Tag
Włodzimierz Schmidt
Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17%. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld. Oprócz e-mail marketingu, który…
Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie [RAPORT]
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują najnowszy raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który stworzyli we współpracy z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Publikacja…
Raport Strategiczny Internet 2020/2021 IAB Polska. Najważniejsze podsumowanie rynku reklamy cyfrowej…
2020 rok zakończył się dla rynku reklamy cyfrowej kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy – pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. W wyniku pandemii cały rynek reklamy skurczył się, a większość…
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został po raz trzeci wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy…
Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu [BADANIE]
Czwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku komunikacja cyfrowa wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł.…
Influencer Marketing – nowa Grupa Robocza w IAB Polska
W styczniu 2021 roku w ramach struktur IAB Polska została powołana nowa Grupa Robocza. Będzie ona skupiać swoje działania wokół uporządkowania tematów związanych z szeroko pojętym influencer marketingiem.
Ochrona dzieci w telewizji i Internecie – skuteczna samoregulacja rynku
Najnowsze wyniki monitoringu i kontroli przeprowadzonej przez KRRiT dot. efektów samoregulacji rynku mediów w zakresie ochrony dzieci. Monitoring został przeprowadzony w 2020 r. w zakresie przestrzegania przez dostawców usług medialnych…
Cyfryzacja: skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z e-kompetencji
Pandemia COVID-19 sprawiła, że Unia Europejska dynamicznie przyśpieszyła prace nad strategią dotyczącą transformacji cyfrowej, w której rozwój kapitału ludzkiego, czyli między innymi zwiększenie kompetencji digitalowych to jeden z…
Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!
Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank…
Forum IAB 2020: jakość to filar skutecznej reklamy internetowej [BRIEF PATRONUJE]
Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej, dlatego IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego…