz wiedział jak rozpoznawać i zapobiegać zagrożeniom związanym z cyberprzestępczością.

10. Badanie rynku i testowanie produktów – 07.12.2020 r.

Z kursu dowiesz się czym jest i do czego służy badanie rynku i testowanie produktów.

Dodatkowo w III i IV kwartale 2020 r. pojawią się jeszcze trzy kursy, przygotowane przez zespół Akademii PARP:

  • Efektywność energetyczna w MŚP.
  • Motywowanie pracowników.
  • Biznesplan.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oferuje kursy w dziedzinach takich jak: finanse, prawo, zarządzanie, marketing i kompetencje osobiste. Odbycie tych kursów daje możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do prowadzenia małej i średniej firmy oraz pozwala na uzyskanie certyfikatów bez konieczności wychodzenia z domu.

Zapraszamy do zapisów.


Źródło: Informacja prasowa Akademia PARP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rozwijaj kompetencje nie wychodząc z domu. Kursy online w dobie pracy zdalnej

kursy online

Rozwój technologii przyczynił się do tego, że nasze codzienne zachowania, nawyki uległy zmianie. Internet daje nam możliwość komunikowania się z rodziną, ze znajomymi, robienia zakupów, dokonywania opłat. A jak wyglądają współczesne metody nauczania czy podnoszenie kompetencji za pomocą jest efektywne i jak zachować wewnętrzną motywację i dyscyplinę w czasie pracy zdalnej?

Nauka języka obcego bez wychodzenia z domu

Niewątpliwą zaletą nauki online jest to, że możesz ją wykonywać w każdym miejscu na świecie. Oszczędzasz czas na dojazdach do miejsca szkolenia i to ty dbasz o komfort nauki. Okazuje się, że to fantastyczne rozwiązanie dla osób, które podróżują, dla mam, które wychowując dzieci w domu, mogą szlifować na przykład język angielski przed powrotem na rynek pracy.

Nowoczesne rozwiązania techniczne pozwalają na prowadzenie zarówno zajęć indywidualnych, jak i grupowych. Narzędzia telekonferencyjne ułatwiają kontakt ucznia z nauczycielem. Do takich narzędzi należą m.in: Skype, Microsoft Teams, YouTube czy Google Hangouts Meet, Zoom.

Nie potrzebujesz się przemieszczać, żeby uczestniczyć w zajęciach, powtarzać materiał, zdawać testy poziomujące. Dzięki tego typu nauce jesteś na bieżąco, lektor w czasie rzeczywistym przekazuje materiał, rozmawia z uczestnikami. Dzięki tym rozwiązaniom możesz liczyć zawsze na informację zwrotną.

Czas kryzysu – czasem na naukę online?

Coraz więcej szkoleń przenosi się do świata online. Kompetencje można podnosić za zakresu rozwoju osobistego, prowadzenia projektów, ale i digital marketingu. W dobie Internetu mamy mnóstwo zawodów, które można wykonywać dzięki pracy zdalnej, np. social media manager, copywriter, specjalista SEO, wszystkie te zawody wymagają ciągłej aktualizacji wiedzy.

Aktualny czas jest tak kryzysowy, że zmusza do refleksji zarówno nad jego tragicznymi konsekwencjami, jak również nad potencjalnie korzystnymi zmianami, które się z nim wiążą.
Świat, przenosząc komunikację do internetu, zaczyna oferować naukę online na niespotykaną dotąd skalę. W efekcie, to co obserwuję w ostatnich dwóch tygodniach wśród osób uczących się, a także zajmujących się uczeniem, to obniżenie poziomu odczuwalnego przez te osoby stresu, obniżenie presji nakładanej na siebie i innych oraz zwiększony odpoczynek. Daje to możliwość wyregulowania cyklu dnia według własnych, często specyficznych
potrzeb. Jako przykłady można wskazać dostosowanie cyklu nauki do dobowego cyklu własnego organizmu, w tym do sposobu odżywiania oraz ruchu. Upatruję w tym szans na stworzenie podstaw do zwiększenia odporności emocjonalnej poprzez powrót do homeostazy organizmu.

 dr Katarzyna Mika-Łabuz, psychoterapeuta i psycholog

Szkolenia online z zakresu e-marketingu proponuje również Akademia DIMAQ. Szkolenia odbywają się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizują program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników. Dają też możliwość przekwalifikowania się i zweryfikowania swojej ścieżki zawodowej.

Należy też podkreślić, że lawinowo rośnie dostępność różnych źródeł nauki online. Nauczyciele i uczniowie wzajemnie się inspirują i udostępniają interaktywne narzędzia, materiały z każdego poziomu i obszaru nauki przez internet. Mamy możliwość korzystania z nich, jeśli tylko przełamiemy niechęć do pracy wirtualnej oraz nauczymy się sami zarządzać własnym czasem.

 dr Katarzyna Mika-Łabuz, psychoterapeuta i psycholog

A gdzie samodyscyplina i motywacja?

W obecnej sytuacji, kiedy jesteśmy otoczeni bodźcami i informacjami z różnych stron, trudniej nam utrzymać koncentrację i wewnętrzną dyscyplinę przy realizacji planu, choćby nauki online.

Aby podtrzymać motywację i samodyscyplinę nauki, warto samodzielnie nadać strukturę każdemu dniu, a zaplanować ją jeszcze w dniu poprzedzającym, aby rano wstać z poczuciem podążania za gotowym planem, bez konieczności gorączkowego wymyślania go „na już“. Korzystne może być umówienie się na wspólną pracę, np. z nauczycielem, czy z drugim studentem. Pomocne mogą być zmiany miejsca nauki w domu „dla urozmaicenia bodźców“, dobór pory dnia do nauki (wydaje się, że czas po nocnej regeneracji bywa najbardziej owocny). Można próbować stosować zewnętrzne środki mobilizujące do pracy, które powinny być dobraneindywidualnie. Zazwyczaj sprawdzają się smaczna kawa, herbata, zaplanowany przyjemny odpoczynek po nauce, a nawet mobilizujący ubiór przypominający ten do szkoły czy do pracy.

Katarzyna Mika-Łabuz


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF