...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Epic Games kończy akcję pomocy Ukrainie. Oszałamiająca suma!

Fortnite pomoc Ukrainie

Całość rozpoczęła się 20 marca. Od tamtej pory gracze, którzy kupowali V-dolce (waluta premium w sklepie Fortnite), bądź inne rzeczy za realne pieniądze, mogli liczyć na to, że część przeznaczonej kwoty zostanie przekazana na pomoc humanitarną organizowaną dla mieszkańców Ukrainy. Uzbierana suma wyniosła 144 miliony euro! Jest to niewyobrażalny sukces zbiórki pieniężnej. W społeczności gamingowej dawno nie było tak udanej akcji charytatywnej.

Firma współpracowała z organizacjami charytatywnymi, tj. Direct Relief, UNICEF, UNWFP, UNHCR. Zapewniają one wsparcie dla ludności z Ukrainy, w tym opiekę medyczną, żywność, czy też schronienie.

 

Adam Daniluk

Przegląd wydarzeń w esporcie: Crunchips, Tarczyński, Wedel, Lotto, Chiny, AGO, Valorant, Epic Games, Unicef, Beckham, Gucci

Przeglad wydarzen esport ESE

Chiny odwołują wszystkie międzynarodowe eventy do końca roku

Chiny zdecydowały się na odwołanie wszelkich sportowych imprez międzynarodowych w 2020 roku, co pod znakiem zapytania stawia przebieg League of Legends World Championship (zwanych potocznie Worlds), które miały odbyć się w Szanghaju w ostatnim kwartale tego roku. Organizatorzy mistrzostw deklarują jednak, że turniej odbędzie się bez przeszkód.

Hiszpański Team Heretics rozpoczyna współpracę z UNICEF

Fot. Unicef

Współpraca ma na celu wykorzystanie możliwości esportu w celu szerzenia pozytywnego wpływu gier wśród młodych osób. Team Heretics i UNICEF Spain będą edukować młodych ludzi poprzez esport i gry, promować socjalizację, prawa dzieci i przede wszystkim podejmą wyzwanie zmniejszenia toksyczności i zastraszania młodych osób w sieci poprzez promowanie pozytywnych zachowań podczas zabawy. Brawo!

AGO Rogue na prowadzeniu w Alior Bank Ultraliga

AGO Rogue z bilansem 11 wygranych i zaledwie jedną porażką prowadzi w Alior Bank Ultraliga w League of Legends. Kolejne miejsca zajmują 7more7 Pompa Team, Komputronik H34T, K1ck Neosurf i Illuminar Gaming. Decydująca kolejka odbędzie się w kolejnym tygodniu, która rozstrzygnie końcową kolejność sezonu zasadniczego.

Riot Games tworzy oficjalny kanał Valorant

Fot. Kanał Valorant Polska

Riot Games odpowiadając na spore zainteresowanie społeczności utworzyło oficjalny kanał VALORANT // Polska, na którym pojawiać się będą treści edukacyjne dla osób zainteresowanych tym tytułem. Kanał ma zamiar edukować zarówno początkujących graczy, jak również chce trafiać do zawodników o wyższych ambicjach.

Epic Games Store – wyrasta konkurentacja dla Steama

Epic Games w ciągu ostatnich kilku miesięcy znacząco zwiększył liczbę swoich użytkowników. Pomogły mu w tym super promocje na takie kultowe gry jak GTA V, czy Civilization VI. Niemniej platforma zanotowała już w 2020 roku 60 milionów użytkowników. Liderem rynku jest Steam, z ponad 100 milionami użytkowników w tym roku. Różnica się zmniejsza.

Crunchips stawia na gaming i sponsoruje turniej Valorant

Marka Crunchips, należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World, została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends). VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce. Więcej o akcji pisaliśmy tutaj.

Tarczyński organizuje własny turniej esportowy

Fot. Valve

Marka Tarczyński po raz kolejny wchodzi w świat gamingu, organizując drugą edycję rozgrywek Tarczyński ChampionChips w grze Counter-Strike: Global Offensive. Zwycięzcy pojadą do centrum treningowego Game Spot. Skomentują najlepsi analitycy CS:GO. Więcej  o inicjatywie pisaliśmy tutaj.

David Beckham współwłaścicielem organizacji esportowej

Guild Esports to nowa organizacja esportowa z siedzibą w Londynie, która ma skupiać się na wyszukiwaniu i rozwoju młodych talentów w esporcie. Chce wykorzystywac tradycyjny model akademii sportowych do wyszukiwania najzdolniejszych graczy, w celu ich późniejszego trenowania i rozwoju. O organizacji piłkarza pisaliśmy wcześniej tutaj.

Gucci z zegarkiem dla esportowców

Fot. Fnatic

Włoska luksusowa marka Gucci z premierowym zegarkiem we współpracy z organizacją e-sportową Fnatic. Zegarek utrzymany jest w barwach Fnatic, a dodatkowo na tarczy znalazło się logotyp organizacji. Inicjatywa Gucciego, to kolejna po Louis Vuitton luksusowa marka w świecie esportu. O kooperacji pisaliśmy wcześniej tutaj.

E.Wedel rozwija platformę gamingową

Na mocy rozstrzygniętego przetargu, E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu. Pisaliśmy o tym wcześniej tutaj.

LOTTO organizuje Lato z esportem

W Ogrodzie przy Belwederze odbył się piknik gamingowy Lato z esportem, na którym spotkała się młodzież, której pasją i zainteresowaniem są gry komputerowe i esport. Na przybyłych gości czekało wiele przygotowanych atrakcji od LOTTO, które pozwoliły na aktywne spędzenie popołudnia – zarówno przy rywalizacji esportowej jak i sportowej.

Polecam również poprzedni przegląd wydarzeń w esporcie:

Przegląd wydarzeń w esporcie: start Ultraligi, regulacje Valve, Esport Gaming Forum, Old Spice, Twitch, Le Mans, Epic Games

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

CCC wspiera UNICEF, aby pomóc dzieciom w pełni wykorzystać ich potencjał, pomóc spełnić ich pasje i marzenia

 

Każdy z nas może realnie przyczynić się do polepszenia życia dzieci np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej, błękitnej bransoletki  na rękę. Koszt bransoletki to 5 zł, a taka kwota wystarczy, aby zagwarantować jeden dzień nauki dla dziecka w krajach rozwijających się.  

      Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z powodzeniem sponsoruje CCC Team – największy projekt w historii polskiego kolarstwa zawodowego.

Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa „CCC TEAM FOR UNICEF” każdy kilometr przejechany przez kolarzy CCC Team w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom na całym świecie. Na znak solidarności z partnerstwem kolarze będą nosić błękitne bransoletki i stroje z logo UNICEF, promując w ten sposób misję UNICEF. Współpraca z ekipą CCC jest wyjątkowa, ponieważ jest to pierwsze w historii UNICEF globalne partnerstwo sportowe z drużyną kolarską.

 

    Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji 10 maja marka CCC rozpoczyna wyjątkową, ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, informuje o tej wyjątkowej współpracy między CCC a UNICEF oraz nawołuje abyśmy wszyscy razem wspierali najmłodszych na całym świecie.

    Głównym materiałem jest spot video, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie.

     Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za działania w internecie agencja H2O Creative.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kampania MAKE FILMS NOT WAR – polscy filmowcy przeciwko wojnie

Współczesny świat próbuje walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka, ale efekty tej walki cały czas nie są wystarczające. Poziom terroryzmu nie maleje, podobnie jak liczba ofiar działań wojennych oraz uchodźców. Narastają napięcia międzynarodowe i interwencje zbrojne. Tylko nieliczne kraje są całkowicie wolne od tych uwikłań. W tej sytuacji cierpią dzieci, które często tracą dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.

Środowisko filmowe wielokrotnie włączało się do dyskusji na temat sytuacji na świecie i opowiadało się za pokojem. Projekt Make Films Not War wspierają: Agata Kulesza, Marysia Sadowska, Bartek Konopka, Magdalena Popławska, Dawid Ogrodnik, Michał Żurawski, Bodo Kox, Aleksandra Popławska, Jan Holoubek, Radek Ładczuk oraz Ewa Błaszczyk.
Zdjęcia filmowców pojawiły się na stronie kampanii: www.makefilmsnotwar.pl.

                                   

                                   

Wojna w Syrii trwa od siedmiu lat. Wierzymy, że dzięki wsparciu filmowców nasza inicjatywa choć w niewielkim stopniu przyczyni się do zaspokojenia potrzeb jej ofiar – powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production – inicjatora kampanii.

„To ponad siedem lat dramatu, jakiego nie powinno doświadczyć żadne dziecko. Byłem w Syrii i widziałem, że tysiące dzieci nie zna innej rzeczywistości niż przemoc i strach. Jesteśmy na miejscu od początku konfliktu zapewniając leki, odzież i najpilniejszą pomoc. Bardzo dziękujemy wszystkim artystom, którzy do tej pory włączyli się do akcji Make Films Not War i zachęcamy do dalszych, aktywnych działań oraz wspierania programów pomocy UNICEF – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Darowiznę na rzecz dzieci z Syrii można przekazać wspierając UNICEF Polska poprzez stronę: www.unicef.pl/makefilmsnotwar, lub kupując torbę z limitowanej serii: https://charytatywni.allegro.pl/torba-make-films-not-war-i7536157

Obok reżyserów, aktorów i operatorów akcję MAKE FILMS NOT WAR wsparła ilustratorka Aga Pietrzykowska. Ilustracja jej autorstwa (portret Louise’a Lumiėre) nadrukowana została na dedykowanych kampanii torbach, których projekt powstał we współpracy z marką ZAZU.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF