...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polski producent rowerów ROMET po raz kolejny gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Firma przekazała na licytację elektryczny rower górski ze swojej najnowszej kolekcji 2024

ROMET od lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Udział w podobnych inicjatywach, dzięki którym można nieść pomoc osobom w potrzebie jest zapisany w DNA firmy. W tym roku ROMET przekazał na aukcję wyjątkowy model elektrycznego roweru górskiego z przełomowej kolekcji ROMET 2024 – e-Mustang 1.0. Już teraz można wziąć udział w licytacji i wspierając wspaniałą inicjatywę WOŚP cieszyć się przyjemnością jazdy na rowerze elektrycznym z grupy E-MTB, jednocześnie dbając o własne zdrowie i kondycję.

ROMET to uznany producent wysokiej jakości rowerów o ugruntowanej pozycji i rozpoznawalności. Firma chętnie wspiera lokalne inicjatywy, angażuje się w rozwój lokalnych społeczności nie ograniczając się tylko do zapewniania miejsc pracy. Dlatego wystawiła dla WOŚP także drugi rower, na lokalnej aukcji w Dębicy, czyli w miejscu siedziby firmy. Tymczasem na ogólnopolską aukcję internetową WOŚP, ROMET przekazał wysokiej jakości elektryczny rower górski z najnowszej kolekcji. Oznacza to, że zwycięzca licytacji wygrywa na trzy sposoby: wspiera szczytny cel walcząc o zdrowe płuca dzieci i dorosłych, zostanie właścicielem e-roweru MTB z przełomowej kolekcji ROMET oraz będzie cieszyć się przyjemnością jazdy na rowerze elektrycznym, dbając o własne zdrowie i ekologiczny styl życia. To kolejny raz, gdy ROMET wspiera fundację WOŚP.

W ROMET każdego dnia wspieramy społeczność rowerową w podejmowaniu wyzwań, dbaniu o zdrowie i kondycję oraz zmianie nawyków transportowych w kierunku bardziej ekologicznych. Tworzymy doskonałej jakości produkty, dzięki którym realnie możemy zmieniać nasze otoczenie na lepsze, pod wieloma względami. Jeśli przy okazji mamy szansę wesprzeć osoby potrzebujące pomocy, to naturalnym było – zresztą nie po raz pierwszy – z takiej możliwości skorzystać. Stąd aktywny udział ROMET w aukcjach na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Wiesław Grzyb, Prezes ROMET.

Udział w licytacji roweru elektrycznego MTB to zarówno wsparcie fundacji WOŚP, jak i świetna możliwość wejścia do świata rowerów elektrycznych. W tym świecie rowerzyści zyskują więcej czasu na odkrywanie nowych ścieżek, mają więcej czystej przyjemności z jazdy, mogą pokonywać więcej podjazdów i zjazdów na wymagających szlakach lub na co dzień, dzięki wspomaganiu elektrycznemu, wszędzie dojechać łatwiej, szybciej i bez zmęczenia.

Gorąco zachęcamy do udziału w licytacji górskiego roweru ROMET ze wspomaganiem elektrycznym a przy okazji do wsparcia szczytnej idei Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-mtb-z-najnowszej-kolekcji-romet-15053930193

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Żabka gra z WOŚP! Wylicytuj udział w telewizyjnym spocie swojej ulubionej sieci

To już kolejny raz, gdy razem z naszymi franczyzobiorcami tworzymy najliczniejszy w Polsce Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Włączamy się w tę niezwykłą akcję, która porusza serca ludzi w całej Polsce, ponieważ chcemy angażować się i zachęcać do wspólnego działania na rzecz potrzebujących. Datki będziemy zbierać we wszystkich naszych 9000 sklepach, aż do 31. Finału WOŚP 29 stycznia br. Nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy niejednokrotnie pokazali ogromną chęć niesienia pomocy, za co jesteśmy ogromnie dumni i wdzięczni. To dzięki nim możemyrobić tak wiele dobrego i mocno liczymy, że również w tym roku przekażemy jak największą kwotę! mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Licytacja udziału w spocie Żabki potrwa do 5.02.2023 r. Można ją znaleźć pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544

–  Na aukcji WOŚP można wylicytować udział w jednym ze spotów Żabki, realizowanych w ramach nowej kampanii „Uwolnij swój czas”, w której – często z przymrużeniem oka – pokazujemy jak towarzysząc naszym klientom w każdym momencie dnia, upraszczamy ich życie, a tym samym uwalniamy ich czas, aby mogli go przeznaczyć na swoje pasje. Zachęcam do udziału w licytacji, ponieważ jest to unikatowa okazja, aby spędzić z nami czas na planie zdjęciowym i wziąć udział  w reklamie Żabki, a tym samym zrobić coś dobrego dla innych – mówi Jarosław Serednicki, Dyrektor Marketingu w Żabka Polska.

Na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której można przekazać datki na rzecz zbiórki. Żabka nie zapomina także o możliwości wsparcia celu 31. Finału WOŚP w tradycyjny sposób, czyli wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 9000 Żabkach w całej Polsce.

Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 30. Finału WOŚP 3 mln złotych. Część tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom aplikacji Żappka, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy.

Tegoroczny 31. Finał WOŚP odbędzie się 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych”. Sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. Dla przeżycia chorego, u którego wystąpiła, kluczowe jest jak najszybsze rozpoznanie i włączenie właściwego leczenia. Właśnie dlatego WOŚP chce wyposażyć szpitale w urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń umożliwi to lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Aukcja World of Tanks na rzecz 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

Type 59 gold

Wargaming ma przyjemność poinformować, że właśnie ruszyła aukcja charytatywna World of Tanks wspierająca cel 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/unikatowe-czolgi-do-world-of-tanks-pc-i-gadzety-11739024584

Aukcja trwa do 1 lutego 2022 roku, a zwycięzca będzie mógł cieszyć się naprawdę kolekcjonerskimi czołgami! PZ V/IV Alpha to jednostka, która rozdawana była beta testerom 11 lat temu, WZ-111 Qilin zapewni niesamowite wrażenia wizualne unikatowymi efektami wystrzałów, OBJ268v5 i AMBT to świeże propozycje, które niedawno pojawiły się w grze. Wisienką na torcie jest legendarny czołg Type 59 z kultowym, złotym kamuflażem.

Między bitwami tymi nowymi nabytkami zrelaksować się można grając z rodziną czy znajomymi w World of Tanks: Battlegrounds, czyli nową grę planszową bazującą na komputerowym odpowiedniku. Po wszystkich emocjach bitewnych przed komputerem i na planszy warto zapoznać się z artbookiem wydanym z okazji 10-lecia gry. Znajdziecie w nim mnóstwo grafik oraz ciekawych faktów o Waszym ulubionym tytule w wysokiej jakości druku.

 

Artbook WoT

Całość dochodu zostanie przekazana na cele statutowe Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy także licytujcie wysoko!


Źródło: Wargaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mastercard znowu zagra podczas Finału WOŚP

WOŚP 2019 wolontariusze sztab Mastercard

Mastercard już po raz ósmy z rzędu angażuje się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego 28. edycja odbędzie się 12 stycznia 2020 r. Marka po raz trzeci wyposażyła wolontariuszy WOŚP w oficjalne „wirtualne puszki”, czyli eSkarbonki. Dzięki temu każdy darczyńca może szybko i wygodnie wesprzeć zbiórkę, nawet bez wychodzenia z domu. Obok platformy iWolonatariusz, a także eSztabu, czyli kreatora witryn internetowych, jest to kolejne narzędzie, które ułatwia pracę wolontariuszom w szczególnym dniu Finału. Tradycyjnie nie zabraknie również akcji na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Darczyńców może zainteresować również niezwykła licytacja w ramach aukcji Allegro dla WOŚP, w której można zawalczyć o wyjątkowy samochód z serialu „Knight Rider”, przygotowany przez Mastercard i braci Collins.

#MastercardGraZWOŚP i aukcja samochodu z serialu Knight Rider

Już po raz siódmy, w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za wpis każdego, unikalnego, użytkownika opublikowany w dniu Finału na Twitterze, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. Akcja od lat ma swoje grono wiernych fanów, wśród których nie brakuje znanych nazwisk ze świata mediów i kultury. Podczas zeszłorocznego, 27.Finału, użytkownicy opublikowali 32 962 wpisów¹. Hashtag był przez kilka godzin numerem 1, jeśli chodzi o popularność twitterowych „trendów” w Polsce. Łącznie, od początku inicjatywy, czyli od 2014 r., dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” wspólnie z użytkownikami Twittera udało się zebrać dla Orkiestry ponad milion złotych.

Od połowy grudnia w serwisie Allegro licytować można również niezwykłe auto przekazane na WOŚP przez Mastercard i Braci Collins. Samochód z kultowego serialu „Knight Rider” poddany został częściowej renowacji, której celem było przywrócenie go do stanu świetności. Zarejestrowane i gotowe do wyruszenia na drogi auto nie tylko zyska status zabytku, ale również puści „oczko” do nowego właściciela. Zeszłoroczna aukcja samochodu marki Rolls Royce Silver Shadow z 1975 roku zakończyła się na kwocie 211 211 zł. Była to najwyższa kwota wśród wszystkich aukcji Allegro dla WOŚP. Serialowy KITT ma szanse pobić ten wynik. Na dzień dzisiejszy kwota na aukcji to 82 000 zł i wciąż rośnie. Każdy zainteresowany będzie mógł zobaczyć samochód w dniu Finału w strefie Mastercard ustawionej na Placu Bankowym, od strony Urzędu Miasta.

Masctercard tweet 5 złotych dla WOŚP
Źródło: Mastercard

eSkarbonki, czyli puszki w nowoczesnym wymiarze

Zmieniająca się rzeczywistość i postęp w obszarze nowych technologii dają ludziom nowe możliwości, pozwalają dotrzeć szybciej, do większej grupy z wybranym komunikatem lub hasłem. Dotyczy to również wydarzeń i inicjatyw takich jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Już po raz 28. wolontariusze w całej Polsce wyjdą na ulice miast z puszkami, zachęcając do udziału w zbiórce. Dzięki współpracy Mastercard z WOŚP, już po raz trzeci kwestować można również on-line poprzez specjalne eSkarbonki. Dzięki nim wolontariusze mogą zbierać datki nie tylko do puszki czy za pomocą terminali płatniczych, ale także za pomocą elektronicznej skarbonki, udostępniając wygenerowany przez siebie link, np. na swoich profilach w mediach społecznościowych. Taki sposób kwestowania ułatwia prace wolontariuszowi i pozwala zebrać więcej pieniędzy, poszerzając grono darczyńców, którzy o akcji usłyszą i się do niej przyłączą z każdego miejsca na świecie. Pierwszy raz eSkarbonki były używane dwa lata temu i od razu podbiły serca kwestujących i darczyńców. W pierwszym roku swoje „wirtualne puszki” założyło ponad 2 200 pełnoletnich wolontariuszy, a suma wszystkich wpłat za ich pomocą wyniosła blisko 170 tysięcy złotych. W ubiegłym roku do eSkarbonek wolontariuszy oraz głównej eSkarbonki dostępnej na stronie eskarbonka.wosp.org.pl wpłacono aż 317 705 zł, czyli o prawie 150 000 zł więcej niż w 2018 r.

eSkarbonki wolontariuszy WOŚP to nie tylko świetny pomysł. To konieczna innowacja, która, jak widzimy, sprawdza się rewelacyjnie już kolejny rok. Wiemy, że żeby ludzie otworzyli się na nas i naszą inicjatywę, my musimy otworzyć się na nich, dostrzec ich styl życia i dotrzeć do nich tam, gdzie są, czyli również w internecie. Zaletą eSkarbonek jest również fakt, że można je zasilać nie tylko w dniu Finału, ale też przed nim. Już dzisiaj w eSkarbonce jest 81 304 zł, a główna zbiórka dopiero przed nami!

Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP

W tym roku już po raz ósmy Mastercard wspierać będzie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Wierzymy, że pomaganie innym jest bezcenne, dlatego staramy się rozwijać nasze zaangażowanie i wymyślać ciągle nowe sposoby na zaangażowanie darczyńców i zgromadzenie jak największej ilości środków na pomoc najmłodszym potrzebującym. W czasie tegorocznego Finału znowu dostarczymy narzędzia, które ułatwiają pracę wolontariuszom i które sprawdziły się w poprzednich latach. Na Allegro trwa też aukcja kultowego samochodu KITT z serialu „Knight Rider”, który przekazaliśmy na WOŚP razem z Braćmi Collins. W dniu Finału odbędzie się również akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Podsumowując, złapaliśmy wiatr w żagle, więc będzie się działo!

Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe

iWolontariusz i eSztab, czyli WOŚP w Internecie

Siłą WOŚP są nie tylko darczyńcy, ale również, a może przede wszystkim, tysiące wolontariuszy, którzy na kilka dni porzucają swoje codzienne obowiązki i poświęcają się zbieraniu funduszy. Doceniając ich zaangażowanie i chcąc im pomóc w zbiórce, Mastercard dostarcza im przydatne rozwiązania cyfrowe. Jednym z nich jest serwis internetowy iWolontariusz. Platforma funkcjonuje już kolejny rok z rzędu, ułatwiając rekrutację i rejestrację wolontariuszy, a także jako centrum informacji dla nich. Pozwala na usprawnienie komunikacji, a także daje możliwość zacieśniania relacji miedzy wszystkimi zaangażowanymi osobami oraz wsparcie kwestowania, gdyż eSkarbonki generuje się właśnie poprzez iWolontariusza.

Dodatkowym ułatwieniem od Mastercard dla sztabów jest specjalny kreator witryn internetowych, czyli eSztab – stworzone w ubiegłym roku rozwiązanie zacieśniające współpracę z Fundacją WOŚP. Dzięki niemu każdy z lokalnych sztabów może w prosty i szybki sposób stworzyć lokalną wersję przygotowanej przez WOŚP sztabowej strony internetowej, na której darczyńcy mogą śledzić informacje o wydarzeniach związanych z WOŚP w ich sąsiedztwie, ale też mieć dostęp do ogólnopolskich komunikatów, podsumowań zbiorek, aukcji, wywiadów czy materiałów wideo. Listę wszystkich witryn można znaleźć na stronie https://www.wosp.org.pl/final/sztaby. Przygotowując się do 28. Finału WOŚP, ponad 1600 lokalnych sztabów stworzyło już swoje eSztaby, co świadczy o ogromnym, oddolnym zaangażowaniu w akcję.

Partnerstwo firmy Mastercard umożliwia nam rozwój – eSkarbonki, iWolontariusz, eSztab to narzędzia, które ułatwiają pracę tysiącom zaangażowanych w Finał WOŚP wolontariuszy. Ich zadowolenie wraca do nas w postaci fantastycznej, pozytywnej energii zaangażowanych ludzi, którzy zupełnie oddolnie, sami z siebie i bez jakichkolwiek nakazów budują swój lokalny Finał WOŚP.

Jerzy Owsiak

Jak co roku Mastercard jest też mecenasem Światełka do Nieba, które, podobnie jak w roku ubiegłym, będzie miało nową odsłonę. Specjalne widowisko zaplanowane zostało na Placu Bankowym w Warszawie. Zobaczyć je będzie można również w czasie telewizyjnej transmisji.

W czasie 28. Finału stworzony zostanie również sztab Mastercard – pracownicy z warszawskiego biura, wyposażeni w terminale płatnicze, przyłączą się 12 stycznia do kwestowania na ulicach stolicy, umożliwiając darczyńcom bezgotówkowe darowizny.

¹Wszystkie dane i statystyki dotyczące akcji na Twitterze „Mastercard gra z WOŚP” zebrała firma Brand 24

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kamikaze opracowała projekt kalendarza dla WOŚP

W tegorocznej edycji kalendarza pojawią się m.in. Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Maffashion czy Grzegorz Hyży. Powstały w limitowanej liczbie 27 sztuk kalendarz jest licytowany na aukcjach, z których dochód w całości zasila konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Liczba wydrukowanych w danym roku egzemplarzy jest zgodna z numerem danego finału WOŚP. Kalendarze można zakupić tylko na licytacjach WOŚP.

Agencja Kamikaze przygotowała zarówno cały projekt i oprawę graficzną tegorocznego kalendarza jak i layout poświęconej mu strony internetowej, na której znalazły się m.in. informacje o kalendarzu i link do aukcji: www.kalendarzwosp.pl.  

Do tegorocznej edycji kalendarza swojego wizerunku użyczyli: Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Szymon Majewski, Piotr Stramowski, Alan Andersz, Wojtek Łozowski, Maffashion, Grzegorz Hyży, Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, FitLovers, Tomek Torres, pomysłodawca projektu Jakub Woźniak oraz Kamil Domasik, zwycięzca ubiegłorocznej aukcji dot. udziału w kalendarzu WOŚP 2019.

Kamikaze to działająca od 13 lat agencja digitalowa z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oréal, Kaufland, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF