...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Znamy zwycięzców konkursu animacji marketingowej Akcja Animacja 2020

TAA 2020 MICHAŁ LEONCZUK

Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień. Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.

Edycja 2020 odbyła się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni – ekologię. Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.

Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea. Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać.

Tomasz Dławichowski – managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu

Grand Prix 2020: https://vimeo.com/473043893/e7b956ee9b
autor: Michał Leonczuk

Timecode Akcja Animacja

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzymał honorarium 10 000 zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio UAU PROJEKT, w technologii druku 3d, z materiałów pochodzących recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polski, Ikea, Fixly, NEXERA, Magne B6 i Żywiec Zdrój przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2000 zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace:

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska – creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak – Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller – branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska – senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann – producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński – partner / design One Eleven, Anna Szkałuba – Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz – pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka – Creative Director / Experience Director MELT.

Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)
Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)
Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
Partner operacyjny: Studio Bank
Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet

Prace tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl


Źródło: informacja prasowa Timecode Film Production 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Edycja specjalna konkursu Timecode Akcja Animacja pod hasłem Animacja dla Planety

Timecode Akcja Animacja Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.

Timecode Akcja Animacja to szansa na zaistnienie w branży kreatywnej i marketingowej dla wszystkich, którzy w ciekawy i angażujący sposób umieją opowiadać historie za pomocą ruchomych obrazów. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa. Po raz pierwszy konkurs ma temat przewodni i po raz pierwszy odbywa się online.
Wspólnym mianownikiem pięciu tegorocznych zadań konkursowych jest ekologia. Wszystkie tematy dotyczą zagadnień związanych z wyzwaniami cywilizacyjnymi, zrównoważonym rozwojem i środowiskiem naturalnym.

Ochrona środowiska i poprawa jakości życia to dziś kwestie priorytetowe. Jako organizator konkursu Timecode Akcja Animacja postanowiliśmy wesprzeć działania firm, którym nie pozostają one obojętne. Dlatego do współpracy przy tegorocznej edycji zaprosiliśmy pięć marek, które w swojej komunikacji poruszają tematy związane właśnie z wyzwaniami cywilizacyjnymi. Mamy nadzieję, że tegoroczna inicjatywa, która odbędzie się pod hasłem „Animacja dla Planety” spotka się z równie dużym zainteresowaniem jak poprzednie edycje Timecode Akcja Animacja.

Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu

Kiedy w marcu decydowaliśmy o przeniesieniu terminu nadchodzącej edycji, wiedzieliśmy że tegoroczny konkurs będzie inny. W związku z pandemią koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo uczestników i całego zespołu, postanowiliśmy przenieść wszystkie działania do internetu. Zarówno obrady jury, jak również warsztaty z uczestnikami odbywać się będą zdalnie. W tym roku zrezygnowaliśmy też z otwartych spotkań ze studentami uczelni artystycznych.

Filip Tomann, partner w Timecode Film Production

Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu, gotowych ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Spośród zgłoszonych prac jury, w którego składzie znaleźli się eksperci w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze półfinalistów. Pięć wybranych osób zostanie zaproszonych na warsztaty kreatywne online. W ramach tych zajęć, twórcy prac półfinałowych będą mieli okazję aż dwukrotnie poprawić swoje animacje, przy wsparciu wybranych jurorów.

Laureat tegorocznej edycji konkursu otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł, monitor EIZO Color Edge CS2410 oraz tablet Wacom One. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się honoraria 6 x 2000 zł oraz 6 tabletów Wacom Baboo Slate. Pula nagród w konkursie wynosi 27 000 zł.

Jury Timecode Akcja Animacja

Prace oceniać będą: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska – creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak – Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller – branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska – senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann – producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński – partner / design One Eleven, Anna Szkałuba – Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz – pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka – Creative Director / Experience Director MELT.

Konkursowe ścieżki dźwiękowe można pobierać od 16.09.2020 ze strony: www.timecodeakcjaanimacja.pl. Prace można zgłaszać do dnia 14 października. Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 10 listopada.

Partnerzy edycji Animacja dla Planety: Ikea, Sanofi, Fixly, Nexera, Credit Agricole Bank Polska i Żywiec Zdrój

Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)
Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)
Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
Partner operacyjny: Studio Bank
Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet


Źródło: informacja prasowa Timecode Film Production

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Konkurs Timecode AKCJA ANIMACJA 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali dodatkowo swoje wyróżnienia.

Do tegorocznej edycji zgłosiło się 204 twórców. Miłym zaskoczeniem były dla nas: dwukrotnie większa liczba zarejestrowanych uczestników oraz ogromny wzrost poziomu zgłoszonych prac. Zwycięska animacja zachwyciła wszystkich członków jury. Jej autor, zajmuje się animacją sporadycznie, co świadczy o tym, że udało nam się znależć prawdziwy talent. Bardzo nas to cieszy, bo taki postawiliśmy sobie cel rozpoczynając w zeszłym roku ten konkurs.- powiedział Tomasz Dławichowski – managing director domu produkcyjnego Timecode, organizatora konkursu.

Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2018 otrzymał Bartosz Trojanowski, absolwent Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie na kierunku Malarstwo.

Nagrodzona animacja: https://vimeo.com/298949440   

Przewodniczący jury Łukasz Słotwiński uzasadnił werdykt jury:

Zwycięska praca od pierwszego kadru wciąga nas w swój świat. To perfekcyjne wykorzystanie technik płynących z animacji dla efektu marketingowego. Narracja uwodzi wykonaniem przekazując nam wrażenia płynące z obcowania z przedmiotem komunikacji. Dzięki animacji czujesz sam produkt, wiesz jak na Ciebie zadziała, wiesz już, że będzie przygodą.

Zadanie konkursowe, podobnie jak rok temu, polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych, odpowiadających konkretnym potrzebom komunikacyjnym partnerów głównych konkursu, tj.: Allegra, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Essentiale Forte, Good Looking, Only Bio, TOK FM.

Uczestnicy, których prace znalazły się na shortliście, otrzymali możliwość dwukrotnej poprawy swoich animacji. Po otrzymaniu uwag od członków jury, twórcy mieli tydzień na wprowadzenie zmian. Dzięki temu filmy zostały dopracowane, a większość z nich przybrała formę, która stawia je na równi z materiałami, tworzonymi przez profesjonalne domy produkcyjne.

Prace konkursowe oceniało jury w składzie: Łukasz Słotwiński – creative director Brand New Attitude,  Anna Iller – branded content manager Grupy Allegro, Olaf Krynicki – dyrektor komunikacji Samsung Polska, Małgorzata Drozdowska – creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś – associate creative director Saatchi&Saatchi, duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski,  Sean Bobbitt – producent filmu Twój Vincent, Szymon Pawlik – reżyser, Agnieszka Koćmierowska – art. director Advalue, Katarzyna Rykaczewska – communication specialist Open Minded Group, Jerzy Drozda – technical artist It Media, oraz Michał Paśko – producent Timecode Film Production.

Partnerzy konkursu przyznali swoje wyróżnienia.

Prace wyróżnione przez Partnerów konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018:
Allegra  – autor Filip Górnicki: https://vimeo.com/295774812

BIK (Biuro Informacji Kredytowej) – autor Łukasz Gad: https://vimeo.com/298949587

Only Bio – autor https://vimeo.com/298949615

Autorzy tych prac otrzymali honoraria w wysokości 1 000 zł oraz tablety graficzne Wacom.

„W Timecode Film Production wierzymy w to, że komunikacja marketingowa, szczególnie ta na potrzeby social mediów, będzie coraz częściej sięgać po krótkie animacje. Dlatego chcemy kontynuować nasz konkurs. Być może nieco zmodyfikujemy formułę, tak aby mocniej integrować środowisko, skuteczniej przekazywać wiedzę i realnie umożliwiać utalentowanym twórcom start w branży reklamowej. Mamy kilka nowych pomysłów na trzecią edycję, natomiast główna idea konkursu polegająca na tworzeniu animacji do gotowych ścieżek dźwiękowych, opracowywanych we współpracy z markami, pozostanie bez zmian.” – dodał Tomasz Dławichowski

Partnerzy konkursu: Open Minded Group (współtworzenie strategii i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji), Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji,  Audio Network (bank muzyki), Bril Av Media, Domeny.pl, Oak View.

Fundatorami nagród są firmy Timecode Film Production, Wacom i Eizo.

Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.

Konkurs skierowany jest do osób w wieku od 18 do 35 lat. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych. Parterami tegorocznej edycji konkursu są: Allegra, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz radio TOKFM.

Jury wybiera laureata w drodze głosowania. Dodatkowo każda z marek partnerskich, o których powstają animacje ma prawo przyznać własne wyróżnienie. Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł. Prace można zgłaszać na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl do 17 października, natomiast finalistów poznamy 15 listopada.

 

Konkurs daje korzyści trzem stronom: partnerzy otrzymują animacje o swoich produktach lub usługach, uczestnicy szansę rozwoju zawodowego i nagrody, a branża reklamowa – nowych twórców. Pięciu uczestników zeszłorocznej edycji pracuje obecnie w dużych agencjach reklamowych i digitalowych. Laureaci: Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko byli nominowani do Young Creatives Cannes 2018. To nas przekonało, że warto rozwijać ten projekt – powiedział Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production.

Rok temu wprowadziliśmy ciekawą formułę feedbacku od jurorów, dla twórców prac z shortlisty. Podczas warsztatu z jurorami, uczestnicy dowiedzieli się co powinni poprawić w przygotowanych animacjach. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, prace dużo zyskały. Dlatego w tym roku odbędą się dwa tego typu spotkania. Uczestnicy będą mieli też więcej czasu na przygotowanie animacji- dodaje Katarzyna Rykaczewska, odpowiedzialna na strategię i komunikację konkursu.

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest dyrektor kreatywny Canal + – Łukasz Słotwiński.  Po raz drugi prace oceniać będą: Anna Iller – branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska – creative group head agencji Advalue, Jerzy Drozda – technical artist It Media, Michał Paśko – producent Timecode Film Production oraz Katarzyna Rykaczewska – communication specialist Open Minded Group. Zaproszenie do współpracy przyjęli także: Olaf Krynicki – dyrektor komunikacji Samsung Polska, Sean Bobbitt – producent filmu    Twój Vincent, duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Małgorzata Drozdowska – creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś -associate creative director Saatchi&Saatchi oraz reżyser Szymon Pawlik.

Do kooperacji zaproszone zostały uczelnie wyższe: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu oraz Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych.

Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji.

Parterami konkursu są: SPPA Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo.

Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kiszmasz.Tv | 17.10.2017 | Słodki Live | Andrzej Pągowski i Tomasz Dławichowski

Kiszmasz.Tv we wtorki o godzinie 16:40 na kanale Słodki Live na Facebooku

Animacja w komunikacji marketingowej. Dlaczego animowany content ma potencjał? Taki był temat kolejnego wydania Kiszmasz.Tv. tym razem gośćmi Grzegorza Kiszluka byli Andrzej Pągowski, znany artysta grafik i właściciel agencji Kreacja Pro oraz Tomasz Dławichowski z Timecode Film Production – pomysłodawcy konkursu Timecode Akcja Animacja.

Konkurs TAA ma na celu wyłonienie zdolnych twórców, pokazanie im, że można realizować ciekawe projekty na potrzeby komercyjne (że świat sztuki i marketingu nie zawsze muszą się wykluczać).

Zapraszamy do oglądania i komentowania!

Grzegorz Kiszluk