...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay 2019 odwiedzi szkołę w Polsce

Kampania mobilizuje młodzież do walki ze współczesnym niewolnictwem. Finał akcji odbędzie się 14 marca.

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay zadaje proste pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?”
i mobilizuje uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – wzięli w niej udział młodzi ludzie
z ponad 100 krajów, a hashtag #MyFreedomDay został wyświetlony 1,4 miliarda razy na Twitterze i 20 milionów razy na Instagramie.

W tym roku możliwe, że akcja będzie miała jeszcze większy zasięg, ponieważ korespondenci CNN zrelacjonują ten dzień z różnych szkół na całym świecie. Odwiedzą m.in. Polskę (Warszawę), Hong Kong, Kenię, Koreę Południową, Liban, Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone. Specjalna relacja na CNN ruszy już 13 marca o godz. 18:30 CET i poprowadzi ją dziennikarka Zain Asher, a następnie będzie kontynuowana 14 marca w specjalnym wydaniu CNN Talk o godz. 13:00 CET. Nie zabraknie również materiałów na żywo ze szkół biorących udział w projekcie, w których stacja pokaże jak uczniowie i lokalne społeczności poprzez Facebooka, Twittera, Instagram i dedykowaną zakładkę na stronie CNN wspierają walkę ze współczesnym niewolnictwem.

CNN, 1 marca o godz. 20:00 CET, wyemituje również w ramach #MyFreedomDay nowy film dokumentalny: Troubled Water, który przedstawia trudną sytuację 20 000 dzieci pracujących jako niewolnicy na łodziach rybackich w Lake Volta w Ghanie. Sprzedawane są przez swoich rodziców za 150 – 250 dolarów lub w niektórych przypadkach wymieniane na żywy inwentarz. Dzieci są zmuszane do pracy od świtu do zmierzchu przy rozplątywaniu sieci rybackich nad jednym z największych sztucznych jezior na świecie. Film ma na celu zwrócenie uwagi pracowników akcji humanitarnych i urzędników państwowych pracujących na rzecz ratowania dzieci na ten wciąż istniejący problem niewolnictwa we współczesnej Ghanie. Film jest pierwszym z serii dokumentów zrealizowanych wspólnie z Kulczyk Foundation. Jego powtórkę będzie można obejrzeć w sobotę 2 marca o godz. 22:30 CET, w niedzielę, 3 marca o godz. 12:00 CET, w poniedziałek, 4 marca o godz. 3:30 CET lub we wtorek, 5 marca o 18:30 CET.   

Film promujący akcję #MyFreedomDay jest dostępny pod adresem: https://cnn.it/2S3t7kQ.
Więcej o inicjatywie: https://cnn.it/2oYYfpx.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF