...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ruszyła rejestracja na pierwszy DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 28 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Weronika Seweryn (Lightscape), Jacek Tkaczuk (Bluerank) oraz Anna Moczuska i Damian Kołodziejski (Sempai).

Prelekcja I, godz. 15:05:

„PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej”

Weronika Seweryn, Lightscape

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym dokładnie jest ad blindness oraz poznasz fakty, najnowsze dane i aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska.

– Co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer – poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.

– Czym są „SEO media relations” w praktyce oraz jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów?

Prelekcja II, godz. 15:35:

„Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce”
Jacek Tkaczuk, Bluerank

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji zostanie przedstawionych 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.

– Jak optymalizować wyniki działań reklamowych dzięki feedom?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe”
Anna Moczuska oraz Damian Kołodziejski, Sempai

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji? Podczas wystąpienia eksperci omówią najczęściej popełniane błędy przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzez poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online?

– Jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie?

– Na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej?

– Jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie?

– Jakie są kluczowe elementy nawigacyjne serwisu oraz jak zaprezentować swoje produkty?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Poland Business Run 2021 za nami. Firmy pobiegły dla osób z niepełnosprawnościami

Poland Business Run 2021

W niedzielę, 5 września, odbyła się 10. edycja charytatywnej sztafety Poland Business Run. Na mecie wirtualnej rywalizacji zameldowało się ponad 28 tysięcy biegaczy z przeszło 1300 firm. Oprócz środków z opłat startowych, na rzecz osób z niepełnosprawnościami trafi dodatkowe 82,5 tys. złotych zebrane w akcji “Pomagam Bardziej”. Protezy, wózki i rehabilitację otrzyma co najmniej 103 beneficjentów z całej Polski.

Choć ze względów bezpieczeństwa zawody w największych polskich miastach nie mogły się odbyć, na imprezę w formule wirtualnej zapisała się rekordowa liczba przedstawicieli firm i korporacji. Każdy biegacz 5-osobowej sztafety pokonał 4 km po samodzielnie wybranej trasie, a wyniki zawodników zarejestrowały aplikacje w smartfonach.

Najwięcej, bo ponad 6 tys. biegaczy, zgłosiły firmy z Krakowa. Pobiegło też ponad 4,3 tys. przedstawicieli biznesu z Warszawy, a po 2 tys. z Poznania, Łodzi, Katowic czy Wrocławia. 750 osób wystartowało w Gdańsku, a 600 w Gliwicach. W sumie swoje reprezentacje wystawiły przedsiębiorstwa z przeszło 400 polskich miejscowości.

Dzięki wirtualnej formie zawodów można było wziąć w nich udział także poza granicami naszego kraju. Do charytatywnego biegu zgłosiły się firmy z 19 państw, w tym Singapuru, Malezji, Indii, Kanady, Indonezji czy Japonii. Poza Polską pobiegły zagraniczne oddziały korporacji, a także osoby, które 5 września przebywały akurat na urlopie, m.in. we Włoszech, USA czy Tanzanii.

Poprzez swój udział w Poland Business Run firmy pomogą w sumie ponad 103 osobom z całej Polski, które zmagają się z niepełnosprawnością ruchową. Dofinansowane zostaną 32 protezy kończyn, 30 wózków lub innych sprzętów oraz 44 turnusy rehabilitacyjne.

Agnieszka PletiW 10. urodziny biegu mamy ogromne powody do radości. Rekord zapisanych uczestników i ponad 100 beneficjentów to cudowny wynik na jubileusz. Bardzo dziękujemy biegaczom, sponsorom i partnerom, bez których nie byłoby to możliwe..

Agnieszka Pleti, prezes Fundacji Poland Business Run

Chociaż wszystkim przyświecał przede wszystkim charytatywny cel, nie zabrakło zaciętej sportowej rywalizacji. W pierwszej piątce znalazły się sztafety:

1. #AdamCzerwińskiTeam z Krakowa w składzie: Adam Czerwiński, Dominik Piwowarczyk, Oliver Gajdowski, Daniel Wrona, Tomasz Ogorzały, z łącznym czasem 01:02:34.
2. MANUFAKTURA MIESZKAŃ z Poznania w składzie: Patryk Sobczyk, Sebastian Jastrzębski, Paweł Gorzelańczyk, Adrian Graczyk, Hubert Mikołajczak, z łącznym czasem 01:07:20.
3. State Street 1 z Krakowa w składzie: Grzegorz Majewski, Karol Majewski, Paweł Matejski, Alan Blakie, Beniamino Guerra, z łącznym czasem 01:08:36.
4. Krakowska Izba Adwokacka z Krakowa w składzie: Maciej Michalak, Rafał Schramm, Piotr Mucha,  Piotr Ochwat, Dariusz Gradzi, z łącznym czasem 01:13:19.
5. IKEA Industry Zbąszynek 02 ze Zbąszynka w składzie: Karol Miszta, Łukasz Kunysz, Tomasz Ochocki, Paweł Ławniczak, Marcin Mazur, z łącznym czasem 01:13:43.

Miejsca od 6 do 10 zajęły drużyny: BBH13 z Krakowa, Eurofins Północ Południe z Katowic, #ACT Running Instrybutors z Krakowa, Collins 2021 z Krosna oraz Let’s runnING TECH z Katowic. Najszybsza kobieca sztafeta to Aniołki Czerwińskiego z Krakowa w składzie: Edyta Grochot, Agnieszka Bydoń, Anna Luty-Legutko, Dorota Dudziak, Agnieszka Kukułka-Cudek z łącznym czasem 01:23:04. Fundacja Poland Business Run zdecydowała się wyróżnić także drużynę na pozycji 103, która odpowiada liczbie beneficjentów w dniu biegu. Jest nią zespół Cerrad RUN 1 ze Starachowic.

Sztafety walczyły nie tylko o tytuł najszybszego zespołu. W ramach akcji “Pomagam Bardziej”, która jest nieodłącznym elementem biegu, drużyny zbierały środki na wsparcie beneficjentów Poland Business Run. Po emocjonującym finale, który miał miejsce 5 września o godz. 12:00, na koncie akcji udało się zebrać 82,5 tys. złotych, które zostaną w całości przekazane na pomoc w zakupie protez kończyn i rehabilitacji dla osób ze schorzeniami narządów ruchu.
Najlepsze drużyny klasyfikacji charytatywnej, do których wędrują Żółte Koszulki Lidera, to: KIRlider z KIR S.A, Leach & RUN z Leach & Lang Property Consultants, DPD Polska drużyna nr3.

Relację z niedzielnej imprezy, którą z Hali Cracovii w Krakowie prowadził Maciej Kurzajewski, można obejrzeć na oficjalnej stronie Poland Business Run na Facebooku.

Pełna lista wyników znajduje się pod linkiem: https://live.sts-timing.pl/businessrun2021.

Więcej informacji na stronie: www.polandbusinessrun.pl.


Źródło: Poland Business Run

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Podcast Roku – Konkurs imienia redaktora Janusza Majki wystartował. Trwają zgłoszenia!

Od 1 września do 15 października można wysyłać zgłoszenia do Konkursu imienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku. Najlepszych Twórców wyłoni kilkunastoosobowe Jury. Zwycięzców poznamy na gali finałowej w Rzeszowie pod koniec listopada.

Podcast Roku to pierwszy taki ogólnopolski konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych. Konkurs upamiętnia redaktora Janusza Majkę związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie, zmarłego w lutym 2021 roku na COVID-19.

W konkursie mogą wziąć udział zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Nagroda dla debiutantów, będzie mieć charakter nie tylko pieniężny, ale będzie również pakietem profesjonalnego wsparcia budowy i rozwoju podcastów w aspekcie dziennikarskim, marketingowym, technicznym. Przewidziano również przyznanie nagrody dla najlepszego podcastu stworzonego przez uczniów szkół średnich oraz wyróżnienia dla marek zlecających podcasty i wspierających ten gatunek. Informacje o puli nagród zostaną ogłoszone 30 września 2021 roku w Światowy Dzień Podcastów.

Partnerem Strategicznym jest platforma Incredible Inspirations Sebastiana Kulczyka, która ufunduje specjalną nagrodę tematyczną w kategorii ,,Dziecko w świecie nowych technologii”. W tej kategorii będziemy szukać podcastów opowiadających o świecie jutra i wpływie technologii na wszystkie dziedziny życia.

Do grona mecenasów i partnerów merytorycznych Konkursu dołączyli: Google Polska, Audioteka, wiodąca platforma audiobooków i podcastów, Tandem Media, broker mediowy, Kuźniar Media & Voice House oraz Magazyn Press.

Prace biorące udział w Konkursie oceniane będą ze względu na ich oryginalność, innowacyjność, wkład w rozwój rynku podcastów w Polsce oraz ponadprzeciętną jakość wykonania.

 Tomasz MajkaUdało nam się zaprosić do Jury doświadczonych dziennikarzy, uznanych twórców, infuencerów, producentów i badaczy rynku podcastów w Polsce. Chcemy wybrać najlepsze podcasty, jednocześnie wesprzeć finansowo i merytorycznie dobrze zapowiadających się debiutantów.

Tomasz Majka, syn radiowca, jeden z inicjatorów Konkursu

W skład Jury wejdą między innymi: Marcin Myszka autor najpopularniejszego podcastu w 2020 roku „Kryminatorium”, Marcin Łukawski dziennikarz Radia 357 oraz wykładowca Collegium Civitas, Karolina Hytrek – Prosiecka była dziennikarka TVN, ekspert ds. zarządzania informacją, Marcin Skonieczny prezes Patronite.pl i partner zarządzający Dige, agencji interaktywnej / internet software house’u, Szymon Jadczak dziennikarz WP.pl oraz członek Instytutu Zamenhoffa, Natalia Borawska dyrektor kreatywna i scenarzystka, Dionisios Sturis – reporter i pisarz, Michał Dobrzański pomysłodawca cyklicznego raportu Słuchacz podcastów w Polsce, realizowanego przez Tandem Media, Karol Stryja influencer, właściciel studia podcastowego The Podcast Makers, Justyna Dżbik – Kluge dziennikarka radiowo-telewizyjna, przez wiele lat związana z Telewizją Polską i Polskim Radiem, a w ostatnich latach z Radiem Zet i Radiem Kolor, Bożena Targosz prezenterka, lektorka i trenerka medialna, Łukasz Błąd dziennikarz radiowy i wykładowca WSIiZ w Rzeszowie oraz Katarzyna Błaszczyk reportażystka radiowa i współzałożycielka inicjatywy Torba Reportera i Podcastera.

Inicjatywę od początku wspierają mecenasi: Lancerto, BISPOL oraz Best Construction. Partnerem konkursu jest Radio 357, Patronite.pl, Instytut Zamenhofa, agencja PR Molecule Group oraz kancelaria prawna BWW.
Patronat honorowy nad konkursem objęły wszystkie największe podkarpackie uczelnie wyższe, z którymi współpracował Janusz Majka: Politechnika Rzeszowska, Uniwersytet Rzeszowski, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa.

Zgloszenia do konkursu można rejestrować poprzez formularz dostępny na stronie: https://podcastroku.pl/wez-udzial-w-konkursie/


Źródło: Podcast Roku

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Esportowcy wybiegną na boisko – czas na ESPORT GRA by GG League!

boisko rozgrywki GG leauge

Na co dzień skupieni na wciskaniu przycisków myszki i klawiatury, działający za kulisami, bądź też przed kamerami. Tym razem gwiazdy polskiej sceny esportowej, pracownicy firm branżowych oraz organizacji zaprezentują swoje umiejętności na boisku piłkarskim. Poznańska agencja eventowa specjalizująca się w streamingu - Good Game League postanowiła stworzyć kolejny innowacyjny projekt. Przy współpracy z x-kom, Legion by Lenovo, WK DZIK i Legia Esport Schools wychodzą naprzeciw wszystkim stereotypom. Zamierzają udowodnić to, że esportowcy to także dobrzy atleci, którzy potrafią poruszać się sprawnie po boisku i wspólnymi siłami - tak jak na serwerze - osiągnąć wymarzony sukces.

Pokażmy wszystkim, że nie walimy tylko w joystick” – czas na rywalizację piłkarską z postaciami, których jeszcze na murawie nie widzieliście! Czas na ESPORT GRA!

Już 7 sierpnia na obiektach Legii Warszawa we współpracy z  Legia Esport Schools pojawi się 10 drużyn, które będą rywalizować ze sobą na zielonej murawie. Na trybunach będzie mogło zasiąść 300 osób. Formacje biorące udział w projekcie zostaną ogłoszone wkrótce poprzez media społecznościowe GG League. To organizacje esportowe oraz firmy powiązane z branżą. Turniej będzie transmitowany na kanale GoodGame_League, który obserwuje ponad 40,000 użytkowników Twitch oraz co miesiąc gromadzi ponad 200,000 unikatowych widzów, podczas transmisji LIVE.

Jakub FrankiewiczTen pomysł siedział mi w głowie odkąd pojawiłem się w branży esportowej. Piłka nożna to moja największa życiowa pasja – całe życie trenowałem w klubie piłkarskim, a przed dołączeniem do GG League organizowałem eventy na Stadionie w Poznaniu. Zawsze marzyłem aby połączyć dwa światy – sportu oraz esportu. Uważam, że się przenikają i w obu branżach drzemie potencjał, żeby połączyć się na stałe. Od zawsze propagowałem zdrowy styl życia, dlatego bardzo się cieszę, że pomysł w końcu doszedł do skutku. Życzymy miłej zabawy w sportowej atmosferze!

Kuba Frankiewicz, GG League

System rozgrywek będzie opierał się na rywalizacji w dwóch grupach na zasadzie “każdy z każdym”. Drużyny rozegrają po 4 mecze, co daje nam łącznie 20 spotkań w samej fazie zasadniczej. Następnie dwa najlepsze składy z każdej grupy awansują do fazy pucharowej, którą rozpoczną od starć półfinałowych, a całe rozgrywki zakończy wielki finał.

ESPORT GRA
Źródło: GGL

Podczas transmisji GG League zapewni również rozrywkę esportową. Na miejscu powstanie dedykowana strefa 1 versus 1 Legion by Lenovo, na której będą pojawiać się gwiazdy wydarzenia i rywalizować w CS:GO podczas kilku rund na aim_mapie. Wszystko na laptopach gamingowych Lenovo Legion 5.

Studio wydarzenia poprowadzi Hubert “hOObz” Rublewski, postać głównie kojarzona z kanału FAME NEWS. Za mikrofonem usiądą komentatorzy z kanału GoodGame_League, czyli Jakub “Swelder” Grzegorski i Dominik “Domek” Nowakowski.

Po udanej kooperacji GG League i x-kom przy projekcie 2 versus 2 Showdown, to ponowna współpraca częstochowskiej firmy z marką Mateusza Matysiaka (CEO GGL). Marki znów łączą siły przy wydarzeniu, którego jeszcze nie było i mało kto się go spodziewał. Do projektu dołączyły również Lenovo by Legion oraz WK DZIK, wierzące w sukces tego przedsięwzięcia.

Cieszę się, że ponownie udało nam się przekonać x-kom na niesztampowe aktywacje. Ogromne zaufanie i otwartość na nowe pomysły podkreśla nowoczesność i innowacyjność zaangażowanych partnerów, czyli również Legion by Lenovo i WK. Esport to nie tylko gra na serwerze, esport to ludzie. Ludzie barwni i kolorowi, których warto poznać także z innej strony, a inicjatywy takie jak ESPORT GRA wydają się być ku temu najlepszą okazją.

Mateusz Matysiak CEO Good Game Sp. z o.o.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Audioriver po pandemii – rozmawiamy z Piotrem Orliczem-Rabiegą [WYWIAD]

Audioriver

Piotr Orlicz-Rabiega, twórca i organizator Audioriver opowiedział m. in. jak festiwal poradził sobie w czasie pandemii, o uczestnikach Audioriver i zdradził czego możemy się spodziewać w kolejnych odsłonach nadwiślańskiego festiwalu.

Audioriver był niejednokrotnie nagradzany w ciągu swojej 14 letniej historii, od kilku lat wyprzedawane są wszystkie bilety, a publika wydarzenia cały czas rośnie. Jaki jest Wasz przepis na sukces?

Autentyczność i szczerość. Praca z przyjaciółmi, a także traktowanie fanów festiwalu jak jednej wielkiej rodziny.

Audioriver to nie tylko koncerty, w trakcie festiwalu organizowane są również liczne spotkania z artystami i osobistościami kultury czy targi muzyczne. Czy festiwalowicze chętnie w nich uczestniczą?

Namiot, którego gospodarzem w 2019 r. była Anja Rubik, pękał w szwach. Myślę, że mamy tak otwartą, ciekawą różnych tematów i chętną do dyskusji publiczność, iż z roku na rok będziemy poszerzać wachlarz debat, spotkań czy rozmów.

W 2020 roku fesitwal został odwołany ze względu na pandemiczne restrykcje, w tym roku odbywa się w zmienionej formie. Co jest największym wyzwaniem w organizacji tak dużego wydarzenia w obecnych warunkach?

Brak jasnych wytycznych rządowych, często ich niezrozumiałość. Naszym zdaniem, nie mających żadnych podstaw medycznych. Bo jak inaczej rozumieć fakt, że w wesołym miasteczku czy w parku rozrywki może przebywać 75% frekwencji – czyli często kilka tysiecy osób – a na wydarzeniu czy festiwalu plenerowym jedynie 250 niezaszczepionych osób.

Jak będzie wyglądała tegoroczna edycja festiwalu ?

Musieliśmy trochę zmniejszyć rozmach i z dwunastu scen, zredukować festiwal do jednej. Nadal będziemy chcieli i jesteśmy wręcz tego pewni, iż radość i miłość będzie biła od wszystkich uczestników jak zawsze. Cieszymy się, że wspólnie przeżyjemy atmosferę, która towarzyszy nam podczas Audioriver Sun/Day. Tym razem w podwójnej dawce – w sobotę i niedzielę.

W 2022 roku planujecie powrót już w normalnej formie. Czym zaskoczy nas kolejna, jubileuszowa edycja?

Podczas pandemii mieliśmy wiele czasu by się nad tym zastanawiać. Może kilka dodatkowych scen i stref wokół Zalewu Sobótka. Kiełkuje też pomysł by festiwal odbywał się po obu stronach Wisły. Trochę za wcześnie jednak na decyzje co do 2022 roku. Na pewno jednak będziemy starać się powiększać blok debat, rozmów i spotkań z ciekawymi ludźmi. Otwierać nam i uczestnikom oczy na problemy, które nas otaczają. Małymi krokami próbować naprawiać otaczający nas świat. W 100% wierzymy, że rolą festiwalu muzycznego jest dać dobrą zabawę, ale również zachęcać do dialogu i edukować.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej, czyli przenosimy LANA w plener!

PLE_Superpuchar

Wakacyjne atrakcje dla całych rodzin, dwie strefy pełne zabaw, showmatche gamerów i influencerów na plaży, rozgrywki profesjonalnych drużyn w CS:GO, wielkie esportowe emocje w niepowtarzalnym miejscu na polskim wybrzeżu łączącym sport i kulturę. W weekend 9-11 lipca zapraszamy na Lotos Stadion Letni w Gdańsku, by wspólnie celebrować pierwszy w historii PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej. Wstęp wolny!

Trzydniowy, letni event nad Bałtykiem wystartuje w piątkowe popołudnie. Na rozgrzewkę do dyspozycji plażowiczów będą specjalne strefy gamingowe oraz boiska do piłki nożnej i siatkówki plażowej. W strefie Free2Play chętni spróbują swoich sił w roli graczy, z kolei w Kids Zone animatorzy przeprowadzą najmłodszych przez tajniki sportu elektronicznego oraz poruszą m.in. temat świadomego wsparcia i rozwoju kariery początkującego, aspirującego esportowca.

Następnego dnia ruszą rozgrywki 4 doskonale znanych fanom esportu i obu dywizji PLE drużyn Counter Strike: Global Offensive w meczach BO3. Jest o co walczyć, bo stawka to pierwszy w historii PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej i 25 tys. złotych. Zwycięzca… bierze wszystko!

Oficjalna ceremonia i wręczenie nagród nie oznacza jednak końca weekendu z Polską Ligą Esportową. A to dlatego, że w niedzielę do walki w wyjątkowych showmatchach staną kolejni zawodnicy: gamerzy, gwiazdy i influencerzy, którzy zmierzą się na konsolach, serwerach, a może nawet w rywalizacji na piaszczystym boisku? Transmisja na Twitchu Polskiej Ligi Esportowej.

Szczegóły wkrótce!

Więcej informacji: ple.gg.


Źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Gaming_marketing_day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Day to międzynarodowa konferencja skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata. Pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez agencję gaming marketingu Gameset odbędzie się już 1 lipca, a jego początek został zaplanowany na godzinę 10:00.

 

Konferencję rozpocznie Michael Heina z Nielsen Sports, którego prelekcja pomoże zrozumieć graczy i fanów esportu jako konsumentów i ich znaczenie dla reklamodawców. Następnie Piotr Bombol z Gameset przedstawi prezentację “Let’s Play – Introduction to gaming marketing”, w której omówi możliwości działań w gamingu dla marek nieendemicznych. Case studies znanych marek konsumenckich, w tym  m.in. Burger Kinga, zaprezentują natomiast zdobywcy Grand Prix w Cannes – André Toledo i Saulo Rocha z David Agency.

 

Po krótkiej przerwie wystąpią Karolina Kisły z Gameset oraz Dagmara Marzec z Philipsa, którzy opowiedzą o działaniach marki Philips w gamingu i platformie OneBlade OneWinner. Ostatnią prelekcję wygłosi Maciej Twardowski z Ogilvy Poland. Omówi on gamignową akcję “Do ostatniego drzewa”, która została zrealizowana dla Greenpeace i zdobyła aż 13 nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Gaming Marketing Day odbędzie się w formie online. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Po prezentacjach specjaliści odpowiedzą na pytania widzów. Spotkanie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator esportowy.

 

Partnerem medialnym konferencji jest seriws The Esports Ads https://theesportsads.com/.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie https://gamingmarketingday.co/.

Źródło: Gameset

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wydarzenie: Człowiek 4.0 – ludzkość w świecie nowych technologii [BRIEF PATRONUJE]

Consulting Konferencja Czlowiek4.0

Konferencja SI-Customer Day – Człowiek 4.0 – zbliża się wielkimi krokami. W “Roku Lema” motywem przewodnim będzie miejsce człowieka w sercu cyfrowej transformacji. To już drugie spotkanie, które odbędzie się online. Organizatorzy zapewniają, że skala i jakość spotkania nie będzie odbiegać od tych przyjętych w czasach przed pandemią. Wręcz przeciwnie, bo dzięki nowoczesnym technologiom wziąć w niej udział będzie mógł dosłownie każdy.

Paweł WalaNowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, wszystko to, co w skrócie nazywamy Przemysłem 4.0, coraz mocniej wchodzą do polskich przedsiębiorstw. Świat zmienia się na naszych oczach i w dobie pandemii digitalizacja przyspieszyła jeszcze mocniej. Roboty, inteligentne systemy zarządzania, aplikacje przejęły część obowiązków, które leżały po stronie pracowników. Dzięki temu firmy mogły w miarę normalnie funkcjonować. Choć postępem technologicznym zapewniamy sobie przewagę konkurencyjną, to warto zastanowić się nad rolą człowieka w tym procesie.

Paweł Wala, wiceprezes zarządu SI-Consulting

Zrozumieć technologię, klienta, siebie

Miejsce człowieka w procesie automatyzacji i cyfryzacji to kluczowy temat wydarzenia, które odbędzie się 15 czerwca. Konferencja Człowiek 4.0 będzie prowadzona całkowicie online, a rejestracja chętnych jest już otwarta i odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną stronę internetową: czlowiek.czteryzero.pl.

Jest to jedenasta edycja SI-Customer Day, czyli corocznej konferencji organizowanej przez SI-Consulting – firmę specjalizującą się we wdrożeniach rozwiązań IT, które wspierają zarządzanie i optymalizują procesy biznesowe przedsiębiorstw. W tym roku swoistym patronem wydarzenia jest Stanisław Lem, pisarz, wizjoner, futurolog. Przypomnijmy, że Sejm RP uznał 2021 rok właśnie “Rokiem Lema”.

Paweł WalaPrzyjrzymy się temu, jak firmy mogą wykorzystać technologię, by zrozumieć klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby i oczekiwania. Nawiązanie porozumienia między przedsiębiorcą a klientem jest niezbędne, by jak najszybciej spełnić jego wymagania i żeby odbyło się to możliwe jak najmniejszym kosztem.

Przechodząc na rozwiązania Przemysłu 4.0 stawiamy na cyfryzację i automatyzację, co często budzi niepokój pracowników. Warto jednak zauważyć, że wiele miejsc pracy charakteryzuje się powtarzalnością zadań, czyli wielokrotnym wykonywaniem podobnych czynności. W konsekwencji na swojej drodze coraz częściej spotykamy osoby, które są sfrustrowane i narzekają na nużący charakter powierzonych im obowiązków. Jako pracodawcy musimy zastanowić się, jak, wykorzystując nowoczesną technologię, zadbać o rozwój pracowników

Paweł Wala, wiceprezes zarządu SI-Consulting

Podczas konferencji Człowiek 4.0 nie zabraknie okazji do przyjrzenia się temu, jak technologia może pomóc samym przedsiębiorcom. Prelegenci podzielą się wnioskami, jakie aspekty muszą być uregulowane, zanim wprowadzi się innowacyjny produkt na rynek. Będą też debatować o tym, czym powinna charakteryzować się technologia, która wspiera zarządzanie biznesem i ludźmi.

Paweł WalaPod koniec merytorycznej części konferencji pochylimy się nad myślą patrona konferencji i zastanowimy czym właściwie jest dla nas robot? Co ma to słowo wspólnego z człowiekiem? Jak powstało? To Stanisław Lem wpłynął na rozumienie tego terminu, z drugiej jednak strony w centrum wszystkiego stawiał zawsze człowieka.

Paweł Wala, wiceprezes zarządu SI-Consulting

Na liście gości specjalnych konferencji Człowiek 4.0 znajdują się eksperci wysokiej klasy: Thomas Duschek, prezes zarządu SAP Polska, Anna Streżyńska, prezes Zarządu MC2 Innovations, była Minister ds. Cyfryzacji czy Grzegorz Dzik, prezes zarządu Grupy Impel. Głos zabiorą również m.in. Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i dyrektor generalny Star Sailors League, a całość współprowadzić będzie dr Maciej Kawecki, ekspert w dziedzinie nowych technologii i prezes Instytutu Lema.

Plan, dynamika, sceneria – tak wygląda konferencja 4.0

Konferencja Człowiek 4.0 będzie odbywała się w reżimie sanitarnym. Słuchacze będą mogli w niej uczestniczyć tylko online, ale organizatorzy gwarantują, że czas spędzony przed monitorem będzie w pełni wykorzystany.

Paweł WalaNiewiele brakowało, a ubiegłoroczna, dziesiąta edycja nie odbyłaby się przez pandemię, która uniemożliwiła realizację spotkania w klasycznej formie stacjonarnej. Jesteśmy jednak firmą, która rozwija i chce właściwie wykorzystywać nowe technologie.

Paweł Wala, wiceprezes zarządu SI-Consulting.

Poprzednia konferencja odbyła się online i wzięło w niej udział ponad 300 osób. Człowiek 4.0 wykorzystuje technologię w obszarach związanych z pracą, ale również do celów mniej formalnych w życiu prywatnym. Dlatego część wieczorna będzie ubarwiona ciekawostkami technologicznymi i dopełniona elementami pokazów i rozrywki.

Paweł WalaNie zapominamy też o potrzebach “serca”, więc naszych gości będziemy zachęcać do wsparcia “Szlachetnej Paczki”.

podkreślają organizatorzy

Aby wziąć udział w wieczornej części konferencji, należy w procesie rejestracji zaznaczyć odpowiedni checkbox.


Źródło: SI-Consulting

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Business Fashion Environment Summit – pierwsza konferencja o zrównoważonym rozwoju w regionie CEE

Business Fashion Environment Summit

Business Fashion Environment Summit to pierwsza konferencja w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęcona zrównoważonemu rozwojowi w biznesie i modzie. 22 września 2020 roku w Muzeum Polin w Warszawie światowi eksperci i aktywiści spotkają się na inauguracyjnej edycji konferencji, aby dyskutować o przyszłości biznesu w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju i czynnikami ESG. Na zaproszenie Vogue Polska, organizatora wydarzenia, w roli głównych prelegentów zgodzili się wystąpić między innymi: JNW Maksymilian Książe Liechtensteinu, Samata Pattinson, Alexi Lubomirski i Robert van de Kerkhof. Partnerem merytorycznym konferencji jest Boston Consulting Group - ekspert w dziedzinie sustainability.

Vogue Polska inicjatorem dyskusji w regionie CEE

Idea zrównoważonego rozwoju od wielu lat wpływa na reguły działania międzynarodowej gospodarki i nadaje kierunek światowej dyskusji o branży fashion. Już teraz przemysł odzieżowy i obuwniczy odpowiada aż za 10% emisji węgla i 20% zużycia wody w skali globalnej. Będzie jeszcze gorzej, bo zapotrzebowanie na produkcję odzieży ciągle wzrasta, a szacunki wskazują, że do 2030 roku odpady osiągną skalę 148 ton. Konieczność zmian w biznesie modowym i potrzeba opracowania nowych rozwiązań dla przemysłu stały się motywacją do stworzenia Business Fashion Environment Summit – pierwszej tego typu konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Za organizację wydarzenia odpowiada Vogue Polska – lider w dziedzinie branży fashion. Głównym partnerem merytorycznym jest Boston Consulting Group – międzynarodowa firma doradztwa strategicznego i ekspert w dziedzinie sustainability.

Celem konferencji jest kształtowanie strategii biznesowych, zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju, zwiększanie świadomości w zakresie możliwych rozwiązań problemu nadmiernej degradacji środowiska przez przemysł oraz stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń, które pozwolą realnie poprawić funkcjonowanie branży.

Inauguracyjna edycja BFES odbędzie się w formule hybrydowej – prelegenci będą występować zarówno ze sceny auli w Muzeum Polin jak i zdalnie z wybranych lokacji na całym świecie. Słuchacze będą mogli obejrzeć całą konferencję online w formie live streamingu, który będzie dostępny bezpłatnie.

BFES_Vogue Polska
Źródło: VOGUE Polska

Światowej sławy leadearzy podczas BFES

Na konferencji wystąpią światowej sławy eksperci i aktywiści związani z branżą modową, przemysłem i biznesem. Pośród głównych speakerów znajdą się: JNW Maksymilian Książe Liechtensteinu – CEO LGT Group – największa prywatna grupa w obszarze bankowości i zarządzania aktywami, projektantka i filantropka Samata Pattinson, fotograf i aktywista Alexi Lubomirski, Robert van de Kerkhof – CCO Lenzing AG – największego producenta włókien syntetycznych na świecie oraz modelka i aktywistka Anja Rubik. Nie są to jedyne wielkie nazwiska, które pojawią się na BFES. Pełna lista prelegentów, razem z harmonogramem wydarzenia, zostanie ujawniona wkrótce.

Moda w zgodzie ze środowiskiem

Zrównoważony rozwój, czyli sustainability, to wciąż umacniający się sposób zarządzania gospodarką, u którego podstaw leży środowisko naturalne, a który za cel obiera zapewnienie dobrobytu społeczeństwa w kolejnych pokoleniach. Eksploatacja zasobów naturalnych, szczególnie nieodnawialnych źródeł, nadmierna emisja zanieczyszczeń, prowadząca do degradacji ekosystemu to problemy, które w dobie gwałtownego rozwoju przemysłu stają się coraz bliżej nas, grożąc nieodwracalnymi zmianami. Zaangażowanie największych producentów i przedsiębiorców jest niezbędne dla odwrócenia szkodliwej tendencji i poprawienia kondycji naszej planety. W model sustainability wpisane są czynniki ESG (environment, social responsibility, governance), których analiza pozwala ocenić firmę pod kątem tego, czy prowadzi biznes w sposób korzystny dla środowiska. Niezwykle istotne pozostaje także kreowanie świadomych praktyk pośród konsumentów, którzy robiąc zakupy mogą wybierać spośród marek działających w zgodzie z sustainability. Społeczna odpowiedzialność jest niezwykle ważnym elementem zrównoważonego rozwoju. Wydarzenia pokroju Business Fashion Environment Summit mają zasadnicze znaczenie dla kształtowania nowych modeli biznesowych i wypracowywania rozwiązań, mających realny wpływ na naszą przyszłość.


Źródło: informacja prasowa VOGUE Polska 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Event kreujący zdrowy styl życia – kluczowe cechy

organizacja skutecznych eventów

W promocji produktów, usług, a także popularyzacji określonych wartości, powszechnie cenionych, bardzo często wykorzystywane są eventy. Jednak wiele z nich, nawet tych organizowanych cyklicznie i będących coraz silniejszymi markami, niekoniecznie realizuje cele założone przez organizatorów.

Od lat to właśnie cele imprez bywają największym wyzwaniem – od etapu wstępnego (czyli ich wyznaczenia), przez spójność z priorytetami sponsorów, uczestników i innych interesariuszy – po rzeczywistą ich realizację.

Tak jak wszyscy

Przez blisko 25 lat uczestnictwa w różnorakich eventach – organizowanych przez pasjonatów, administrację publiczną czy biznes, w Polsce i za granicą – zebrałem swoje obserwacje, również okiem organizatora i ewaluatora projektów, i połączyłem z wiedzą teoretyczną, by pomóc przyszłym i obecnym organizatorom eventów organizować i planować je bardziej skutecznie. I bardziej efektywnie. Zebrałem je w poradniku Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia (Wyd. Difin, 2018).

To autorska koncepcja imprez i przedstawienia – krok po kroku – zasad organizacji, dla początkujących i doświadczonych, pozwalających im podnieść jakość eventu, wzbogacając go o wartości prozdrowotne.
Jakże często bowiem „zdrowy styl życia” jest hasłem-wydmuszką, widniejącym w regulaminach imprez, nie tylko sportowo-rekreacyjnych. Można w nich przeczytać, że celem organizatora jest poprawa jakości życia uczestników i kibiców – tylko jak mierzona? Jak szacowany jest realny wpływ na zmianę nawyków na zdrowsze, zmianę stylu życia, wykraczającą poza udział w evencie i ewentualnie korzystanie z wiedzy popularyzowanej w mediach społecznościowych czy newsletterach przez organizatora?

Coraz więcej imprez w obszarze rekreacji fizycznej i zdrowia organizują fundacje, tworzone przy firmach z różnych branż (od branży paliwowej i wydobywczej po ubezpieczenia) w ramach działań CSR (i nie tylko), a także przez placówki ochrony zdrowia, osoby z sektora okołomedycznego (fizjoterapeuci, dietetycy), szkoły wyższe, administrację publiczną, organizacje pozarządowe. Wszyscy przekonują, że edukują, popularyzują zdrowy styl życia, zagospodarowują czas wolny z pożytkiem dla zdrowia. Niestety efekciarstwo wciąż często wygrywa z efektywnym realizowaniem misji i szczytnych celów. Niekiedy przegrywają też marketerzy.

Niski poziom antycypacji, co może się wydarzyć podczas imprezy – w tym akcje innych marek niż sponsorów podczas imprezy, których działania stają się dominujące i bardziej medialne, przypadkowe inicjatywy w miejscu imprezy – mogą skraść show. Dobrym przykładem jest chociażby „żywa” maskotka jakiejś firmy, rozdająca sample, angażująca do zdjęć i zabawy uczestników. Jej późniejsza obecność na setkach zdjęć w mediach społecznościowych bywa główną pamiątką i wspomnieniem eventu, mimo iż promowała markę nie związaną w żadnej mierze z eventem, a jej obecność była nieuzgodniona. Niczym ambush w mikro wydaniu, który jednak może okazać się skuteczny, choć realizowany kosztem organizatora i sponsorów.

Jednak to nieumiejętność pogodzenia celów – sponsorów, organizatorów, uczestników (promowanie zdrowia a sprzedaży piwa i wizerunku marki browaru) jest kluczowym problemem i wyzwaniem organizatorów. Przegląd regulaminów dobitnie pokazuje, że dominują typowo sportowe, wspierające rywalizację, bądź stricte profilaktyczno-zdrowotne, choć wszyscy organizatorzy w programach eventów wypisują cele dotyczące kreowania zdrowego stylu życia. Wiele z tych programów i regulaminów jest niestety kopią innych, bezrefleksyjnie przeklejoną od konkurencji.

Nasila się problem z rozdźwiękiem pomiędzy tym, co widnieje w dokumentacji (sporządzanej na różne potrzeby, m.in. na rzecz pozyskania patronów medialnych czy sponsorów oraz program dla uczestników) a efektem prowadzonych działań, odbiegającym od początkowych założeń. Dlaczego tak się dzieje?

Organizatorom trudno pogodzić nie do końca wspólne interesy sponsora, partnera medialnego, patrona honorowego, aktywnego uczestnika – oczekującego satysfakcji z realizacji treści programowych, do których się przygotowywał, jak i uczestników biernych – kibiców, którzy mają nadzieję na obejrzenie emocjonującego spektaklu. Z badań przeprowadzonych przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów Zdrowia (2017) wynika, iż zdrowy styl życia jest sloganem nadużywanym w imprezach o sportowym charakterze, a rozumienie idei promocji zdrowia, edukacji zdrowotnej nie jest do końca właściwe.

Entuzjazm nie wystarcza

Przy organizacji imprez ważna jest kreatywność, ale w obrębie pewnych zasad. Razi mnie powszechne przekonanie, że najważniejsze są kompetencje miękkie, że wystarczy być mieć głowę pełną pomysłów i rozumieć kulturę grupy docelowej.

Wiele osób kieruje się wyłącznie intuicją i tym, co podpatrzą u innych, uważając, że entuzjazm zespołu organizacyjnego to cecha najważniejsza, żeby nie powiedzieć – jedyna istotna. A przecież organizacja skutecznych eventów to pewnego rodzaju określona technologia postępowania – i ta metodyka działań, krok po kroku, została przez mnie opisana w książce.

Trwałe oddziaływanie – ale jak?

Wiele osób uważa, że eventy to działania okazjonalne i nie można za ich pomocą skutecznie i trwale oddziaływać edukacyjnie, wychowawczo. Wziąłem sobie do serca ten zarzut i starałem się wyjaśnić wątpliwości, przekonując do eventów jako narzędzi skutecznych w procesie wychowania do zdrowia. Warunek jest jeden – musi to być przedsięwzięcie zorganizowane w odpowiednio przemyślany sposób. Jakie zatem są kluczowe cechy imprezy kreujących zdrowy styl życia? Jakie cechy koniecznie powinien mieć taki event?

Z całą pewnością musi angażować, zakładać aktywne uczestnictwo, wymagać wcześniejszego przygotowania się do roli aktywnego uczestnika. Tego rodzaju imprezy powinny zawierać w swym programie działania edukacyjne (tu: w zakresie zdrowego stylu życia). Organizator powinien oczywiście popularyzować sposoby i narzędzia służące realizacji zachowań prozdrowotnych.
Bardzo ważne jest wyzwalanie emocji (oczywiście pozytywnych i najlepiej związanych z przynajmniej kilkoma elementami zdrowego stylu życia), które powinny być znaczące, ale kontrolowane przez organizatora. Emocje można zaplanować, zarówno oddziałując treściami programowymi, jak i takimi elementami organizacji, jak chociażby miejsce realizacji przedsięwzięcia (generalnie niedostępne na co dzień dla przeciętnego człowieka). A zatem nie tylko treść, ale i forma organizacji ma znaczenie dla przebiegu emocjonujących doświadczeń uczestników.

Jest to istotne za względu na fakt, iż tego rodzaju eventy powinny stanowić impuls do dalszych samodzielnych działań, motywować do pracy nad sobą, oddziaływać wychowawczo. Aktywność fizyczna jest integralnym składnikiem zdrowego stylu życia, więc nie może jej zabraknąć w programie tego typu eventu. Najlepiej byłoby, gdyby organizator pozwolił na dokonanie profesjonalnego pomiaru i samooceny wybranych parametrów sprawności, wydolności fizycznej czy zdrowia, bowiem impreza powinna stanowić diagnozę aktualnych problemów zdrowotnych określonej społeczności.
O kreacji pożądanego stylu życia przesadza jeszcze kilka cech – jak cykliczność przedsięwzięcia, jego rodzinny charakter, elementy integrujące uczestników, którzy (w odbiorze społecznym i własnym mniemaniu) będą stanowić zbiorowość ludzi sukcesu.

Realizacja prozdrowotnych idei przez organizatora jest de facto zbieżna z celami sponsorów i patronów, którym zależy na promocji marek, produktów, usług. Wszyscy osiągną swoje cele, gdy event będzie otwarty – będzie niska bariera wejścia, gdy będzie cechował się dobrowolnością, fakultatywnością co do poziomu zaangażowania. Nade wszystko musi mieć również postać barwnego widowiska, emocjonującego spektaklu, by zaistniała szansa na znaczną medialność, co się przełoży na masowość w odbiorze treści i wartości, jakie chcą przekazać organizatorzy i marketerzy.

Rynek eventów wciąż rośnie, szczególnie w branży sportowo-rekreacyjnej i profilaktyczno-zdrowotnej. Najlepszą strategią wyróżnienia się jest kreowanie doświadczeń uczestników, którzy poszukują właśnie nowych, emocjonujących przeżyć. A zatem organizator powinien postawić na marketing doświadczeń i dobrze rozumieć jego filozofię.

Jakie doświadczenia powinien z rozmysłem tworzyć? Choćby gościnnej atmosfery, profesjonalizmu, wspólnoty, sukcesu i – oczywiście – zabawy. Takich przecież oczekują uczestnicy każdej imprezy.

Znajomość najnowszych trendów w marketingu eventów, rozumienie filozofii marketingu doświadczeń to dzisiaj kluczowe kompetencje w tym obszarze. Zbyt wiele jest wciąż słabych eventów, a ich ogrom nie ma niestety nic wspólnego z jakością. Najwyższa pora to zmienić.


Paweł Nowak eventy książkaPaweł Fryderyk Nowak – edukator zdrowia; doktor nauk o kulturze fizycznej, autor ponad 90 artykułów z dziedziny promocji zdrowia, treningu zdrowotnego i sportu rekreacyjnego; trener biznesu, organizator eventów prozdrowotnych i rekreacyjnych, aktywny uczestnik kilkuset imprez sportowo-rekreacyjnych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF