Whisky Live Warsaw przez cały październik w Internecie [BRIEF PATRONUJE]

Whisky Live Warsaw

Z uwagi na aktualne obostrzenia związane z pandemią koronawirusa, tegoroczna edycja Whisky Live Warsaw została przeniesiona do Internetu. Dla uczestników przygotowano szereg spotkań online. Planowana jest także sprzedaż festiwalowa.

Tegoroczna, siódma już edycja Whisky Live Warsaw odbędzie się w nietypowej formule. Z powodu pandemii koronawirusa zrezygnowano z klasycznego, stacjonarnego formatu na rzecz szeregu aktywności online.

Aktualne obostrzenia sanitarne oraz rosnąca w ostatnich tygodniach liczba zachorowań skłoniły nas do podjęcia takiej decyzji. W naszej ocenie ryzyko odwołania wydarzenia stacjonarnego, mając na uwadze jego dotychczasową skalę i zasięg, a także komfort uczestników festiwalu, jest bardzo wysokie. Z tego powodu najbliższa edycja odbędzie się w okrojonej wersji w Internecie.

Jarosław Buss, pomysłodawca i organizator festiwalu

Główną osią tegorocznej odsłony będzie cykl sesji Masterclass online rozciągniętych na cały październik. Spotkania odbywać się będą za pośrednictwem popularnej aplikacji video Zoom. Uczestnicy warsztatów, po wcześniejszym zakupie biletów, otrzymają na wskazany adres zestaw sampli degustacyjnych. W rolę prowadzących wcielą się brand ambasadorowie oraz przedstawiciele destylarni. Organizatorzy zapewniają, że tegoroczna oferta internetowych Masterclass będzie wyjątkową podróżą smakowo-aromatyczną po wszystkich zakątkach świata.

Podążymy w kierunku Dalekiego Wschodu, gdzie poznamy tajniki oraz bogactwo indyjskiej whisky Amrut oraz kultowej, wielokrotnie nagradzanej tajwańskiej marki Kavalan. Słynną szkocką markę Glenfarclas przeciwstawimy irlandzkiemu Teelingowi, który w tym roku zgarnął w Londynie tytuł najlepszej whisky single malt na świecie. Przygotowaliśmy również gratkę dla fanów amerykańskiego burbona – sesję degustacyjną trunków Heaven’s Door sygnowanych nazwiskiem słynnego muzyka Boba Dylana. Listę internetowych atrakcji uzupełniają spotkania online (miedzy innym w formule sesji Q&A) oraz transmisje live z destylarni. Wszystkie wydarzenie będą pojawiały się na bieżąco w kalendarzu festiwalowych projektów.

Jarosław Buss

Sprzedaż biletów na sesje Masterclass prowadzona jest pod adresem: https://sklep-ballantines.pl/297-whisky-live-warsaw.

Bardziej szczegółowe informacje o tegorocznej edycji Whisky Live Warsaw 2020 znajdują się na oficjalnej stronie festiwalu: https://www.whiskylivewarsaw.com.


Źródło: Informacja prasowa Whisky Live Warsaw

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Event na kilkaset osób w czasach pandemii? Imagine Nation przedstawia 9 kroków do sukcesu

wirtualne studio DELL

Nowa rzeczywistość oznacza dla branży eventowej nowe wyzwania. Wiele wydarzeń musi albo zostać odwołanych, albo… przenieść się do wirtualnej rzeczywistości.

Takie rozwiązanie wybrał Dell Technologies, który dzięki agencji eventowej Imagine Nation stworzył ogromne wydarzenie dla 345 gości z aż 39 krajów. Organizatorzy postawili na coś więcej niż prostą wideokonferencję – i wyznaczyli nowy kierunek w branży.

Jak zorganizować takie wydarzenie? Poznaj 9 kroków opracowanych na przykładzie 1st Dell Technologies Virtual CEE Distribution Forum.

Krok 1 – Sprecyzuj cele

Zacznij od określenia, do kogo jest skierowane wydarzenie i co chcesz osiągnąć, realizując je online. Dzięki temu będzie można zarówno dobrać odpowiednie narzędzia, jak i opracować optymalny scenariusz wydarzenia. Dell Technologies za zadanie postawił sobie prezentację najnowszych rozwiązań technologicznych, przedstawienie planów na przyszłość oraz podtrzymanie kontaktów z partnerami z Europy Środkowej i Wschodniej.

wirtualna scena
fot. Imagine Nation

Krok 2 – Ułatw widzom udział

Chcesz, aby w Twoim evencie wzięło udział jak najwięcej osób? Spraw, aby Twoi odbiorcy mieli jak najwygodniej. Dla Dell Technologies powstała dedykowana strona internetowa, za pomocą której można było łatwo się zarejestrować oraz wziąć udział w wydarzeniu.

Virtual CEE Distribution Forum
fot. Imagine Nation

Krok 3 – Wybierz sprawdzonych partnerów

Sukces zależy od przygotowania i dobrej współpracy. Pamiętaj, że każdy event dla optymalnego efektu wymaga nie tylko czasu, ale też wyboru solidnych partnerów. Imagine Nation we współpracy z Dell Technologies korzystało z pomocy aż 6 podwykonawców, same przygotowania trwały 5 tygodni, a na próby poświęcono 3 dni.

wirtualne studio DELL
fot. Imagine Nation

Krok 4 – Zaaranżuj studio

Ważne, aby wydarzenie przyciągało i utrzymywało uwagę widza. Dlatego warto zadbać o to, by wirtualne studio miało wiele dynamicznie zmieniających się aranżacji i funkcji – tak jak to miało miejsce w przypadku wydarzenia Dell Technologies.

studio zestawienie aranżacji
fot. Imagine Nation

Krok 5 – Połącz występujących

Widzowie powinni mieć jak najlepsze wrażenie po udziale w wydarzeniu online.
Dlatego największym wyzwaniem jest takie opracowanie strony technicznej, aby całość eventu przebiegła bez jakichkolwiek zakłóceń. Podczas wydarzenia Dell Technologies udało się przeprowadzić płynne rozmowy, w których jednocześnie Host wydarzenia w studiu w Warszawie, wirtualnie przeniesiony do studia współprowadzący ze Słowacji oraz gość specjalny łączący się z Danii wspólnie poprowadzili wydarzenie.

wirtualne studio videocall
fot. Imagine Nation

Krok 6 – Umiejętnie łącz różne rozwiązania technologiczne

Chcesz, aby Twoje wydarzenie wyglądało naprawdę profesjonalnie? Zadbaj o wybór najlepszych technologii. Znając cele oraz jednocześnie ograniczenia, jakim jest brak fizycznej obecności prelegentów wydarzenia w studio, umiejętnie dobieraj rozwiązania, które pozwolą Ci jakościowo zrealizować wydarzenie. W wirtualnej rzeczywistości nie ma rzeczy niemożliwych. Imagine Nation podczas realizacji 1st Dell Technologies Virtual CEE Distribution Forum użyło studia diodowego oraz greena do kluczowania uczestników w czasie rzeczywistym.

green screen
fot. Imagine Nation

Krok 7 – Optymalizuj koszty

Po co zapraszać wszystkich występujących do studia, skoro wydarzenie i tak odbywa się zdalnie? Wystarczy dostarczyć prelegentom biorącym udział w wydarzeniu narzędzia do przeprowadzenia prezentacji bezpośrednio z ich domów. A potem umiejętnie wkomponować uzyskane materiały w stream całego wydarzenia, aby całość wyglądała i przebiegła tak, jakby każdy z występujących był fizycznie w studiu.

aranzacja studia
fot. Imagine Nation

Krok 8 – Zaangażuj odbiorców

Współczesne eventy online to coś znacznie więcej niż nudne transmisje na żywo czy wideokonferencje. Możesz utrzymywać uwagę uczestników i angażować ich dzięki szerokim możliwościom realizowanym w czasie rzeczywistym. Podczas wydarzenia Dell Technologies obiorcy mogli na żywo uczestniczyć w quizach i chatach.

chat webinar
fot. Imagine Nation

Krok 9 – Połącz online ze światem rzeczywistym

Szczególnie dobrze i efektownie zadziała połączenie rzeczywistości wirtualnej z realną. Organizator wydarzenia – Imagine Nation – przesłało koszulki z logo eventu do uczestników z aż 39 krajów, których zaproszono do zrobienia sobie zdjęcia. Tak powstało wspólne zdjęcie, a scenografia z selfie uczestników pokazała prawdziwą siłę takich wydarzeń.

wydarzenie online scena
fot. Imagine Nation

Nowoczesne eventy online to nowe zjawisko. Z tego powodu na początku to zagadnienie może wydawać się skomplikowane. A jaka jest prawda? Tak naprawdę wystarczy kilka kroków, aby zorganizować naprawdę profesjonalne widowisko. Najlepiej zrobić to we współpracy z profesjonalistami z wyspecjalizowanej agencji eventowej.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Przydatne informacje znajdziesz na stronie Imagine Nation: newreality.imagine-nation.pl


Autorka:

Weronika Jarzębowska, Senior Project Manager w agencji Imagine Nation Sp. z o. o.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman Roku

gala finałowa

Coroczna gala Bizneswoman Roku organizowana przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką to finał największego i najstarszego konkursu w Polsce nagłaśniającego sukcesy przedsiębiorczych kobiet i promujący różnorodność w biznesie. Konkurs docenia osoby odważnie realizujące projekty biznesowe, naukowe i społeczne. W tym roku, w związku z pandemią, uroczysty finał XI edycji, podczas którego zostaną wręczone statuetki, po raz pierwszy w historii odbędzie się w Internecie. Najlepszą jedenastkę obejrzymy w najbliższą sobotę (27 czerwca) na www.polskatimes.pl i kanałach społecznościowych Fundacji o godz. 20.00.

Udział w konkursie pozwala kobietom rozwinąć swój biznes nie tylko na skalę ogólnopolską, ale i na międzynarodową czego dowodzi historia konkursu. To także jedyny konkurs w Polsce, w którym nagrody przyznawane są polskim biznesmenom, którzy doceniają równość i różnorodność w biznesie. Do tej pory, we wszystkich edycjach, zostało nagrodzonych już 90 osób.

Finał każdej edycji konkursu to dla mnie czas wdzięczności, dlatego z całego serca dziękuję wszystkim partnerom, którzy są z nami od wielu lat. Partnerom, którzy dołączyli do nas wierząc, że wspólnie możemy zmienić kawałek świata i patronom medialnym którzy nagłaśniają sukcesy naszych laureatek i finalistek. Dziękuję wszystkim uczestniczkom konkursu, których w tym roku było kilkaset. Dziękuję im za zaufanie. Przed nami wszystkimi zapewne trudny rok. Ale trudne sytuacje przynoszą też wiele szans, które można przekuć w sukces. Zatem jak mawiał Churchill – nigdy nie marnujcie dobrego kryzysu.

Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

W XI edycji konkursu przyznano także Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku. Nagroda, za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko, trafiła do Mai Ostaszewskiej. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie jej wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jest dziś jednym z kluczowych głosów Polek.

W tym roku, w kategoriach otwartych Bizneswoman Roku wpłynęło rekordowo 710 nominacji. Laureatki i laureatów obecnej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku znajdziecie pod tym linkiem: https://bizneswomanroku.pl/laureatki/.

Zapraszamy do obejrzenia filmu zapowiadającego galę:

KATEGORIA BIZNES ROKU

  • Firma – Przychód Powyżej 10 milionów zł – Anna Krajewska, Salad Story
  • Firma – Przychód Poniżej 10 milionów zł – Monika Kowal, SOTI Natural

KATEGORIA START-UP ROKU

  • Katarzyny Boryckiej-Kiciak, OASIS Diagnostics
  • Katarzyny Przybył, XOXO Solutions

KATEGORIA POMYSŁ NA START / BIZNES LOKALNY

  • Justyna Borska, JAMINO LDT
  • Julia Święch i Weronika Zimny z Agencji OGIEŃ (wyróżnienie)

KATEGORIA LIDERKA W NOWYCH TECHNOLOGIACH

  • Magdalena Jander, Uvera
  • Annie Ogar, Insignes Labs (wyróżnienie)

KATEGORIA DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA

  • Maria Lipiak z Fundacji Leżę i Pracuję
  • Jadwiga Jagieło, Fundacja Wielkie Serce dla Dzieci (wyróżnienie)
  • Magdalena Lesiewicz, Fundacja Onkorejs – Wybieram Życie (wyróżnienie)

W kategoriach zamkniętych jury nagrodziło 5 osób w 3 kategoriach:

KATEGORIA FEMALE CHAMPION OF CHANGE

  • Dorota Strosznajder – Dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich,
  • pełnomocniczka ds. odpowiedzialności społecznej w HENKEL POLSKA.

KATEGORIA MALE CHAMPION OF CHANGE

  • Andrzej Pacek – Head of NatWest, Dyrektor Oddziału, National Westminster Bank PLC SA, Oddział w Polsce
  • Michał Gajewski – Prezes Zarządu, Santander Bank Polska (wyróżnienie)

KATEGORIA NAUKA I BIZNES

  • dr Beata Fałda, Prorektor ds. studenckich, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie (wyróżnienie)
  • dr hab. Ewa Kurantowicz, Rektor Dolnośląskiej Szkoły Wyższe, Dolnośląska Szkoła Wyższa (wyróżnienie)

KATEGORIA ORGANIZACJA PRZYJAZNA RODZICOM

W tym roku Jury zdecydowało, że nie przyzna nagrody w tej kategorii.

Organizatorzy: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Partner strategiczny: Mastercard

Partner wspierający: Coca-Cola

Partner edukacyjny: Microsoft

Partnerzy kategorii: BNP Paribas, IGT Poland, DPD Polska, Google Cloud, HUAWEI

Partner merytoryczny: Deloitte

Partnerzy konkursu: Shell, emba@UW, Vital Voices, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Humanites

Patronat Honorowy Konkursu: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Patroni medialni: TVN Discovery, ChilliZet, Polska Press Grupa, Onet, Forbes, Forbes Women, Uroda Życia, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Praca, HiCash, MamStartUp, polki.pl, Perspektywy, Głos Mordoru, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Polska the Times


Źródło: Informacja prasowa Sukces Pisany Szminką

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wystartowało LIONSLive! 22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie

Wystartowało LIONSLive

LIONS Live to wyselekcjonowane doświadczenie cyfrowe, które będzie trwało od 22 do 26 czerwca. Poznamy oryginalne myślenie i fachowe spojrzenie na to, co będzie dalej. Będziemy uczestniczyć w mistrzowskich kursach i obejrzymy pięknie wyprodukowane filmy krótkometrażowe, stworzone we współpracy z najbardziej kreatywnymi ludźmi na świecie.

Tegoroczna edycja Lions Live jest realizowana na żywo z londyńskiego studia przez dziennikarkę BBC Tinę Daheley i dostępna do obejrzenia w formacie serialu, również z opcją VOD. Dla wszystkich za darmo.

  • W programie zobaczymy najbardziej kreatywne firmy na świecie, a wszystko w pięknie podanym formacie cyfrowym.
  • Uczestnicy otrzymają tygodniowy dostęp platformy learningowej The Work.
  • Wydarzenie łączy perspektywy ekspertów z 118 krajów na całym świecie i przedstawia głosy, pomysły i doświadczenia z całego spektrum kreatywności.
  • Uczestnicy otrzymają dostęp do internetowego kursu LIONS zrealizowanego we współpracy z 42Courses, który przeprowadzi ich przez 10 lekcji, kluczowych jeśli chodzi
    o działalność w branży kreatywnej.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 15 lat reprezentuje Cannes Lions w Polsce. W tym roku, po raz pierwszy agencje nie pojechały do Cannes na festiwal. Nie pojechała także polska reprezentacja Young Lions, ale Cannes przyjechało do nas i zaprasza wszystkich – dzisiaj dzień 1.

Link do rejestracji na wydarzenie:
https://lionslive.canneslions.com?utm_medium=rep&utm_source=mkt&utm_campaign=lions-live&utm_content=register&utm_term=noterm


Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Tegoroczny Polzak Marketing 2020 w digitalowym studio na żywo

polzak marketing

Marketing w dobie pandemii – to temat tegorocznej konferencji Polzak Marketing 2020, który w połączeniu z nietypowymi okolicznościami, zobowiązał organizatorów do realizacji wydarzenia w innowacyjnej formie, wykorzystującej wirtualny świat do spotkania z uczestnikami.

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, PSML – Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE, dzięki współpracy z partnerami TSE Studio & Global EXPO oraz Emlab zdecydowali się podjąć wyzwanie i stworzyć wirtualne, innowacyjne wydarzenie. Za jego produkcję i stronę technologiczną odpowiadają TSE Studio, Global EXPO i Emlab. Reżyserem jest Maciej Amanowicz. Organizatorom zależy, by konferencja, jak zawsze była ciekawa merytorycznie, a jednocześnie atrakcyjna pod kątem formy, spełniając warunki przyswajania treści online. Pandemia stała się okazją do testowania rozwiązań technologicznych dla wirtualnych spotkań, czego dowodem będzie właśnie Polzak Marketing 2020.

Program rozpocznie prelekcja „Mózg w czasach zmiany”, którą poprowadzi dr hab. Maciej Błaszak, kognitywista, biolog. Ekspert odpowie między innymi na pytania dlaczego zmiana nam służy i co dobrego może przynieść COVID-19.

Następnie debatę strategiczną „Marketing w dobie pandemii” poprowadzi na żywo Grzegorz Markowski – strateg, partner CPC Brand Consultants i dziennikarz (TVN24, Szkło kontaktowe). Paneliści będą rozmawiać o szansach i zagrożeniach dla branży wynikających z pandemii – jaki świat czeka markę, biznes i konsumentów po COVID-19. Gośćmi Grzegorza Markowskiego będą:

  • Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Head of Marketing, Grupa Żywiec,
  • Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska,
  • Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group.

Rejestracja na wydarzenie: https://forms.gle/jTyyLD7r7TzRu7zv7

Organizatorzy:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
  • THINK MICE

Partnerzy:

  • Studio TSE
  • Global Expo
  • Emlab
  • CPC Brand Consultants
  • Effie Poland
  • Grupa Żywiec
  • IAB Polska
  • IAA Polska

Patroni medialni:

  • MMP
  • MMP24
  • Proto
  • OOH Magazine

Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Dimaq Voice Online

Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 12 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Marketing automation

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o optymalizowaniu budżetu marketingowego. Prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Daniel Werner, Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub. Tematem prelekcji będzie „#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.”

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące wątki:
– jak odzyskiwać ruch, za który z pewnością zapłaciłeś do tej pory sporo,
– maile transakcyjne jako działania cross- i up- sellingu,
– omnichannel koniecznością marketing automation i ratowania budżetów.

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce.

W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

New Reality Kick-Off – pierwsza konferencja na żywo, która udowodniła, że online działa!

New Reality Kick Off konferencja online

Podczas tej konferencji, każdy z ponad tysiąca uczestników, mógł zająć miejsce w sektorze VIP, mieć doskonały widok na scenę i idealnie słyszeć mówców. Taka sytuacja możliwa była tylko dzięki przejściu do online.

Organizatorzy New Reality Kick-Off – agencja eventowa Imagine Nation wraz z partnerami, udowodnili i pokazali, że możliwe jest realizowanie nawet olbrzymich eventów online. W konferencji, która odbyła się 5 maja, wzięło udział jednocześnie aż 1455 osób, które wcześniej zarejestrowały się na stronie internetowej konferencji. Po otrzymaniu linku do streamingu i wpisaniu indywidualnego hasła, mogli o wskazanej godzinie dołączyć do grona uczestników.

Chwilę po godzinie 15, na ekranach komputerów pojawił się prowadzący konferencję Tomek Kammel. Duże studio, rośliny, w dalszym planie widoczne miękkie kanapy – można było odnieść wrażenie, że gościmy na planie telewizji śniadaniowej. W rzeczywistości Tomek stał w pustym pomieszczeniu, a to co zobaczyli odbiorcy, było wizją scenografa i reżysera wydarzenia.

Każdy z gości, którzy byli rozmówcami Tomka, znajdował się gdzie indziej, mimo to „stali obok siebie”, „patrzyli sobie w oczy” i „ściskali dłonie”.

Wśród zaproszonych mówców znaleźli się kolejno: Artur Ucher – Prezes Zarządu Imagine Nation; prof. Aleksandra Przegalińska – filozofka i futurolożka; prof. Jerzy Bralczyk – mistrz słowa polskiego, językoznawca; Paweł Tkaczyk – ekspert od storytellingu, grywalizacji i budowania marki, bloger; Krzysztof Fajks – Creative Producer studia NEWMOTION zajmującego się kompleksową oprawą graficzną widowisk multimedialnych; Dominika Borawska – Dyrektor ds. produkcji w firmie VES, lidera na rynku usług Event Engeenering; Maciej Amanowicz – reżyser i producent telewizyjny, Marcin Morawski – Country Marketing Manager Dell Technologies. Dzielili się swoimi doświadczeniami zawodowymi związanymi z życiem i pracą online, wykorzystaniem najnowszych technologii, radami jak zatrzymać uwagę widza, jakim językiem do niego mówić i pomysłami na realizację tego typu wydarzeń.

W trakcie konferencji przeprowadzony został quiz dla uczestników, którego wyniki zostały podane, już po chwili. Widzowie zostali poproszeni o wejście na stronę kahoot.it i po wpisaniu podanego przez Tomka PIN’u weszli do gry. Dzięki aplikacji Kahoot, cała zabawa – łącznie z ogłoszeniem zwycięzców – trwała 4 minuty.

Jestem fanem życia w realu jednak, coraz częściej zmuszeni jesteśmy przechodzić do wirtualnej rzeczywistości. W ten niestandardowy sposób, podczas operacji na żywym organizmie chcieliśmy pokazać, co daje nam wirtualna rzeczywistość, pokazać że w onlinie wszystko jest możliwe i nie ma żadnych ograniczeń.

Artur Ucher, pomysłodawca konferencji 

New Reality Kick Off Krzysztof Fajks
fot. Imagine Nation
New Reality Kick Off Paweł Tkaczyk
fot. Imagine Nation

5 złotych zasad spotkań online według mówców New Reality Kick-Off

1. Zdobądź i zatrzymaj uwagę odbiorcy. Wydarzenia online wymagają od uczestników dużej staranności. Scenariusz i reżyseria muszą być przemyślane i zaplanowane klatka po klatce, a wypowiedzi uczestników merytoryczne, bez tzw. „lania wody”. Inaczej łatwo stracić uwagę odbiorców.

2. Mniej znaczy więcej. To zasada, która od lat sprawdza się w telewizji. Musisz zrozumieć, że to co ty masz w małym palcu, dla kogoś może być rocket science. Trzeba tak unifikować i upraszczać komunikat, żeby był dla wszystkich maksymalnie dostępny i uniwersalny.

3. Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości. Psychologowie twierdzą, że najlepiej pamięta się pierwszą i ostatnią informację. Spróbuj poszerzyć tę regułę o trzeci punkt. Zastanów się, jakie są trzy najważniejsze informacje, które po spotkaniu z tobą powinien wynieść twój słuchacz. Prawdopodobnie tylko te trzy zostaną zapamiętane i wykorzystane. Percepcja słuchacza, który przebywa w domu jest inna niż w rozmowie tête-à-tête, w sali konferencyjnej.

3. Pokaż swój entuzjazm! Online sprawia, że większość ludzi zaczyna mówić płasko i bez emocji. Gdy dojdzie do tego klikanie myszką, szum, zakłócenia w połączeniu, głos prelegenta całkiem się spłaszcza. Jeśli chcesz dotrzeć z przekazem, musisz się zaangażować i włączyć swój entuzjazm. Profesor Bralczyk zaleca wyrazistość wypowiedzi, odpowiednią mimikę i intonację.

4. Patrz na zegarek. Konferencje nadawane i odbierane w domu często rozciągają się w czasie jak guma, co nie sprzyja percepcji widza. Z góry należy założyć, ile spotkanie potrwa. Idealna konferencja powinna trwać nie więcej niż 60 min. Nawet narada na wysokim szczeblu powinna mieć ramę czasową. Ważny jest konkret – mamy godzinę na załatwienia sprawy, przedstawiamy agendę, przeznaczamy na każdy jej punkt określoną ilość czasu. Wszystkie tematy i zagadnienia pokazujemy w sposób atrakcyjny i zrozumiały.

5. Bądź jak profesjonalny prezenter. Mówiąc, postaraj się zapomnieć, że to świat wirtualny, zwracaj się do kogoś, kogo sobie wyobrażasz, bądź własnym słuchaczem, czyli słuchaj tego, co mówisz.

Partnerzy wydarzenia:

Newmotion, VES


Źródło: informacja prasowa Imagine Nation 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF