Tag
Visa
Wiosną marka Mercedes wprowadzi nową usługę dla posiadaczy samochodów swojej marki.
Visa wprowadza płatność kryptowalutą bez konieczności przewalutowania
Visa jest kolejną międzynarodową instytucją finansową, która otwiera się na świat kryptowalut. Globalny lider technologii płatniczych rozpoczyna współpracę z Crypto.com. Kartą debetową Visa Crypto będzie można płacić bez konieczności…
E-pieniądze? Zawsze przy sobie! [RAPORT]
nformacja o nowoczesnych rozwiązaniach płatniczych, na podstawie raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”, opracowanego przez serwis GoMobi.pl, na podstawie wyników badania zrealizowanego przez Mobile Institute.…
Przegląd wydarzeń w esporcie: Premiera Valoranta, AGO Mistrzem Polski, statystyki z maja, Blizzcon,…
W kolejnym podsumowaniu wydarzeń przeczytacie o potencjale Valoranta, zwycięzcach ESL Mistrzostw Polski, najpopularniejszych grach i streamerach, a także o nowym filmie Ghost i międzynarodowych aktywacjach Lamborghini oraz VISA.
Visa wspiera women empowerment. Rozmowa z Katarzyną Jezierską, Head of Marketing CEE w Visa.
Visa aktywnie angażuje się w ruch women empowerment - dba o kwestie dotyczące równego traktowania kobiet i mężczyzn wewnątrz firmy, organizuje lokalne kampanie (m.in. z Martyną Wojciechowską w Polsce), wspiera kobiecą piłkę nożną i…
Visa ruszyła z nową kampanią promującą płatności zbliżeniowe kartą i mobilne
Konsumenci mogą mieć pewność, że gdy płacą zbliżeniowo i mobilnie, ich pieniądze są bezpieczne i łatwo dostępne, niezależnie od kwoty transakcji, wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności Visa
Visa organizuje pierwszy ogólnoświatowy konkurs dla kobiet-przedsiębiorców
Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition jest platformą, dzięki której kobiety prowadzące przedsiębiorstwa zyskują szansę zaprezentowania swoich przełomowych rozwiązań.
Visa podpisała z UEFA przełomową umowę wspierającą piłkę nożną kobiet
Visa, światowy lider płatności cyfrowych, podpisała z UEFA wieloletnią umowę partnerską o przełomowym znaczeniu. Po rozdzieleniu przez UEFA praw sponsorskich od piłki męskiej, Visa została pierwszym w historii sponsorem rozgrywek UEFA w…
Marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w…