Aukcja World of Tanks na rzecz 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

Type 59 gold

Kultowe i unikatowe czołgi do gry, a do tego artbook i gra planszowa.

Wargaming ma przyjemność poinformować, że właśnie ruszyła aukcja charytatywna World of Tanks wspierająca cel 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/unikatowe-czolgi-do-world-of-tanks-pc-i-gadzety-11739024584

Aukcja trwa do 1 lutego 2022 roku, a zwycięzca będzie mógł cieszyć się naprawdę kolekcjonerskimi czołgami! PZ V/IV Alpha to jednostka, która rozdawana była beta testerom 11 lat temu, WZ-111 Qilin zapewni niesamowite wrażenia wizualne unikatowymi efektami wystrzałów, OBJ268v5 i AMBT to świeże propozycje, które niedawno pojawiły się w grze. Wisienką na torcie jest legendarny czołg Type 59 z kultowym, złotym kamuflażem.

Między bitwami tymi nowymi nabytkami zrelaksować się można grając z rodziną czy znajomymi w World of Tanks: Battlegrounds, czyli nową grę planszową bazującą na komputerowym odpowiedniku. Po wszystkich emocjach bitewnych przed komputerem i na planszy warto zapoznać się z artbookiem wydanym z okazji 10-lecia gry. Znajdziecie w nim mnóstwo grafik oraz ciekawych faktów o Waszym ulubionym tytule w wysokiej jakości druku.

 

Artbook WoT

Całość dochodu zostanie przekazana na cele statutowe Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy także licytujcie wysoko!


Źródło: Wargaming

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Schwarzenegger w kampani World of Tanks

Wot święta 2022

Świąteczne kampanie Wargaming z roku na rok nabierają coraz większego rozmachu. W tym roku na graczy czeka Arnold Schwarzenegger

Świąteczna operacja w World of Tanks jest dla wielu graczy najważniejszą częścią roku w grze. Niesie ona za sobą nową zawartość oraz kalendarz adwentowy codziennie nagradzający graczy.

W tym roku jednak całą uwagę social mediów skradł Arnold Schwarzenegger, który wystąpił w spocie reklamującym wydarzenie. Nie byłoby to nic dziwnego biorąc pod uwagę zeszłoroczny występ Chucka Norrisa w tej samej roli. Emocje wzbudził jednak polski dubbing, który nad wyraz skutecznie pozbył się charakterystycznego akcentu aktora. Zastąpił go głos kojarzący się ze świątecznymi bajkami sprzed dwudziestu lat. Zeszłoroczne podejście z wykorzystaniem lektora wydaje się zdecydowanie bardziej trafione.

 

Nie zmienia to faktu, że gracze raczej będą zadowoleni z zadań a co za tym idzie i nagród przydzielonych przez filmowego Terminatora. Dodatkowo do gry powracają takie wydarzenia jak kalendarz adwentowy i Tankmas drop, w ramach którego gracze będą mieli szansę otrzymać czołgi za oglądanie transmisji Twitch.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nietypowa kampania promocyjna World of Tanks

WoT 4 pancerni

Wargaming przy promocji swojego flagowego tytułu korzysta z nietypowych rozwiązań nie po raz pierwszy. Co przygotował tym razem?

Współpracę muzyczne zdarzały się już firmie. W przeszłości brał w nich udział między innymi polski raper O.S.T.R. Teraz firma postawiła na klasykę z serialu „Czterej pancerni i pies.”

Rapowa wersja kultowego utworu “Deszcze niespokojne”, jest co najmniej odważną przeróbką. Czy trafioną, czas pokaże. Serial tematyką jest bardzo bliski produkcji Wargaming, a wśród graczy na pewno jest grupa, która z wypiekami na twarzy śledziła losy bohaterskich czołgistów.
Kampania zaadresowana jest do osób w przedziale wiekowym 18-30 lat. Reklama, a zarazem teledysk obecny będzie w przestrzeni digital, w szczególności na tiktoku.
Za spot odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films oraz reżyser Arkadiusz Nowakowski.
Teledysk można zobaczyć tutaj

World of Tanks jest jedną z najpopularniejszych gier wieloosobowych na świecie. Liczby 160 milionów instalacji na świecie oraz ponad 4.5 miliona graczy w Polsce robią wrażenie.
Gracze wcielają się w operatora czołgu, prowadzą działania na zróżnicowanych mapach, walcząc o strategiczne miejsca i przetrwanie. A do wyboru mają ponad sześćset czołgów z jedenastu krajów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF