...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LNG nowym paliwem przyszłości?

lng tir

Coraz popularniejsze stają się alternatywy do tradycyjnie używanych paliw. Ciężki transport postawi na gaz?

Popularny LPG, który możemy znaleźć na każdej stacji służy nam do napędzania pojazdów od lat. Jest to jednak rozwiązanie stosunkowo mało wydajne i niestosowane w pojazdach o większych gabarytach. W przypadku samochodów ciężarowych na drogach królują te napędzane dieslem. Ostatnio jednak coraz popularniejszy staje się inny gaz LNG, czyli skroplony gaz ziemny składający się głównie z metanu.
W porównaniu do swojego głównego konkurenta daje on podobne osiągi przy niższych cenach samego paliwa. Dodatkowo dzięki innej technologii silnika jest to rozwiązanie bardziej ekologiczne oraz generuje mniej hałasu.

Według danych PGNiG, w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku sprzedaż LNG wzrosła o 87 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku. Za rosnąca popularność rozwiązania odpowiadać może kilka czynników. Przede wszystkim niższe koszta, które zdaniem właścicieli flot są w stanie zamortyzować wyższy koszt pojazdu w ciągu 20 miesięcy. Co oznacza, że po tym okresie każdy kilometr oznacza oszczędność dla firmy. Dodatkowo zarówno w Europie, jak i w Polsce powstaje coraz więcej stacji umożliwiających tankowanie LNG. Samych stacji shell jest już w Polsce 8. Niektórzy producenci pojazdów, aby zwiększyć zainteresowanie rozwiązaniem, oferują pomoc przy uruchomieniu stacji do prywatnego użytku firm. Również rząd Niemiecki zachęca do korzystania z tego typu pojazdów oferując do końca 2023 roku zwolnienie z myta dla pojazdów(powyżej 7,5 tony) zasilanych LNG.

Według danych najpopularniejszych producentów w Polsce tylko w zeszłym roku zarejestrowano prawie trzy tysiące pojazdów ciężarowych zasilanych gazem ziemnym.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo!

choinka

W tym roku już po raz trzeci rusza akcja społeczna „Wypożyczalnia choinek Volvo”, która zachęca do spędzania świąt w sposób ekologiczny. Z wybranych salonów Autoryzowanych Dealerów Volvo w całej Polsce będzie można odebrać żywą choinę w doniczce. Zwrócone po świętach drzewko zostanie ponownie zasadzone w specjalnej hodowli. Po ubiegłorocznym sukcesie „Wypożyczalni”, Volvo zwiększa pulę choinek do 1200 i zobowiązuje się do zasadzenia za każde wypożyczone drzewko kolejnych 10.

Coraz więcej choinek w „Wypożyczalni”

W trosce o środowisko naturalne marka Volvo konsekwentnie zwraca uwagę na ekologiczne spędzanie świąt Bożego Narodzenia i już po raz trzeci otwiera „Wypożyczalnię choinek”. W dniach 19 – 23 grudnia lub do wyczerpania zapasów w Autoryzowanych Salonach Volvo na terenie całej Polski na wszystkich chętnych czekać będą żywe choinki w doniczkach. Po uiszczeniu 55 zł bezzwrotnej kaucji choinkę będzie można zabrać do domu. Jej zwrot powinien nastąpić do 8 stycznia do miejsca, z którego została wypożyczona. Lista salonów Volvo, które biorą udział w akcji, jest dostępna na stronie www.choinkavolvo.pl.

Obserwujemy coraz dłuższą kolejkę chętnych do wypożyczenia żywej choinki na święta, którą potem zwrócimy naturze. Dlatego Volvo Car Poland co roku zwiększa zasięg tej akcji. W pierwszej edycji
do chętnych trafiło 200 drzew w donicach. Z ubiegłorocznej „Wypożyczalni” skorzystało cztery razy więcej chętnych! W tym roku pula choinek została po raz kolejny zwiększona i wynosi 1200 drzewek. Do tego zobowiązaliśmy się zasadzić 10 razy więcej drzew niż wypożyczyliśmy. Na naszych oczach społeczeństwo staje się coraz bardziej wrażliwe na kwestie środowiskowe.

Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland

Lepiej wypożyczyć niż kupić

Dlaczego wypożyczenie choinki jest korzystne dla natury? Lasy wytwarzają tlen, a zarazem oczyszczają powietrze z zanieczyszczeń, pochłaniając i neutralizując substancje toksyczne, chronią przed nagłymi zmianami temperatury i łagodzą klimat. Choinki ścinane na święta po kilku tygodniach lądują na wysypiskach śmieci, co jest marnowaniem zasobów naturalnych. Tymczasem drzewka z „Wypożyczalni choinek Volvo” wracają do szkółki leśnej, gdzie dalej żyją, rosną i „pracują” dla natury. Po roku mogą zostać ponownie wypożyczone, a gdy będą zbyt duże, po prostu pozostają w ziemi. Drzewka są sadzone w specjalnych hodowlach. Ale to tylko pierwsza część naszej historii.

Podejmij wyzwanie Volvo – zasadź las

W ramach ubiegłorocznej akcji Volvo posadziło w Nadleśnictwie Cewice na Kaszubach ponad 7 tys. drzew iglastych, które rosną na powierzchni ponad 1 hektara. Ponieważ las mieszany jest bardziej odporny na ataki szkodników, posadzono je razem z kilkoma tysiącami sadzonek drzew liściastych. W tym roku marka stawia sobie kolejny ambitny cel – wspólnie z Polakami chce zasadzić kolejny las i zwiększa swoje zobowiązanie – za każde wypożyczone drzewko zasadzi kolejnych 10. W celu jeszcze większego zaangażowania wszystkich osób, którym bliska jest ochrona natury, Volvo chce, żebyśmy na stronie www.choinkavolvo.pl wybrali obszar ze wskazanych, gdzie będą posadzone drzewka. Wybór będzie możliwy po 20 grudnia i potrwa do 8 stycznia.

Wypożyczanie choinek i sadzenie drzew to kolejny element ekologicznej układanki. Jako firma wdrażamy wiele konkretnych rozwiązań, aby prowadzić działalność biznesową w sposób zrównoważony. Coraz szersza gama silników z napędem niskoemisyjnym, wykorzystanie do produkcji samochodów ekologicznych i odnawialnych źródeł energii, szacunek do zasobów naturalnych, wykorzystanie surowców wtórnych, to tylko niektóre z obszarów naszej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego.

Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland

Partnerzy

W „Wypożyczalnię choinek Volvo” zaangażowani są także partnerzy, którzy objęli akcję patronatem. Niektórzy z nich, jak Ambasada Szwecji, czy Polski Związek Zrzeszeń Leśnych, współpracują z Volvo w ramach akcji po raz kolejny.

Ambasada Szwecji już drugi rok z rzędu angażuje się w „Wypożyczalnię choinek”. Pomysł marki Volvo ujął nas prostotą i pożytecznością. Jest ciepły, radosny i rodzinny. Pokazuje, jak w łatwo każdy
z nas może zrobić coś dobrego dla przyszłości naszej planety. W Szwecji wrażliwość na ochronę środowiska oraz ekologiczny styl życia to już norma. Z radością obserwujemy podobny trend w Polsce. Coraz więcej osób dba o zrównoważone wykorzystanie zasobów naturalnych i stara się żyć w sposób odpowiedzialny. Chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami na ochronę środowiska
oraz będziemy czerpać z pomysłów Polaków. Zwłaszcza, że nasze kraje łączy 100 lat współpracy,
której rocznica przypada w tym roku.

Stefan Gullgren, Ambasador Szwecji w Polsce

Z radością podjęliśmy współpracę z firmą Volvo w zakresie odbudowy lasu zniszczonego
przez huragan w 2017 roku. Teraz przystępujemy do projektu „Wypożyczalnia choinek 2019“,
który łączy wielowiekową tradycję rodzinnych spotkań z wyzwaniem naszych czasów tj. ochroną klimatu. Życie bez lasów nie będzie możliwe. Dlatego też chrońmy je przed klęskami,
sadźmy nowe tam, gdzie jest to możliwe. Pamiętajmy, iż dla naszych pradziadów las był domem, spiżarnią i apteką. Bądźmy wszyscy leśnikami!

Władysław Pędziwiatr, prezes Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych.

Klub Gaja, jedna z najstarszych niezależnych organizacji pozarządowych zajmujących się ochroną środowiska naturalnego i prawami zwierząt w Polsce, dołączył do akcji po raz pierwszy.

Bardzo potrzebujemy współpracy różnorodnych podmiotów w działaniach na rzecz zmniejszania skutków zmian klimatycznych. Organizacje społeczne, biznes i naukowcy powinni wykorzystywać możliwości, którymi dysponują w dotarciu do szerokiego odbiorcy. Dlatego bardzo chętnie przystąpiliśmy do świątecznej inicjatywy firmy Volvo. Prosta, niekomercyjna propozycja dająca klientom możliwość wyboru jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby ludzi. O planetę i jej zasoby możemy dbać w różny sposób i to jest jeden z nich. Liczy się każde działanie.

Jacek Bożek, szef Klubu Gaja

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Volvo Euroservice z kampanią synchronizującą reklamę TV i online

hybrid.ai – globalny dostawca rozwiązań AdTech – na zlecenie Euroservice Volvo zrealizowała kampanię synchronizującą reklamę telewizyjną z kanałem mobile. Wykorzystano w tym celu autorską technologię hybrid TV Sync.

 

  • Założenia i cel kampanii

 

Korzystając z ogólnopolskiej kampanii zasięgowej Volvo Polska w telewizji, która promowała Dni Otwarte z okazji premiery nowego modelu V60 Cross Country, dealer Volvo Euroservice zdecydował się wykorzystać rozwiązanie TV Sync firmy hybrid.ai w celu zsynchronizowania w czasie rzeczywistym spotów reklamowych emitowanych w telewizji z reklamą na urządzeniach mobilnych. Kampania brandingowa przeprowadzona została na terenie całego Mazowsza.

 

  • Realizacja kampanii

 

W dniach 25-28 lutego br. na 31 kanałach telewizyjnych emitowane były spoty reklamowe dotyczące Dni Otwartych w salonach marki Volvo (1-2 marca). Natomiast grupę odbiorców reklamy display mobile stanowiły osoby zamieszkujące na terenie Mazowsza zainteresowane zakupem samochodu i przeglądające witryny o tematyce moto, sport, finanse, biznes. Użytkownik, który w czasie oglądania telewizji oderwał się od ekranu, aby w tym czasie skorzystać z urządzenia mobilnego natrafiał na ten sam materiał wideo, ale z dodatkowym brandingiem Volvo Euroservice. Kreacja umożliwiała przekierowanie użytkownika do dedykowanej strony dealera dotyczącej nowego modelu samochodu.

Aby zrealizować kampanię z wykorzystaniem TV Sync, Volvo Euroservice dostarczył listę kanałów telewizyjnych, w których zaplanowano emisję reklam – bez szczegółowego harmonogramu. Następnie, za pomocą specjalnego skryptu od hybrid.ai monitorowano na bieżąco IP-TV, a specjalny algorytm analizował każde 5 sekund treści na antenie pod kątem korelacji ze spotem Volvo. Innymi słowy, serwer pozwala na przeanalizowanie w czasie rzeczywistym treści emitowanych na różnych kanałach telewizyjnych i porównywanie ich z materiałem wzorcowym. Jednocześnie określa on wyjście reklamy przy pomocy audio lub wideo. Serwer odbiera dane dotyczące transmisji i wyświetla baner lub wideo w momencie wyświetlania reklamy w telewizji. W praktyce oznacza to, że reklama podąża za odbiorcą – w momencie, kiedy wyświetlany jest spot w TV, a widz sięga po smartfona, na tym drugim urządzeniu pojawia się reklama nawiązująca do reklamy z ekranu telewizora. Ponadto, hybrid TV Sync umożliwia nie tylko monitorowanie bloków reklamowych w telewizji, ale też całego contentu telewizyjnego, jak na przykład prognozy pogody, filmy, czy wiadomości.

 

  • Podsumowanie

 

Reklamy TV dotyczące nowego modelu Volvo emitowane były w dniach 25-28 lutego 2019 r. na 31 kanałach, między innymi na TVN Turbo, Canal+ Sport, Discovery Channel, TVN 24. Przeprowadzona w tym samym czasie kampania display była rozliczana w modelu CPM. Uzyskano 346 800 wyświetleń. Połączenie kanałów offline i online (cross channel) oraz dodatkowo wykorzystanie geolokalizacji, pozwoliło na precyzyjne targetowanie i znaczące zwiększenie zaangażowania grupy odbiorców. W efekcie, dzięki synchronizacji wideo display z reklamą telewizyjną, uzyskano współczynnik pełnych obejrzeń 30 sekundowego wideo na poziomie 34%.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

hybrid.ai synchronizuje reklamę online z kampaniami telewizyjnymi

Firma hybrid.ai – globalny dostawca rozwiązań AdTech – wprowadza do Polski swoje autorskie rozwiązanie TV Sync. Umożliwia ono synchronizację wyświetlania reklam w kanałach mobile i desktop ze spotami emitowanymi w telewizji. Jako pierwszy na polskim rynku technologię wykorzystał dealer Volvo Euroservice w kampanii promującej Dni Otwarte z okazji premiery nowego modelu V60 Cross Country.

Dzięki TV Sync reklama dosłownie podąża za odbiorcą. Gdy ten odrywa się od oglądania telewizji, by np. przejrzeć najnowsze informacje na swoim smartfonie lub komputerze, kreacje powiązane ze spotem reklamowym, który na moment wcześniej został wyemitowany na antenie, są mu wyświetlane w kanałach mobile lub desktop. Rozwiązanie pozwala nie tylko dotrzeć do odbiorców wielokanałowo i w idealnym momencie, ale również skutecznie wzmocnić przekaz kampanii lub dostosować go do lokalnego kontekstu. Przykładowo, ogólnokrajową kampanię telewizyjną promującą sieć handlową można skutecznie powiązać w kanałach online z formatami promującymi oddziały sieci znajdujące się w promieniu kilku kilometrów od odbiorcy.

Inteligentna synchronizacja

Technologia TV Sync stworzona przez hybrid.ai wykorzystuje monitoring telewizyjnych bloków reklamowych w oparciu o IP TV. System analizuje treści emitowane na kanałach telewizyjnych ujętych w harmonogramie emisyjnym kampanii TV i w razie wykrycia zbieżności z wzorcem, kieruje formaty reklamowe online do użytkownika. Dzięki synergii i precyzyjnemu targetowaniu, TV Sync pozwala z niespotykaną dotąd skutecznością angażować odbiorców, co przekłada się m.in. na maksymalizację wskaźnika CTR.

Pierwsza w Polsce kampania synchroniczna: Volvo Euroservice

Pierwszym klientem hybrid.ai, który zdecydował się na wykorzystanie TV Sync jest dealer Volvo Euroservice. Firma postanowiła promować swoje warszawskie salony samochodowe wśród potencjalnych klientów z Mazowsza, wykorzystując ogólnokrajową kampanię telewizyjną reklamującą Dni Otwarte w salonach Volvo (1-2 marca 2019 r.) z okazji premiery nowego modelu V60 Cross Country.

Spoty telewizyjne dotyczące nowego modelu Volvo emitowane były w dniach 25-28 lutego 2019 r. na 31 kanałach, między innymi TVN Turbo, Canal+ Sport, Discovery Channel, TVN 24. Przeprowadzona w tym samym czasie synchroniczna kampania video display w serwisach o tematyce motoryzacyjnej lub biznesowej kierowała odbiorców z Mazowsza na strony warszawskiego dealera. Kampania była rozliczana w modelu CPM, z CTR na poziomie blisko 1,3%.

Kampania z wykorzystaniem TV Sync przyniosła znacznie lepsze rezultaty niż zamawiane przez nas kampanie online czy mobile pozbawione synchronizacji z formatami telewizyjnymi mówi Magdalena Kunikowska, Marketing & PR Manager Volvo Euroservice. Niezmiernie cieszy nas, że jako pierwsi w Polsce skorzystaliśmy z tego rozwiązania. Jestem przekonana, że będziemy do niego wracać. Ta technologia daje ogromne możliwości. Mamy mnóstwo pomysłów na jej wykorzystanie dodaje.

Przedstawiciele hybrid.ai w Polsce zwracają uwagę, że TV Sync jest doskonałą propozycją dla biznesów działających na podstawie franczyzy lub ajencji, szczególnie w obszarze dóbr i usług premium.

Globalne marki inwestują ogrom środków w reklamę telewizyjną. Według prognoz, wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w 2019 do ok. 8 mld złotych. Połowa tej sumy trafi do telewizji. TV Sync to sposób na poprawę efektywności kosztowej zarówno w segmencie TV, jak i w obszarze programmatic. Doprowadzamy do synergii dwóch kluczowych kanałów reklamowych wyjaśnia Dmitriy Shevchenko, Dyrektor Zarządzający hybrid.ai Poland. TV Sync to szansa dla firm działających pod szyldami marek inwestujących w kampanie telewizyjne na maksymalne wykorzystanie siły tego medium do realizacji własnych celów komercyjnych. Klient z Mazowsza, który obejrzał reklamę nowego Volvo V60 Cross Country wie, że po taki samochód najlepiej udać się do Euroservice tłumaczy.

Dotychczas polski oddział hybrid.ai realizował kampanie z wykorzystaniem technologii TV Sync na rynkach zagranicznych m.in. dla marek Borjomi, Loreal, Otrivin, Coldrex, czy Paradontax. Firma hybrid.ai działa na polskim rynku zaledwie od roku, a jej usługi i technologie już zyskały sobie szerokie grono zadowolonych klientów, przede wszystkim dzięki transparentności realizowanych kampanii, która jest dla firmy kluczową wartością. Ze współpracy z hybrid.ai korzystały już takie marki jak Enel-Med czy Answear, a także wiodące agencje i domy mediowe w Polsce.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nie wolno tak robić

Zapytacie jak? Odpowiedź jest bardzo prosta, siadać do pisania tekstu o samochodzie, miesiąc po tym jak się go testowało…. To była pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy gdy tylko zacząłem nasze spotkanie wspominać. Biczowałem się dalej, przecież moc wspomnień maleje, nie czuję już tego zachwytu, moje odczucia nie są już tak emocjonalne, na „korby urywane” przecież nie będę wymyślał -pomyślałem

I nagle mnie olśniło. A może jest tak, że właśnie dopiero kiedy opadną emocje, zaczynamy dostrzegać to co wartościowe i prawdziwe? Tego postaram się poszukać w swoich wspomnieniach jakie towarzyszą mi na myśl o nowym Volvo V90 Cross Country.

Volvo jest marką, która zawsze podążała swoją drogą. Od samego początku założyciele firmy Assar i Gustaf stawiali na bezpieczeństwo swoich projektów. Dzięki temu z czasem Volvo zaczęło uchodzić za producenta najbezpieczniejszych samochodów na świecie. Pierwsi wprowadzili laminowaną szybę
przednią, pierwsi wprowadzili pasy trzypunktowe, pierwsi wprowadzili zintegrowany fotelik dziecięcy…. czy późniejszy system BLIS. No jest się czym chwalić. Jednak we współczesnym świecie, obowiązkowych testów zderzeniowych, konkurencji powielającej każdą nowinkę techniczną, bezpieczeństwo Pasażerów nie jest już niczym tak nadzwyczajnym, jest standardem.

A więc co pozostało Volvo z tamtych lat?

Elegancja i szacunek.
Nie mam najlepszego zdania o współczesnej motoryzacji. Samochody owszem powstają doskonałe, ale mam wrażenie, że zostały sprowadzone do przedmiotów, które należy maksymalnie po trzech latach zutylizować. Dla mnie samochód to zdecydowanie coś więcej, więc nie godzę się z takim stanem rzeczy. Volvo mam wrażenie także. Model V90 pozostaje samochodem na lata, to samochód ponadczasowy, który za jakiś czas mam nadzieję nadal będzie pełen szyku i elegancji. Nie zestarzej się tak szybko jak konkurencja.

Szacunek swój także okazuję za to, że projektantom Volvo udało się pogodzić nawiązanie do tradycji z nowoczesnością. Model 960 był jednym z najlepiej narysowanych kombi lat 90tych. Mimo upływu lat zachował swój charakter, styl i szyk. Myślę, że właśnie do tego nawiązali projektanci współczesnego
V90 kreśląc jego linie, a spece od marketingu wymyślając slogan „powrót legendy”. Dla uściślenia warto dodać, że model 960 w ostatnim roku produkcji w ramach unifikacji nazewnictwa w grupie nosił nazwę właśnie ……V90. Jedynie tylne lamy nowego modelu wymykają się ocenie, traktuję je jako artystyczne szaleństwo projektantów. Inaczej nie potrafiłbym znaleźć dla ich kształtu wytłumaczenia.

Volvo V90 Cross Country to samochód olbrzymi. Mierzy prawie pięć metrów i ma prawie dwa metry szerokości. Jeżdżąc nim naprawdę czujemy się bezpiecznie. Zaskakujące jest to, że mimo tych gabarytów prowadzi się go jak auto kompaktowe. Co ciekawe dużo gorzej prowadziło mi się jego mniejszego poprzednika czyli Volvo XC70. Drugi bardzo duży plus należy się V90 za właściwości jezdne i dynamikę jazdy. Sceptycznie podchodziłem i w sumie nadal podchodzę do downsizingu.
Kiedy Volvo ogłosiło, że w swoich autach będzie stosowało tylko dwulitrowe jednostki, pomyślałem…. świat się kończy, a jednak się nie skończył. Silnik w wersji D5 bardzo sprawnie napędza to duże i ciężkie auto. Robi to bez wysiłku. Układ kierowniczy jest optymalnie zestrojony pod miejskie warunki.

Samochód prowadzi się jak po szynach. Skrzynia działa sprawnie, nie gubi się w interpretacji zamiarów kierowcy. Pamiętajmy jednak, że to topowy model. Czy niższe wersje byłby by równie dopracowane? Tego nie wiem.

Przejechałem tym samochodem w ruchu miejskim kilkaset kilometrów po mniej i bardziej wyboistych drogach. Czy by mnie zawiódł na dłuższym dystansie? Tego też nie wiem i się pewnie nie dowiem.
Auto, którym miałem przyjemność jeździć kosztuje tyle co małe mieszkanie. Pozostawię to bez komentarza. Przecież dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.
Zaskoczyły mnie w tym aucie najbardziej dwie rzeczy, jedna pozytywnie, to twarde fotele, spodziewałem się miękkiej kanapy, a tu taka proszę niespodzianka. Dobrze wyprofilowane, wygodne i twarde. Lubię to! Druga to….. olbrzymie lusterka boczne. Z jednej strony to gwarancja dobrej widoczności a więc poprawa bezpieczeństwa, ale akurat przy moim wzroście ( 187cm) i pozycji za kierownicą ( lubię siedzieć jak najniżej) wyglądając przez boczne szyby w momencie skręcania widziałem tylko….. olbrzymie lusterka. A to już bezpieczne nie jest. Przecież tam mogą być piesi.
Jak widać nie można mieć wszystkiego.

Resumując.
Nie przychodzi mi na myśl, żaden rodziny samochód, który miałby w sobie tyle elegancji nawet jeśli na tylnej kanapie trójka Dzieci rozsmaruje swoje ulubione smakołyki. To naprawdę fajny klimatyczny, wymykający się współczesnym trendom samochód. Zdecydowanie w szarym macie wygląda najlepiej.
Kto nie wierzy niech zobaczy reklamę tego modelu. Idealnie oddaje ducha tego samochodu. Jak widać nowi właściciele marki Volvo dobrze odrobili prace domową.

 


Piotr Kempa aka Ken z Bloków. Kierowca wyścigowy, wicemistrz Polski Rallycross 2010, zdobywca drugiego miejsca Pucharu Polski Rallycross 2015, oficjalny promotor Rallycrossu w Polsce w latach 2013-2016. Wiceprezes zarządu RC Promotor Polska. Przerabianie samochodów to jego pasja.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF