...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwszy rok działalności Workin za nami! | Materiał partnera

Hybrydowy model biznesowy, to oferta wynajmu prywatnych gabinetów w połączeniu z usługami biurek dla freelancerów. Jest to najbardziej efektywny model biznesowy dla operatora coworkingu. Krótkie umowy najmu
i pakiet usług dodatkowych, które pozwalają najemcom skupić się na rozwoju swojego biznesu, a nie na administracji, to najważniejsze korzyści  dla najemców.- mówi Patrycja Szlązak, Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu Workin.

Workin kieruje swoją ofertę zarówno do małych i ambitnych przedsiębiorstw jak i do globalnych firm. Wśród grona klientów są startupy fin-tech, firmy IT oraz HR, a także przedstawiciele tradycyjnych zawodów np. prawnicy.

Popularność idei coworkingu sprawia, że również korporacje wykazują zainteresowanie elastycznymi biurami, gdzie mogą wynająć miejsca pracy dla konkretnego zespołu projektowego. Ponadto,
w Workin odbyło się do tej pory 400 godzin szkoleniowych i 62 spotkania networkingowe, których organizatorami były głównie korporacje, jak np. Boig Immobilier, BGŻ BNP Paribas czy Coca Cola. W ubiegłym roku Workin stał się partnerem strategicznym magazynu Brief, który organizuje już 9. edycję rankingu „50 kreatywnych” w biznesie. W ramach tej edycji, na Senatorskiej odbywają się spotkania warsztatowe prowadzone przez m.in. ubiegłorocznych laureatów konkursu.

Dla właściciela budynku biurowego, sprawnie działający coworking, który ożywia biurowiec poprzez organizację eventów, szkoleń i innych imprez, nie tylko o charakterze B2B, jest z pewnością wartością dodaną. Workin jest miejscem, którego drzwi są otwarte także dla pozostałych najemców naszego budynku i to nam się bardzo podoba – komentuje Maksymilian Marcinkowski, Prezes Zarządu Senatorska Investment.

Ps: Workin jest wynajęty w 85%, a najemcy i ich goście wypili 32 850 filiżanek kawy Zapraszamy do naszej społeczności!


Workin Senatorska  to biuro serwisowane z pomysłową przestrzenią eventową i profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi zdolnymi pomieścić nawet 50 osób. Centrum zajęło ponad 1800 mkw. na 1. i 2. piętrze ekskluzywnego biurowca Plac Zamkowy – Business with Heritage. Najemcy mogą tutaj liczyć nie tylko na prestiżowy adres, lecz również na „pięciogwiazdkowy” serwis i standard. Workin to więcej niż biuro, to komfort pracy w doskonałych warunkach, ciekawie zaaranżowanej przestrzeni, wśród otwartych na świat, kreatywnych ludzi. Zespół Workin wspiera rozwój biznesu swoich najemców poprzez sprawnie działającą recepcję, obsługę korespondencji, dyskretny serwis sprzątający, ultra szybki Internet, dostępne dla wszystkich aneksy kuchenne, ekspresy do kawy oraz multifunkcyjne sale konferencyjne. Program eventowy ma na celu ułatwienie użytkownikom nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i możliwość rozwoju zawodowego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Trendy w komunikacji na 2019 rok — trzecie spotkanie #eksperci

Spotkania #eksperci odbywają się cyklicznie w przestrzeni coworkingowej Workin. Realizowane są w ramach 9 już edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Forma panelu dyskusyjnego bez wyraźnego podziału na prelegenta i publiczność pozwala na otwartą dyskusję z ekspertami w zakresie tematu, w jakim się specjalizują i poszerzanie wiedzy w niestandardowy i angażujący sposób.

Na poprzednich spotkaniach zostały poruszone tematy związane z content marketingiem i sztuką skutecznej prezentacji. Podczas ostatniego panelu jako ekspert wystąpił Artur Roguski z Dfusion Communication, posiadający wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu social mediów dla dużych marek, autor bloga Why So Social. Artur zaprezentował najbardziej prawdopodobne trendy, które zdominują marketing w 2019 roku. Uczestnicy zyskali również wskazówki, jak prowadzić skuteczną komunikację w social mediach i czym inspirować się przy tworzeniu contentu.

Jakie będą najważniejsze trendy komunikacyjne w 2019 roku?

  1. Insta Stories odegrają bardzo ważną rolę w komunikacji marek i osób.
  2. Eventy — jest to świetny sposób na dotarcie do osób szukających offline-owych atrakcji w sieci i doświadczenie marki, jakiego odbiorca nie zdobędzie online.
  3. Video już od kilku lat jest mocnym trendem jednak ze względu na rosnącą popularność aplikacji takich jak TikTok, w 2019 roku odegra dużą rolę w komunikacji
  4. Rosnąca rola marketingu niszowego oraz precyzyjnego, czyli docierającego do bardzo konkretnych grup docelowych. Wiąże się z tym mniejszy nacisk na targetowanie po danych demograficznych, zwiększone nakłady na współpracę z niszowymi influencerami oraz rozwój marketing automation.

Według uczestników spotkania bardzo ważne będą naturalność i transparentność w komunikacji, technologie głosowe oraz chatboty.


Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział i zapraszamy już teraz na kolejne spotkanie, które odbędzie się w ostatni wtorek lutego!

Anita Florek

Drugie spotkanie z cyklu #eksperci już w najbliższy wtorek 27 listopada!

Spotkania skierowane są do laureatów poprzednich edycji rankingu 50 Kreatywnych, jednak jeśli nie jesteś laureatem, a chcesz dołączyć do dyskusji — nic nie stoi na przeszkodzie! Chętnie poznamy Twój punkt widzenia i wymienimy się doświadczeniami.

Zainteresowanych prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: brief@brief.pl bądź przez profil brief.pl na Facebooku.

Do zobaczenia!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF