...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

O startupach i ścieżkach zawodowych (wideo)

Wiktoria Wójcik, inStreamly gościnią programu #Kiszmasz - rozmawia Grzegorz Kiszluk w Telewizji Biznesowej.

Cel rankingu #50Kreatywnych

  – Inspiracja dla młodych i starszych, jak założyć i prowadzić własny biznes.
– Przykłady różnych podejść do pracy i przedsiębiorczości w różnych pokoleniach.
– Ewolucja aspiracji zawodowych: od pracy w korporacji do poszukiwania własnej ścieżki i innowacyjności.
– Wzrost zainteresowania pracą poza tradycyjnymi korporacjami, poszukiwanie pracy zgodnej z pasją.

Analiza pokoleniowa:
– Porównanie aspiracji i podejścia do pracy różnych pokoleń, od Baby Boomers po Gen Z.
– Wpływ pandemii, technologii i zmian społecznych na wizję młodszego pokolenia o pracy i przyszłości.

Potrzeba synergii międzypokoleniowej:**
– Wymiana doświadczeń i współpraca między pokoleniami w biznesie.
– Zrozumienie i szacunek dla różnych perspektyw i wartości w pracy.

Szczęście w biznesie? Jak dać mu większą szansę?
– Otwarcie się na możliwość szczęścia: promowanie postawy aktywnego szukania i doceniania pozytywnych doświadczeń.
– Dążenie do otwarcia się na nowe możliwości: podkreślenie roli otwartości umysłu w zapewnieniu dostępu do szczęścia.

::

Grzegorz Kiszluk

Jak zrewolucjonizować branże streamingu? Ona zna odpowiedź na to pytanie! [WYWIAD]

Wiktoria_Wójcik

Nie ma jeszcze 25 lat, a jest współtwórczynią jednej z najszybciej rosnących spółek w obszarze gamingu i live-streamingu w Polsce. Zaczynała jako mała streamerką, świeżo po maturze w 2016 roku i od zawsze wiedziała, że korporacja nie jest dla niej. Dzisiaj rozwija inSTREAMLY i chce zrewolucjonizować branżę. Wiktoria Wójcik jest laureatką 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Jesteś najmłodszą laureatką XII edycji Bizneswoman Roku. Jak się z tym czujesz?

Świetnie. Trochę się przyzwyczaiłam bo często bywam najmłodsza 🙂 Zresztą, każdy wiek ma swoje przywileje i mankamenty, więc raczej po prostu cieszy mnie, że mogłam znaleźć się w tak świetnym gronie laureatek.

Kto zainspirował Cię do tak wczesnego startu w świecie biznesu? Kto w ogóle Cię inspiruje?

Moja mama od dziecka mi powtarzała, często ze śmiechem, że ja w korporacji na stołku to nigdy nie wytrzymam i będę musiała mieć własny biznes. W liceum zainteresowałam się ekonomią i marketingiem, nawet brałam udział w olimpiadach. Nigdy jednak nie spodziewałam się, że to wszystko stanie się tak wcześnie.
Życiowo bliżej jest mi do kwestionowania autorytetów niż podążania za nimi. Na co dzień raczej inspiruje się konkretnymi treściami od ekspertów niż nimi samymi. Najbardziej inspirujące są dla mnie momenty kiedy uczę się czegoś nowego, lub razem z zespołem dochodzimy do nowych wniosków i pomysłów – taka trochę radość tworzenia.

Twoja firma pomaga streamerom zarabiać na własnej twórczości. Jak to jest być częścią wielkiej rewolucji rozrywkowej?

Świetnie! Ja sama zaczynałam jako mała streamerka, świeżo po maturze w 2016 roku. Także cieszy mnie, że mogę osobom takim jak ja kilka lat temu dawać nowe możliwości. Poza tym, to po prostu bardzo ciekawy i szybko rozwijający się świat, będąc w jego centrum mam szansę rozwijać się razem z nim.

Ponad 80% widzów Twitcha – głównej platformy streamingowej to mężczyźni. Podobnie sytuacja wygląda z twórcami. Czy zachęcanie kobiet do promowania własnej twórczości poprzez livestreaming jest dla Ciebie ważne?

Tak. Chociaż sądzę, że razem z tym jak streaming bardziej wychodzi poza gry w inne strony jak np. malowanie, sztuka czy po prostu vlogi czy pogawędki – trochę jak na YouTubie – to coraz więcej dziewczyn będzie oglądać i streamować. Również w samych grach: dla najmłodszych w podstawówkach gry są normalną częścią rzeczywistości i nie są tylko dla chłopców, więc jeszcze kilka lat i widzek i streamerek będzie tylko więcej.
Dla mnie osobiście nawet ważniejsze jest działanie na rzecz tego, by dziewczyny które interesuje streaming czy gaming jako branża chciały robić ten krok dalej i poza traktowaniem tego jako pasję zaczęły myśleć o tym jako karierze – nie tylko jako streamerka.

Na koniec chciałabym zapytać jaka byłaby Twoja rada dla kobiet, zmagających się z życiowymi lub biznesowymi trudnościami, którym brakuje nadziei i motywacji?

Po pierwsze: poproś o pomoc, czy to znajdź grupę kobiet z podobnymi problemami, mentorkę czy idź na terapie – celem jest rozwiązać problem jak najszybciej a nie samemu.
Po drugie – zadaj sobie pytanie „co najgorszego może się stać?” w życiu, zwłaszcza zawodowym, jest naprawdę niewiele rzeczy o które warto panikować.
Po trzecie – po prostu zrób pierwszy krok, pierwszy gówniany draft, pierwszy mail – o wiele łatwiej jest coś poprawiać niż zrobić perfekcyjnie od samego początku. Ba, jeśli Twoje zadanie to nie kanapka z masłem i serem to nigdy nie wyjdzie perfekcyjnie za pierwszym razem, a nawet i tu nie wiadomo.


Źródło: Fundacja Sukces Pisany Szminką

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Poznajmy laureatki XII edycji konkursu Bizneswoman Roku

Statuetka

Znamy już listę laureatek XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku. Nagrody przyznano w ośmiu kategoriach: Startup roku, Pomysł na start/Biznes lokalny, Liderka w Nowych Technologiach, Biznes Roku przychód poniżej 10 mln i przychód powyżej 10 mln, Działalność społeczna, Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz Organizacja przyjazna rodzicom. Kim są laureatki oraz co wyróżnia prowadzone przez nie biznesy?

W konkursie co roku nagradzane są wyjątkowe kobiety, a historia każdej z nich inspiruje nie tylko w polu biznesowym, ale też prywatnym. Z całą pewnością możemy je uznać za współczesne role models, czyli wzorce kobiet odważnych, często mimo trudności osiągających wiele sukcesów w swoich dziedzinach. Takich liderek potrzebujemy w obecnych czasach szczególnie mocno, ponieważ ich rola w kształtowaniu postaw młodych i dojrzałych kobiet jest niepodważalna. Ale nie tylko kobiety mogą szukać wśród nagrodzonych wzorców do naśladowania. Bowiem postawa laureatek motywuje również mężczyzn do działania na rzecz równości.

Grono kilkudziesięciu ekspertów decydujących o wyborze laureatek miało w tym roku szczególnie trudne zadanie, a to wszystko ze względu na rekordową liczbę nominacji – było ich aż 912, czyli o 202 więcej niż rok temu. Z grona 25 finalistek, które doceniono w 8 kategoriach, zostało wyłonionych 11 laureatek.

Inspirujące kobiety – Sheroes, to grono tegorocznych finalistek i laureatek. Takich kobiet szukamy, by ich historie, ich sylwetki pokazywać młodszym pokoleniom. By dziewczynki i kobiety wybierały takie wzorce do naśladowania. Żegnając w ten sposób stereotypy. Otwierając się na nowe.

Olga Kozierowska, prezeska Fundacji  Sukcesu Szminką i pomysłodawczyni konkursu

Poznaj wszystkie laureatki XII edycji konkursu Bizneswoman Roku:

Startup Roku:

W kategorii Startup Roku nagrodę przyznano Mai Schaefer, jednej z założycielek ZOWIE. Rozwiązanie tworzone przez Maję jest jedynym tego typu narzędziem na świecie, które pozwala na odciążenie działu obsługi klienta, automatyzując go.

 Iza TworzydłoNasze zaangażowanie w kategorię Startup Roku w konkursie Bizneswoman Roku wynika z tego, że bardzo chcemy wspierać młode, kreatywne zespoły, które z odwagą wprowadzają na rynek innowacyjne rozwiązania. Laureatka tegorocznej edycji bezsprzecznie spełnia te kryteria, a jej projekt ma szansę wywołać rewolucję w dziale obsługi klienta na całym świecie.

 Izabela Tworzydło, Dyrektor Dep. Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas

Pomysł na start/Biznes Lokalny:

Decyzją Jury, nagroda w tej kategorii przypadła Paulinie Sołtyk, związanej z marką modową Osnowa, proponującą kapsułowe kolekcje i ponadczasowe rozwiązania, szyte w duchu zrównoważonego rozwoju. Sukces Pauliny udowadnia, że pomimo ograniczonego budżetu oraz szybko przemijających trendów, można tworzyć modę inaczej, zwracając uwagę na ekologię oraz biorąc pełną odpowiedzialność za wytworzony produkt.

Liderka w Nowych Technologiach:

Nagrodę główną w kategorii Liderka w Nowych Technologiach otrzymała Wiktoria Wójcik, co-founderka inSTREAMLY, działająca w obszarze live-streamingu. Jej projekt pomaga setkom streamerów zarabiać na swojej pasji oraz w znaczący sposób przyczynia się do kolejnej rozrywkowej rewolucji.

Wyróżnienie w tej kategorii uzyskała Aleksandra Wolska, założycielka firmy LSP Life, dzięki której konsumenci mają dostęp do innowacyjnych maseczek wykonanych z opatentowanego materiału samo odkażającego.

Biznes Roku: Przychód poniżej 10 mln zł:

Nagroda główna powędrowała do Anny Rutkowskiej-Didiuk oraz Anny Didiuk, twórczyń marki MOKOSH produkującej kosmetyki w duchu less waste. Laureatki w tej kategorii są wzorem do naśladowania, jeśli chodzi o poszanowanie surowców oraz przykładanie wagi do ekologii. Nic więc dziwnego, że ich produkty pokochało szerokie grono klientek.

Wyróżnienie w tej kategorii przyznano Krystynie Momot, założycielce firmy ATLANTA, Mała Poligrafia. Biznes poligraficzny Krystyny funkcjonuje już 30 lat, a to wszystko dzięki otwartości właścicielki na nowinki technologiczne i nieustannej adaptacji do zmieniających się czasów. Jej historia inspiruje kobiety do tego, że w każdym wieku można osiągnąć sukces.

Biznes Roku: Przychód powyżej 10 mln zł:

W tej kategorii triumf odniosła Beata Drzazga, właścicielka BetaMed – firmy świadczącej usługi opieki długoterminowej w domu pacjenta oraz kompleksową opiekę medyczną dla osób w każdym wieku. BetaMed oferuje nową jakość w zakresie opieki długoterminowej oraz godne traktowanie niezależnie od stanu zdrowia.

Działalność Społeczna:

W kategorii Działalność Społeczna Jury konkursowe wybrało Agnieszkę Sikorę, twórczynię Fundacji po DRUGIE, która wspiera młodzież z placówek resocjalizacyjnych oraz pomaga młodym osobom zagrożonym bezdomnością. Agnieszka wykorzystuje swój talent dziennikarski nie tylko do tego, aby mówić o problemie bezdomności wśród młodzieży, ale dąży do systemowych rozwiązań docierając do władz i realnie wpływając na rzeczywistość swoich podopiecznych.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu:

Nagrodę główną przyznano Aleksandrze Gościniak, która jest web designerką i developerką w ImagoSpot oraz założycielką bloga Jestem Interaktywna. Misją Aleksandry jest przekazywanie wiedzy o tworzeniu stron internetowych szerszemu gronu osób.

Wyróżnienie w tej kategorii powędrowało do Magdaleny Janczewskiej, prezeski Fundacji Pro Cultura, która propaguje wiedzę i wymianę doświadczeń w zakresie rozwoju kultury i technologii społeczeństwa informacyjnego.

Ryszard HordyńskiJestem bardzo dumny, że wspólnie z Fundacją stworzyliśmy nową kategorię konkursową – przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Pandemia pokazała jak wielkie znaczenie ma równy dostęp do świata cyfrowego i nowych technologii. Świat po pandemii ulega przebudowie, w której rolę architektek na równi z mężczyznami powinny mieć kobiety. Nadal pokutuje przekonanie, że programowanie czy projektowanie stron to obszar nie dla nich. Poznanie historii przedsiębiorczyń, które były nominowane w tej kategorii daje nadzieję na zmiany tych krzywdzących stereotypów.

Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji w Huawei Polska, będącym partnerem tej kategorii

Organizacja przyjazna rodzicom:

Nagroda główna w tej kategorii została przyznana A4BEE ARCHITECTS FOR BUSINESS. Firma zapewnia rodzicom elastyczność, a jej polityka w stosunku do osób posiadających i opiekujących się dziećmi opiera się na założeniu “rodzicielstwo nie wyklucza”. Partnerem tej kategorii jest Google Cloud.

Magda DziewgucOstatni rok jasno pokazał nam, że praca zawodowa w połączeniu z rodzicielstwem może być zadaniem ekstremalnym. Jestem zdania, że w interesie pracodawcy powinno być zapewnienie rodzicom szeregu rozwiązań, które pomogą im w połączeniu życia rodzinnego z pracą. Nie możemy zapominać, że szczęśliwy, bardziej zrelaksowany rodzic to również lepszy pracownik.

Magda Dziewguć, szefowa Google Cloud na Europę Centralną

Kiedy odbędzie się uroczysta gala?

Do obejrzenia gali zapraszamy 18.06.2021 (https://youtu.be/99-AwAeRSso)  – również wtedy poznamy laureatki i laureatów w pozostałych kategoriach oraz dowiemy się, kto otrzymał nagrodę specjalną. Ostatecznego wyboru laureatek dokonało Jury Główne pod przewodnictwem Dr Ireny Eris podczas burzliwych obrad https://youtu.be/ivkp3CXEIQY


Źródło: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Genki pozwala twórcom zarabiać bez proszenia fanów o pieniądze

Genki

Genki, platforma oferująca nowy sposób na zarabianie przez twórców internetowych na ich widowni, rozpoczyna otwarte testy beta.

Genki, najnowsze narzędzie dzięki któremu twórcy internetowym mogą zarabiać więcej na swojej pasji, weszło dziś w fazę publicznej bety. Genki to program lojalnościowy stworzony przez zespół stojący za platformą inSTREAMLY, który umożliwia twórcom zarabianie prowizji od zakupów, jakie ich fani robią w tysiącach sklepów internetowych.

Dla fanów z kolei to łatwy i bezkosztowy sposób na docenienie ulubionych twórców oraz ich pracy.

Genki to rozszerzenie do przeglądarki, które instalują fani i wybierają twórcę, którego chcieliby docenić. Następnie wystarczy, że będą robić normalne zakupy online w ponad 30000 sklepach, tak jak zawsze. Twórca dostaje 1-5% prowizji od ich zakupów. Fan nie płaci nic dodatkowo, a twórca dostaje pieniądze na rozwój.

Firma szacuje, że przeciętny twórca korzystający z Genki może zmonetyzować około 20% swojej całkowitej widowni, z rocznym dochodem na jednego zarejestrowanego fana w wysokości około 40 zł. Dla porównania – popularna platforma subskrypcyjna i patronacka szacuje, że 1-3% widowni twórców może zostać spieniężone za pomocą platformy, przy średnim całkowitym dochodzie na jednego fana wynoszącym średnio 32 zł.

Dla twórców nie jest to jednak gra o sumie zerowej – korzystanie z Genki i docenianie twórców jest darmowe dla fanów. W przypadku Genki dochód nie jest uzależniony od chęci fana do zapłacenia czegokolwiek twórcy. Bariera pieniężna zmienia się w barierę działania (rejestracji i konfiguracji). Twórcy zarabiają na Genki na podstawie tego, ile fan w sumie wydaje online.

Przypadkowy fan może być tym, który przynosi 200 zł miesięcznie tylko dzięki temu, że jest zamożny i aktywnie kupuje online. Chce wspierać twórcę, ale nie byłby skłonny zapłacić tyle z własnej kieszeni.

Żadne inne rozwiązanie na rynku nie oferuje podobnych korzyści zarówno dla twórców jak i fanów. Obecny model subskrypcji oraz darowizn, na jakim opiera się większość platform, jest przesycony i i faworyzuje topowych twórców. Pojedynczy fan jest w stanie sponsorować co najwyżej kilku twórców jednocześnie, a dużo osób nie może sobie pozwolić na subskrypcje, mimo, że chcą docenić twórcę w jakichś sposób. Z kolei znaczna część twórców nie lubi prosić o pieniądze bezpośrednio. Przełomowe podejście Genki pozwala twórcom na monetyzację szerszej publiczności przy bardzo niskiej barierze wejścia.

Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inSTREAMLY

Genki to kolejny krok zespołu inSTREAMLY w kierunku wspomagania rozwoju pasji twórców internetowych. Samo inSTREAMLY to rozwiązanie umożliwiające streamerom nawiązywanie współpracy z dużymi markami, z którego skorzystało już 15 tysięcy streamerów i ponad 70 marek z całego świata.

Beta Genki przez pierwszy miesiąc będzie otwarta dla wszystkich twórców. Następnie przejdzie w tryb invite only, gdzie twórcy będą mogli nominować swoich znajomych twórców do dołączenia. Zarejestrowani twórcy mogą promować rozszerzenie ze swoim kodem i czerpać zyski z zakupów swoich fanów. Nie ma limitów ile fanów używających wtyczki może mieć jeden twórca.

By dowiedzieć się więcej o Genki i zarejestrować jako twórca lub fan odwiedź https://genki.me/.


Źródło: inSTREAMLY

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

inSTREAMLY – startup łączący znane marki z twórcami live-streamów pozyskał 4,8 mln zł na dalszy rozwój

InStreamly założyciele

Warszawski startup inSTREAMLY, twórca platformy łączącej znane marki z twórcami treści na żywo, pozyskał 4,8 mln zł w rundzie seed. Otrzymane środki pozwolą spółce przeprowadzić ekspansję na kolejne zagraniczne rynki. W inwestycji udział wzięły Supernode Global, Colopl Next i PKO VC. Maciej Sawicki, Szymon Kubiak, Damian Konopka oraz Wiktoria Wójcik są laureatami 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Globalny rynek live streamingu wyceniany jest na 70 miliardów dolarów i oczekuje się, że w ciągu najbliższych kilku lat jego wartość przekroczy trzykrotność tej kwoty. Dynamiczny wzrost jego popularności, szczególnie wśród pokolenia Z, został szybko zauważony przez duże firmy, których klientami są ludzie młodzi. Początkowo zawieranie umów sponsorskich w live streamingu było jednak niezwykle trudne.

Tylko najwięksi twórcy z setkami tysięcy obserwujących byli w stanie nawiązać współpracę z dużymi markami, pozostawiając większość streamerów bez dostępu do tego typu monetyzacji. Dzięki platformie inSTREAMLY wszyscy twórcy treści na żywo zyskują dostęp do ofert sponsorskich. Za pośrednictwem rozwiązania oferowanego przez spółkę, streamerzy mogą rozwijać się i zarabiać na swojej pasji, a marki docierać do bardzo zaangażowanych społeczności mikro-streamerów, które dostarczają tyle samo wyświetleń przy dużo wyższym współczynniku konwersji.

Podczas gdy średni CTR (współczynnik klikalności oznaczający stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami reklamy) w branży paid display ads wynosi 0,7%, ostatnia kampania z udziałem 956 streamerów osiągnęła poziom 4%. Przykład ten pokazuje, że mniejsi streamerzy są w stanie przyciągnąć większe zaangażowanie, które marki, takie jak Netflix, Samsung, PlayStation, Adidas czy Reebok, uzyskują za pośrednictwem platformy inSTREAMLY.

inSTREAMLY, zostało założone w 2019 roku przez zespół profesjonalistów z branży live streamingu i marketingu. W ramach inwestycji, w które udział wzięły Supernode Global, Colopl Next i PKO VC, spółka pozyskała 4,8 mln zł. Zdobyte środki pozwolą inSTREAMLY przeprowadzić ekspansję na kolejne zagraniczne rynki [ewentualnie jakieś szczegóły]. Wcześniejszą inwestycję pre-seed w marcu 2020 zabezpieczył SMOK VC, prowadzony przez Paula Bragiela, inwestora w Niantic (PokemonGO), Unity, Uber i Stripe.

Warszawski start-up w długofalowej wizji chce być największą platformą, dzięki której twórcy treści na żywo mogą się rozwijać i zarabiać na swojej pasji, a marki współpracować ze streamerami i docierać do widzów z pokolenia Z.

Osobiście wiem, jak przełomowym momentem jest dla małego streamera zarobienie pierwszych pieniędzy ze streamowania. Pojawia się wiara, że faktycznie tą pasję można rozwinąć w karierę. Dzięki pozyskanym funduszom, przyspieszymy ekspansję na nowe rynki i dostarczenie najlepszych ofert dla streamerów na całym świecie.

Wiktoria Wójcik, co-founder inSTREAMLY

Widzimy ogromny potencjał w tym, jak inSTREAMLY demokratyzuje możliwości sponosoringu w branży transmisji na żywo i wierzymy, że głębokie zrozumienie rynku i pasja zespołu do live streamingu będą kluczowym elementem ich sukcesu. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy prowadzić tę rundę i wspierać inSTREAMLY, w wdrażaniu swojej platformy na nowe rynki.

Phoebe Arkell, Supernode Global

Agencje mediowe oraz duże marki mają problem ze skutecznym budowaniem przekazu sprzedażowego, który angażuje pokolenie Z. inSTREAMLY wypełnia tę lukę. Wartość spółki jest budowana dla wszystkich interesariuszy i wierzymy, że będzie to element globalnego sukcesu inSTREAMLY.

Krzysztof Tokarski, Dyrektor Departamentu Inwestycji Alternatywnych w PKO TFI

Zgłoś się do 11. edycji konkursu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


Źródło: InStreamly

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

French Meet Up. Spotkanie Laureatów rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie z firmami stowarzyszonymi we Polsko-Francuskiej Izbie Gospodarczej

French Meet up

9 grudnia 2020 odbyło się spotkanie online wybranych Laureatów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie, którzy przedstawili swoje pomysły na biznes firmom należącym do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogły znaleźć rozwiązania, których potrzebują i już dziś nawiązać współpracę.

Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną spotkanie nie odbyło się w tradycyjnej formie. Mimo to wydarzenie udało się zorganizować w formie online, gdzie uczestnicy przedstawili swoje firmy za pomocą wizualnej prezentacji. Dzięki inicjatywie Partnera rankingu, jakim jest Polsko-Francuskia Izba Gospodarcza (CCIFP) Laureaci mieli możliwość przedstawienia swoich innowacyjnych i rewolucyjnych pomysłów, na które rośnie zapotrzebowanie. Przedstawiciele firm zrzeszonych w CCIFP po spotkaniu mogli nawiązać bezpośredni kontakt z Laureatami, aby porozmawiać o współpracy.

Dziękujemy BRIEF oraz CCIFP za zaproszenie do prezentacji. Dla nas była to doskonała okazja do interaktywnego dotarcia, do potencjalnych partnerów. Taka formuła jest bardzo odpowiednia. Szczególnie w obecnej sytuacji związanej z ograniczeniami dotyczącymi spotkań w rzeczywistości.

Doceniamy zaangażowanie i profesjonalizm BRIEF oraz CCIFP w organizacji i wysoką jakość wydarzenia. Dla uczestników na pewno było to równie ciekawe doświadczenie spotkania wyselekcjonowanych wcześniej, wyjątkowo kreatywnych projektów tego roku.

Liczymy na kolejne tego typu inicjatywy. Z naszej perspektywy to ważne, aby maksymalnie szeroko promować własną, autorską technologię ultradźwiękowej atomizacji pod nazwą ATO LAB, która już jest doceniania przez liderów branży, a ma jednocześnie ogromne perspektywy w zakresie rozwoju nowych materiałów do druku 3D w metalach.

Jakub Rozpendowski, 3D Lab

Ranking 50 Kreatywnych pozwala na wyłanianie najbardziej kreatywnych przedsiębiorców, którzy mają oryginalne i trafiające w zapotrzebowanie na rynku pomysły na biznes. Nie ma znaczenia wielkość firmy, liczy się pomysł. Dlatego też głównym celem programu jest łączenie innowacyjnych firm z dużymi korporacjami, które tych rozwiązań potrzebują. Staramy się wspierać Laureatów w czasie pandemii, ale także w bieżących działaniach. Stąd też pomysł na zorganizowanie spotkania, na którym firmy należące do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej mogły poznać Laureatów i nawiązać z nimi kontakt.

Jako, iż 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie to całoroczny program, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na wielu płaszczyznach, powstają takie cykle publikacji jak #historie, czy #coukreatywnych, które opowiadają o kulisach powstawania biznesów Laureatów i ich bieżących sukcesach. Dodatkową formą wsparcia są comiesięczne spotkania #eksperci, odbywające się w luźnej formie paneli dyskusyjnych i debat, które sprzyjają networkingowi.

Żałuję, że nie mogliśmy się spotkać na żywo, ale każda okazja do spotkań, nawet tych online to świetny sposób na wymianę doświadczeń i możliwość pozyskania nowych klientów. Rozwój naszego narzędzia do rekrutacji top talentów – Bench, jest dla nas priorytetem i pragniemy by jego możliwości, jak i korzyści z niego płynące, poznało jak najszersze grono.

Jan Kamiński, Co-Founder & Head of Sales, Applover

Laureaci podczas spotkania mieli 10 minut na przedstawienie swoich celów, misji firm oraz pochwalenie się, co do tej pory udało im się osiągnąć oraz jakie współprace nawiązać. Prezentacji dokonało 8 laureatów, których pomysły dopasowały się do potrzeb inwestorów zrzeszonych w CCIFP.

Bardzo cieszę się z współpracy z magazynem BRIEF i doceniam możliwość zasiadania w Kapitule konkursu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – to szansa na poznanie i wsparcie wyjątkowych firm i innowacyjnych produktów. W tym roku postanowiliśmy podzielić się tymi cennymi kontaktami z naszą siecią biznesową. Po raz pierwszy zaproponowaliśmy firmom stowarzyszonym we Francusko-Polskiej Izbie Gospodarczej spotkanie przybliżające sylwetki wybranych laureatów ostatniej edycji rankingu. Formuła krótkich prezentacji pozwoliła na poznanie ośmiu firm z różnych branż oraz na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Jako Izba jesteśmy przekonani, że takie spotkania są podstawą do rozwijania kolejnych owocnych partnerstw między francuskimi i polskimi przedsiębiorcami.

Monika Constant, Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

Robert Rałowicz, Jakub Rozpendowski – 3D LAB

Specjalizuje się w druku 3D z metalu. Jest producentem atomizerów, które umożliwiają wytwarzanie proszków metali, dzięki czemu czas potrzebny na opracowanie i produkcję nowych elementów bardzo się skrócił. Dodatkowo obniża koszty ich przygotowania. Przez swój niewielki rozmiar jest w stanie, bez dodatkowej infrastruktury technicznej, zmieścić się w obszarze biurowym.

3D LAB

Radosław Bułat, Jan Kamiński, Piotr Sobusiak – Applover

Agencja, która pomaga w realizacji pomysłów swoich klientów w takich obszarach jak strona internetowa, aplikacje mobilne czy webowe. Posiadając doświadczony zespół specjalistów od eCommerce, Fintech, MedTech po Blockchain oferuje kompleksową obsługę od wyglądu strony po Outsourcing, BodyLeasing. Oferuje narzędzie do rekrutacji największych talentów do projektów działające w modelu subskrypcyjnym.

Applover

Agata Frankiewicz – DEKO ECO B.V.

Działają w branży gospodarki cyrkularnej, upcyklingowej, która nadaje wyższą wartość materiałom odpadowym. Ich głównym celem jest tworzenie produktów z jak największej ilości odpadów. Chcą zmienić sposób myślenia o odpadach poprzez edukację na temat ekologii oraz przedstawiając swoje produkty stworzone z opadów.

Dekoeko

Robert Stachurski – GLUCOACTIVE

Jednym z produktów jest bezinwazyjny glukometr, który jest w stanie sprawdzić poziom glukozy bez nakłuwania. Jest to rozwiązanie, które eliminuje inwazyjność i bolesność pomiarów oraz występowanie dodatkowych schorzeń współistniejących.

GlucoActive

Maciej Sawicki, Szymon Kubiak, Damian Konopka, Wiktoria Wójcik – inSTREAMLY

Pozwala na zarobek niewielkim streamerom, którzy byli bardzo często pomijani.
Platforma połączyła streamerów niewielkiego formatu, że światowymi firmami. Autor sam decyduje, którą treść chce przedstawić.

inSTREAMLY

Ida Laszuk, Kamil Laszuk, Jakub Kozik – MUSICON

Firma tworząca zabawki edukacyjne i terapeutyczne. Produkt rozwijany jest pod kątem terapeutycznym zwłaszcza dla dzieci ze spektrum autystycznym. Urządzenia pozwalają na nauczanie polisensoryczne, dzięki czemu młode osoby mogą uczyć się pracy grupowej oraz myślenia kreatywnego. Obecnie placówki wolą szukać rozwiązań na lata, co zapewnić im mogą urządzenia MUSICON, które są uniwersalne.

Musicon

Grzegorz Ciosek – RunVido

Darmowa aplikacja, która bazuje na rozpoznawaniu elementów 2D oraz 3D. Klienci mając dostęp do platformy są w stanie stworzyć postacie i wchodzić z nimi w interakcje. Aplikacja umożliwia również czytanie tekstu na zdjęciach. Dzięki sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywiści działa Runvideo, które za pomocą zbliżenia na dany produkt umożliwia ruch obrazu wraz z dźwiękiem.

Runvido

Zuzanna Rzymanek, Magdalena Rzymanek-Paczkowska – Wege Siostry

Firma produkująca alternatywę dla nabiału. Wsłuchując się w preferencje konsumentów właścicielki stworzyły wysokiej jakości roślinne odpowiedniki serów, masła i wielu innych produktów, które są dobrym zamiennikiem dla osób z nietolerancją pokarmową oraz wegetarian i wegan. Produkty dostępne są nie tylko w lokalnych sklepach i niewielkich sieciach delikatesów, ale i w wybranych sklepach Auchan, Lidl, czy Frisco. Można zakupić je także na oficjalnej stronie www.

Wege Siostry

Bardzo dziękujemy firmie BRIEF za zaproszenie i możliwość prezentacji naszej firmy przed członkami Izby CCIFP. Uważam, że warto organizować i brać udział w takich spotkaniach online w dobie pandemii. Dzięki takim prezentacjom udaje nam się pozyskać nowych partnerów i utrzymać biznes w tych trudnych czasach. Już w trakcie spotkania odezwało się kilka firm, które chcą otrzymać więcej informacji o naszej technologii. Mamy nadzieję, że będziemy mogli brać udział w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BRIEF.

Grzegorz Ciosek, co-founder Runvido

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie ma na celu stworzenie sprzyjającej przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń, a także otwarcie drogi do potencjalnych współprac biznesowych. Z tego względu chcemy wraz z naszymi Laureatami i Partnerami rozwijać projekt i kontynuować działania o podobnym charakterze na coraz większą skalę.

Jeśli jesteś zainteresowany współorganizacją podobnego spotkania bądź dołączeniem do projektu jako Partner – odezwij się do nas na brief@brief.pl!

Jeśli jesteś zainteresowany zgłoszeniem się do kolejnej edycji rankingu – śledź nasze media: BRIEF.pl, LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram. Już niedługo zapowiemy start kolejnej edycji!

partnerzy rankingu 50 kreatywnych

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF