Tag
TVN
Universum Talent Survey, przeprowadzane przez Universum Global, to największe tego rodzaju badanie na świecie, w którym biorą udział studenci z ponad 60 krajów. W tegorocznej edycji badania wzięło udział ponad 16 000 polskich studentów. Jak…
Dom mediowy Value Media i telewizja TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej
Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN.
Mlekpol w programie kulinarnym Doradca Smaku
W nowym sezonie Doradcy Smaku w przepisach Roberta Sowy, jednego z najlepszych szefów kuchni nie zabraknie ponownie produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
TVN wprowadza na rynek platformę Primus – samodzielny kreator kampanii wideo on-line
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę primus.tvnmedia.pl – narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
Discovery i TVN integrują struktury: nowy, wspólny zespół zarządzający w Polsce
Warszawa, 8 maja 2018 r.: W marcu br. zakończyła się transakcja przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery. Nowy właściciel TVN ogłosił dzisiaj jeden wspólny zarząd dla obu organizacji w Polsce. Prezesem zarządu oraz dyrektorem…
TVN ma trafić w ręce Discovery do końca 2018 roku
Amerykańska sieć telewizyjna Discovery Communiactions chce wykupić TVN do końca 2018 roku. Do oferty Discovery dołączy polska telewizja naziemna oraz platforma Player.tv.