To już 5. rok partnerstwa Banku BNP Paribas i Szlachetnej Paczki. Grupa BNP Paribas planuje pomóc rekordowej liczbie rodzin

Dobro to wynik dzielenia, wiedzą o tym doskonale pracownicy Grupy i Banku BNP Paribas, którzy od lat w ramach wolontariatu pracowniczego działają ze Szlachetną Paczką. W tym czasie pomogli setkom rodzin z całej Polski, dzieląc się z nimi nie tylko przedmiotami, ale też swoim czasem i energią. W tym roku planują rekordowe wsparcie.

 

Razem od 5 lat i…trochę dłużej

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny od 5 lat, przekazując na ten cel do tej pory ponad 4,7 mln zł. Partnerstwo zapoczątkowali oddolnie sami pracownicy, którzy zgłosili, swoje zaangażowanie w inicjatywę. Trwająca pięć lat współpraca stała się wzorem współdziałania organizacji pozarządowej z biznesem. W tym roku, z okazji obchodów 200-lecia Grupy, Bank BNP Paribas, planuje przygotować paczki dla aż 200 potrzebujących rodzin zgłoszonych do programu społecznego.

Przed nami kolejny rok, podczas którego możemy liczyć na naszego partnera strategicznego. Poza wsparciem finansowym, które pozwala nam realizować i rozwijać Szlachetną Paczkę, ważnym elementem naszej współpracy jest wolontariat pracowniczy. W jego ramach pracownicy i pracownice banku angażują się w przygotowanie pomocy konkretnym Rodzinom, z zaangażowaniem dzieląc się swoim czasem.mówi Dominika Langer-Gniłka, Wiceprezeska Zarządu Stowarzyszenia WIOSNA – organizatora Szlachetnej Paczki.

 

Wolontariat pracowniczy łączy

Bank BNP Paribas realizuje największy program wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. Tylko w 2021 roku dzięki zaangażowaniu pracowników Banku BNP Paribas pomoc dotarła do 145 rodzin z całej Polski! W Paczkę zaangażowało się 133 liderów/liderek – wolontariuszy/wolontariuszek z zespołami, łącznie aż 2610 osób z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce.

W inicjatywę angażują się pracownicy niezależnie od zajmowanego stanowiska, podkreślając, że Paczka w banku to już świąteczna tradycja.

Wśród rodzin, którym pomogli była m.in. rodzina pana Pawła, który samotnie wychowuje kilkunastoletnią córkę Julkę.

Udało nam się przed świętami zakupić dla nich lodówkę, napełnić ją żywnością oraz zakupić dla Julci kurs gastronomiczny. Dzięki czemu może teraz spełniać swoje marzenia – opowiada jedna z wolontariuszek Banku BNP Paribas.

Inną rodziną była pani Anna z córką Edytą. Choroba genetyczna uniemożliwia dorosłej córce samodzielne funkcjonowanie. Przez całą dobę zajmuje się nią mama. W paczce czekały na nie: żywność, karty zakupowe, środki czystości i higieniczne, sprzęt muzyczny, książki, komplet nowych garnków.  – Nie mogę mówić, bo zacznę płakać – powiedziała pani Anna widząc zawartość paczek.

 

Pomoc w teorii i praktyce

Tak dynamiczny rozwój wewnętrznej akcji wolontaryjnej nie byłby możliwy bez Fundacji BNP Paribas, która od początku koordynuje i wspiera zaangażowanie bankowych liderek i liderów. Poprzez organizację m.in. webinarów dostarcza niezbędnej wiedzy oraz dba o najwyższą jakość przygotowywanych paczek, które trafiają do rodzin z każdego województwa Polski.

 

Więcej informacji na: https://www.szlachetnapaczka.pl/bnp-paribas-pomaga-z-paczka/

 

Klienci też mogą pomagać

Bank BNP Paribas aktywnie angażuje się w promocję pomagania, realizując także ogólnopolskie kampanie takie jak “Pomaganie jest fajne”. Wchodząc na www.pomaganiejestfajne.pl można, wziąć udział w Akcji Specjalnej i wesprzeć Szlachetną Paczkę. Inną drogą zaangażowania, jaką proponuje bank swoim Klientom, jest wymiana punktów zebranych w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę.

Niewiele potrzeba by zmienić świat. Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje 2 z 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakim jest Cel 10. Mniej nierówności oraz Cel 1. Koniec z ubóstwem.

Agata Kiszluk-Krzemień

„Nierówność społeczna ma wiele imion” – jak kryzys wpływa na najuboższych? Analiza Szlachetnej Paczki

Obecny kryzys najczęściej analizowany jest z perspektywy klasy średniej – przyglądamy się wzrostom rat kredytów na mieszkanie czy ”paragonom grozy” z wakacji. Osoby najbiedniejsze, czyli takie, dla których codzienność to walka o przetrwanie, wypadły z narracji inflacyjnej. Nikt o nich nie mówi. Jak obecna sytuacja wpłynie na życie tych, którzy już wcześniej ledwo wiązali koniec z końcem? Szlachetna Paczka zbiera najważniejsze dane oraz statystyki, by zwrócić uwagę na skalę problemu nierówności społecznych i zachęcić do wolontariatu, który może odmienić los wielu osób w potrzebie.

 

Od miesięcy mówi się o inflacji, o tym, jak wzrost cen produktów i usług wpływa na nasze życie. Jednak ta opowieść dotyczy głównie klasy średniej – mówi Joanna Sadzik, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. – Życie drożeje, co odczuwa w jakimś stopniu każdy z nas. Jednak w przypadku osób skrajnie ubogich, które na zakupy wybierają się z kilkoma złotymi w kieszeni, nawet najmniejsze wzrosty cen tak podstawowych produktów jak chleb, mleko czy masło, robią ogromną różnicę. Takich osób, które balansują na granicy minimum egzystencji, jest w Polsce aż 1,5 mln. Dzięki naszym wolontariuszom możemy im pomóc!

Chcesz pomóc najbardziej potrzebującym? Wejdź na www.superw.pl i zostań wolontariuszem. 

 

Wzrost cen, a sytuacja najuboższych 

W 2021 r. skrajne ubóstwo dotyczyło 4,2% Polaków. To oznacza, że około 1,5 mln mieszkańców naszego kraju miało na przeżycie mniej niż 692 zł miesięcznie. Tymczasem 2022 rok przynosi znaczny wzrost kosztów życia. Płacimy więcej za towary i usługi konsumpcyjne (wzrost o 15,6% w lipcu 2022 roku w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku), rosną koszty za użytkowanie mieszkania/domu i nośniki energii (wzrost o 25,3%) czy koszty związane z transportem (wzrost o 27,7%).

Drożeje także żywność. W sieciach najpopularniejszych supermarketów w Polsce chleb zdrożał nawet o złotówkę. Jeszcze w marcu za kartonik mleka mogliśmy wydać 2,37 zł, a już w kwietniu – 3,23 zł. Kubeczek śmietany 200 g jeszcze w maju kosztował 1,69 zł, a w tym samym markecie po dwóch miesiącach – 1,99 zł. Wzrost cen widać gołym okiem.

Pełną treść analizy wykonanej przez Szlachetną Paczkę znajdziesz na: www.szlachetnapaczka.pl/aktualnosci/nierownosc-spoleczna-ma-wiele-imion-analiza-szlachetnej-paczki/

Najbardziej dotkliwie wzrost cen odczuwają najubożsi. Jeżeli samotnej pani Elizie w 2021 roku po opłaceniu rachunków pozostawało na przeżycie miesiąca 28 zł, to jak poradzi sobie dziś?

Dla takich osób szalejąca inflacja to nie wzrost ceny za dorsza serwowanego w nadmorskich restauracjach podczas wakacyjnego urlopu. To kwestia przetrwania – widmo głodu i życia w zimnie.

 

„Nierówność społeczna ma wiele imion”

Pani Ewa utrzymuje się z niewielkiej emerytury. Teraz, po podwyżkach, w jej portfelu zostaje 167 zł na przeżycie miesiąca. „Dla oszczędności zaczęłam gotować same zupy, a tu warzywa też podrożały”.

Pan Andrzej po amputacji nogi nie może pracować. „Marzy mi się wymiana nieszczelnego okna. Jeszcze przed zimą” – mówi mężczyzna. Niestety pieniędzy wystarcza ledwie na jedzenie i lekarstwa, dodatkowy wydatek nie wchodzi w grę.

Nierówność społeczna ma wiele imion. Może być skrajnym ubóstwem, wzrostem cen i kosztów utrzymania, mniejszymi szansami rozwoju. Ale może nosić też konkretne imiona osób takich jak pani Ewa czy pan Andrzej, którzy walczą o przetrwanie – każdego dnia.

Poniżej granicy minimalnej egzystencji, czyli w sytuacji bezpośredniego zagrożenia dla psychofizycznego rozwoju człowieka, znajdują się najczęściej rodziny z co najmniej trójką dzieci oraz gospodarstwa z osobami dotkniętymi niepełnosprawnością. Aż 60% rodzin włączonych do programu w 2021 r. borykało się z chorobami czy niepełnosprawnością. 30% rodzin stanowili samodzielni rodzice, 28% – osoby starsze i samotne.

Choroba, niepełnosprawność, samodzielna opieka nad dziećmi – skrajnie ubodzy często nie mają możliwości szybkiej i samodzielnej poprawy swojej sytuacji. Dodatkowo pensje czy świadczenia, takie jak zasiłki, rosną w znacznie wolniejszym tempie niż ceny lub nie rosną wcale. By najbardziej potrzebujący otrzymali wsparcie w ramach Szlachetnej Paczki, potrzebni są wolontariusze. Organizatorzy poszukują ponad 11,5 tys. chętnych z całego kraju. To od liczby wolontariuszy zależy, do ilu rodzin w potrzebie uda się dotrzeć z pomocą w nadchodzącej edycji Szlachetnej Paczki. Każdy wolontariusz to szansa na zmianę w życiu trzech rodzin.

 

Wolontariat jako sposób na wyrównywanie szans

Obecny kryzys może pogłębiać problem nierówności społecznych w naszym kraju. Wolontariat w Szlachetnej Paczce to sposób na wyrównywanie szans – to dzięki wolontariuszom mądra, dopasowana do potrzeb pomoc trafia do tych, którzy najbardziej jej potrzebują.

Wolontariusz Szlachetnej Paczki dociera do rodzin w trudnej sytuacji materialnej, pozna

je ich historię i potrzeby, a następnie tworzy opis rodziny, który trafia do internetowej bazy. To dzięki niej darczyńcy mogą poznać historie potrzebujących i zorganizować pomoc skrojoną na miarę, która trafia do wybranych rodzin w tzw. Weekend Cudów.

– Nie nawołujemy do zmiany od razu świata – mówi Joanna Sadzik. – Będąc wolontariuszem Szlachetnej Paczki, masz wpływ na życie konkretnych osób w potrzebie, które mieszkają w Twojej lokalnej społeczności. Niosąc im mądrą, dopasowaną do potrzeb pomoc, uruchamiasz zmianę społeczną w swoim najbliższym otoczeniu.

 

Bądź nowym startem dla tych, którzy potrzebują wsparcia. Wejdź na www.superw.pl i zostań wolontariuszem Szlachetnej Paczki lub Akademii Przyszłości.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gra Paczka 4 coraz bliżej! Do zgarnięcia m.in. kolekcjonerskie edycje gier, laptopy i sprzęt gamingowy

gra paczka szlachetna paczka

Już 15 października rusza czwarta edycja gamingowego eventu Szlachetnej Paczki. Gra Paczka to blisko 60 godzin gier i rozrywki live, w którą angażują się najpopularniejsi polscy streamerzy i przedstawiciele branży technologicznej. Widzowie mogą nie tylko śledzić swoich ulubieńców i wspierać Paczkę, ale także wygrywać cenne nagrody, w tym m.in. edycje kolekcjonerskie gier, a także laptopy czy fotele gamingowe.

Podczas charytatywnego streamu Gra Paczka wiodący polscy gracze przeprowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. To dzięki osobom, które wspierają program finansowo, Szlachetna Paczka może działać, docierać do nowych potrzebujących i odkrywać biedę, do której nie dotarł nikt inny.

Startujemy 15 października na www.grapaczka.pl, ale na tę stronę warto wejść już dzisiaj. Na kilka dni przed oficjalnym startem zaplanowaliśmy szereg wydarzeń towarzyszących. Dla kogo jest to wydarzenie? Absolutnie dla każdego. Nie trzeba być fanem gier, żeby dobrze się z nami bawić, móc wziąć udział w konkursach i pomagać ze Szlachetną Paczką.

Konrad Kruczkowski, Dyrektor ds. Komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA organizującego Gra Paczkę

Pomóż wrócić do gry tym, których dotknął los. Streamy będzie można śledzić na stronie www.grapaczka.pl oraz na Twitchu – poprzez kanały własne uczestników lub na https://www.twitch.tv/grapaczka.

Baw się, wspieraj i…wygrywaj!

Podczas Gra Paczki organizowane są liczne konkursy. Każdy wpłacający może liczyć więc nie tylko na satysfakcję z pomagania czy rywalizacji o najlepsze miejsce w rankingu wpłacających, ale także na cenne nagrody. Monitor AORUS 43U, Laptop Bravo 17 A4DDK, fotel Genesis Trit 500 RGB, fotel SPC Gear SR300 – oprócz najwyższej jakości sprzętu do zgarnięcia będą także Wiedźmin 3: Dziki Gon Edycja Kolekcjonerska oraz Cyberpunk 2077 Edycja Kolekcjonerska. Partnerami w tej edycji Gra Paczki są CD PROJECT RED, COCON.PL, Genesis, MSI, SPC Gear, GIGABYTE – właściciel marki Aorus. Partnerem głównym eventu została Coca-Cola.

Cieszymy się, że dołączyliśmy do tej szczytnej akcji i będziemy wspólnie tworzyć niesamowitą historię GRA PACZKI. Przed nami możliwość poczucia prawdziwej magii, którą można czerpać z pomagania.

Klaudia Pac, brand manager marki Coca-Cola

Nowością w tej edycji będą aukcje charytatywne na Allegro. Do wylicytowania są m.in. unikatowa kolekcjonerska figurka z gry Dying Light 2 czy koszulka z autografem legendarnego gracza.

Kto zagra?

Gra Paczka w każdej edycji przyciąga najpopularniejszych graczy i streamerów w kraju. – W Gra Paczce najbardziej podoba mi się to, że posługujemy się naszym hobby, czyli graniem w gry, streamowaniem, tworzeniem zawartości internetowej, w szczytnym celu. Jednocześnie pokazujemy niedowiarkom, że granie w gry i rzeczy z tym związane, to nie tylko zabawa i marnowanie czasu dla najmłodszych, ale też coś, co może przydać się do pomocy najbardziej potrzebującym – podkreśla Niklaus, który w Gra Paczkę angażuje się już od pierwsze edycji. – Zapraszam serdecznie wszystkich do uczestniczenia i wspierania 4 edycji Gra Paczki. Jeżeli ktoś z Waszego otoczenia jeszcze nie przekonał się do livestreamów, to jest to jeden z najlepszych momentów, aby pokazać je z najlepszej strony.

Dla potrzebujących rodzin zagrają m.in. AdiGie, AlbanPL, Anianiania, Antris, Aikoiemil, ArcyK, Ayanoo, Bonkol, BrodasSqat, CarcassWhite, Cav3rn, Chojny, Cichy, CyberWiking, David, DDzikuseQQ, Doczu, DonMarcinos_TTV, Druvik, G4lrond, Gezaar, Guliasz, GraBaRtek, Impie, Inspirawka, JurAs, JustThePhil, Kaftan, Kasix, Kazimierzkazik, Kibic, Kondyss, Kozok, Lariss_Price, Lempiank, LinkTV, Listffa, Luna, MaaiLinh, Magnus, Magvayer, Makin, Makito_, malina_ceramics, mirabelkaxv, MKRR3, mokra_zabka, MrGreenQ, Namaenonaii, Niklaus, Nieuczesana, Optio, Ortis, PalaszujeGry, PannaGrywalna, Piepiel_TV, Piotr Maciejczak, Qud, Quong, Reachagalaxy, RealMrQ, Rootsrat, ScradeyBunny, stilj0, ShadowLime_, SharikanVR, SirMisiek, Slavertv, SouShibo, Spiralus, sqbunny_yt, Szczurek, SzejkTiVi, Thor, Tomaszuuuu, Tulu, UkuLula, Ugoroszczak, Vayana, Wez, WhyMe, Wiciu-ck, WujaSowa, Wujek_Ficek, XEmtek, YavorTV, Yoive, Zwyczajny.

A to nie wszyscy! Chcesz być na bieżąco? Śledź fanpage Gra Paczki na Facebooku: https://www.facebook.com/GraPaczka.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Wejdź na www.grapaczka.pl.

W stream zaangażowały się agencje Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock. Patronat medialny nad Gra Paczką 4 objęli zaś CD-Action, Esport Now i GRYonline.pl.


Źródło: Stowarzyszenie WIOSNA 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gra Paczka rusza po raz czwarty. Co nowego czeka nas w trakcie październikowego eventu?

Gra Paczka

Polscy gracze po raz kolejny połączą siły, aby wesprzeć najbardziej potrzebujących ze Szlachetnej Paczki. W dniach 15-17 października odbędzie się czwarta edycja charytatywnego streamu Gra Paczka. Kilkudziesięciu najlepszych polskich streamerów, blisko 60 godzin gier i rozrywki live, a do tego konkursy z cennymi nagrodami oraz aukcje charytatywne – weź udział w evencie i pomóż wrócić do gry tym, których dotknął los.

W październiku dla potrzebujących zagrają  m.in.:

AdiGie, AlbanPL, Anianiania, Antris, ArcyK, Ayanoo, Bonkol, BrodasSqat, CarcassWhite, Chojny, Cichy, David, DDzikuseQQ, Doczu, DonMarcinos_TTV, Druvik, G4lrond, Guliasz, Impie, Inspirawka, JurAs, JustThePhil, Kaftan, Kasix, Kazimierzkazik, Kibic, Kondyss, Kozok, Lariss_Price, Lempiank, Listffa, Luna, MaaiLinh, Magnus, Magvayer, Makin, Makito_, malina_ceramics, MKRR3, mokra_zabka, MrGreenQ,Namaenonaii, Niklaus, Optio, PalaszujeGry, PannaGrywalna, Piepiel_TV, Piotr Maciejczak, Qud, Quong, Reachagalaxy, RealMrQ, Rootsrat, ScradeyBunny, ShadowLime_, SharikanVR, SirMisiek, Slavertv,  SouShibo,  Spiralus, sqbunny_yt, Szczurek,  SzejkTiVi, Thor,Tomaszuuuu,  Tulu, UkuLula, Vayana, Wez, WhyMe, Wiciu-ck, XEmtek, YavorTV, Yoive, Zwyczajnyy.

A to nie wszyscy, będzie jeszcze wiele niespodzianek!

Baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Streamy będzie można śledzić na stronie www.grapaczka.pl oraz na Twitchu – poprzez kanały własne uczestników lub na https://www.twitch.tv/grapaczka.   

Jak to działa?

Podczas charytatywnego streamu Gra Paczka wiodący polscy gracze prowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. Każdy wpłacający może liczyć nie tylko na miejsce w prowadzonym w trakcie eventu rankingu, ale także na cenne nagrody ufundowane przez partnerów wydarzenia. W tej edycji są nimi m.in. Coca-Cola – partner główny wydarzenia, a także CD PROJECT RED, Genesis. MSI, SPC Gear, GIGABYTE – właściciel marki Aorus.

To dzięki osobom, które wspierają program finansowo, Szlachetna Paczka może działać, docierać do nowych potrzebujących i odkrywać biedę, do której nie dotarł nikt inny. Dzięki determinacji streamerów, graczy i przedstawicieli branży technologicznej podczas poprzednich eventów zebrano w sumie ponad 900 tys. złotych.

Nowy level pomagania

Na uczestników Gra Paczki 4 czeka kilka nowości. W serwisie Allegro prowadzone będą aukcje charytatywne – każdy będzie mógł wziąć udział w licytacji wybranych przedmiotów związanych ze światem gamingu. Środki wesprą cel projektu. Spis unikalnych, kolekcjonerskich rzeczy podlegających aukcjom znajdzie się także na stronie wydarzenia www.grapaczka.pl.

Wszyscy sympatycy charytatywnego streamu Szlachetnej Paczki mogą śledzić informacje dotyczące eventu na nowo utworzonym fanpage’u Gra Paczki na Facebooku: https://www.facebook.com/GraPaczka.

Nowości dotyczą także formuły samego wydarzenia. Główny event Gra Paczki odbywający się w dniach 15-17.10 rozpocznie i zakończy relacja ze studia Szlachetnej Paczki, a w trakcie prowadzonych streamów widzowie będą mogli oglądać nie tylko najbardziej znanych graczy w Polsce, ale także osoby związane z branżą technologiczną i e-sportem. Dodatkowo kilka dni przed głównym eventem będą odbywały się streamy towarzyszące – często równocześnie, na kanałach najpopularniejszych streamów.

Patronat medialny nad Gra Paczką 4 objęli już: CD-Action, Esport Now, GRYonline.pl.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Wejdź na www.grapaczka.pl.


Źródło: Gra Paczka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polscy streamerzy łączą siły dla potrzebujących ze Szlachetnej Paczki! Gra Paczka 3 startuje już 27.05.

Gra Paczka

Ponad 70 godzin streamingu, kilkudziesięciu zaangażowanych graczy oraz pomoc potrzebującym, do których wcześniej nie dotarł nikt. 27 maja wystartuje Gra Paczka, charytatywne wydarzenie gamingowe Szlachetnej Paczki. Wpłacając donejty podczas eventu, będzie można nie tylko wspomóc tysiące rodzin, ale także zdobyć atrakcyjne nagrody.

Charytatywny stream Gra Paczka odbędzie się w dniach 27-30 maja. To już trzecia odsłona eventu Szlachetnej Paczki, który gromadzi przed ekranami tysiące fanek i fanów dobrej zabawy oraz mądrego pomagania.
Streamy w ramach eventu Gra Paczka 3 będzie można oglądać na kanale głównym wydarzenia na Twitchu (https://www.twitch.tv/grapaczka) oraz na stronie www.grapaczka.pl. Gracze mogą dołączyć także do społeczności Gra Paczki w aplikacji Discord (https://discord.com/invite/e76UZcTTpf).

„Streamerzy pomagają”

Jeszcze kilka lat temu pan Tomasz wiódł normalne życie. Podczas niefortunnego skoku do wody złamał kręgosłup. Teraz nie jest w stanie poruszać się samodzielnie, nawet na wózku. Aby utrzymywać kontakt z ludźmi, mężczyzna potrzebował sprzętu, na który nie było go stać. Gamerzy biorący udział w poprzednich edycjach Gra Paczki postanowili pomóc, przygotowując dodatkowo Szlachetną Paczkę. Oprócz sprzętu do pana Tomasza trafiło upragnione łóżko rehabilitacyjne.

To stało się dzięki Gra Paczce. Środki z tej edycji pomogą Szlachetnej Paczce dotrzeć do tych, u których pomocy jeszcze nie było. Wszystko dzięki streamerom, dzięki graczom. Mamy ogromną wdzięczność. Przy poprzednim projekcie, gdy nie wiedzieliśmy jeszcze, czy znajdzie się darczyńca dla pana Tomasza, mieliśmy taki cel: żeby mógł obejrzeć kolejną edycję streamu. Dziś wiemy, że to się wydarzy. Pan Tomasz będzie widzem Gra Paczki 3.

Konrad Kruczkowski, Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Gra Paczki

Jestem szczęśliwym człowiekiem. Mogę się uczyć, próbuję znaleźć pracę. Mam łóżko, które sprawia, że nie mam odleżyn. Czuję się lepiej, w końcu się wysypiam.

Pan Tomasz

Dołącz do ich drużyny, zdobądź cenne nagrody

Event to nie tylko gamingowe transmisje live, ale także challenge – zadania, którym będą próbowali sprostać streamerzy rywalizujący o najlepsze miejsca w Gra Paczkowych rankingach. Lista zaangażowanych w projekt graczy i streamerów ciągle się powiększa. Dla najbardziej potrzebujących zagrają m.in. AlbanPL, Aleks Makowski, Anianiania, Ayanoo, Baniak, Bonkol, Bonnguś, Brunecia, CTSG, CzugA, Demonidias, Diger, Dreuu, Druvik, Grzegorz Rycko, Guliasz, HighStyled, JustThePhil, Kaluch, Karolek, KromkaChleba, kycu, Lucek, Łosiu, Miniuwa, Nexos, Niklaus, Nitek, Patryk Krutyj, PC by TQ, RealMrQ, Seto, Sheo, SirMisiek, Slayproxx, Szczurek, SzejkTiVi, wiciu_ck, Xemtek, Yuuhi. To właśnie oni będą dbali o to, aby podczas Gra Paczki nie zabrakło zarówno świetnej zabawy, jak i wsparcia potrzebujących.

Podczas Gra Paczki 3 będą organizowane także konkursy. Każdy wpłacający może liczyć na cenne nagrody ufundowane m.in. przez Firmę GIGABYTE, właściciela marek AORUS oraz AERO, partnera głównego Gra Paczki 3, a wśród nich laptop najnowszej generacji, monitor gamingowy 4K AORUS FV43U oraz płyty główne.
W ramach eventu do wygrania jest ponad 150 nagród o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wśród nich znajdują się edycje kolekcjonerskie gier, klawiatury, myszki, słuchawki i akcesoria, a także fotele gamingowe i wiele innych.

Wydarzenie wspiera jednak nie tylko branża gamingowa. Wielkie serce do gier pokazuje także sponsor Gra Paczki, E.Wedel.

Już od paru lat marka E.Wedel widoczna jest w świecie gamingu. Staramy się pokazać inną stronę gamingu, która nastawiona jest na współpracę i czerpanie czystej przyjemności z gry. Charytatywny stream Gra Paczka pozwala nam na poszerzenie tej perspektywy o zupełnie nowy wymiar przyjemności, który płynie z pomagania.

Dominika Igielińska, Branded Content Manager w firmie

W event angażują się także agencje Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock. Patronat medialny nad Gra Paczką 3 objęli zaś: CD-Action, Esport Now, PC-Format, GRYonline.pl.

 

Good game dla potrzebujących

Dwie poprzednie edycje Gra Paczki okazały się sukcesem. W maju 2020 roku udało się zebrać 330 tys. złotych, w listopadzie tego samego roku zaś pobito ten wynik – streamerzy ugrali na rzecz Szlachetnej Paczki 344 tyś. Dzięki wsparciu społeczności graczy Szlachetna Paczka dotarła w zeszłej edycji do ponad 14 tyś. potrzebujących rodzin.

Wygranych meczów czy rozgrywek online nie można skomentować inaczej jak – gg. Najbliższa edycja Gra Paczki może również być „good game” dzięki Twojemu zaangażowaniu.

Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się z nami i wesprzyj Szlachetną Paczkę. 27 maja wejdź na www.grapaczka.pl.


Źródło: Gra Paczka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Charytatywny stream Gra Paczka 3 coraz bliżej! Już 27.05 polscy streamerzy zagrają na rzecz Szlachetnej Paczki, organizatora eventu

Gra Paczka

Polscy gracze i branża technologiczna kolejny raz łączą siły, by wesprzeć Szlachetną Paczkę. W dniach 27-30 maja odbędzie się charytatywny stream Gra Paczka. To już trzecia odsłona gamingowego eventu, podczas którego wiodący polscy gracze prowadzą transmisje live, zachęcając swoich widzów do wpłat na rzecz Paczki. Środki zebrane w nadchodzącej edycji pozwolą organizatorom programu dotrzeć do miejsc i osób, którym nie pomógł dotąd nikt inny.

Streamy w ramach eventu Gra Paczka 3 będzie można oglądać na kanale głównym wydarzenia na Twitchu (https://www.twitch.tv/grapaczka) oraz na stronie www.grapaczka.pl. Gracze mogą dołączyć także do społeczności Gra Paczki w aplikacji Discord (https://discord.com/invite/e76UZcTTpf).

Wspólny quest? Pomoc innym

Polscy gamerzy mają wielkie serca – nie tylko do rywalizacji, ale i pomocy! Znani streamerzy, przedstawiciele branży technologicznej, setki fanek oraz fanów gamingu – to dzięki ich zaangażowaniu w poprzednich edycjach Gra Paczki udało się zebrać łącznie ponad 650 000 zł.

Gra Paczka 3 będzie ponad 70-godzinnym wydarzeniem, podczas którego gracze po raz kolejny poprowadzą równoległe transmisje, zbierając donacje na rzecz Szlachetnej Paczki. Żeby zorganizować kolejną edycję tego ogólnopolskiego programu i dotrzeć ze wsparciem do nowych potrzebujących, którym nie pomaga nikt inny, potrzebne są bardzo konkretne działania. Utworzenie 600 rejonów pomocy Szlachetnej Paczki, rekrutacja i przeszkolenie ponad 10 tysięcy wolontariuszy z całej Polski – każda wpłata dokonana w trakcie trzeciej edycji Gra Paczki zostanie przeznaczona na realizację tych celów.

Baw się i pomagaj!

Esport na żywo, gamingowe challenge i wspieranie najbardziej potrzebujących – w tym evencie wszystko wchodzi w grę! Charytatywny stream Szlachetnej Paczki to propozycja zarówno dla fanów mądrego pomagania, jak i dobrej zabawy. W nadchodzącej edycji zadbają o nią m.in. Aleks Makowski, AlbanPL, Anianiania, Baniak, Bonkol, Bonnguś, Brunecia, CTSG, CzugA, Demonidias, Diger, Grzegorz Rycko, HighStyled, Kaluch, Karolek, KromkaChleba, kycu, Lucek, Łosiu, Miniuwa, Niklaus, Nitek, Nexos, Patryk Krutyj, PC by TQ, Seto, Sheo, SirMisiek, Slayproxx, Xemtek, Yuuhi i wielu innych.

Podczas wydarzenia każdy aktywny wpłacający może liczyć także na miejsce w prowadzonym w trakcie wydarzenia rankingu oraz cenne nagrody ufundowane przez partnerów Gra Paczki. Są wśród nich m.in. All In! Games, CD PROJEKT RED, MSI, Razer, SPC Gear.

W event angażują się także agencje Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: CD-Action, Esport Now, PC-Format, https://www.gry-online.pl/

Wciąż można zostać partnerem wydarzenia – więcej informacji pod adresem e-mail: grapaczka@wiosna.org.pl.
Oglądaj najlepszych polskich streamerów, baw się i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Już 27 maja wejdź na www.grapaczka.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gortat i Łozo w akcji ESPOT GRA zagrają dla dzieciaków z Akademii Przyszłości!

Gamingowe studio ESPOT w ramach walki z cyfrowym wykluczeniem dzieci i młodzieży organizuje specjalne wydarzenie lifestyle gaming i zbiera pieniądze dla dzieci z Akademii Przyszłości!

Już w najbliższą sobotę 14 listopada, znane osobistości oraz podmioty ze świata sportu, muzyki i gamingu jednoczą się i wspólnie zagrają dla Akademii Przyszłości! Swój udział i wsparcie zadeklarowały takie osobistości jak Marcin Gortat, Wojciech Łozowski, Katarzyna 'Urqueeen’ Jajuga, czy Aleksander 'Vuzzey’ Kłos, którzy wspólnie z innymi influencerami wezmą udział w akcji ESPOT GRA.

Współorganizatorami wydarzenia są uznani organizatorzy rozgrywek esportowych w Polsce – Polska Liga Esportowa, Good Game League, Codmania oraz serwis Vigilant Magazine.

Zbierane są fundusze na ufundowanie tzw. indeksów umożliwiających włączenie większej ilości dzieci do Akademii Przyszłości + sprzętów potrzebnych przede wszystkim do nauki zdalnej, bo problem braku komputerów do nauki jest powszechny, a pandemia tylko pogłębia ten proces. Dodatkowo w ramach wydarzenia wsparta zostanie również Szlachetna Paczka, a ESPOT wspólnie z zaproszonymi gośćmi przygotuje swoją paczkę.

Kluczowym elementem wydarzenia będzie charytatywny turniej Call of Duty: Warzone by ESPOT, w którym udział zadeklarowali czołowi zawodnicy i streamerzy w kraju jak również wielu celebrytów ze świata lifestyle. Akcje ESPOT GRA uzupełni Lifestyle Gaming Show, Rodzinny Obiad Online, a na zakończenie Marta Praktyczna, mistrzyni świata DJ’ów Red Bull zaprosi na Domówkę Online z udziałem gwiazd.

 Wydarzenie transmitowane będzie w sobotę 14 listopada na kanale Polskiej Ligi Esportowej (twitch.tv/ple_gg), a także na kanale Good Game League (twitch.tv/goodgame_league) oraz Vigilant Magazine (twitch.tv/vigilant_magazine)

 

Pełny harmonogram wydarzenia ESPOT GRA:

14:00-15:00 Obiad online z ESPOT by Adriana Marczewska

  • Adriana Marczewska wspólnie z Marcinem Gortatem i dwoma zaproszonymi dziećmi z Akademii Przyszłości przygotuje smaczny obiad i zainspiruje do wzajemnego pomagania

15:00 -16:30 Wyścig PLE.GG F1 CUP w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej

  • 20 kierowców zmierzy się w wyścigu F1 w rywalizacji o pulę 5000 złotych w ramach turniejów Polskiej Ligi Esportowej

16:30-17:15 ESPOT & PLE Lifestyle Gaming Show

  • W serii wywiadów z zaproszonymi celebrytami poruszymy tematykę lifestyle, gamingu, a także odpowiedzialnej pomocy

17:15-18:00 Rozgrzewka przed Call of Duty Warzone Cup by ESPOT

  • Przepytamy i weźmiemy pod włos wszystkich znanych zawodników biorących udział w turnieju. Będzie śmiesznie, wybuchowo i charytatywnie!

18:00-21:00 Call of Duty Warzone Cup by ESPOT

  • WYDARZENIE WIECZORU – Kilkunastu celebrytów ze świata sportu, muzyki i gamingu stanie naprzeciwko siebie w walce o Warzone!

21:00-0:00 Domówka Online razem z ESPOT

  • Marta Praktyczna znana jako Praktyczna Pani DJ, mistrzyni świata DJ’ów Red Bull / mistrzyni świata DJ’ów Red Bull

 

Sama zbiórka na dzieciaki z Akademii Przyszłości będzie prowadzona poprzez stronę www.espot.pl/gra od czwartku 12.11 do niedzieli 15.11. Bezpośredni link do zbiórki.

Akademia Przyszłości jest siostrzanym programem Szlachetnej Paczki prowadzonym przez Stowarzyszenie Wiosna. Akademia Przyszłości pomaga dzieciom zagrożonym wykluczeniem społecznym z klas 1-6 szkoły podstawowej. To program mentoringowy, gdzie wolontariusze przez cały okres roku szkolnego, raz w tygodniu spotykają się z jednym dzieckiem. Program działa na terenie całej Polski i pomaga rokrocznie kilku tysiącom dzieci. Akademia Przyszłości daje świetne rezultaty i bardzo pozytywnie wpływa na pewność siebie i ogólną motywację dziecka do życia i nauki.

Studio ESPOT jest w pełni przystosowane do produkcji zaawansowanych wydarzeń związanych z gamingiem w realiach COVID, a położone jest w Elektrowni Powiśle w Warszawie. Partnerami technologicznymi wydarzenia są firmy Actina, MSI, HyperX, LG, TP-Link i Pro-Gamer.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Szlachetna Paczka, polscy streamerzy i branża technologiczna łączą siły, aby pomóc dzieciom wykluczonym cyfrowo

Szlachetna Paczka, polscy streamerzy i przedstawiciele branży technologicznej łączą siły, aby pomóc dzieciom walczącym z wykluczeniem cyfrowym. 76 godzin – tyle potrwa charytatywny stream ze zbiórką na zakup sprzętu komputerowego dla najmłodszych. W ramach nowej inicjatywy GRA PACZKA pomoc otrzymają dzieci, dla których odcięcie od technologii oznacza teraz odcięcie od edukacji, rozrywki, kultury, a często także – od przyjaciół.

Nowa rzeczywistość sprawia, że poziom potrzeb cyfrowych znacznie przewyższa możliwości wielu polskich rodzin. W takiej sytuacji wykluczenie cyfrowe dotyka już nie tylko najuboższych – to niemal problem powszechny. Analizy dowodzą, że trudność współdzielenia z rodzeństwem i rodzicami sprzętu do edukacji czy pracy zdalnej ma 25% uczniów. Oznacza to, że w dobie zdalnej nauki aż milion dzieci w Polsce walczy z barierami cyfrowymi. Wykluczenie cyfrowe to wykluczenie społeczne, o wiele więcej niż brak możliwości edukacji. To stały brak dostępu do kultury, rozrywki, wreszcie ograniczenie albo ucięcie relacji społecznych, to także łatka “bycia gorszym”. Ale przede wszystkim – również problem, który nie zniknie wraz z końcem pandemii.

Właśnie takim rodzinom pomoże Szlachetna Paczka dzięki nowej inicjatywie, która łączy środowisko gamingowe, streamerów i partnerów technologicznych pod jedna nazwą Gra Paczka. To nie pierwszy raz, kiedy właśnie w tej społeczności przeprowadzane są charity streamy, które maja na celu zwrócenie uwagi na problemy społeczne i pomoc tym, którzy tego najbardziej potrzebują.

Akcję GRA PACZKA grą i zaangażowaniem swoich społeczności wesprą streamerzy i youtuberzy z Fantasyexpo, LifeTube, JaRock, Gameset, m. in. Rock, Łozo, Ewron, Bonkol, Doknes, Lempiank, Jcob, Archon, Wonziu  i wielu innych! Dodatkowe wsparcie zapewniają GAMMA PR i Agencja Galaktus. Wrażliwi na ten problem są także partnerzy, którzy postanowili włączyć się w inicjatywę: NVIDIA, AMD, ASUS, MSI, CD PROJEKT RED, World of Tanks, Komputronik, RTV EURO AGD, Morele.net, AORUS, AMSO, TRUST, SilentiumPC, BeQuiet, Steel Series, Cooler Master, Onet, GRY-Online i arhn.eu, a także Wisła Kraków wraz z sekcją esportową i kilkoma zawodnikami pierwszej drużyny.

Pomóc możesz już dziś

W trakcie wydarzenia trwającego przez “długi” weekend od 14 do 17 maja będzie można wesprzeć dzieci z Akademii Przyszłości i Szlachetnej Paczki. Tuż po akcji Szlachetna Paczka przekaże sprzęt do 50 najbardziej potrzebujących dzieci z Akademii Przyszłości. Docelowo Szlachetna Paczka i jej partnerzy chcą dotrzeć do ponad 2 000 najmłodszych. Wszystkie szczegóły związane z inicjatywą Gra Paczka można znaleźć na stronie Gra Paczka.

To kolejna inicjatywa branży gamingowej w słusznym celu.

Gaming wspiera walkę z koronawirusem!

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz

Pomaganie jest fajne! – Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. To oznacza, że Bank nie tylko zaangażuje się w przedświąteczną pomoc dla najbardziej potrzebujących rodzin, ale także będzie wspierał jej działalność przez cały rok oraz promował ideę mądrego pomagania. Przy tej okazji Bank przygotował kampanię promującą ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu z udziałem wolontariuszy i beneficjentów Szlachetnej Paczki - Pomaganie jest fajne!

Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas od lat wspierali Szlachetną Paczkę. Stale rosnąca liczba pracowników-wolontariuszy była jednym z impulsów do rozpoczęcia współpracy na tak szeroką skalę. Oficjalne partnerstwo i ogólnopolski charakter projektu pozwalają wykorzystać potencjał wolontariatu pracowniczego.

Od 2010 roku realizujemy Strategię CSR. W naszych planach i działaniach uwzględniamy wpływ społeczny związany z działalnością biznesową. Społeczna odpowiedzialność w Banku to coś więcej niż jednorazowe akcje sponsoringowe czy charytatywne. Programy i inicjatywy, które realizujemy, mają charakter inwestycji społecznych i pozwalają na długofalowe działania, dające trwałe efekty. Idea pomocy realizowanej przez Szlachetną Paczkę jest spójna z odpowiedzialną postawą Banku i Fundacji BGŻ BNP Paribas. Chcemy mądrze wspierać najbardziej potrzebujące osoby. Oprócz rzeczy materialnych, rodziny dostają sygnał, że nie są same – powiedział Przemek Gdański, prezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas. 

2000 pracowników-wolontariuszy zaangażowanych w Szlachetną Paczkę 

Blisko 2000 pracowników-wolontariuszy Banku BGŻ BNP Paribas z całej Polski zaangażowało się w Szlachetną Paczkę. Jest to największa akcja wolontariacka z udziałem pracowników jednej firmy w historii działalności Szlachetnej Paczki. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników, ponad 100 rodzin potrzebujących wsparcia otrzyma pomoc.

Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takiej pozycji jak Bank BGŻ BNP Paribas. Ma to dla nas zasadnicze znaczenie, bo tylko tak duży i wiarygodny partner daje nam możliwość pracy, mądrego planowania i projektowania naszych programów społecznych w sposób jeszcze bardziej efektywny. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Bankiem BGŻ BNP Paribas nie musimy już każdego dnia walczyć o to, by Szlachetna Paczka w ogóle przetrwała, ale możemy się skupić na tym, na czym nam najbardziej zależy – na wdrażaniu takich mechanizmów mądrej pomocy, które dają rodzinom włączonym do Paczki i dzieciom z Akademii Przyszłości największe szanse na trwałą zmianę ich sytuacji – mówi Joanna Sadzik, prezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę.

Ponadto, częścią partnerstwa Banku BGŻ BNP Paribas ze Szlachetną Paczką jest również wsparcie finansowe inicjatywy. Klienci, poprzez wykonywane płatności bezgotówkowe, przyczyniają się do pomagania. Za każdą płatność wykonaną kartą, Bank przekaże 1 grosz na rzecz Szlachetnej Paczki, a w przypadku płatności wykonywanych za pomocą aplikacji mobilnej będą to 2 grosze.

„Pomaganie jest fajne!” 

Jednym z elementów strategicznego partnerstwa ze Szlachetną Paczką jest kampania „Pomaganie jest fajne!”. Osią działań projektu jest 3 minutowe wideo w reżyserii Tomasza Knittela, które powstało dzięki zaangażowaniu i współpracy z wolontariuszami, beneficjentami, promujące ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu. W filmie wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki oraz Banku BGŻ BNP Paribas, zaangażowani w inicjatywę. Działania w Internecie rozpoczną się 5 grudnia, a od 6 grudnia kampania będzie obecna w telewizji. Współczesną aranżację utworu Ewy Bem pt.: „Podaruj mi trochę słońca” zaaranżował Smolik, a piosenką w nowym brzmieniu zaśpiewała Natalia Przybysz.

Chatbot zmotywuje do pomagania

BGŻ BNP Paribas zaplanował także szereg działań w mediach społecznościowych. Bank zachęca do pomagania innym i wypracowania w sobie tego nawyku. Dla wszystkich, którzy chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, przygotował 21-dniowe wyzwanie z udziałem specjalnego chatbota – Asystenta Pomagania, który będzie dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku. Przez 21 dni będzie on przesyłał użytkownikowi wyzwania związane z pomaganiem. Zadania będą miały urozmaiconą formę i różne stopnie trudności. Na najbardziej wytrwałych będzie czekała niespodzianka.

Przykładem działań Banku BGŻ BNP Paribas z obszaru odpowiedzialności społecznej jest „Program Grantów Lokalnych”. W ciągu 8 lat działania programu Bank przekazał ponad 1 mln zł na wsparcie lokalnych organizacji społecznych.

Fundacja BGŻ BNP Paribas, która istnieje od 2006 roku, realizuje zadania wynikające z odpowiedzialności społecznej Banku BGŻ BNP Paribas. Flagową inicjatywą Fundacji jest realizowany od 2003 roku program stypendialny Klasa. Dzięki niemu od początku istnienia 700 uczniów pochodzących z małych miejscowości ukończyło renomowane licea w 5 największych miastach w Polsce.

Najnowszą inicjatywą Banku jest powołanie Lokalnych Ambasadorów Banku. We wrześniu br. tytuł ten otrzymało 50 najbardziej aktywnych pracowników, którzy działają tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne dla lokalnych społeczności.

Szlachetna Paczka to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Jej głównym założeniem jest idea przekazywania bezpośredniej pomocy, by była ona skuteczna, konkretna i sensowna.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Technologia i skuteczna pomoc – Allegro i Szlachetna Paczka łączą siły

Lider polskiego e-commerce i jedna z najefektywniejszych organizacji pomocowych w Polsce stworzyły platformę szlachetnapaczka.allegro.pl oraz zainagurowały projekt Inwestor Społeczny.

Inwestor Społeczny to innowacyjne rozwiązanie CSR dla firm, dające im możliwość niesienia skutecznej pomocy lokalnym społecznościom. Zarówno małe i średnie firmy, jak i korporacje mogą dzięki niemu rozwijać swoją działalność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, wspierając wybrane lokalizacje z blisko 650 rejonów Szlachetnej Paczki i 230 kolegiów Akademii Przyszłości. Szczegóły na szlachetnapaczka.allegro.pl

Jak zostać Inwestorem Społecznym

Wystarczy darowizna w wysokości 5 tys. złotych – taką kwotę wpłaca firma chcąca zostać Inwestorem Społecznym na platformie Charytatywni Allegro, na rzecz wybranego przez siebie rejonu lub kolegium. Jest to inwestycja w lokalne społeczności wolontariuszy, którzy dzięki temu profesjonalizują się i mogą skutecznie działać. Inwestor Społeczny jest unikatową propozycją CSR dla firm z sektora MŚP, których zwykle nie stać na rozbudowane projekty społeczne. Pozwala również korporacjom na precyzyjne zaangażowanie się w lokalne społeczności, otaczające ich centra biznesowe.

Inwestor Społeczny to nie jedyny projekt w ramach współpracy Allegro i Szlachetnej Paczki. Dzięki połączeniu sił obu organizacji, pomoc trafi do tysięcy Polaków w potrzebie. Paczka może działać i docierać z mądrą pomocą do najbardziej potrzebujących, tylko dzięki wsparciu darczyńców. Allegro dzieli się wiedzą jak do nich docierać, oddając najlepsze czym dysponuje – wsparciem technologicznym.

Od dawna marzyłem, aby połączyć siły Szlachetnej Paczki z Allegro. Wspólny projekt oparty na technologicznym potencjale tych dwóch organizacji sprawi, że jeszcze więcej osób będzie mogło zaangażować się społecznie. Chcemy pracować, by każdego dnia świat stawał się choć odrobinę lepszy – ks. Jacek WIOSNA Stryczek, założyciel Szlachetnej Paczki

Allegro jako partner różnych organizacji pożytku publicznego wiele razy udowodniło, że technologia ułatwia pomaganie. Darczyńców i potrzebujących łączymy przede wszystkim na naszej platformie Charytatywni Allegro. Ze Szlachetną Paczką łączy nas najważniejsze – lubimy ludzi. Dzięki wspólnym, innowacyjnym projektom, takim jak Inwestor Społeczny, mamy szansę ułatwić pomaganie także innym firmom – Krzysztof Śpiewek, Manager CSR Allegro.

Co jeszcze w ramach tej współpracy

Na platformie Charytatywni Allegro można również wpłacić środki na Szlachetną Paczkę – flagowy projekt organizacji. Ponadto Allegro uruchomiło również Szlachetny Sklep z przedmiotami z hasłem Lubię Ludzi. Klienci Allegro mogą też wystawiać swoje przedmioty na aukcjach, z których środki przeznaczane będą na rozwój Szlachetnej Paczki.

Wszystkie wspólne “szlachetne działania” obu organizacji znaleźć można na szlachetnapaczka.allegro.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF