...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zwycięzcy Worlds 2021 niedługo otrzymają swoje skórki

To już w League of Legends tradycja, że zwycięzcy Mistrzostw Świata dostają skórki do wybranych przez siebie postaci. Rok temu KIA Damwon, a dwa lata temu FPX. Tym razem czas na EDG.

Zwycięzcy mogą wybrać, do jakiej postaci otrzymają skina. Zwycięska drużyna otrzymuje procent od ich sprzedaży.

Wybór prezentuje się następująco:

  • Flandre – Graves
  • Jiejie – Viego
  • Scout – Zoe
  • Viper – Aphelios
  • Meiko – Yuumi

Skórki pojawią się prawdopodobnie z wejściem następnej aktualizacji do League of Legends. Każda z nich dostępna będzie w sklepie. Można przypuszczać, że kosztować będą 1350 RP.

Mamy również ciekawostkę dla fanów zwierząt domowych. Skórka do Yuumi jest bardzo podobna do kota Meiko, wspierającego EDG.

Adam Daniluk

Niesamowity okres Riot Games. Gigant nie zwalnia tempa

Riot Games

Ostatnimi czasy fani Riot Games nie mogli narzekać na nudę. Ostatnie dwa miesiące obfitowały w przeróżne wydarzenia.

Sukcesy Arcane i zapowiedź sezonu drugiego

Kurz po Arcane jeszcze nie opadł. O serialu dyskutują nie tylko osoby powiązane z grą. Nic dziwnego – głośno zapowiedziany serial szybko zawojował rynek i stał się większym hitem niż podbijające Netflixa nie tak dawno Squid Game.

Serial skupia się na losach postaci znanych z uniwersum League of Legends. Widzów oczarowała dbałość o detale, niesamowita animacja i chwytająca za serce opowieść. Arcane okazało się hitem na skalę globalną. Pierwsze miejsce pod względem oglądalności w 38 krajach zanotował już pierwszy akt. Drugi i trzeci, publikowane tydzień po sobie, jeszcze bardziej wyśrubowały rekordy. Obecnie Arcane zajmuje szczyt podium aż w 66 krajach.

Riot Games zaraz po opublikowaniu ostatnich odcinków ujawnił zapowiedź powstającego już drugiego sezonu.

 

Najlepsze wyniki Finałów Mistrzostw Świata w historii

Worlds 2021 były jednym z najbardziej ekscytujących turniejów e-sportowych w historii. Emocjonująca walka o tytuł przełożyła się na pobicie wszelkich rekordów oglądalności.

Wyniki z samego finału prezentują się następująco:

  • średnia ilość oglądanych minut (watchtime) w finale zwiększona o 32% względem finału w roku 2020: 23 miliony -> 30 milionów,
  • szczytowa liczba widzów na poziomie 70 milionów, wzrost aż o 60% względem finału z 2020 roku.

Finał odbył się 6 listopada w stolicy Islandii – Reykjaviku. Tytuł Mistrza Świata powędrował do chińskiej organizacji Edward Gaming, która pokonała koreańskie Damwon KIA 3:2.

Pomimo tego, że dopiero co zakończyliśmy sezon 2021, Riot już teraz poinformował o tym, gdzie odbędą się przyszłoroczne Mistrzostwa. Gospodarzami Worlds 2022 będą Stany Zjednoczone, Kanada oraz Meksyk.

 

Riot to już nie tylko League of Legends?

Uruchomione w tym roku Riot Forge ma za zadanie zgromadzić wszystkie tytuły firmy w jednym miejscu. Już teraz możemy pobrać dwa nowe tytuły: The Ruined King oraz Hextech Mayhem. Z wcześniej wydanych tytułów poza Lol-em mamy jeszcze VALORANT, Legends of Runeterra i Teamfight Tactics. Pierwszy tytuł stał się ogromnym hitem i z miejsca zbudował wokół siebie ogromną społeczność. Dwa ostatnie zapełniają swoje nisze i są najczęściej wybieranymi grami swojego gatunku. Na telefony dostępne jest Wild Rift, które może się pochwalić średnią ośmiu milionów graczy miesięcznie!

W planach jest jeszcze wydanie dwóch kolejnych gier fabularnych oraz bijatyki, nazwanej roboczo Projektem L.

Adam Daniluk

Luksusowe pierścienie dla zwycięzców turnieju!

esport rings

Wydawca gry League of Legends, Riot Games w kolaboracji z Mercedesem ujawnił szczegóły ich współpracy. Giganci wydadzą specjalne pierścienie z okazji Mistrzostw Świata 2021. Luksusowe sygnety zostaną przekazane każdemu zawodnikowi zwycięskiej drużyny turnieju, którego finał odbędzie się 5 listopada.

„Worlds 2021” rozpoczęły się 5 października w stolicy Islandii, Reikiawiku, teraz wchodzą w decydującą fazę play-off. Każdy sygnet wykonany jest z 18-karatowego białego złota i szafiru. Pierścienie będą miały barwy niebieskie i srebrne, kojarzące się od lat z mistrzostwami. Indywidualnie dopasowany egzemplarz dostanie każdy z graczy zwycięskiej drużyny. Pojawienie się takiej nagrody jest wynikiem zawarcia umowy między Riot Games, a Mercedesem. Gigant motoryzacyjny jest sponsorem, prezentującym ceremonię wręczenia trofeów na kluczowych międzynarodowych wydarzeniach League of Legends. Pierścienie powstałe w kolaboracji tej dwójki mają reprezentować najwyższy poziom osiągnięć i prestiżu w e-sporcie.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF