Tag
telewizja
Tegoroczne wakacje nie są spokojne na polskiej scenie politycznej. Przyczynami tych napięć, są m.in.: po pierwsze niewydanie polskiej koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji dla kanału informacyjnego TVN24. Po drugie proponowane…
Plus i Polsat zmienią logotypy
Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. To…
GfK i Nielsen Media Polska prezentują nowe narzędzie do efektywnego planowania kampanii TV
Ametyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych, opracowane wspólnie przez GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na bardzo precyzyjne…
Platforma CANAL+ poszerza ofertę programową o kolejną pozycję dla fanów e-sportu
Branża sportowa zmaga się obecnie z kryzysem spowodowanym pandemią - odwołane są wszystkie rozgrywki, które wymagają od zawodników bezpośredniego kontaktu ze sobą. Rykoszetem dostają stacje telewizyjne, których ramówki aktualnie są…
Esport w ramówkach TV
Nawet bez wsparcia wpływowych osób z pierwszych stron gazet, esport przeżywa obecnie prawdziwy rozkwit, co czyni go świetnym “wypełnieniem” luki po nieodbywających się aktualnie wydarzeniach rozrywkowo - kulturalnych oraz sportowych.…
Telewizja Biznes24 w WP Pilot
WP Pilot jest pierwszym oficjalnym dostawcą ogólnopolskiej telewizji biznesowej Biznes24 w internecie. Stacja jest dostępna w pakiecie odnawialnym Biz24 w cenie 9,90 zł oraz jednorazowym 11,90 zł za miesiąc.
Jakich informacji w dobie koronawirusa szukają Polacy?
Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach…
Znamy dokładny program Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja w Krakowie!
Agenda III edycji Akademii Marketingu zamknięta. Już za miesiąc 28 prelegentów podzieli się swoją wiedzą z budżetowania kampanii video w social media. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie tego, czego możecie dowiedzieć się z tegorocznej…
Online jako zamiennik telewizji. Czy współczesny marketer potrzebuje TV?
Statystyki są jednoznaczne, video podbija Internet. Rok do roku coraz większa część ruchu w Internecie jest generowana przez takie treści. Zdaniem analityków w 2017 roku video odpowiadało za 74% całego ruchu w Internecie (1). W Stanach…