Tag
VMLY&R
Damian Kitowski, dotychczas creative group head w agencji VML&R, od stycznia 2022 roku awansował i objął stanowisko creative director.
DECATHLON i IKEA ćwiczą razem w domu i… wymieniają się hasłami reklamowymi
Nietypowa wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
Awanse w dziale strategii VMLY&R
Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski od początku sierpnia objęli nowe stanowiska w strukturach agencji. Jako strategy group head koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.
VMLY&R wśród Liderów w badaniu ośrodka Gartner – czwarty rok z rzędu
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
Grand Prix Glass i Titanium Lion dla akcji “Ostatni Twój Weekend” na festiwalu Cannes…
21 czerwca 2019 roku zapisze się na długo w historii polskiej branży reklamowej. Kampania „Ostatni Twój Weekend” otrzymała Grand Prix w kategorii Glass oraz Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie w…