Odkryj nowe smaki nektarów odTymbarku!
Marka Tymbark poszerza swoje portfolio aż o 5 nowych smaków nektarów. Wszystkie bazują na pomarańczy i jabłku – najchętniej wybieranych wariantach w kategorii soków i nektarów.
Nowości od Tymbarku wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy chcą odkrywać nowe smaki w sprawdzonej formie. Jabłko i pomarańcza, tak dobrze znane i lubiane, są doskonałą bazą do tworzenia ciekawych połączeń z innymi owocami. Tymbark zachęca do poznawania oryginalnych smaków, dbając przy tym o najwyższą jakość produktów.
Z połączenia pomarańczy z egotycznymi smakami powstały trzy nowe nektary: pomarańcza-mango, pomarańcza-mandarynka oraz pomarańcza z miąższem. Z kolei w jabłkowych propozycjach znajdują się dwa gęste, przecierowe i bazujące na lokalnych owocach smaki: jabłko-śliwka oraz jabłko-brzoskwinia.
Wszystkie smaki dostępne są w wygodnym, sprawdzonym kartonie 1 l, umożliwiającym wylewanie zawartości do ostatniej kropli. Każdy z przytwierdzoną zakrętką, przyjazną dla środowiska.
Nektary pomarańczowe trafiły do sprzedaży pod koniec marca, natomiast jabłkowe będą dostępne od połowy kwietnia.
::
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych – w ponad
30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna
z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów, m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe, soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini oraz napoje roślinne. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, warzywom i zbożom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność
w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.