Tag
wiedza
Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję. Pracując…
Twitch – poradnik dla marketera od podstaw
W społeczności graczy i fanów esportu, Twitch od lat jest platformą pierwszego wyboru. Czas spędzony na streamowaniu oraz oglądaniu treści związanych z gamingiem i esportem, w ostatnim czasie gwałtownie się zwiększa i utrzymuje się na…
Opis ekosystemu esportu. Seria encyklopedyczna
Chcąc dobrze zrozumieć, czym jest esport, warto zrozumieć cały ekosystem tego zjawiska. Jacy więc gracze społeczni i ekonomiczni wchodzą w skład tego ekosystemu?
Rynek transferowy w esporcie rośnie dynamicznie
Do czasu wybuchu pandemii koronawirusa niemal co roku na rynku piłkarskim były bite rekordy transferowe za zawodników w poszczególnych ligach. A jak transfery wyglądają w esporcie?
Definicja pojęcia esportu. Seria encyklopedyczna
Prezentujemy serie artykułów „Esport jako zjawisko kulturowe, ekonomiczne i społeczne w Polsce”, które w swoim założeniu są interdyscyplinarnym opisem esportu i mają na celu przedstawienie tego zjawiska z trzech stron: od strony kulturowej…
Tajemniczy klient- najlepsze rozwiązanie dla firm usługowo-handlowych
Firma działająca w sektorze usług lub handlu, skupia swoje działania przede wszystkim na odbiorcy. Tworzenie strategii marketingowej czy sam proces powstawania i ewaluacji produktu, opiera się o wymogi rynku, jego popyt. Sama sprzedaż…
4 kroki do pokonania konkurencji
Inni znaleźli odpowiedni język i potrafią dotrzeć do swoich klientów. Tymczasem u Ciebie ciągle coś nie działa? Nie płyń z konkurencją, nawet się nie staraj. Znajdź swoje wyjątkowe miejsce. Strategia „blue ocean” pozwoli Ci na to.