...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Darmowe bilety do Multikina z Google Pay

26 listopada rusza wspólna akcja promocyjna Multikina i Google Pay skierowana do kinomanów, dzięki której będą mogli otrzymać darmowe vouchery do Multikina na dowolny film 2D.

Promocja Google Pay potrwa do 31 grudnia br. Jest skierowana do osób, które posiadają konto na www.multikino.pl. Aby z niej skorzystać, należy podczas jednej transakcji zakupić minimum dwa bilety na dowolny seans w Multikinie, korzystając z Google Pay.

W ten sposób widz otrzyma 2 darmowe vouchery do wykorzystania w terminie do 30 czerwca 2019 r. na film 2D w Multikinie, niezależnie od dnia tygodnia. Vouchery zostaną wysłane na mail podany przez klienta wraz z zakupionymi biletami. W czasie trwania promocji można z niej skorzystać wyłącznie raz.

Szczegóły dotyczące promocji znajdują się tutaj: www.multikino.pl/googlepay.

Google Pay to szybki i prosty sposób płatności akceptowany w milionach miejsc – w sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych i internecie. Zapewnia wszystko, czego potrzeba do wygodnego przeprowadzenia transakcji, a przy tym gwarantuje bezpieczeństwo danych karty płatniczej.

Multikino jest również pierwszą siecią kin, która wprowadziła możliwość zapisywania biletów kinowych i voucherów prosto do aplikacji Google Pay. Po dokonaniu zakupu przez stronę internetową kina wystarczy kliknąć przycisk “Zapisz w telefonie”, a bilet automatycznie pojawi się w aplikacji. Dzięki temu nie trzeba nic drukować, a przy wizycie w kinie wystarczy sam smartfon z systemem Android.

Na przestrzeni listopada i grudnia br. promocja Google Pay i Multikino wsparta zostanie kampanią on i off screenową (digital poster, wideo wall, infotixy) we wszystkich kinach sieci Multikino. Promocja jest częścią ogólnopolskiej kampanii Google Pay prowadzonej w internecie, nośnikach reklamy zewnętrznej oraz telewizji.

Kreację przygotowała agencja 180HEARTBEATS i JUNG V MATT. Za zakup mediów odpowiada Media Direction.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF