...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wojtek Sokół w nowej kampanii marki Wyborowa

wyborowa

Człowiek jest istotą społeczną. Wspólne spędzanie czasu ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną, sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi. Taki właśnie jest cel nowej kampanii marki Wyborowa. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne chwile oraz wspólnie spędzony czas. Wyborowa chce inspirować ludzi do tego by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment by przełączyć się w tryb spotkań.

Twarzą kampanii został Sokół. Jest to muzyk wyjątkowy, który podobnie jak marka Wyborowa, łączy a nie dzieli. Charyzmatyczny i wszechstronny, skupia wokół siebie osoby z różnych środowisk – muzyki, sztuki, mody i biznesu. Wspólnie z Wyborową zachęca ludzi do tego, aby znaleźć w sobie odpowiedni moment i przełączyć się w tryb spotkań.

Wideo z udziałem Wojtka Sokoła, które powstało w ramach najnowszej kampanii, już teraz można obejrzeć tutaj.

Kampania „Włącz tryb spotkań” poprzedzona została aktywnością teaserową. Na citylightach w dużych miastach Polski, pojawiły się plakaty z udziałem Sokoła i hasłem „Włączysz?”. W kampanii przewidziane są głównie działania digitalowe w mediach społecznościowych oraz na stronie kampanii www.trybspotkan.pl. Zaplanowana jest również aktywacja konsumencka i współpraca z mikroinfluencerami.

Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.


Źródło: Informacja prasowa Wyborowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wojtek Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsung

kampania Samsung

W ramach kampanii Zmień Spojrzenie Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra. Możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu, sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii spojrzymy na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że niesamowite narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem.

Galaxy S20 Ultra, najnowszy flagowiec firmy Samsung, wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami fotograficznymi. Dzięki matrycy 108MP oraz nawet 100x zoomowi, urządzenie otwiera zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilnej fotografii. Zaawansowane podzespoły współgrają też ze sztuczną inteligencją. Doskonałym tego przykładem jest funkcja Jedno Ujęcie, która na podstawie jednego ujęcia potrafi stworzyć kilkanaście różnych kompozycji do wyboru. Smartfon docenią też miłośnicy ruchomych obrazków, a to za sprawą wideo w 8K oraz możliwości zapisania klatki z nagrania jako zdjęcia 33MP.

W kampanii, wspomniane funkcje zostaną połączone ze znakami firmowymi Wojtka Sokoła, za które ceni go zarówno branża, jak i fani – autentycznością, kreatywnością i niezwykłym talentem do tworzenia narracji. Po ponad 20 latach obecności na polskiej scenie muzycznej wiele z tekstów Nocnego Narratora weszło na stałe do języka powszechnego, a z opowiadania historii Wojtek Sokół uczynił swoją wizytówkę.

Efektem tej współpracy będą m.in. 3 historie, które Sokół, jako narrator, spuentuje w charakterystyczny dla siebie sposób. Materiały będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych marki: na kanale YouTube oraz na fanpage’u firmy. Pierwszy film jest już dostępny.

Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać. Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20 .

Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing w Samsung Electronics Polska

Kampania Zmień Spojrzenie z udziałem Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.


Źródło: Informacja prasowa Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF