Play i UPC Polska łączą siły, aby stworzyć nowego wiodącego operatora z korzyścią dla klientów

UPC Polska x Play

P4 Sp. z o.o. (operator sieci Play) sfinalizował transakcję nabycia 100% udziałów Liberty Global w UPC Polska Sp. z o.o. za kwotę 7 mld zł. Play i UPC Polska połączą swoje najlepsze usługi mobilne, stacjonarne i telewizyjne, aby zaoferować klientom jeszcze wyższą jakość i wartość.

Play jest liderem rynku telekomunikacyjnego z ponad 15,7 mln klientów. Operator świadczy usługi telefonii mobilnej, stacjonarnej, telewizji oraz usług dla domu. Posiada najnowocześniejszą infrastrukturę mobilną w Polsce z niemal 10 tys. stacji bazowych w całym kraju, obejmując swoim zasięgiem prawie 100% ludności.

UPC Polska posiada ponad 1,5 mln abonentów. Jest ogólnopolskim dostawcą najszybszego internetu szerokopasmowego w domu do 1 Gb/s oraz najbogatszej oferty cyfrowej rozrywki dostępnej w 4K i na urządzeniach mobilnych. W zasięgu sieci UPC znajduje się obecnie ponad 3,7 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Play i UPC łączą dzisiaj siły z ambicją zdefiniowania nowych standardów usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Łączymy dziś największą i najnowocześniejszą sieć mobilną z najszybszym internetem światłowodowym oraz najbogatszą ofertą telewizji i rozrywki. Razem, dzięki utalentowanym i fantastycznym zespołom Play i UPC, zdefiniujemy na nowo konwergencję z korzyścią dla klienta.

Jean Marc Harion, Prezes Zarządu Play

Transakcja nie wymaga od dotychczasowych klientów obu podmiotów żadnych działań. Umowy zawarte przez klientów z operatorami pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów.


źródło: Play

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Znamy półfinalistów programu UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter!

Ponad 100 przedsiębiorców i innowatorów społecznych zgłosiło się do tegorocznej, VI edycji programu UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter. Znamy już 18 półfinalistów, którzy staną do walki o udział w ścisłym finale.

THINK BIG to program UPC Polska, który wspiera przedsiębiorców oraz innowatorów społecznych rozwijających się w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, VI edycji UPC Polska szuka rozwiązań wspierających transformację cyfrową, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dodatkowo, wraz z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju, tych które w oparciu o nowe technologie odpowiadają na wyzwania społeczne w Polsce.
Spośród ponad 100 nadesłanych propozycji, wyłonionych zostało 18 najlepszych, które zakwalifikowały się do półfinału. Zgłoszenia do programu THINK BIG: Grow Smarter można było nadsyłać w dwóch kategoriach biznesowych: THINK CUSTOMER, THINK TRANFORMATION oraz jednej kategorii społecznej THINK SOCIAL.
Poznajcie półfinalistów.jpg

Do półfinału VI edycji programu THINK BIG: Grow Smarter zakwalifikowali się:

Kategoria THINK CUSTOMER:
  • Cluify – kompletne narzędzie do monitoringu offline, które łączy sferę online z rzeczywistością offline, a tym samym pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów.
  • Quantum.cx – sensor, który potrafi wykryć uśmiechy klientów i pracowników. Dzięki ich analizie motywuje pracowników do pozytywnej postawy, a uśmiechy klientów wymieniane są na środki wspierające cele charytatywne.
  • SentiSquare – rozwiązanie pozwala na szybką analizę dużej ilości nieustrukturyzowanych danych tekstowych. Powstało jako akademicki spin-off skupiający się na najnowocześniejszych rozwiązaniach NLP stworzonych dla sektora biznesowego.
  • Vindicat – aplikacja do odzyskiwania należności online, która umożliwia przedsiębiorcom samodzielne monitorowanie i odzyskiwanie zaległych płatności.
  • Napoleon Cat – platforma do analityki i obsługi kanałów social media. To kompletny zestaw narzędzi do social media marketingu dla firm, niezależnie od ich rozmiaru.
  • Salesbook – to innowacyjne narzędzie prezentacyjne dla zespołu sprzedaży. Pomaga w dotarciu do klienta, analizie jego potrzeb oraz konfiguracji produktu.
Kategoria THINK TRANSFORMATION:
  • Querona – narzędzie do wirtualizacji danych, umożliwiające stworzenie wirtualnej bazy danych, będącej jednym, dedykowanym miejscem służącym do wyszukiwania wszystkich źródeł danych korporacyjnych. Technologia pozwala na zbudowanie własnego modelu danych i narzędzi raportowania, umożliwiając szybszy rozwój i większą wydajność.
  • Cognitum – oprogramowanie, które dzięki wykorzystaniu big data i sztucznej inteligencji (AI), wyciąga wnioski na podstawie dużej ilości danych.
  • CarrotSpot – platforma do wzrostu zaangażowania pracowników przez ideę tokenizacji nagród. System w ramach którego wszystko może okazać się nagrodą.
  • SentiOne – narzędzie do monitorowania internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacji obsługi klienta. Umożliwia zarządzanie komunikacją marki dzięki chatbotom nowej generacji.
  • Sherlock Waste – aplikacja, która wspiera zaangażowanie pracowników we wspólne doskonalenie firmy i sprawia, że frustracja wynikająca z nieefektywności zmienia się w innowacyjne pomysły.
  • Edward.ai – to wirtualny asystent przedstawicieli handlowych B2B. Dzięki automatyzacji zadań i raportowania pozwala na zwiększenie efektywności sprzedawców.
Kategoria THINK SOCIAL:
  • Goldies by The Social Wise – platforma do aktywizacji seniorów poprzez sprzedaż akcesoriów i odzieży ich ręcznej produkcji.
  • Bin-E – inteligentny kosz na śmieci automatycznie segregujący odpady.
  • Technologią w raka – projekt fundacji „Znajdź Pomoc”, mający na celu poprawę zdrowia psychicznego osób obłożnie chorych i przebywających w hospicjach poprzez wykorzystanie technologii VR.
  • ACTIDOTE – aplikacja aktywizująca osoby cierpiące na depresję stworzona przez zespół Proxi.Cloud.
  • Gluco-active – bezinwazyjny glukometr pozwalający na monitorowanie poziomu glukozy bez pobierania krwi.
  • Leżę i Pracuję – Zdalniacy – projekt, którego misją jest zapewnienie zdalnej pracy osobom sparaliżowanym i z zaawansowaną niepełnosprawnością ruchową.
Przed półfinalistami programu THINK BIG: Grow Smarter kolejne ekscytujące etapy programu. Jest o co walczyć. Pula nagród finansowych tej edycji to 105 000 zł  – zwycięzca każdej kategorii otrzyma 35 000 zł. Dodatkowo, zwycięzcy kategorii biznesowych otrzymają możliwość pilotażowego wdrożenia swojego rozwiązania we współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu oraz możliwość znalezienia się w raporcie „TOP 40 Enterprise Tech. Technologie, które zmieniają korporacje” przygotowanym przez The Heart i UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter.
Ogłoszenie finalistów odbędzie się 16 września, zaś Gala Finałowa, w trakcie której zostaną ogłoszeni zwycięzcy – 1 października.
Więcej szczegółów na www.thinkbig.upc.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF