...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazon

Unilever

Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce, jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising, startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

Rozpoczęcie działań reklamowych Unilevera w ramach Amazon Ads to rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży marki i próba dotarcia do konsumentów już dziś korzystających z największego, globalnego marketplace. W ramach formatów: Sponsored Products, Sponsored Brands (Product Collection) i Stores, dobranych w oparciu o doświadczenia Mindshare ze współpracy z platformą Amazon Advertising na rynkach zagranicznych, marka będzie promować całe portfolio produktów.

Dostrzegam wysoki potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanały retail media i cieszy mnie fakt, że razem z Mindshare Polska możemy być w awangardzie rozwiązań marketingowych proponowanych przez Amazon. Unilever, jak na lidera kategorii przystało, jest jednym z pierwszych reklamodawców aktywnie korzystających z pełnej palety rozwiązań Amazon Ads, a co więcej – wprowadza najnowsze dostępne rozwiązania promocyjne dla swoich topowych marek jeszcze przed datą oficjalnej premiery

Rafał Baleja, Senior Key Account Manager eCommerce w Unilever. 

Jedną z głównych kwestii, o którą należy zadbać prowadząc sprzedaż, jest widoczność produktów w sklepie – dotyczy to zarówno sprzedaży offline jak i online. Skorzystanie z Amazon Ads, rozwiązanie, które dla polskich sprzedawców jest oficjalnie dostępne od 10 stycznia, pozwoli nam lepiej wyeksponować nasze marki na wirtualnej półce sklepowej oraz efektywniej konkurować z innymi graczami w naszych kategoriach produktowych

Adrian Nawrocki, eCommerce Manager w zespole Unilever, w Mindshare Polska.

W Mindshare Polska za działania dla Unilevera, a tym samym dla marek takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry’s czy BigMilk odpowiedzialny jest 30-osobowy zespół, na którego czele stoi Żaneta Szysz, Director, Client Leadership.

Adam Daniluk