...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wojny i Noce – Platige Image i fristajlo! o kulisach nowego klipu w stylistyce anime

Platige_Image_produkcja

10 czerwca odbyła się premiera teledysku Darii Zawiałow „Wojny i Noce”. Za produkcję klipu odpowiedzialni byli artyści studiów Platige Image i fristajlo!, którzy przybliżają kulisy powstawania teledysku, promującego trzeci studyjny album piosenkarki. Piotr Sikora (CEO) oraz Jarosław Sawko (Chairman) z Platige Image, są laureatami drugiej edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W interpretacji twórców, utwór Darii Zawiałow opowiada o walce z demonami przeszłości, przed  którymi można próbować uciekać, ale zawsze czają się w najciemniejszych zakamarkach, pojawiając się  gdy gaśnie światło i zostajemy z nimi sam na sam. Osadzenie historii w futurystycznym mieście dało  pole do personifikacji tych demonów i nadanie im fizycznej postaci. Mangowa Daria Zawiałow ma siłę i  determinację, by się im przeciwstawić. Duży wkład w powstawanie wyreżyserowanego przez Tomka Miazgę klipu miała sama artystka.

Daria od początku miała wizję superbohaterki rodem z filmów anime – nie w klasycznym,  amerykańskim ujęciu postaci w trykotach z peleryną, ani przysłowiowej „Czarodziejki z Księżyca”, a  silnej osobowości, która przy okazji jest „super”. Dzięki wyobraźni scenarzysty, Michała Szymaniaka  udało się tę ideę wpleść w emocjonującą historię z nutką thrillera i romantycznym twistem.

Tomek Miazga ze studia fristajlo! 

Punktem wyjścia dla estetyki klipu były projekty Agnieszki Szajewskiej, twórczyni konceptu awatara  Darii Zawiałow w stylistyce anime, która dołączyła do zespołu zajmującego się produkcją klipu i nadała  głównej postaci pazur sprawiający, że jej podróż przez pogrążone w mroku miasto staje się wiarygodna.  Duże znaczenie miały również inspiracje czerpane z motywy Neo-Tokio, często pojawiającego się w  mandze i anime.

Wyobrażaliśmy sobie Warszawę alternatywnej rzeczywistości. Miejsce styku dwóch, pozornie niekompatybilnych kultur w nieokreślonej przyszłości. Charakter utworu Darii sam podsuwał  wyobraźni motywy gry światła i cienia, blasku neonów i intensywnych barw. Reszta to zabawa kliszami gatunku, jakim jest anime, tak – by wydobyć z niego to, co najlepsze.

Tomek Miazga z  fristajlo!

Koordynacją produkcji zajęło się Platige Image, które wcześniej realizowało animacje w stylistyce  anime dla zagranicznych klientów takich jak SKII czy Sasa. Producentkami klipu były Justyna Supernak i  Karolina Mann.

Nasze ostatnie produkcje dały nam głębsze zrozumienie stylistyki anime, a doświadczenia przy ich  realizacji, w połączeniu z kreatywnością ekipy fristajlo! i Darią, która od początku była bardzo blisko  tego projektu, sprawiły że ta współpraca była czystą przyjemnością.

Karolina Mann z  Platige Image


Źródło: Platige Image

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pezet współpracuje ze STR8 przy nowej płycie

Rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.

We wrześniu ukaże się pierwsza od 7 lat studyjna płyta artysty pt. „Muzyka Nowoczesna”, na której znajdzie się m.in. piosenka wyprodukowana we współpracy z marką STR8. Produkt jest lokowany w otwierającym płytę kawałku zatytułowanym Intro, w którym artysta inspiruje się hasłem marki STR8 „Go for Great”.

Jestem ogromnie dumna z tego projektu, ponieważ wraz z całym zespołem Arena Media pracowaliśmy nad każdym etapem tego procesu, od pierwszych koncepcji aż po finalną egzekucję. Ta współpraca pokazuje, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, a agencją mediową z pełnym zapleczem kreatywnym, strategicznym oraz badaniami. To one stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a współpraca marki STR8 z Pezetem  to bezpośredni efekt analizy brandu i konsumenta w duchu filozofii Meaningful Brands – komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.

Za koncept kreatywny, całą współpracę między artystą a marką STR8 oraz zakup mediów odpowiada zespół agencji mediowej Arena Media. W ramach kampanii, teledysk będzie promowany w serwisie YouTube oraz w kanałach social media – Facebook oraz Instagram marki oraz Pezeta. Ponadto, w sieci pojawią się krótkie formaty video – bumpery, nawiązujące do teledysku i promujące produkt. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Premiera teledysku Kamila Bednarka „Poczuj luz” ukoronowaniem największej w historii kampanii Frugo

1 września miała miejsce premiera teledysku piosenki Kamila Bednarka „Poczuj luz”. Fragment tego nagrania jest motywem przewodnim, największej w historii, kampanii reklamowej napojów Frugo, która rozpoczęła się 6 czerwca. Obejmowała ona swoim zasięgiem telewizję, radio, internet i social media.

Rok 2017 jest wyjątkowy dla marki Frugo, pod względem zasięgu i natężenia działań reklamowo – promocyjnych, które rozpoczęły się 6 czerwca, obejmując swoim zasięgiem radio, telewizję, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify i AppleStore), social media, digital. Uzupełnieniem kampanii był konkurs konsumencki Flip Bottle Challenge.

Kampanię przygotowała agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała Zenith Media.

Cała kampania została tak zaprojektowana, żeby zachęcić przede wszystkim młodych ludzi
do wejścia w świat Frugo. Muzykę miksował cały czas Kamil Bednarek, z którym współpracę przy tej kampanii, uznajemy za strzał w dziesiątkę. Nie mamy jeszcze oficjalnych podsumowań wyników kampanii, ale pierwsze sygnały z rynku mówią, że została ona bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów. Mam nadzieję, że premiera teledysku będzie wspaniałym zwieńczeniem kampanii i przedłużeniem wakacji–
mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w Food Care Sp.z.o

Premiera teledysku Kamila Bednarka do piosenki „Poczuj Luz”, która odbyła się 1 września, jest niezmiernie ważnym wydarzeniem dla Food Care, który w całości sfinansował produkcję klipu. Twórcy warstwy wizualnej wykorzystali bezpośrednio fragmenty spotu reklamowego napojów Frugo.

Nagranie klipu trwało 24 godziny, ekipa wypiła 2450 butelek Frugo, zaś animacja teledysku zajęła 1440 godzin (2 miesiące).

Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia.
  

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF