Tag
treści
Od dziś Rolki (Reels) na Facebooku są dostępne w ponad 150 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Równolegle Meta udostępnia nowe narzędzia do tworzenia i edycji filmów, miejsca oglądania Rolek, a także nowe sposoby pozwalające twórcom…
Kto ogląda gry?
Portal YouGov przygotował raport "Game Changers" ukazujący, jakie są proporcję między odbiorcami treści gamingowych. Na liście zbadanych państw jest również Polska.
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na…
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, napisał książkę – mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz jego autorskiej strategii TAYA (They Ask, You Answer), która jest prostą i skuteczną…
Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można…
Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw
Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie - potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem…
WhitePress® wychodzi za granicę
Największa w Polsce platforma content marketingowa WhitePress®, wspierająca tworzenie, dystrybucję i promocję treści, ogłosiła wyjście na rynki zagraniczne. Pierwsze biura zostały otwarte na terenie Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.…
Content marketing kreatywnie – #eksperci w Workin
We wtorek 30 października w przestrzeni coworkingowej Workin przy placu Zamkowym, odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu #eksperci realizowanego w ramach tegorocznej, dziewiątej już, edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.…
3 różnice w CONTENT MARKETINGU Polska vs USA. Wnioski z konferencji Content Marketing World 2018
Content Marketing World to największa na świecie konferencja dotycząca content marketingu. Organizowana jest już od kilku lat przez amerykański Content Marketing Institute i można powiedzieć, że stała się ona drogowskazem, w którym kierunku…