Tag

wizerunek marki

Wizerunek marek w czasie pandemii

Jak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynamy też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje: w…

Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki

Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona…

PEKAES z nową stroną internetową

PEKAES, czołowy operator logistyczny, zaprezentował nową stronę internetową. Odświeżona warstwa graficzna, interaktywne mapy, intuicyjne funkcjonalności oraz wersja na urządzenia mobilne pozytywnie zaskoczą odwiedzających nową witrynę…

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej