Tag
UX
Czym właściwie jest UX Automation i dlaczego jest to ostatni dzwonek, aby się tego dowiedzieć?
Jak projektować użyteczne produkty cyfrowe wykorzystując dwie zasady psychologii poznawczej
Każdy projektant UX i UI chciałby, aby jego produkty były jak najbardziej użyteczne. Wiedza na temat bieżących trendów, umiejętność poprawnej kompozycji to tylko jeden z wielu elementów, jakimi każdy z nich się posługuje. Psychologia…
Coraz mądrzejsza analityka – polski startup pierwszym na świecie narzędziem do UX Automation
Pandemia sprawiła, że przedsiębiorcy nie tylko przenieśli swoją działalność do digitalu, ale również uświadomili sobie, że to zabieg niewystarczający. Bez dogłębnego zrozumienia potrzeb i zachowań użytkowników nie mają szans budowania…
Poznaj najnowsze trendy w UX i UI
Trendy w projektowaniu UX i UI bardzo szybko się zmieniają i ewaluują. Zmiany te wynikają z naturalnego cyklu życia trendów, które zastępowane są przez nowe, świeższe i ciekawsze rozwiązania dla klientów i projektantów. W kontekście…
Persony w UX design – czym są i jakie mają znaczenie dla projektu
Persony to jedno z najważniejszych narzędzi w procesie projektowania UX. Są to archetypy użytkowników, których cechy reprezentują potrzeby większej grupy odbiorców. Dzięki personom dopasowujemy produkt z myślą o konkretnej osobie poprzez…
Symetria “wygrywa” z wirusem i realizuje pierwszą na świecie sesję certyfikacyjną UX-PM całkowicie…
Symetria UX, jedyna polska agencja badawczo-projektowa, należąca do międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance, pierwszy raz w historii zrealizowała sesję certyfikacyjną UX-PM Level 3. To inauguracyjne w skali całego świata, przeprowadzone…
Nie straszna im automatyzacja. Nowy zawód hitem rynku pracy?
Nagłówki gazet grzmią: sztuczna inteligencja zabierze nam pracę! Ma to swoje odzwierciedlenie w nastrojach społecznych. Wrześniowe badanie przeprowadzone wśród 500 osób w wieku 18-23 lat przez Nintex wykazało, że ponad połowa ankietowanych…
Badanie SAS: Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 roku?
Jak wynika z najnowszego badania SAS, do 2030 roku, 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn. Czy firmy zaryzykują utratę empatii na rzecz wydajności?
Produkty ustępują miejsca doświadczeniom. Rynek User Experience rośnie dwucyfrowym tempie
Dlaczego konsola do gier Xbox przegrała w starciu z Playstation 2? Czemu naszpikowany nowinkami system dla smartfonów – Windows Phone – nie był w stanie zagrozić dominacji Apple? Jak doszło do tego, że Google rok w rok po cichu wygasza…
Trzecie spotkanie Dimaq Voice w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy
W czwartek, 10 stycznia odbyło się trzecie spotkanie z cyklu Dimaq Voice. Tym razem w związku z rosnącą popularnością i frekwencją - DIMAQ Voice zostało przeniesione do nowego miejsca – Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i…