...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Havas Voice – pierwszy na świecie asystent głosowy B2B

Havas Voice

W dzisiejszym świecie pełnym danych, algorytmów i analiz pozyskiwanie najprostszych informacji wydaje się być coraz trudniejsze. Coraz więcej loginów, haseł, paneli czy dashboardów powoduje godziny czekania, przetwarzania, buforowania, dzwonienia czy czekania na maile. Dlatego agencja mediowa Havas Media Group obrała za cel skrócenie oraz uproszczenie tego procesu i stworzyła Havas Voice – pierwszego inteligentnego asystenta biznesowego w języku polskim. Havas Voice sprawia, że dostęp do wszystkich danych związanych z prowadzonymi działaniami marketingowymi w środowisku digitalowym, staje się bezpośredni i wygodny.

– Tworząc Voice’a, staraliśmy się uprościć sposób dostępu i korzystania z danych biznesowych, których jest z roku na rok coraz więcej. Obecnie w firmach, im więcej posiadają one systemów i narzędzi analitycznych, tym więcej czasu wymaga dotarcie istotnej informacji. Korzystanie z narzędzi wymaga też szkoleń. Uważamy, że używanie danych powinno być bardziej wygodne, bardziej dostępne. Biznesowy asystent głosowy mówiący po polsku może być odpowiedzią na te problemy, bo pozwala na uzyskanie jakiejkolwiek informacji natychmiast, na zasadzie „pytanie-odpowiedź” – powiedział Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw, Havas Media Group.

Havas Voice, dzięki wykorzystaniu technologii głosowej, pozwala na szybkie odnalezienie każdej informacji związanej z np. aktualnie prowadzoną kampanią online. Havas Voice głosowo poinformuje także o statystykach profili społecznościowych czy kampanii, odwiedzinach, płatności faktur lub poziomie sprzedaży. Asystent obecnie jest skonfigurowany z usługą Google Analytics, ale w niedalekiej przyszłości będzie można go łączyć z dowolną usługą online.

Więcej informacji o asystencie głosowym Havas Voice można znaleźć tutaj: http://voice.hmgc.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Boty i ludzie łączą siły, by przejąć władzę nad światem (social media)

wobuzz

Agencja social media Wobuzz oraz Wandlee oferują unikalne rozwiązanie – chatboty na Messengera Facebooka. Celem działań jest profesjonalna obsługa klientów w social mediach. Boty zapewniają skuteczność, pracę 24 godziny na dobę i skupienie na celu. Kobiety z Wobuzza uzupełniają to o czynnik ludzki, empatię i kreatywność. Takie combo gwarantuje, że marki mogą rozwijać swoją ofertę, pozostawiając w pewnych rękach wyniki sprzedażowe i obsługę klienta.  Oferowane przez Wobuzz i Wandlee rozwiązanie odciąża firmy od udzielania odpowiedzi na ogromną liczbę zapytań telefonicznych i mailowych. Wszystko za sprawą social contact pointu (social care lub customer service). Świetnie nadaje się do zbierania leadów (social selling), automatyzowania konkursów oraz angażowania odbiorców. Wieloletnie doświadczenie Moniki Czaplickiej z Wobuzza w prowadzeniu komunikacji marek i świetna technologia Wandlee tworzą spójną całość. Kompleksowa obsługa obejmuje: analizę potrzeb firmy, opracowanie szytej na miarę strategii działań, dopasowanie technologii, przygotowanie kampanii promocyjnej (w tym reklamy Facebook Ads) oraz komunikacji. Ofertę znaleźć można na https://wobuzz.com/facebook-boty/

Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, w branży online i social media od 2006 roku. Prowadzi fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu. Prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych, mentorka startupów.

W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, Dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini, KRPM.

Wandlee, spółka zajmująca się tworzeniem botów na Messengera, na rynku od marca 2016 roku. Jedyny oficjalny partner Facebooka w Polsce dostarczający chatboty. Ma na swoim koncie realizację najpopularniejszego chatbota w Polsce i jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie – Milionerzy TVN.

W portfolio m.in. Orange, WP, Allegro, TVN, Crédit Agricole, Peugeot, Nokia, Avon, HMD Global. Pełne portfolio na wandlee.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF