...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe

Włodzimierz Schmidt

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został po raz trzeci wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora.

Włodzimierz Schmidt stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe piastuje od września 2018 roku, a w zarządzie organizacji zasiada od 2013 roku.

Nowy Zarząd IAB Europe, wybrany 16 czerwca 2021 r. podczas dorocznego Walnego Zgromadzenia, składa się z dwudziestu członków (dziesięciu przedstawicieli firm członkowskich oraz dziesięciu przedstawicieli krajowych oddziałów IAB), co zapewnia szeroką reprezentację wszystkich stron europejskiego rynku cyfrowego.

W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie:

  • Neil Bowman, VP Advertising Technology – BBC Global News
  • Bethan Crockett, Trainee Solicitor – GroupM
  • IIeana Falticeni, General Counsel – Quantcast
  • Alex Hole, VP – Samsung Ads
  • Thomas Mendrina, Senior Director, Central Europe – Xandr
  • Rhys Noelke, SVP Tech & Data, Bertelsmann – RTL Group
  • Michael Sandblicher, SVP Platforms & Reach – ProSiebenSat.1 Media SE
  • Carolin Wehrhahn, Head of Brussels Office Public Affairs – Axel Springer
  • Stephen Wing, SVP, Head of EMEA – Magnite
  • Stuart Wilkinson, International Digital Business Director – Kantar
  • Thomas Duhr, VP– Bundesverband Digitale Wirtschaft (BVDW) e.V.
  • Tim Geenen, Board Member – VIA Netherlands
  • Reyes Justribo, General Manager – IAB Spain
  • Mahmut Kurşun, Board Member – IAB Turkey
  • Luis Marinho Falcão, Director of Operations – IAB Portugal
  • Suzanne McElligot, CEO – IAB Ireland
  • Nicolas Rieul, President – IAB France
  • Jon Mew, CEO – IAB UK
  • Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu – IAB Polska
  • Allan Sorensen, EU Policy Officer – Danske Medier / COO –  IAB Denmark

Podczas inauguracyjnego posiedzenia Zarządu IAB Europe, które odbyło się 28 czerwca 2021 r., członkowie zarządu wybrali spośród siebie nowego prezesa, wiceprezesa oraz skarbnika, którzy wraz z dwoma dodatkowymi członkami tworzą Komitet Wykonawczy Zarządu IAB Europe (ExCo). Nowy skład ExCo jest następujący:

  • Włodzimierz Schmidt – Prezes
  • Bethan Crockett – Wiceprezes
  • Stuart Wilkinson – Skarbnik
  • Thomas Duhr
  • Nicolas Rieul

Wyniki wyborów do Zarządu IAB Europe to wyraźny sygnał, że polski oddział IAB jest jedną z wiodących branżowych organizacji w Europie, której profesjonalizm i wysokie standardy są wysoko oceniane na arenie międzynarodowej. Jest to przede wszystkim zasługa wszystkich firm członkowskich i ich zaangażowania w codzienną pracę naszej organizacji.

Włodzimierz Schmidt

Zadaniem nowego kierownictwa będzie nadzór nad realizacją dwuletniego planu opracowanego przez poprzedni skład Zarządu. Opiera się on na trzech podstawowych obszarach: regulacje prawne, ramy i kodeksy postępowania oraz programy branżowe.


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

ZFPR nowa Rada

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.

Po raz kolejny przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations został Przemysław Mitraszewski, współzałożyciel i Managing Partner Lighthouse Consultants, ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Przewodniczącego Rady wybrano jednogłośnie. Do prac w Radzie Związku wybrano ponownie także Alicję Wysocką-Świtałę, współwłaścicielkę i Partnerkę Zarządzającą agencji Clue PR, od kilkunastu lat zajmującą się komunikacją lokalnych i globalnych marek z obszaru technologii, FMCG oraz kampaniami CSR.

Nowa Rada ZFPR
Źródło: ZFPR

Wśród nowych członków znalazła się Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent, specjalizująca się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Czwartym członkiem Rady jest Katarzyna Terej, Partner Zarządzający TBT i Wspólnicy, ekspert oraz doradca ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business. W składzie Rady znalazła się również Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich.

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja powołanej Rady trwa dwa lata.


Źródło: ZFPR

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

International Public Relations Network (IPRN) zorganizowała swoje doroczne spotkanie w Polsce

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się studiami przypadków. Doroczne walne zgromadzenie IPRN pierwszy raz w historii sieci odbyło się w Polsce. Gościem honorowym podczas uroczystej Gali wręczenia nagród były prezydent RP Aleksander Kwaśniewski, który wygłosił przemówienie na temat transformacji ustrojowej Polski i roli komunikacji.

Agencja Public Dialog, będąca członkiem IPRN, zorganizowała zjazd przedstawicieli public relations w Warszawie. Profesjonaliści z 25 krajów spotykali się w stolicy Polski, w celu wymiany spostrzeżeń na temat globalnych trendów wpływających na branżę public relations, social media oraz zarządzania contentem. Zapoczątkowana w 1995 r. doroczna konferencja IPRN jest platformą wymiany najlepszych praktyk z różnych stron świata i odmiennych kultur. Podczas tegorocznego spotkania odbyło się wiele paneli dyskusyjnych i prezentacji na temat trendów PR w poszczególnych krajach.

„Przeprowadziliśmy debaty i dyskusje na temat skutecznych praktyk public relations i zarządzania treścią z naszymi członkami i ekspertami z kilkudziesięciu krajów. Wymieniliśmy wiele przydatnych informacji, dzięki którym możemy oferować lepsze strategie i poprawiać jakość usług”- powiedział Luis Gonzalez, Sekretarz Generalny IPRN.

Jesteśmy dumni, że możemy gościć agencje z całego świata w Warszawie. Nasza organizacja stoi w obliczu wielu zmian w obszarze PR i komunikacji, o tych zmianach dyskutowaliśmy podczas naszego spotkania. Świat profesjonalnych komunikatorów jest ekscytujący, a PR szczególnie jako dziedzina podlega szybkiej ewolucji, kluczowe jest by spotykać się i dawać przestrzeń do dyskusji” – powiedział Paweł Bylicki prezes IPRN i CEO agencji Public Dialog. “Skupiliśmy się na wymianie najlepszych praktyk, na tym jak wzmocnić naszą działalność, poprawić jakość serwisu, omówiliśmy strategie zarządzania agencjami. To spotkanie było produktywną, unikalną wymianą doświadczeń biznesowych.”– dodał.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii


Co roku jury składające się z członków IPRN wybiera najbardziej spektakularne projekty i realizacje. W tym roku po raz pierwszy w historii sieci uruchomiono nową kategorię – wideo roku. Jury przyznało nagrody i wyróżnienia w następujących kategoriach:

 

  • Project of the year – PR Concept, Estonia, projekt: Chepatitis
  • Agency video of the year – Binsfeld, Luxemburg
  • Best video of the year – Evercome, Spain
  • Best PR Agency of the Year – Binsfeld, from Luxemboug

 

Gość honorowy – Prezydent Aleksander Kwaśniewski

Podczas pięciodniowej wizyty w Warszawie, oprócz merytorycznych spotkań, uczestnicy mieli okazję poznać polską historię i kulturę. Odwiedzili najważniejsze miejsca stolicy, a wieczorem próbowali swoich sił w przygotowaniu polskich potraw biorąc udział w warsztatach kulinarnych.

Na uroczystej gali, gdzie wręczano nagrody dla najlepszych projektów, gościem honorowym był były Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej (1995 – 2005) Alensader Kwaśniewski. Wygłosił przemówienie na temat transformacji Polski po 1989 roku, a także roli komunikacji.

 

Kolejne spotkanie członków sieci IPRN odbędzie się za rok, w Lizbonie, którego gospodarzem będzie agencja Central de Informação.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF