...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Spotify głównym sponsorem FC Barcelony

Spotify na trybunach Camp Nou

Spotify zawarł współpracę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów sportowym świata, FC Barceloną. Umowa sprawi, że stadion Dumy Katalonii doczeka się pierwszej takiej zmiany w historii.

Czteroletnią umowę na kwotę 310 milionów dolarów sfinalizowano w tym tygodniu. Jej okres obowiązywania rozpocznie się od przyszłego sezonu. Na koszulkach Barcelony zobaczymy logo Spotify.

Stadion drużyny z Hiszpanii zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou (wcześniej Camp Nou). To pierwszy raz w historii kiedy obiekt FC Barcelony zmienia nazwę. Co więcej, FC Barcelona i Spotify będą pracować nad wykorzystaniem powierzchni stadionu, aby dostosować przekaz artystów do danego odbiorcy, np. widzowie z Azji otrzymają odpowiedni przekaz, inny niż publika z Europy.

 

Adam Daniluk

Legendarny raper łączy siły z organizacją esportową

Snopp Dogg Faze Clan

Organizacja esportowa Faze Clan poinformowała fanów o zawarciu nowej współpracy. Nową twarzą drużyny został raper Snopp Dogg.

Umowa zapewni uruchomienie programu pomocy społeczności FaZe, który wesprze młodych graczy. Współpraca została zaprezentowana podczas weekendu Super Bowl, w którym uczestniczyli członkowie FaZe Clanu. Organizacja również przekazała darowiznę dla młodzieżowej ligi futbolu amerykańskiego Snopp Dogga. Warto dodać, że raper ma na co dzień styczność z gamingiem. Jego transmisje można oglądać na Twitch.tv.

Raper jest najnowszym nabytkiem sieci talentów FaZe Clanu. W kontraktach drużyny widnieją tacy artyści jak Lil Yachty, Offset, a także sportowcy tacy jak LeBron James.

Organizacja przygotowała specjalny trailer zapowiadający dołączenie Snopp Dogga. Pojawia się tam pies charakteryzowany na postać rapera. Całość jest zwieńczona wstawkami z jego transmisji na żywo.

Adam Daniluk

Real Madryt i Grupa LEGO łączą siły!

Santiago Bernabeu LEGO

Spektakularny stadion piłkarski Realu Madryt z klocków LEGO® każdy będzie mógł zbudować w domu! Dla fanów hiszpańskiej drużyny to prawdziwa gratka.

Premiera zestawu LEGO Real Madryt – Stadion Santiago Bernabéu zbiega się ze 120. rocznicą założenia klubu i 75. rocznicą otwarcia kultowego stadionu. Model składa się z ponad 5800 elementów i został zaprojektowany dla drużyny Real Madryt i fanów LEGO jako okaz symbolizujący wielką dumę odczuwaną przez kibiców oglądających mecz na stadionie Santiago Bernabéu.

Interaktywny stadion zawiera wiele wiernie odwzorowanych detali oddających charakter pierwowzoru, które dostrzec można z bliskiej i dalszej perspektywy. Poprzez takie rozwiązania, jak podnoszony dach czy możliwość rozłożenia modelu na pół, budujący ma wgląd do całej konstrukcji i jej szczegółów – począwszy od boiska ze wzorem trawy, przez kultowe cztery wieże obiektu, po bramki, tunel, lożę dla zawodników, tablicę wyników, banery, naklejki, klatki schodowe oraz oczywiście herb Realu Madryt.

Real Madryt to jeden z najważniejszych klubów piłki nożnej w historii, dlatego odtworzenie stadionu Santiago Bernabéu z klocków LEGO było dla nas niezwykle satysfakcjonującym doświadczeniem. Kluczowymi czynnikami w tym projekcie stały się autentyczność i odzwierciedlenie skali – tak, aby budujący mogli poczuć atmosferę tego olśniewającego i ogromnego stadionu. To zestaw, który pozwala budującym przenieść uwielbianą siedzibę klubu Real Madryt do własnego domu na długie lata.

Milan Madge projektant Grupy LEGO

Zestaw LEGO® Real Madryt Stadion Santiago Bernabéu będzie dostępny w sklepach LEGO, klubu Real Madryt oraz na stronie LEGO.com od 1 marca 2022 r.


źródło: LEGO®

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

GRID and WePlay Esports przedłużają partnerstwo

GRID x WePlay

GRID, platforma zbierające dane e-sportowe i gamingowe przedłużyła współpracę z firmą WePlay Esports na kolejny rok.

Umowa skupia się na zarządzaniu zasobami danych, dystrybucji i wszystkich transmisji WePlay Esports, czołowej firmy należącej do WePlay Holdings zajmującej się wprowadzeniem kreatywnych rozwiązań w obszarze transmitowania i produkcji w e-sporcie. Dodatkowo GRID zapewni sobie dodatkowe usługi z zakresu integralności i bezpieczeństwa danych.

W GRID jesteśmy oddani budowaniu długotrwałych relacji z naszymi partnerami. Współpraca z WePlay Esports jest przykładem tego, co to znaczy mieć wzajemnie satysfakcjonujące partnerstwo. Przez ostatnie dwa lata WePlay Esports ulepszyło swoją transmisję i poprawiło interaktywne wrażenia z treści e-sportowych. Cieszymy się, że możemy nadal wykorzystywać dane WePlay Esports i dostarczać im zasoby, których potrzebują, aby nadal być liderem innowacji w transmisji. Ich podejście do zaangażowania fanów jest punktem odniesienia dla tego, w jaki sposób oficjalne dane e-sportowe mogą być wykorzystywane jako paliwo do rozwoju całej branży.

Charley Hanley-Nickolls, dyrektor ds. zakupów, GRID Esports

W 2021 roku GRID wspierał WePlay Esports w jednym z najczęściej oglądanych turniejów e-sportowych. Współpraca obejmowała wszystkie turnieje CS:GO i Doty 2 firmy oraz najważniejsze transmisje rosyjskojęzyczne. Rekordowy stream PGL Major Stockholm osiągnął szczyt ponad 865 tys. jednoczesnych widzów podczas finałowego meczu. Konkurs WePlay AniMajor ustanowił dodatkowy rekord z ponad 37 milionami godzin oglądania.

W 2022 roku naszym celem jest dalsze poszerzanie naszego portfolio o kolejne gatunki i skupienie się na organizacji wydarzeń tematycznych. We wszystkich naszych inicjatywach dążymy do kontynuowania naszych innowacji i ulepszania WePlay Esports. Nasze partnerstwo z GRID pozwala na maksymalne wykorzystanie naszych zasobów danych i podnosi jakość transmisji WePlay Esports.

Valentyn Shevchenko, dyrektor ds. rozwoju, WePlay Esports

W ubiegłym roku GRID zabezpieczył ponad 70 oficjalnych partnerstw, czyniąc z nich wiodącą platformę oferującą oficjalny dostęp do danych na serwerze.

Adam Daniluk

Cushman & Wakefield nawiązuje współpracę z Helping Hand

Helping Hand

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield rozszerza dotychczasowy pakiet benefitów, odpowiadając na potrzeby swoich pracowników i nawiązuje współpracę z Helping Hand. Jest to platforma, która oferuje szeroki pakiet narzędzi do psychoedukacji oraz dostęp do indywidualnych terapii online – wszystko to zapewnia kompleksowe wsparcie na drodze do osiągnięcia dobrostanu psychicznego i lepszego zrozumienia swoich emocji.

Helping Hand to pierwsza w Polsce platforma oferująca kompleksowe i spersonalizowane wsparcie psychologiczne dla pracowników i ich rodzin w postaci wartościowych treści edukacyjnych oraz spotkań z terapeutami. Użytkownicy platformy mogą pogłębiać swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego oraz rozwiązywać trudności, z którymi zmagają się na co dzień.

Dzięki współpracy z Helping Hand wszyscy pracownicy firmy Cushman & Wakefield w Polsce od początku 2022 roku mają nieograniczony dostęp do materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów. Pracownicy mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.

Współpraca z Helping Hand wpisuje się w przedsiębiorczą kulturę Cushman & Wakefield, a merytoryczny wkład ekspertów, którzy współpracują z platformą, podnosi rangę aplikacji i udowadnia jej skuteczność w zakresie udzielanego wsparcia. To innowacyjne rozwiązanie w obszarze zdrowia mentalnego jest jednym z filarów programu wellbeingowego Cushwake Cares, którego celem jest zwiększanie świadomości w obszarze budowania zdrowego życia w ujęciu holistycznym.

Czas pandemii Covid-19 jest dla nas wszystkich dużym wyzwaniem, zarówno z perspektywy biznesowej, jak i indywidualnej. W Cushman & Wakefield staramy się budować kulturę organizacji, która wspiera osiąganie wysokich rezultatów biznesowych w sposób zrównoważony, stawiając w centrum uwagi naszych pracowników oraz ich codzienne potrzeby. Do tej pory organizowaliśmy szereg webinarów poświęconych tematyce zdrowia fizycznego i mentalnego oraz oferowaliśmy możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z psychologiem. Współpraca z Helping Hand jest rozwiązaniem innowacyjnym oraz kompleksowym, które z jednej strony dostarcza komponent edukacyjny, z drugiej – oferuje wsparcie w indywidualnych sytuacjach. Platforma została zbudowana przez wspaniałych ludzi, a oferta merytoryczna jest przygotowywana przez przygotowanych do tego ekspertów. Mamy ogromną przestrzeń do elastyczności i partnerskiej współpracy, co w ramach naszej firmy bardzo cenimy.

Anna Trochim, Dyrektor Personalna, Cushman & Wakefield

Trudy pandemii oraz przejście na tryb pracy zdalnej tylko utwierdziły nas w przekonaniu, jak ważna jest możliwość bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem i stałego dostępu do porad terapeutycznych czy profilaktycznych treści edukacyjnych. Cushman & Wakefield to bardzo świadoma firma, która w pełni rozumie, jak ważna jest rola pracodawcy w zakresie wsparcia zdrowia psychicznego pracowników. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie stanowiła inspirację dla innych, a benefity pracownicze oferujące wsparcie psychologiczne staną się wkrótce standardem na rynku polskim – tym bardziej, że jak wynika z danych rynkowych, inwestowanie firm w zdrowie fizyczne oraz w dobrostan psychiczny pracowników ma także bezpośrednie przełożenie na wyniki biznesowe organizacji

Aleksandra Tokarewicz, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand


źródło: Helping Hand

Adam Daniluk

FC Barcelona stawia na e-sport

barca e-sports

FC Barcelona stawia kolejny krok na scenie e-sportowej, na której jest już od 2018 roku. Od tamtej pory klub z Katalonii prowadził profesjonalne dywizje w Pro Evolution Soccer, Rocket League i Heartstone, a od 2021 są częścią hiszpańskiej Superligi w League of Legends. Teraz pora na pierwsze gamingowe partnerstwo.

FC Barcelona na bazie umowy z Gamers Hub Media Events Europe (GHME) będzie mogła organizować turnieje i ligi e-sportowe, łącząc przy tym graczy z całego świata z klubem sportowym. Jest to pierwsze partnerstwo Barcy z firmą ze świata gamingu. GHME stanie się miejscem szkoleniowym. Organizator eventów zajmie się tworzeniem treści edukacyjnych i szkoleń dla zawodników FC Barcelony w Barcelona International Gaming Center — największym obiekcie e-sportowym w Hiszpanii.

GHME powstało we wrześniu 2021 w wyniku porozumienia miedzy Barcelona International Gaming Center, a Visionist Ventures, singapurskim funduszem inwestycyjnym. Firma posada spółkę w Dubaju. Wyprodukowała ponad 140 wydarzeń, w których wzięło udział 5000 graczy i 300 influencerów z Europy i Bliskiego Wschodu.

Adam Daniluk

ESL partnerem Rocket League

ESL Psyonix

ESL poinformowało o zawarciu długoterminowej umowy z firmą Psyonix. Firma pomoże przy organizacji turniejów w ramach Rocket League Championship Series (RLCS).

Dotychczasowym jedynym partnerem w organizacji eventów Psyonix, był DreamHack. Firmy współpracowały od roku 2017. W 2019 utworzyły DreamHack Pro Circuit, który był cyklem turniejów Rocket League. Teraz do współpracy dołączy firma ESL, znana z tworzenia takich wydarzeń jak Intel Extreme Masters czy ESL Major.

ESL oraz DreamHack będą współpracować przy produkcji turniejów w ramach turniejów RLCS.  Współpraca pozwoli także rozszerzyć rozgrywki o kolejne regiony, m.in. Bliski Wschód i Afrykę Północną. Obie firmy będą wspierać Psyonix przy przywracaniu oficjalnych turniejów z udziałem publiczności. Pierwszym eventem na żywo ma być Major organizowany w Sztokholmie, rozpoczynający się już dziś.

 

 

Adam Daniluk

Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy

list intencyjny

Deli2 SA – spółka zależna notowanego na głównym rynku GPW w Warszawie Tower Investments, podpisała list intencyjny z Farmer Direct Sp. z o.o. – właścicielem platformy Lokalny Rolnik, która oferuje świeże i sprawdzone produkty od małych gospodarstw. W ten sposób obie strony negocjują wypracowanie potencjalnego modelu współpracy.

Ze względu na zbliżony core biznesu obu firm, docelowo spółki nie wykluczają połączenia podmiotów. List intencyjny wiąże strony umowy do 15 grudnia 2022 roku. Deli2 SA poinformowała, że ew. dalsza współpraca z Farmer Direct Sp. z o.o. może mieć potencjalny wpływ na przyszłą wartość aktywów Deli2.

Deli2 jest innowacyjnym projektem na polskim rynku spożywczym, który w jednym miejscu łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy.  Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Oferta Deli2 dostępna jest na terenie Warszawy i Łodzi. Do 2024 r. warszawski e-sklep planuje dotrzeć do 10 mln klientów.

Na platformie spożywczej Lokalny Rolnik, konsumenci mogą wybierać produkty z kilku kategorii, do których należą m.in.: warzywa, nabiał, mięso, wędliny, ryby, piekarnia, dania gotowe, spiżarnia, wyroby cukiernicze i napoje.

Szacuje się, że globalny rynek e-grocery w 2019 r. miał wartość 192 mld USD i ma on rosnąc po 25% rocznie.

Sylwia Modic oraz Andrej Modic z Farmer Direct są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.


Źródło: Deli2

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Czysta3.VC inwestuje milion złotych w Content Expert

content marketing

Content Expert to platforma umożliwiająca użytkownikom weryfikację treści pod kątem jej jakości oraz atrakcyjności na podstawie bazy tysięcy porównywalnych tekstów. Narzędzie ma służyć m.in. pracownikom agencji reklamowych i PR-owych, domów mediowych czy niezależnym twórcom w zwiększaniu efektywności publikacji oraz tworzeniu materiałów spójnych z celami marki. Fundusz Czysta3.VC zainwestował w nie milion złotych.

Rewolucja w content marketingu

Innowacyjność narzędzia opiera się na analizie znaczeniowej tekstu, ocenie (punktowej lub procentowej) jego atrakcyjności oraz segmentacji w ramach dokładnie określonych kategorii. Zostały stworzone na podstawie wniosków z badań przeprowadzonych na kanwie dostępu do bazy ponad 20 000 publikacji eksperckich z dziedziny marketingu.

Korzyścią dla użytkowników Content Expert ma być także możliwość zautomatyzowanej weryfikacji tekstów na podstawie najwyższych standardów oraz cech charakterystycznych dla tekstów eksperckich.

Model biznesowy narzędzia opiera się na trzech rodzajach usług: miesięcznych abonamentach za korzystanie z monitoringu w modelu SaaS, tworzeniu treści eksperckich na zlecenie klienta (na bazie wiedzy, którą dostarczy narzędzie) oraz przeprowadzaniu analiz i opracowywaniu raportów na zlecenie klienta.

Dzięki swoim funkcjonalnościom platforma ma pomóc w spójnym i konsekwentnym opowiadaniu przez marki historii, jaki również tworzeniu jakościowego contentu, silnie zintegrowanego zarówno z firmą, jak i jej celami biznesowymi.

Kto stoi za Content Expert?

Za realizację projektu odpowiedzialna jest nowa spółka Media Maker, tworzona przez zespół specjalistów, którzy od ponad 15 lat zajmują się realizacją projektów i kampanii reklamowych zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Dzięki wieloletniemu rynkowemu doświadczeniu zyskali szerokie kompetencje z zakresu marketingu oraz nowoczesnych technologii.

Na czele projektu wdrożenia narzędzia stanął Tomasz Kowalczyk – założyciel oraz dyrektor zarządzający spółką Media Maker. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał jako partner zarządzający PIMEDIA oraz Head of Client Service w Agencji Reklamowej CzART – realizował strategie i działania marketingowe między innymi takich marek jak: Ceneo.pl, Amazon, BP Polska, Inchcape Motor Polska, Tauron, Maspex, Pepsico, Kanlux, GlobalLogic, ALDI Polska.

Tomasz KowalczykW Media Maker koncentrujemy się na wsparciu naszych klientów działaniami marketingowymi w zakresie 360 stopni – począwszy od koncepcji, po jej efektywną realizację w obszarze planowania i zakupu mediów. Kładziemy bardzo duży nacisk na wyniki biznesowe Partnerów oraz oferowanie im dopasowanych narzędzi mediowych, pozwalających osiągać założone cele poprzez dotarcie do jakościowej widowni w kanałach offline i online. Wierzymy, że nasza innowacyjna platforma pozwoli realizować te cele jeszcze efektywniej.

Tomasz Kowalczyk, Founder, Lider wdrożenia pomysłu narzędzia Content Expert, dyrektor zarządzający Media Maker

Milionowa inwestycja

W platformę zdecydował się zainwestować Fundusz Venture Capital Czysta3.VC, inwestując milion złotych w jej rozwój.

Do tej pory, by ocenić treść, trzeba było wysłać ją odbiorcom i czekać na informacje zwrotne. Rewolucyjne narzędzie na podstawie tysięcy tekstów pomoże autorowi ocenić artykuł, zanim zobaczy go ktokolwiek. Content marketing jest obecnie kluczowy w procesie zakupowym, ma wpływ na realizację celów biznesowych przedsiębiorstw. Za sprawą nowej platformy będzie on jeszcze większy.

Szymon Janiak, partner zarządzający i współzałożyciel funduszu Czysta3.VC


Źródło: Czysta3.VC

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, wiodącym dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji

NEWONCExPIANO

W ramach nawiązanego partnerstwa powstanie cykl contentowy – podcasty, artykuły, spotkania – dotyczący zmian zachodzących w mediach, ich odbiorze oraz modelach biznesowych. Działania te poprzedzą start usługi newonce.club, czyli zapowiadanego na jesień klubu subskrypcyjnego oferującego treści premium i korzyści dostarczane przez grupę newonce i jej partnerów. Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

newonce.media wprowadzenie płatnych treści zapowiada od końca ubiegłego roku. W ostatnich miesiącach działania te intensywnie przyspieszyły, również poprzez wzmocnienia kadrowe – do zespołu dołączyli m.in. Danuta Breguła (wcześniej Wyborcza.pl/Agora), która kieruje strategią rozwoju biznesu cyfrowego i subskrypcji, oraz Adrian Lewtak, Lead Product Analyst. Kolejnym ważnym etapem jest partnerstwo z Piano, liderem rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych wydawcom rozwijającym modele subskrypcyjne.

 

Stawiamy na współpracę z Piano, gdyż jako globalny dostawca oferuje nam wielostronne, specjalistyczne doświadczenie, wsparcie strategiczne i zaawansowane rozwiązania dopasowane do unikatowości przygotowywanego przez nas produktu subskrypcyjnego. Jesteśmy przekonani, że charakter naszych marek i działań oraz wiedza płynąca z intensywnie prowadzonych badań preferencji naszych odbiorców stwarzają przestrzeń do budowy pionierskiego w Polsce modelu membershipu – w tej sytuacji posiadanie solidnego partnera technologicznego u boku jest kluczowe.

Danuta Breguła, Director of Business Development and Membership Strategy newonce.media

Do globalnych klientów Piano należą m.in. IBM, CNBC, Nielsen, The Wall Street Journal, NBC Sports, Gannett, The Telegraph czy BBC. Red Herring, Światowe Forum Ekonomiczne i Deloitte uznały Piano za jedną z najszybciej rosnących i najbardziej innowacyjnych firm technologicznych świata, która na koncie ma takie nagrody/wyróżnienia jak Product of the Year przyznaną przez Business Intelligence Group i Data Management Solution of the Year od Data Breakthrough.

 

newonce dostarcza swoim użytkownikom ogromną wartość w postaci podcastów, artykułów czy materiałów wideo. Konsekwentna budowa bazy oddanych odbiorców przygotowała tę markę na kolejny krok w stronę personalizacji i monetyzacji. Cieszymy się, że możemy wspólnie z newonce pisać kolejny, oparty na płatnym dostępie do treści premium, rozdział biznesowej historii tej firmy.

Alex Chapko, General Manager obszaru Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India w Piano

 

We wrześniu wystartuje 10-miesięczny cykl contentowy newonce x Piano, w ramach którego powstaną podcasty i artykuły poświęcone zmianom w mediach i ich odbiorze.

Chcemy zachęcić do dyskusji o nowym krajobrazie medialnym, którego transformacja mocno w ostatnim czasie przyspieszyła, i przy okazji kłaść nacisk na gigantyczną szansę, która otworzyła się przed wydawcami/nadawcami. Tą szansą jest zmęczenie mało wartościowym contentem i zwrot w stronę jakościowych treści, a także coraz większe zrozumienie dla faktu, że za dobry content się płaci. My dodatkowo chcemy udowodnić światu, że zjawisko to występuje również wśród przedstawicieli Generacji Z.

Mih Michalski, CEO newonce.media, który razem z Maciejem Orłowskim, Product Ownerem grupy odpowiedzialnym za rozwój produktów cyfrowych, poprowadzi cykl podcastów pod wspólnym szyldem newonce i Piano

Młodzi, obeznani z technologią odbiorcy, coraz częściej doceniają jakościowy content, a korzystanie z subskrypcji wszelkiego rodzaju jest dla nich naturalne. Ruch newonce.media to także edukowanie rynku, w tym reklamodawców, których z pewnością zainteresuje zebrana wiedza o odbiorcach. Warto pamiętać, że w Polsce subskrypcje, także w formie membershipu, są ciągle w początkowej fazie wzrostu, a pionierzy mają szansę zgarnąć dużą część rynku oraz tworzyć standardy rynkowe.

Paweł Nowacki, ekspert w zakresie subskrypcji, CEO DigitalFlow.pl

 

newonce to docierająca miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar. Aplikacje newonce zainstalowane są na ponad 225 000 urządzeń, konta zarejestrowało w nich ponad 45 000 użytkowników.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF