...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Popularni TikTokerzy zachęcają do udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld

wyzwanie Huawei

Czworo popularnych TikTokerów - @nataliasisik, @kamelemona, @magicofy, @lukipoland - opublikowało filmy zachęcające do wzięcia udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld. Do północy 21 czerwca można zgłosić swoją pracę w konkursie i powalczyć o możliwość współtworzenia kanału TikTok marki Huawei.

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, które rozpoczęło się 15 czerwca i kończy się o północy w najbliższą niedzielę, zachęca do publikowania wideo inspirowanego tym właśnie hasłem. Spośród zgłoszonych filmów, jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich filmów na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.

Popularni TikTokerzy na swoich kanałach opublikowali filmy charakterystyczne dla ich profili, w których zachęcają swoich obserwatorów do wzięcia udziału w wyzwaniu #TheBestJobInTheWorld. Każdemu z nich towarzyszy również muzyka nawiązująca do kampanii promującej sklep Huawei AppGallery – „Explore IT”, a także zaprezentowane są najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p.

@nataliasisik (1,7 mln obserwujących) 

@nataliasisik

Otrzymaj duet ze mną 😍 Zrób TikToka z #thebestjobintheworld dodaj @huaweimobilepl i zawalcz teraz 😍

♬ Explore It – Tomer Biran

 

@kamelemona (1,7 mln obserwujących)

https://www.tiktok.com/@kamelemona/video/6839225853696642310

@magicofy (638 tys. obserwujących)

@iluzjonista_y

Nagraj Tiktok do dźwięku ExploreIt, dodaj #thebestjobintheworld nagraj co to dla Ciebie znaczy!Do najlepszego filmiku nagrywam DUET! @huaweimobilepl

♬ Explore It – Tomer Biran

@lukipoland (562 tys. obserwujących)

@lukipoland

Akcja #thebestjobintheworld trwa! Co to dla Ciebie znaczy? Pokaż to w TikToku i twórz TikToki z Huawei, a do tego… duet ze mną 😉

♬ Explore It – Tomer Biran

TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.


Źródło: Informacja prasowa HUAWEI

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi

pokolenie Z TikTok smartfon

Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki właśnie obraz użytkownika TikToka wyłania się z najnowszego badania Open Mobi. Agencja digitalowa publikuje najnowsze wyniki raportu dotyczące polskich TikTokerów.

Komunikacja z Generacją Z

Generacja Z już niebawem będzie stanowiła jedną z najważniejszych grup konsumentów. Dziś komunikacja z nią to prawdziwe wyzwanie dla marketerów. Dlaczego? „Z-etki” to digital natives – osoby, które nie znają świata sprzed Internetu. Preferują media społecznościowe nastawione na krótkie wizualne przekazy. W porównaniu do Millenialsów, Pokolenie Z ma krótszy czas skupienia uwagi (do 8 sekund), przy jednoczesnym większym jej rozproszeniu (5 ekranów jednocześnie). To grupa, która pomija reklamy oraz rzadziej podejmuje pochopne decyzje.

Według ostatnich danych TikTok jako jedno z niewielu mediów społecznościowych odnotowuje wzrost średniego czasu trwania sesji (+48%; długość jednej sesja wynosi średnio 5 minut 19’’). Jednocześnie jest trzecią najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce (po Messengerze i WhatsAppie), a liczba polskich użytkowników wynosi już 2,5 miliona osób.

Zobacz także: Ulubiona aplikacja “pokolenia Z”. Czy wkrótce przebije YouTube’a?

TikTok to jedna z najprężniej rozwijających się aplikacji na świecie. Pułap miliarda użytkowników przekroczyła szybciej niż jakakolwiek inna aplikacja społecznościowa w przeszłości. Jej popularność, przede wszystkim wśród Generacji Z, sprawia, że marketerzy powinni brać ją pod uwagę.

Marek Naruszewicz, Sales Director z Open Mobi

Zachowania użytkowników TikToka

Jak wynika z badania, najwięcej użytkowników korzysta z TikToka co najmniej od roku (79%), ponad połowa osób spędza na nim ponad godzinę dziennie (57%). To platforma twórców – 85% respondentów tworzy tiktoki (krótkie wideo), a 56% zajmuje się tym codziennie. TikTokerzy najczęściej nagrywają samych siebie, głównie na potrzeby popularnego formatu #HashtagChallenge (49%). Aż 77% użytkowników nagrywa tiktoki w domu, w czasie wolnym – po szkole (62%) oraz w weekendy (49%).

Przeczytaj także: TikTok. Przepis na złoty interes

TikTok jest dla współczesnych nastolatków medium bardzo angażującym. Jeśli pomnożymy dwa i pół miliona odbiorców przez przynajmniej jedną godzinę spędzaną każdego dnia na platformie, otrzymamy możliwość niezwykle dużej ekspozycji tej grupy docelowej na komunikat. Co istotne, TikTokerzy nie tylko obserwują, ale również tworzą content, a to czyni z nich naturalnych ambasadorów brandu w ich własnym środowisku.

Eliza Durnakowska, General Director z Open Mobi

TikTok_Openmobi_raport_infografika

Decyzje zakupowe TikTokerów

Użytkownicy TikToka wydają pieniądze przede wszystkim na ubrania, na dalszych pozycjach znalazły się słodycze i napoje, kosmetyki oraz gry. Wśród najpopularniejszych marek wymieniane są Sinsay, Ziaja i Adidas. Sportami, które najczęściej wskazywali TikTokerzy są taniec, siatkówka, gry komputerowe (e-sport). Fortnite, McDonald’s i Tymbark to kolejne marki najbardziej rozpoznawalne wśród użytkowników TikToka.

Czytaj też: TikTok – pomysł na stabilny biznes, czy kolos na glinianych nogach?

Materiały wideo zamieszczane w tym medium mają bardzo dużą szansę stać się viralami, a influencerzy z TikToka mają nieporównywalnie większe zasięgi niż ich odpowiednicy z innych platform społecznościowych. Widać tu ogromny potencjał dla globalnych marek i międzynarodowych kampanii reklamowych.

Magdalena Pietruk, Social Content Manager z Open Mobi

Metodologia raportu

Badanie „Użytkownik TikToka w Polsce” zostało przeprowadzone przez agencję Open Mobi między 26 września a 12 października 2019 roku metodą CAWI. Wzięło w nim udział 1008 osób. Respondenci odpowiadali na 27 pytań związanych z użytkowaniem aplikacji TikTok, swoimi zwyczajami zakupowymi w kategoriach odzież, kosmetyki i przekąski. W badaniu wykorzystano pytania jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz dodatkowe pola na pogłębienie swojej odpowiedzi.

Link do raportu: www.openmobi.pl/raporttiktok

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF