Tag
wizerunek firmy
Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynamy też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje: w…
Korzyści z PR w Employer Branding, czyli jak skutecznie budować silną markę pracodawcy
Tak jak pozytywny wizerunek marki pomaga promować sprzedaż, tak pozytywny employer branding pomaga przyciągać i zatrzymywać bardziej wykwalifikowanych pracowników. Firmy z pozytywnym wizerunkiem zatrudnienia otrzymują więcej aplikacji od…
Jak Cię widzą, tak Cię zapamiętują… czyli jak ważny jest wizerunek firmy w Internecie
Internet pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a to wymaga od firm poświęcenia szczególnej uwagi utrzymaniu pozytywnego wizerunku i świadomości marki. Wizerunek to nic innego jak sposób postrzegania i przedstawiania firmy przez…