...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wyborowa czyli ikona spotkań w nowej butelce

Na myśl o ikonie przychodzi nam do głowy wiele skojarzeń – postaci, miejsc i przedmiotów, które bezwzględnie zasługują na to miano. Nikt nie zaprzeczy, że ikoną kina jest Audrey Hepburn, ikoną muzyki The Rolling Stones, mody „mała czarna”, a ikoną naszych czasów – laptop czy smartfon. W polskiej kulturze kultowe są również spotkania towarzyskie – uroczystości rodzinne, imprezy, czy wieczorne kameralne domówki w gronie najbliższych znajomych. Ikonami spotkań są także symboliczne przedmioty. Wśród nich bez wątpienia jest Polska Wódka – Wyborowa, która łączy z innymi lepiej niż niejeden smartfon – od teraz w nowej odsłonie. Wyborowa była partnerem Gali FInałowej 9. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Ikona spotkań w nowej butelce

Tej jesieni na rynku pojawi się Polska Wódka Wyborowa w zupełnie nowej odsłonie. Choć nie posiada wi-fi, jest zawsze w zasięgu. Nie ma wbudowanej kamery, ale pozwala tworzyć wyjątkowe wspomnienia. Nie ma wbudowanej pamięci operacyjnej, ale ma swoją historię. I choć nie posiada żadnych ikon to sama jest IKONĄ – od 90 lat gości na stołach Polaków i jest świadkiem ich spotkań. 

W związku z premierą nowego designu marki Wyborowa powstał projekt „Ikona spotkań w nowej butelce”, w ramach którego marka opowiada o symbolach, które w naturalny sposób nawiązują do polskiej kultury i celebracji spotkań. Ambasadorem kampanii jest aktor, Maciej Zakościelny, którego można zobaczyć w najnowszym spocie marki tutaj.

Praca przy projekcie „Ikona spotkań w nowej butelce” była dla mnie wielką przyjemnością. Jest to projekt hybrydowy, który połączył bliskie mi przestrzenie, tzn. digitalową, wykorzystując tak popularną współcześnie ideę unboxingu, ale również świat towarzyskich spotkań w realu oraz wymiar kulturowy – tak trafnie zaadresowany przez Sylwię Chutnik. Całość to  godna celebracja wprowadzenia na rynek marki Wyborowa w nowej odsłonie – mówi Maciej Zakościelny, ambasador marki Wyborowa. 

Główną inspiracją dla projektantów nowej butelki wódki Wyborowa były falujące łany żyta – charakterystyczny obraz pól, na których zaczyna się historia marki. W nowej odsłonie Wyborowa może pochwalić się nowym, charakterstycznym kształtem. Wyraźnie zaznaczony skos widoczny na etykiecie oraz szklanej butelce symbolizuje synergię okresu, w którym zaczłęłą się historia marki Wyborowa i obecnych czasów, w których wciąż kultywujemy tradycję wspólnych spotkań. Przez całą butelkę przechodzi mocne ścięcie, które nadaje jej dynamiczny charakter. Motyw ten jest również wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki. Dodatkowo na zakrętce pojawiła się litera „W”, czyli symbol produktu. Polskość zaakcentowano poprzez flagę znajdującą się na dole etykiety oraz certykfikat Polska Wódka (chronione oznaczenie geograficzne) na etykiecie tylnej. Wieloletnia historia produktu – została zaakcentowana tłoczeniem roku powstania marki, które podkreśla charakter premium. 

10 niezbędnych elementów celebracji

W ramach projektu „Ikona spotkań w nowej butelce” Wyborowa stworzyła, wspólnie z Sylwią Chutnik –  polską pisarką i kulturoznawczynią zestawienie dziesięciu symboli spotkań. W tym przedmiotów codziennego użytku, z których często korzystamy, uczestnicząc we wspólnej celebracji.

Wspólny projekt zrealizowany z marką Wyborowa był dla mnie bardzo  ciekawym wyzwaniem. Nie tylko dlatego, że uwielbiam spotkania towarzyskie, ale również ze względu na to, że naukowo zajmuję się antropologią codzienności. Badam, jak spędzamy wolny czas. Zależało nam na tym, aby w ramach projektu przedstawić rekwizyty, z którymi każdy z nas ma dobre wspomnienia i które w sposób naturalny łączą się z tematem spotkań – mówi Sylwia Chutnik.

Zaczynając od stołu, Sylwia Chutnik wybrała 10 niezbędnych przedmiotów, które symbolizują spotkania w najbliższym gronie. W naszej kulturze bowiem żadna uroczystość nie może obyć się bez stołu… Stawiamy na nim wszystko, czym chcemy się dzielić. Czasami jest to duży mebel, przekazywany z pokolenia na pokolenie –  po rodzicach czy dziadkach, czasem jest to mały stolik, bo ten wiekowy zająłby połowę naszego mieszkania. Niezależnie od rozmiaru, to właśnie stół  jest nieodzownym miejscem spotkań, które zbliża, zacieśnia więzi i pozwala na budowanie autentyczncyh relacji. 

Szykując się na spotkanie, nawet mniej zobowiązujące chcemy dobrze wyglądać i świetnie się czuć. Szybkim sposobem kobiet na odświeżenie wyglądu jest pociągnięcie ust szminką, najlepiej czerwoną. W trakcie spotkań towarzyskich czasami zdarza się, że jej odcisk  pojawi się na czyimś policzku lub męskim kołnierzu od koszuli, jest to wówczas nie tylko symbol piękna ale także symbol niewinnej interakcji. 

Od niedawna do zestawienia przedmiotów będacych ikonami spotkań można również dodać smartfon, który bardzo często jest pomocny szczególnie na początku interakcji towarzyskiej. Zdzwaniamy się i umawiamy na spotkanie przez telefon, w mediach społecznościowych zaznaczamy, że weźmiemy udział w wydarzeniu, ustalamy gdzie się spotykamy, co i kiedy przynosimy. W telefonie mamy cały świat, również towarzyski. Wśród ikonicznych przedmiotów znajdziemy również: bombonierkę, chleb, marynarkę, radio jamnik, talerz oraz sofę. Ikoną, która zamyka listę towarzyskich symboli jest Wyborowa w nowej butelce w trzech wariantach, która tej jesieni ma swoją premierę. 

Od ponad 90 lat marka Wyborowa wypracowała sobie status ikony, rozpoznawalnej na całym świecie i stale gości na stołach Polaków. Kultowa Wyborowa powróciła do korzeni, design nowej butelki inspirowany modernizmem lat 20., to hołd złożony czasom, w których powstała marka, czasom, w których technologia nie była obecna w każdej dziedzinie życia, a relacje z innymi były istotą spotkań towarzyskich. Do takich właśnie relacji zachęca Wyborowa razem z Maciejem Zakościelnym w najnowszym spocie kampanii.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Sukces Festiwalu Wódki i Zakąski 2018!

To już kultowe wydarzenie, które na stałe wpisało się w kalendarz kulinarno-kulturalnych wydarzeń Warszawy. W dniach 19-20 października 2018 r. kilka tysięcy gości odwiedziło Festiwal Wódki i Zakąski w Reducie Banku Polskiego. Pojawili się zarówno koneserzy najlepszych alkoholi, jak i pasjonaci dobrego jedzenia, a także osobistości znane z pierwszych stron gazet. Festiwal okazał się jeszcze większym sukcesem niż rok temu, co tylko dowodzi, że takie święto polskiej kultury alkoholi i kulinariów jest tym, czego Polacy od dawna oczekiwali.

Drugi Festiwal Wódki i Zakąski otworzył Burmistrz Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, Krzysztof Czubaszek wraz z pomysłodawcą i organizatorem,  Piotrem Popińskim. Podczas dwóch dni wydarzenia goście mieli okazję degustować kilkaset rodzajów alkoholi, zarówno polskich, jak i uznanych światowych marek. Festiwalowe zakąski natomiast, to dzieło uznanych warszawskich szefów kuchni restauracji Elixir by Dom Wódki, Folk Gospody oraz Oberży pod Czerwonym Wieprzem.

SK:, , fot. Podlewski/AKPA

– Tegoroczny Festiwal przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania!  Pojawiło się jeszcze więcej wystawców, jeszcze więcej gości, widzimy jeszcze większe zainteresowanie mediów, a bilety wyprzedały się na kilka dni przed wydarzeniem, co tylko pokazuje, jak ważne dla Polaków są narodowe trunki i kuchnia. To nieodzowna część naszej kultury, która trwa niezmiennie od XVI w., a my, poprzez Festiwal, chcemy ją pielęgnować i rozwijać. Bowiem ideą Festiwalu Wódki i Zakąski jest kultywowanie najlepszych polskich tradycji gorzelniczych i kulinarnych – mówi Piotr Popiński, warszawski restaurator, pomysłodawca i organizator Festiwalu Wódki i Zakąski. W tym roku, oprócz degustacji, zorganizowaliśmy również Strefę Edukacji, która w naszym odczuciu, wciąż jest tematem niewyczerpanym. Wódka ma swoją kilkusetletnią  historię, o której warto mówić. Podobnie, jak np. wino, również ma swoje smaki, aromaty, a my zadbaliśmy o to, aby uczestnicy dowiedzieli się możliwie jak najwięcej o tym, jak należy spożywać ten trunek i z czym go łączyć, aby maksymalnie uwydatnić  jego walory. Cieszy nas też ogromnie wysokie zainteresowanie licznymi warsztatami kulinarnymi i barmańskimi, panelami dyskusyjnymi z udziałem osobistości świata alkoholi, gastronomii oraz wybitnymi postaciami świata kultury i sztuki – podkreśla Piotr Popiński.

Uczestnicy mieli możliwość skorzystania z licznych atrakcji. Oprócz degustacji szlachetnych wódek, nalewek i miodów pitnych, rekordy popularności biły pokazy mistrzów świata w barmańskim stylu „flair”, spotkanie z barmanami legendarnego American Bar w Hotelu The Savoy w Londynie, wybranego najlepszym koktajlowym barem świata minionego roku oraz „pojedynek na tatary” z Robertem Sową. Rzesze fanów przybyły na premierową prezentację najnowszej powieści „Śledztwo ostatniej szansy” autorstwa Grzegorza Kalinowskiego, a wypełnione po brzegi były również warsztaty z robienia nalewek z Karolem Majewskim, koktajlowe z barmanami warszawskiego The Roots Bar, a także z przygotowywania zakąsek oraz serwowania ostryg i kawioru z szefami kuchni hotelu Bristol i kultowej Oberży Pod Czerwonym Wieprzem.

fot. Podlewski/AKPA

Ponadto, w Strefie Edukacji można było podziwiać specjalną wystawę Muzeum Wódki na 100-lecie Niepodległości, oraz zapoznać się z kolekcją unikalnych przedmiotów z amerykańskiej kolekcji Casimira. J. Koszarskiego, największego promotora polskich alkoholi w USA przed II wojną światową, które po kilkudziesięcioletnim pobycie za oceanem, zostały przekazane do pierwszego w Polsce Muzeum Wódki, mieszczącego się przy Pl. Teatralnym w Warszawie. Fani sztuki barmańskiej mogli wziąć udział w prelekcjach gwiazd polskiej i światowej sceny koktajlowej oraz kibicować najlepszym polskim barmanom w mistrzostwach Bar Masters Challenge. Zwieńczeniem Festiwalu była wyjątkowo tłumnie oblegana  „Kolacja Mistrzów” z udziałem Bartosza Węglarczyka i jego gości.

Dla smakoszy przekąsek, zakąsek i innych kulinarnych rarytasów Targ Zakąsek oferował specjały renomowanych warszawskich restauracji Elixir by Dom Wódki, Folk Gospody oraz Oberży pod Czerwonym Wieprzem.  

fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA

Festiwal swoją obecnością uświetniło wiele gwiazd, wśród których pojawili się m.in. aktor Paweł Deląg, projektant mody Maciej Zień, dziennikarz Bartosz Węglarczyk, reżyser i scenarzysta Andrzej Saramonowicz, pisarz Grzegorz Kalinowski, prezenter Maciej Rock, komentator sportowy Sergiusz Ryczel, piosenkarka Ivs Alter, działaczka społeczna Miriam Shaded,  a także znani szefowie kuchni, Robert Sowa i Kurt Scheller.

Ideą Festiwalu jest również przywrócenie polskiej tradycji „wódki i zakąski” należnej rangi na tle innych narodowych kultur alkoholowych i gastronomicznych. Degustacje objęły wódki, nalewki, miody pitne i likiery, czyli alkohole, które pełnią szczególną rolę na polskich stołach i są głęboko zakorzenione w polskiej tradycji. Specjalnym punktem było również edukowanie na temat łączenia alkoholi z zakąskami – czyli o sekretach food&vodka pairingu. Goście Festiwalu mogli też zwiedzić unikatowe i pierwsze w Polsce Muzeum Wódki, które doskonale uzupełnia ideę konceptu, jakim jest Dom Wódki.

– W restauracji Elixir przy Pl. Teatralnym w Warszawie, działającej w ramach projektu Dom Wódki, na co dzień można skosztować najlepszych wódek w połączeniu z polską kuchnią, podaną w unikalny i nowoczesny sposób. Dopełnieniem zgłębiania wiedzy na ten temat jest Muzeum Wódki, które znajduje się w niedalekim sąsiedztwie restauracji Elixir, jak i koktajl baru The Roots. Całość sprawia, że jest to unikalne doświadczenie, nie tylko niezwykłych smaków, ale i rodzimej historii, tradycji i kultury – dodaje Piotr Popiński.

Mimo, że emocje jeszcze nie opadły, opuszczający Festiwal goście byli zachwyceni atrakcjami, jakie czekały na nich przez dwa dni wydarzenia. Dowodzi to, że Polacy długo czekali na swoje lokalne święto, celebrujące narodowy trunek, jakim jest wódka. Druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski odniosła sukces i z pewnością za rok ponownie otworzy swoje drzwi dla wszystkich, którzy kochają polską kulturę, tradycję, ale też i dobrą zabawę.

Warte podkreślenia jest również to, że tegoroczna edycja Festiwalu Wódki i Zakąski była pierwszym tego typu wydarzeniem organizowanym w oparciu o zasady „zero waste”, tj. ograniczenia odpadów i redukcji zużycia plastiku.

Pomysłodawcą i organizatorem Festiwalu jest Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, właściciel i prezes zarządu grupy gastronomicznej Good Food Concept, w skład której wchodzą:  Dom Wódki z restauracją Elixir i Vodka Atelier, koktajl bar The Roots, sklep z alkoholami Elixir Boutique oraz kultowe warszawskie restauracje: Oberża Pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospoda. Założyciel pierwszego w Polsce Muzeum Wódki oraz organizator Festiwalu Wódki i Zakąski.  

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jedyny w Polsce Festiwal Wódki i Zakąski po raz drugi!

W dniach 19-20 października 2018 r. w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10 odbędzie się druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski. To najważniejsze w roku święto dedykowane naszemu narodowemu trunkowi oraz polskiej tradycji wódki i zakąski. Po raz kolejny pokażemy, że Polska ma nie tylko swój słynny na całym świecie alkohol, ale także jego święto, które poziomem dorównuje najlepszym międzynarodowym festiwalom, celebrującym gorzelniczy dorobek poszczególnych krajów.

Dla uczestników przewidziano wiele atrakcji –  największą w Polsce strefę degustacji kilkuset szlachetnych wódek, nalewek i miodów, show barmańskich mistrzów świata, specjalną wystawę Muzeum Wódki na 100-lecie Niepodległości, targ zakąsek, a także  strefę edukacji, w ramach której odbędzie się premierowa prezentacja najnowszej powieści Grzegorza Kalinowskiego, warsztaty kulinarne z Robertem Sową oraz prelekcje gwiazd światowej sceny koktajlowej. Zwieńczeniem Festiwalu będzie „Kolacja Mistrzów” z Bartoszem Węglarczykiem i jego gośćmi.

Po sukcesie zeszłorocznego Festiwalu, którego celem było kultywowanie polskiej tradycji „wódki i zakąski”, organizator – Piotr Popiński i Dom Wódki – ponownie zapraszają wszystkich wielbicieli narodowego trunku do wspólnej celebracji.

Wódka z zakąską to nieodzowna część naszej kultury. Tradycje produkcji wódki na ziemiach polskich sięgają XVI w. i jest to nasz najbardziej rozpoznawalny produkt eksportowy, z którego słyniemy na całym świecie. Z roku na rok przybywa wysokiej jakości wódek, co świadczy o stale podnoszącej się świadomości konsumenckiej. Kolejna edycja Festiwalu to także dowód na to, że mamy swoje miejsce na tle innych narodowych kultur alkoholowych i gastronomicznych, i że jesteśmy krajem, który swoje zna i swoje chwali – podkreśla Piotr Popiński, warszawski restaurator, pomysłodawca i organizator Festiwalu Wódki i Zakąski. – W tym roku przygotowaliśmy dla Gości wiele atrakcji – m.in. największą w Polsce strefę degustacji, targ zakąsek, pokazy barmańskich mistrzów świata, prelekcje o historii wódki i zakąski w różnych okresach dziejowych naszego kraju oraz panele dyskusyjne, warsztaty edukacyjne i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Fani koktajli będą mogli zobaczyć w akcji barmanów z kultowego American Bar w Hotelu The Savoy w Londynie, wybranego najlepszym koktajlowym barem świata minionego roku, a także kibicować w turnieju Bar Masters, w którym udział wezmą barmani z najlepszych koktajl barów z całej Polski. Pasjonaci historii będą mieli niepowtarzalną okazję bycia świadkami przekazania do pierwszego w Polsce Muzeum Wódki przy Pl. Teatralnym w Warszawie unikalnej kolekcji eksponatów, które wyemigrowały z naszego kraju do USA przed wybuchem II wojny światowej oraz zwiedzić okolicznościową wystawę „Muzeum Wódki na 100-lecie Niepodległości”dodaje..

Ponadto, wśród innych ciekawych wydarzeń Festiwalu znajdą się: „Kolacja Mistrzów”, w której Bartosz Węglarczyk i jego goście dyskutować będą o kulturze wódki w Polsce i na świecie, oraz premierowa prezentacja najnowszej powieści Grzegorza Kalinowskiego „Śledztwo ostatniej szansy”, w którą autor wplótł wiele ciekawych wątków związanych z alkoholowo-gastronomicznym życiem przedwojennej Warszawy.

– Istotną rolą Festiwalu będzie także edukacja na temat wysokiej kultury i odpowiedzialnej konsumpcji oraz propagowanie wiedzy z  zasad food & vodka pairingu. Zapowiadają się wyjątkowo ciekawe dwa dni i ze względu na bogaty program warto przyjść na Festiwal już od samego południa podkreśla Piotr Popiński.

Festiwal ponownie będzie miał formę dwudniowego wydarzenia, podczas którego swoje wyroby zaprezentują najbardziej uznani producenci alkoholi, w kategoriach wódek, nalewek, miodów pitnych i likierów. Każdy odwiedzający będzie mógł spróbować – w cenie biletu – wszystkich rodzajów alkoholu, jakie będą prezentowane na stoiskach.  Cena biletu zawiera również możliwość wzięcia udziału w licznych warsztatach i panelach dyskusyjnych. Dodatkowo, w specjalnie wydzielonej części odbędzie się „Targ Zakąsek”, w którym, będzie można spróbować specjałów przygotowanych na tą okoliczność przez szefów kuchni warszawskich restauracji: Elixir w Domu Wódki, Oberży pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospody.

Co ważne, tegoroczna edycja festiwalu będzie pierwszą tego typu imprezą w Polsce, zorganizowaną w myśl idei „zero waste”, tj. polityki ograniczania odpadów i zużycia plastiku.  

– Festiwal Wódki i Zakąski to także dowód na to, że podobnie jak Hiszpanie zapraszają do siebie na tapas i wino, Niemcy na piwny Oktoberfest, Włosi na aperitivo, a Francuzi na wino i sery, my sami możemy wykreować modę na turystykę kulinarną do Polski. Podczas poprzedniego Festiwalu degustowaliśmy wódki, nalewki i alkohole, które najczęściej pojawiają się na polskich stołach, które znamy i uwielbiamy. Pokazaliśmy, że jeszcze lepiej można poczuć ich smak, serwując je w odpowiedniej temperaturze i w parze z dedykowanymi zakąskami. Zeszłoroczny Festiwal dowiódł także, jak wielkie jest zamiłowanie Polaków do dobrego polskiego trunku oraz podkreślił fakt, że umiemy pić alkohol kulturalnie, w tonie dobrej zabawy, poszukując nowych smaków, stąd jeszcze bardziej cieszymy się, że spotkamy się ponownie, by kultywować najlepsze tradycje kulinarne i gorzelnicze naszego kraju – dodaje Piotr Popiński.

Atrakcje dla wszystkich

Bardzo ciekawym wydarzeniem inaugurującym II edycję Festiwalu Wódki i Zakąski będzie zaplanowana na piątek 19 października, o godz. 15.00 , uroczystość przekazania do pierwszego w Polsce Muzeum Wódki przy Pl. Teatralnym w Warszawie kolekcji przedwojennych pamiątek po Casimirze J. Koszarskim – największym importerze polskich alkoholi do USA przed II wojną światową. To dzięki jego staraniom mieszkańcy Nowego Jorku, Chicago i innych amerykańskich metropolii raczyli się produktami polskich wytwórców, ich wódkami, starkami i likierami, wytwarzanymi wg. staropolskich receptur. Ta fascynująca historia  przedstawiona zostanie w specjalnej prezentacji „Amerykański Łącznik” i połączona z prezentacją kolekcji. Wydarzenie to jest jednym z przykładów pomostów łączących dziedzictwo gospodarcze i kulturowe Polski i Stanów Zjednoczonych.

Prawdziwym hitem zapowiada się „Kolacja Mistrzów”, której gospodarzem będzie Bartosz Węglarczyk, a jego rozmówcami zaproszeni goście – wybitne osobowości świata kultury, sztuki i mediów, które dyskutować będą o kulturze wódki w kontekście historycznym, kulturowym, satyrycznym, obyczajowym i społecznym.

Dla fanów dobrych powieści prawdziwą gratką będzie możliwość spotkania z Grzegorzem Kalinowskim, autorem bestsellerowych powieści, w których barwnie opisuje życie międzywojennej Warszawy, z jej barami, restauracjami, szynkami i kawiarniami, naznaczającymi koloryt miasta tamtych czasów. Spotkanie odbędzie się w ramach prezentacji najnowszej książki „Śledztwo ostatniej szansy”, wydanej przez wydawnictwo Muza, będzie także możliwość spotkania z autorem i uzyskania autografu.

Podczas Festiwalu, oprócz udziału w niezliczonych degustacjach kilkuset alkoholi,  będzie można zgłębić wiedzę m.in. na temat kultury wódki i zakąski w czasach PRL-u, o której opowiedzą  Wojciech Pasikowski – szef kuchni słynnej Oberży Pod Czerwonym Wieprzem, który gotował w kultowych restauracjach tamtego okresu – Adria i Kongresowa oraz Michał Tkaczyk, szef kuchni warszawskiego hotelu Bristol. Obaj szefowie będą też gospodarzami  warsztatów kulinarnych o sposobach parowania wódki z jedzeniem oraz jak zrobić pyszne zakąski, a Robert Sowa, szef kuchni restauracji N31, poprowadzi ekscytujące warsztaty zatytułowane „Pojedynek tatarów!”.

O tym jak domowym sposobem zrobić wyjątkową nalewkę na swoich warsztatach opowie wybitny producent nalewek Karol Majewski, a barmanami z warszawskiego The Roots Bar&More pokażą jak domowym sposobem zrobić spektakularny koktajl. Oprócz tego, odbędzie się turniej barmański Bar Masters oraz pokazy Flair Show wielokrotnych Mistrzów Świata, Tomasza Małka i Marka Posłusznego. W pierwszym dniu Festiwalu będzie można poznać goszczących po raz pierwszy w Polsce barmanów z legendarnego American Bar w hotelu The Savoy w Londynie, wybranego najlepszym koktajlowym barem świata oraz wziąć udział w planowanych już od samego południa panelach i prezentacjach dotyczących branży barmańskiej oraz polityki „no waste” z francuskim mistrzem barmaństwa Hyacinthe Lescoet, członkiem Bartender Collective France.

O podniebienia gości zadbają szefowie kuchni warszawskich restauracji: Michał Szcześniak- szef kuchni Elixir by Dom Wódki, Małgorzata Marchewka – szef kuchni Folk Gospody oraz Wojciech Pasikowski – szef kuchni Oberży pod Czerwonym Wieprzem.

– Choć o wódce można mówić wiele – ciekawszym od słów doświadczeniem jest jej degustacja, stąd z nieskrywaną przyjemnością zapraszamy 19-20 października 2018 r. do Reduty Banku Polskiego na drugi w historii naszego kraju Festiwal Wódki i Zakąski. To jedyna w roku możliwość, aby w jednym miejscu i czasie zapoznać się z  największą w Polsce ofertą tradycyjnie polskich alkoholi, spotkać producentów oraz dowiedzieć się o ich pasji i produktach, a nawet poznać sekrety wytwarzania podsumowuje i zaprasza Piotr Popiński.

Pomysłodawcą i organizatorem Festiwalu jest Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowych projektach branży HoReCa.  Właściciel i Prezes Zarządu grupy gastronomicznej Good Food Concept, w skład której wchodzą: Dom Wódki z restauracją Elixir i Vodka Atelier, koktajl bar The Roots, sklep z alkoholami Elixir Boutique oraz kultowe warszawskie restauracje Oberża Pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospoda. Założyciel pierwszego w Polsce Muzeum Wódki, a także organizator Festiwalu Wódki i Zakąski. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.  

Wszelkie szczegóły na www.festiwalwodki.com

Festiwal Wódki i Zakąski

Reduta Banku Polskiego, ul. Bielańska 10, Warszawa

19-20 października 2018 r., godzina 12:00-22:00

Serdecznie zapraszamy!

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF