Heroo Mobile i Samurai Labs łączą siły by dbać o bezpieczeństwo dzieci

bezpieczeństwo dzieci

Heroo Mobile to pierwszy na rynku operator telekomunikacyjny, który powstał z myślą o ochronie dzieci. Rozwiązanie ma pomóc rodzicom nauczyć ich pociechy rozsądnego korzystania z telefonu, wzmacniając pozytywne wzorce zachowań. Operator nawiązał współpracę z polskim laboratorium sztucznej inteligencji - Samurai Labs, aby dodatkowo chronić najmłodszych przed cyberprzemocą, pedofilią i innymi zagrożeniami czyhającymi w sieci. To strategiczne partnerstwo wpisujące się w misję obu firm, którą jest ochrona dzieci.

We wrześniu wystartuje Heroo Mobile – nowy polski operator telekomunikacyjny dla dzieci i młodzieży. To rozwiązanie jako pierwsze na rynku, ma pomóc rodzicom uczyć dzieci rozsądnego korzystania z telefonu, chronić je przed uzależnieniem oraz dbać o nie, kiedy są poza domem. Dla dzieci będzie to przede wszystkim bezpieczeństwo i edukacja przez zabawę. W kolejnym etapie rozwoju swojego produktu, Heroo Mobile skorzysta z pomocy Samurai’a – systemu, który w czasie rzeczywistym będzie chronił dzieci przed przestępcami seksualnymi, cybernękaniem czy przemocą werbalną.

W świecie Heroo nie może zabraknąć Samurai Labs. Dla nas to naturalne połączenie. Nie ma lepszego systemu na świecie do wykrywania cyberprzemocy – a my tworzymy bezpieczną sieć komórkową dla dzieci. To ogromna odpowiedzialność i mamy tego świadomość. Samurai i Heroo – to połączenie, które zmieni świat telekomunikacji dla dzieci.

Robert Mirek, CEO Heroo S.A.

Statystyki mówią same za siebie: 40% dzieci i młodzieży w Polsce doświadczyło cybernękania i wiktymizacji, a 72% dzieci w wieku 11-17 lat doświadczyło w swoim życiu co najmniej jednej formy krzywdzenia. Co szósty nastolatek okaleczał się, a 1 na 10 dziewczyn podjęła próbę samobójczą. To tylko wybrane dane. Za tymi liczbami stoją prawdziwe historie – tragedie dzieci, nastolatków i ich rodzin. Dlatego pomysłodawcy Heroo Mobile i Samurai Labs postanowili holistycznie podejść do problemu i połączyć swoje siły w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych.

Codziennie w Internecie rozgrywają się dramaty dzieci i młodzieży. Wierzymy, że technologia, która przyczyniła się do takiej sytuacji, może także skutecznie pomóc w rozwiązaniu problemu. Samurai jest jedynym systemem, który bez potrzeby zgłaszania problemu przez użytkowników zareaguje i ochroni dziecko przed krzywdą. Dotychczas nasza sztuczna inteligencja rozumiała język angielski i cieszymy się, że dzięki fantastycznemu wysiłkowi zespołu oraz partnerów akademickich – AGH i Kitami Institute of Technology z Japonii – Samurai rozumie także język polski i będzie mógł chronić polskie dzieci przed cybernękaniem i przestępcami seksualnymi. Dzięki temu możemy angażować się w projekty takie jak Heroo Mobile. To już drugie nasze strategiczne partnerstwo na polskim rynku.

Michał Wroczyński, CEO Samurai Labs

Heroo Mobile i Samurai Labs realizują misję społeczną, której celem jest radykalna poprawa bezpieczeństwa dzieci oraz zbudowanie szybko rosnącego biznesu. Takie firmy są niezwykle atrakcyjne dla tak zwanych impact inwestorów. Heroo właśnie kończy rundę crowdfundingową www.heroo.pl, natomiast w Samurai Labs zainwestował Robert Lewandowski oraz fundusz Ventures for Earth.


Źródło: Informacja prasowa Heroo Mobile

Martyna Pacholak

#PolskaCzystaKomórka – rusza kampania edukacyjna PCK, stworzona we współpracy z platformą TikTok oraz agencją Uszka w Barszczu

kampania edukacyjna PCK

W czasie znoszenia restrykcji pandemicznych często zapominamy, jak istotne w skutecznej walce z koronawirusem jest dbanie o swoje bezpieczeństwo i higienę. Dlatego Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami przypomina młodym internautom o konieczności regularnego czyszczenia swoich smartfonów, rozpoczynając kampanię edukacyjną #PolskaCzystaKomórka. Głównym kanałem komunikacji jest platforma TikTok.

Polski Czerwony Krzyż zwraca uwagę, że regularna dezynfekcja telefonów jest niezwykle istotna ze względu na panującą pandemię, a mimo tego jest rzadko poruszaną kwestią w dyskursie publicznym.

Chcemy zwrócić uwagę, że w profilaktyce walki z koronawirusem ważne jest nie tylko dokładne i regularne mycie rąk. Należy zadbać również o czystość naszych smartfonów. Według badań dotykamy telefonu komórkowego średnio 2500 razy dziennie. Jednocześnie wchodzimy w kontakt ze wszystkimi drobnoustrojami znajdującymi się na jego powierzchni. Temat ten jest niezwykle istotny, a niestety niepodejmowany w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się go poruszyć w naszej kampanii edukacyjnej.

Iza Gawęcka z PCK

#PolskaCzystaKomórka
źródło: Uszka w Barszczu

W aktywację zaangażowali się znani TikTokerzy (m.in. Sebastian Kowalczyk, Izabela Zabielska i Mans Vechess „Ciapur”), którzy zapoczątkowali #PolskaCzystaKomórka challenge na popularnej platformie. Za przygotowanie koncepcji oraz koordynację akcji odpowiada agencja kreatywnej komunikacji Uszka w Barszczu.

Wykorzystanie TikToka jako naszego głównego kanału komunikacji było dla nas naturalnym wyborem ze względu na popularność tej platformy wśród młodych internautów. Aby skutecznie dotrzeć z naszym przekazem do młodzieży, do współpracy zaprosiliśmy influencerów, którzy jak nikt znają swoją społeczność i są w stanie dopasować przekaz akcji do swojego unikalnego stylu komunikacji.

Rafał Piwoński, Head of Social Media w Uszkach w Barszczu

Do akcji dołączyła również platforma TikTok, która – mając na uwadze bezpieczeństwo swoich użytkowników korzystających z aplikacji na telefonie – umieściła dedykowany akcji hashtag #PolskaCzystaKomórka w zakładce „Odkryj”. W 24 godziny od startu kampanii osiągnął on ponad milion wyświetleń.

Kampania #PolskaCzystaKomórka będzie kontynuowana w offline przy wsparciu Wolontariuszy PCK, którzy będą opowiadać młodzieży o potrzebie regularnego czyszczenia telefonu w ramach cyklicznych spotkań edukacyjnych. Fundusze na kolejne działania w ramach aktywacji PCK zbiera za pomocą zbiórki w serwisie Siepomaga.pl.

Uszka w Barszczu to agencja kreatywnej komunikacji. Do obecnych Klientów agencji należą m.in. Starbucks, Danone, Philip Morris czy Stock Polska.


Źródło: Informacja prasowa Uszka w Barszczu

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Najnowszy Redmi Note już wkrótce w Polsce

Redmi Note 9S

Xiaomi, światowy lider technologii, zaprezentował w Polsce pierwszego przedstawiciela serii Redmi Note 9 - Redmi Note 9S – bardzo wydajny smartfon ze średniej półki cenowej. Urządzenie wyposażone jest m.in. w szybki procesor, poczwórny aparat oraz pojemną baterię, a całość podkreślona jest stylowym, symetrycznym designem.

 

Premiery smartfonów serii Redmi Note od zawsze cieszą się dużą popularnością wśród Mi Fanów. Dzisiaj w Polsce prezentujemy Redmi Note 9S. Wkrótce pojawią się następne modele z tej serii. Naszą misją jest udostępnianie innowacyjnych technologii dla każdego.

Tony Chen, General Manager w regionie CEE & Nordic

Wysoka wydajność i pojemna bateria

Redmi Note 9S został wyposażony w układ Qualcomm® Snapdragon™ 720G, wyprodukowany w 8 nm procesie technologicznym, który składa się z ośmiu rdzeni z maksymalnym taktowaniem 2,3 GHz i procesora graficznego Adreno™ 618 GPU. Jako pierwszy z serii Redmi Note, smartfon wyposażono w liniowy silnik wibracyjny Z-axis, oferujący większe przyspieszenie, co znacznie wpływa na lepsze odczucia haptyczne w porównaniu do tradycyjnych silników. Nawet podczas intensywnego korzystania z urządzenia, bateria o pojemności 5020 mAh zapewni wystarczającą ilość mocy na cały dzień. Smartfon wspiera szybkie ładowanie 18W. Ponadto w pudełku znajduje się szybka ładowarka o mocy 22,5W.

Seria Redmi Note to, jak zwykle ciekawy design oraz świetny wyświetlacz

Zupełnie nowa, pozbawiona wcięć konstrukcja Redmi Note 9S, oferuje kwadratowy układ aparatów i czytnik linii papilarnych umieszczony z boku, który jednocześnie służy jako przycisk zasilania oraz błyskawicznego i wygodnego odblokowywania. 6,77-calowy wyświetlacz FHD+ DotDisplay z przednim aparatem w ekranie (po raz pierwszy zastosowany w serii Redmi Note), 91% stosunek wyświetlacza do obudowy oraz symetryczna konstrukcja zapewnią niepowtarzalne wrażenia wizualne. Ekran został certyfikowany przez TÜV Rheinland, co świadczy o niskiej emisji światła niebieskiego. Przekłada się to na mniejsze zmęczenie oczu przy dłuższej pracy.Urządzenie dostępne jest w trzech wariantach kolorystycznych – szarym (Interstellar Grey), niebieskim (Aurora Blue) oraz białym (Glacier White). Zarówno przedni, jak i tylny panel Redmi Note 9S są pokryte Corning® Gorilla® Glass 5. Ponadto smartfon został pokryty powłokę odporną na zachlapania.

Poczwórny aparat zapewnia duże możliwości fotograficzne i wideo

Na poczwórną konfigurację aparatu Redmi Note 9S składa się: główny obiektyw 48MP z sensorem o rozmiarze 1/2”, obiektyw ultraszerokokątny 8MP umożliwiający robienie zdjęć grupowych, obiektyw makro 5MP oraz czujnik głębi 2MP. Natomiast dzięki przedniemu aparatowi 16MP w ekranie, w Redmi Note 9S zminimalizowano ramki wokół wyświetlacza.

Redmi Note 9S będzie dostępny w Polsce od 7 maja w trzech wariantach kolorystycznych.


Źródło: informacja prasowa Xiaomi 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF