...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Httpool organizuje wydarzenie GoGlobal z udziałem światowych marketerów w roli prelegentów

konferencja

GoGlobal, jednodniowe wirtualne wydarzenie, na które złożą się szybkie sesje dotyczące strategii marketingowych, odbędzie się po raz pierwszy 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 czasu polskiego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i mogą wziąć w nim udział uczestnicy z Polski.

Event organizowany jest przez Httpool przy współudziale Aleph Holding (który jest właścicielem Httpool). Wydarzenie zgromadzi w roli prelegentów czołowych światowych marketerów i partnerów Httpool, którzy podzielą się swoją wiedzą i case studies, aby pomóc regionalnym markom przyspieszyć wzrost za pomocą reklamy w mediach społecznościowych.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Katarzyna Paliwoda, Head of Emerging Markets w Facebook CEE, Danny Wright, Chief Branding Officer w Adweek, Erikas Plotkinas, CMO Kilo Health, Andrej Kugonić, Marketing Lead and Head of Growth w Nordeus, Frederik Lucander, VP Marketing w Wolt i Maris Naglis, VP of Customer Success w Httpool – a to tylko niektórzy z branżowych liderów i specjalistów w dziedzinie performance marketingu, którzy podzielą się swoją wyjątkową wiedzą i przykładami podczas eventu GoGlobal.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. jak:

  • Przyspieszyć globalny wzrost swoich marek dzięki solidnej strategii reklamy performance’owej
  • Jak rozpocząć działania performance i zacząć badać customer lifetime value
  • Wykorzystać siłę brandingu do napędzania wzrostu

Wydarzenie jest bezpłatne. Zarejestrować można się poprzez stronę: https://goglobal.events/

GoGlobal jest w założeniu pierwszym z serii wydarzeń, podczas których koncern Aleph chce się dzielić wiedzą, by w ten sposób wspomagać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu globalnego potencjału oferowanego przez digitalizację i media społecznościowe. Wydarzenie to pozwoli reklamodawcom performance’owym uczyć się od najlepszych firm i marek na rynku oraz poznać najnowsze trendy w dotarciu do 4 miliardów ludzi aktywnych codziennie na platformach cyfrowych.

Maris Naglis, VP of Customer Success w Httpool

Justyna Duszyńska HttpoolJesteśmy dumni, że w Polsce możemy współpracować z takimi markami jak CD Projekt, Techland oraz Huawei i mamy dużą satysfakcję, że możemy odegrać naszą rolę w ich niesamowitym rozwoju na przestrzeni ostatnich lat. W panelach GoGlobal wezmą udział klienci z różnych regionów działalności Httpool, tacy jak Kilo, Wolt, Printful, Norderus, Ericsson i inni. Jesteśmy zdeterminowani, aby kontynuować naszą misję wspierania wysiłków ambitnych marek by stawać się markami globalnymi.

Justyna Duszyńska, CEO / Managing Director Httpool Polska

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify.


Źródło: Httpool

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CD Projekt Red i Netflix przedstawiają WitcherCon!

WitcherCon

CD PROJEKT RED i Netflix ogłosiły dziś datę i pierwsze informacje na temat WitcherCon - wirtualnego święta fanów serii Wiedźmin na całym świecie! Marcini Iwiński, CEO CD Projekt Red jest laureatem 2. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Zapowiedź WitcherConu pojawiła się w konwersacji na Twitterze pomiędzy Netflix a CD PROJEKT RED, które łączą siły, aby zaprezentować pierwsze w historii wieloformatowe wydarzenie poświęcone uniwersum Wiedźmina.

WitcherCon, który odbędzie się w piątek 9 lipca 2021 roku, to niezwykłe święto, które łączy światy gier wideo i serialu skierowane zarówno do oddanych od wielu lat, jak i nowych fanów Wiedźmina. W programie m.in.:

  • Interaktywne panele z udziałem osób, które powołały do życia Wiedźmina w grze i na ekranie.
  • Najnowsze informacje, materiały zza kulis i niepublikowane wcześniej informacje dotyczące całej serii Wiedźmin.
  • Możliwość przyjrzenia się z bliska procesowi tworzenia i produkcji gier CD PROJEKT RED, w tym nadchodzącej gry na urządzenia mobilne The Witcher: Monster Slayer. Prezentacje dotyczące komiksów i sprzętu dla fanów, a także serialu Netflix Wiedźmin oraz licencjonowanych produktów i filmu anime Wiedźmin: Zmora Wilka
  • Analizy ekspertów dotyczące tradycji, legend, potworów i genezy Kontynentu.

Fani będą mogli oglądać WitcherCon na dwóch oddzielnych transmisjach, z których każda będzie zawierać unikalne treści. Pierwsza relacja z WitcherCon rozpocznie się na Twitchu i YouTube 9 lipca o godzinie 19:00. Druga – 10 lipca o 03:00 rano.

Link do kanału Youtube: https://www.youtube.com/netflix

Link do kanału Twitch: https://www.twitch.tv/netflix


Źródło: CD Projekt Red

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF