Tag
Wileński
Badanie zasięgu informacji w social media nie może odbyć się bez pomiaru poziomu jej wirusowości. iSlay przeprowadził kolejną, półroczną falę takiego badania. Sprawdziliśmy jak rozprzestrzeniają się w Internecie, wiadomości z różnych branż.…
Czego boją się internetowe media?
Rok 2018 przyniósł znaczny wzrost inwestycji w marketing treści. Coraz więcej wydajemy na działania natywne, sponsorowane, partnerskie i PR. Wraz z wzrostem wydatków i z rozwojem rynku contentu, działy marketingu będą przykładały szczególną…
Siła społecznościowa i zaangażowanie jako standard mierzenia content marketingu
Z roku na rok marketerzy czują się coraz bardziej komfortowo z wykorzystaniem narzędzi i strategii content marketingowych. Większość mediów i klientów ma w swoich planach budżetowych wydatki na tworzenie, publikację i promocję treści.
Zdrowie Polaków w social media
Nie od dziś wiadomo, że Polacy lubią rozmawiać o braku zdrowia i chorobach. Treści z tej tematyki są równie popularne, co treści o celebrytach, szczególne w okresie jesienno-zimowym.
Real Time Content Marketing
Wraz ze wzrostem liczby informacji dostępnych w Internecie poziom uwagi czytelnika spada. Przeznacza on coraz mniej czasu na konsumpcję każdej informacji i w ramach tego samego czasu chce zapoznać się (przescrollować) jak najwięcej…
Z czego experci marketingu treści powinni sobie zdać sprawę?
Obserwując trendy w zainteresowaniu tematem content marketingu – wyraźnie widać, że nie jest to już nowa dziedzina. Marketerzy zaczęli intensywne poszukiwania rozwiązań contentowych już pod koniec 2011 roku. Rok 2016 i 2017 – to jednak…