...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Tesla ma nową konkurencję!

Tesla Lucid

Rynek samochodów elektrycznych zmienia się dynamicznie. Mimo to nadal ich największym problemem jest zasięg. Czyżby Lucid znalazło rozwiązanie?

Lucid motors  istnieje od 2007 roku i od początku jej założeniem było zbudowanie samochodu elektrycznego konkurencyjnego dla Tesli Model S. W zeszłym roku w czerwcu, po blisko trzynastu latach od założenia odbyła  się prezentacja pierwszego seryjnego modelu. W tym tygodniu pierwsi właściciele odbierają auta prosto z fabryki.

Przewagą nad Teslą są osiągi. A przede wszystkim zasięg. Najwyższy wariant modelu oferuje baterie o pojemności 118 kWh, która według norm EPA powinna przejechać blisko osiemset pięćdziesiąt kilometrów. Dla porównania Tesla Model S w wariancie long range, według tej samej normy, może zaoferować około sześciuset pięćdziesięciu kilometrów.

Co ciekawe Lucid nie chwali się nowymi technologiami w zakresie baterii. Znaczyć to może, tyle że przewagę, udało im się uzyskać dzięki zmniejszeniu strat przy przenoszeniu mocy na napęd, oraz dzięki aerodynamice.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF