Tag
uslugi
Niepewność wywołana pandemią kieruje uwagę inwestorów na strategie oparte na nearshoringu. Beneficjentem tego trendu, podobnie jak dekadę temu, może być Polska.
Ericsson ConsumerLab: 5G zmienia nawyki konsumenckie [RAPORT]
Wraz z popularyzacją sieci 5G na świecie oraz wprowadzaniem nielimitowanych planów taryfowych przez operatorów zaczynamy obserwować nowe zachowania konsumentów. W najnowszym raporcie ConsumerLab firmy Ericsson zauważono, że 5G zaczyna…
Co trzecia firma mierzy się z opóźniającymi płatności
W drugim kwartale jedna trzecia firm przyznaje, że ma niesolidnych kontrahentów, opóźniających płatności faktur o ponad 60 dni. Najlepiej pod tym względem wypadają usługi, a najgorzej handel. Pogarsza się sytuacja budownictwa – wynika z…
Solidarni w biznesie: jak polskie produkty i usługi tworzą nowe miejsca pracy?
Wybór rodzimych firm przekłada się nie tylko na wpływy z podatków oraz nowe inwestycje. Warto pamiętać, że patriotyzm ekonomiczny to przede wszystkim tworzenie nowych i utrzymanie obecnych miejsc pracy, co jest szczególnie ważne w dobie…
Tajemniczy klient – najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych
Firma działająca w sektorze usług lub handlu, skupia swoje działania przede wszystkim na odbiorcy. Tworzenie strategii marketingowej czy sam proces powstawania i ewaluacji produktu, opiera się o wymogi rynku, jego popyt. Sama sprzedaż…
Usługi i handel wybierają nowe technologie
Rosnący udział płatności bezgotówkowych we współczesnym biznesie to trend, który nikogo już nie dziwi. Kierunek wytycza np. Szwecja, gdzie tylko 15% płatności odbywa się gotówkowo. Przedsiębiorcy mają wiele namacalnych korzyści z obrotu…