...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Awans Joanny Augustyniak na Strategic Project Directora V&P

joanna-augustyniak

Joanna Augustyniak awansowała na nowo utworzone stanowisko Strategic Project Director V&P.

W ramach nowych obowiązków obejmie nadzór nad wszystkimi zespołami pracującymi dla jednego z kluczowych klientów agencji – Volkswagen Financial Services. Do zadań Joanny należeć będzie liderowanie zespołowi składającemu się z przedstawicieli działów: client service, digital oraz social media. Do tej pory Asia z ramienia działu strategii przygotowywała projekty związane ze strategią marek VW FS, kampanie wizerunkowe, sprzedażowe i edukacyjne, działania lead nurturing, a także nadzorowała działania social mediowe – tworzenie strategii obecności i budowy contentu.

Awans Asi to nie tylko docenienie jej doświadczenia i zaangażowania w pracę. To realizacja sposobu działania V&P, gdzie wszystkie działania wynikają z przemyślanej i jasno określonej strategii.

Kacper Skocki, Chief Operating Officer w V&P

Tak jak dotychczas Joanna będzie również odpowiedzialna za planowanie strategiczne dla wszystkich marek Volkswagen Financial Services. Zmiana ta pozwoli jeszcze lepiej kontrolować realizację celów oraz budżetu marki.

Joanna Augustyniak pracuje w marketingu od ponad 9 lat. Do zespołu V&P dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner dla marek VWFS. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako Brand Manager marki Semilac, czy Head działu Digital V&P; E-commerce w NIVEA. W 2021 roku uzyskała certyfikat Dimaq Professional. Charakteryzuje się holistycznym podejściem w tworzeniu strategii marek. Awans Asi to kolejny przykład na wewnętrzne awanse V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION & PEOPLE.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

V&P wzbogaca strategię o shopper marketing. Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing

Head of Shopper Marketing V&P

Head of Shopper Marketing – to nowe stanowisko w V&P, które objął Przemysław Guzik. Przemek wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.

Ostatnie dwa lata Przemek spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był Senior Strategy Managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.

Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo – wbrew powszechnej opinii – nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka.

To proces zaczynający się od budowania świadomości, przez zakup do jego ponawiania. Przewagą takiego ujęcia jest lepsze dostosowanie komunikacji do potrzeb shoppera na różnych etapach ścieżki decyzyjno-zakupowej oraz lepsze dobranie punktów styku. Jest to niezmiernie potrzebne zwłaszcza dziś, gdy innowacje – takie jak np. q-commerce – coraz mocniej zacierają granice między fizycznymi i cyfrowymi punktami sprzedaży.

Przemysław Guzik, nowy Head of Shopper Marketing w V&P

W V&P będzie odpowiadał za rozwój narzędzi strategicznych, oraz planowanie dla klientów z branży retail (przede wszystkim Hebe, część marek Eurocash), FMCG a także dla projektów new-business’owych.

Przed rozpoczęciem pracy w V&P Przemek przez 8 lat pracował w agencji TEQUILA\TBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House. W ramach sieci Omnicom szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie. W lipcu 2021 zdobył certyfikat DIMAQ Proffesional z obszaru digital marketingu.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mateusz Cygan – nowy Business Unit Director w V&P

Mateusz_Cygan

Stanowisko Business Unit Director w V&P w ostatnim czasie objął Mateusz Cygan. Mateusz będzie zarządzał działem Client Service agencji i odpowiadał za rozwój oferty z zakresu paid media.

Do zadań nowego dyrektora należeć będzie organizacja pracy oraz rozwój kompetencji w dziale Client Service, a także przygotowanie i zarządzanie ofertą agencji w zakresie zakupu mediów. Mateusz zadba, by cały zespół wyróżniał się doskonałą obsługą, elastycznością, szybkim reagowaniem na potrzeby klienta oraz budował wzorowe, długotrwałe relacje z klientami. Jego ambicją jest jeszcze bardziej wnikliwe poznanie i rozumienie ich biznesu oraz oferowanie im na tej podstawie innowacyjnych rozwiązań wynikających również z nowych kompetencji agencji, mocno rozwiniętych w obszarach digitalowych.

Mateusz ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami Client Service po stronie agencji, z naciskiem na obszar digital. Do V&P, w której zaczynał swoją karierę zawodową, wraca po 5 latach przerwy – przez ostatnie 2 lata zarządzał działami marketingu po stronie klienta (Gamivo i BrandLine Group), a wcześniej przez 3 lata piastował stanowisko Client Service Director | Interactive w agencji GPD.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Piotr Majewski nowym dyrektorem kreatywnym V&P

Piotr Majewski

Do V&P dołączył Piotr Majewski, obejmując nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. Będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji.

Zadaniem Piotra jest rozwój kreatywności, efektywności, lepszej organizacji zespołów kreatywnych oraz wspieranie talentów, nadzorowanie i udział w procesach przetargowych.

Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P

Piotr Majewski związany jest z branżą reklamową od 22 lat. To właśnie w V&P rozpoczął swoją karierę zawodową jako szef działu kreacji. Z wykształcenia architekt, wszechstronnie uzdolniony, świetnie potrafi zarządzać projektami, współpracować z zespołem i rozwijać talenty. Jest perfekcyjny i wymagający, również jako copywriter. Cały czas związany z branżą reklamową, rozwijał swoją karierę zawodową tworząc kampanie ATL/BTL, digital, koncepcje scenografii i samych eventów, branding nowych marek i produktów oraz projektowanie opakowań. Jest współautorem nagradzanych kampanii promocyjnych, a realizował projekty m.in. dla marek Audi, BMW, VW, Porsche, Skoda, Seat, Knorr, Winiary, Heinz, Pudliszki, Mlekołaki, Makro, Eurocash, PZU, Lech, Tyskie, czy Nivea. W V&P, jak sam twierdzi, będzie starał się zadowolić poziomem kreacji klientów, sprostać wymaganiom strategii i zapewnić komfort pracy twórczej grafikom.

V&P w ostatnich tygodniach wzmocniło dział kreacji nie tylko w osobie dyrektora kreatywnego, ale również zatrudniając dwóch nowych grafików: Małgorzatę Balas i Pawła Stepanowa oraz Jakuba Kaczmarka w roli motion designera, a także Aleksandrę Dziopę jako copywriterkę. Dzięki temu agencja rozbudowała zespół odpowiedzialny za tworzenie kreatywnych tekstów, reklam digitalowych, ilustracji, brandingu i projektowania opakowań, jak również projektów z zakresu web designu, koncept artu oraz tworzenia animacji i formatów video.


Źródło: Informacja prasowa V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF