...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23

Tomasz Waligóra i Marek Różycki

Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii działania agencji, adekwatnej do zmieniających się potrzeb globalnych klientów agencji. Marek i Tomek są jednymi z założycieli PF23 i pracują w niej na stanowiskach menadżerskich od początku istnienia agencji.

Tomasz WaligóraObserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego E-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i Client Service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych.

Tomek Waligóra

Marek RóżyckiNowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji.

Marek Różycki

Pełniąca do tej pory funkcje CEO – Julia Dziurbiejko, oraz Executive Vice President Szymon Domżał wchodzą w skład nowoutworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty E-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.


Źródło: Pathfinder 23

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF